X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/06-07 21:44 
Hvor mange af jer køber Legendary udgaven?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 09/06-07 21:55 
Jeg tror faktisk godt, jeg kan nøjes med den normale Collector's.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 09/06-07 22:09 
Er du ikke fan? :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 09/06-07 22:16 
Jo af _spillet_ - Legendary er for Bede :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-07 04:31, rettet 10/06-07 04:31 
Det kan du bande på ;)

Der er kommet et billede af spillets æske(normal versionen):

http://xbox360.ign.com/articles/795/795042p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KilroyKilroySkrevet 10/06-07 09:54 
Det kommer an på den danske pris. Jeg bruger ikke over 1000 på den:/
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 10/06-07 10:17, rettet 10/06-07 10:17 
Bede-x>
Det kan du bande på ;)

Der er kommet et billede af spillets æske(normal versionen):

http://xbox360.ign.com/articles/795/795042p1.html

"The image that will change the world and all worlds beyond!"

Yeah right ;-)

Jeg skal bare have det spil. Speciel edition eller ej, I don't care.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-07 16:10 
Nogen der har set Legendary versionen billigere end her?

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?productcode=XT1113
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-07 02:41 
Så kører vi igen...

I love bees
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/06-07 10:16 
Ha, nice! Jeg kan godt lide viral marketings-konceptet. Det er så nørdet :-) Der vil altid være nogen, der har tid nok til at deciphrere selv de mest langt ude koder og clues, og det er jo lidt ligesom en achievement at være først med kodebruddene.

Er viral marketing ikke fremtidens måde at gøre tingene på? Vil viral marketing på et tidspunkt antage en større andel end almindelige spilreklamer (eller er det for nørdet, så PR-folkene taber de almindelige forbrugere)?

(Ehm, "PR" er i denne sammenhæng ikke ment som Play:Right) :-D
jaesjaesSkrevet 16/06-07 11:17 
I love Bees er vel tættere på Alternate Reality-markedsføring end viral markedsføring, men begge dele er da interessante, og har sin plads i fremtiden :)

Viral markedføring er vel i øvrigt ligeså meget nutid som fremtid. Alternate Reality er der lidt mere pionerånd over.

Hatten af for Funcoms lancering af Secret World, det var virkelig et gennembrud, tror jeg.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/06-07 11:50 
Tja, man kan vel sige, at viral marketing ikke er specielt nyt, da det handler om mund-til-mund (eller person-til-person uagtet kommunikationsformen), som jo har foregået hundreder af år før computere og mails osv. blev opfundet. Maren i Kæret der anbefaler de friske æg hos landmand Svend er jo en lille virus i sig selv.

Alternate Reality-marketing? Det koncept har jeg ikke hørt om før, men jeg går ud fra, at det er den form for viral marketing, der er opbygget specielt kryptisk, så selve produktets "historie"/kampagne bliver en del af virkeligheden. (Senest set ved Nine Inch Nails-udgivelsen Year Zero - og som du også nævner "Bees"). Am I right? (Link til yderligere læsning om AR-marketing ønskes, wiki har ingen info)
jaesjaesSkrevet 16/06-07 11:51 
Marathon 2 er lige blevet rated af USK. Det er vel derfor sandsynligt, at spillet er på vej på Live Arcade, eller som freebee på Halo 3-dvd'en:
http://www.xbox360fanboy.com/2007/06/12/usk-rates-bungies-marathon-for-360/
WehnerWehnerSkrevet 16/06-07 12:02 
Det kunne være sjovt på Arcade, jeg ville gerne se, hvad de kunne inden Halo.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 16/06-07 12:11 
Hyakotake>
Tja, man kan vel sige, at viral marketing ikke er specielt nyt, da det handler om mund-til-mund (eller person-til-person uagtet kommunikationsformen), som jo har foregået hundreder af år før computere og mails osv. blev opfundet. Maren i Kæret der anbefaler de friske æg hos landmand Svend er jo en lille virus i sig selv.

Jeg tænkte egentlig i internet-sammenhæng, men din pointe tager det så korrekt endnu længere tilbage :)

Alternate Reality-marketing? Det koncept har jeg ikke hørt om før, men jeg går ud fra, at det er den form for viral marketing, der er opbygget specielt kryptisk, så selve produktets "historie"/kampagne bliver en del af virkeligheden. (Senest set ved Nine Inch Nails-udgivelsen Year Zero - og som du også nævner "Bees"). Am I right? (Link til yderligere læsning om AR-marketing ønskes, wiki har ingen info)

Det er fordi jeg lige har opfundet et begreb :D

Nej, men termen "Alternate Reality" bruges normalt om spil. Men de seneste par år er det set oftere og oftere i reklamesammenhæng. Mest i spilbranchen, er mit indtryk.

Om Alternate Reality Games:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alternate_reality_game

Funcom gjorde en del rigtigt indenfor fællesskabs-orienteret opgaveløsning, og reklame, med deres lancering af Secret World. Samtidig var det et fedt træk, at de sendte forskellige clues ud til forskellige spil-sites, og på den måde gjorde konceptet endnu mere omfattende og vidtfavnende:
http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=70672
KTCKTCSkrevet 16/06-07 14:32 
Wehner>
Det kunne være sjovt på Arcade, jeg ville gerne se, hvad de kunne inden Halo.
Jeg spillede det faktisk engang i sin tid i netværk mod en kammerat. Gameplayet minder faktisk meget om Halo, og dengang synes vi det var ganske underholdende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 02/07-07 13:00 
IGN har en ny artikel op omkring Halo 3's mp features, der står et par ting om saved film feature, og lidt andet.
Det meste har vi hørt før, men der er stadig lidt nyt.

Link
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/07-07 12:48, rettet 05/07-07 12:49 
.

1314,- for Legendary, pyha!
RooneyRooneySkrevet 05/07-07 13:55 
800,- ekstra for en plastik hjelm, lavet for 2,- i en kinesisk sweat shop.

Fantastisk.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 05/07-07 14:42 
Der er vel ingen ved deres fulde fem der giver så meget for et spil.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
dpldplSkrevet 05/07-07 15:04 
Damn det var dyrt. Gameplay.com tager nu kun £69 for den ><

Men prisen kan jeg altid ændre sig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KLTKLTSkrevet 05/07-07 17:28 
Nej det må da næsten være en fejl at det er prissat så højt, det er jo kun de mest hardcore der kunne finde på at spendere det kunne jeg forestille mig.
9/11 Was An Inside Job
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-07 18:27 
Jeg tror ikke, at det er en fejl. Den danske pris har jeg også fået oplyst som liggene omkring 1200-1300 kr og jeg kender flere, som vil betale det for lige netop Halo.

Men det kan vel bedre betale sig, at købe det til andetsteds end de danske forretninger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 05/07-07 18:31 
dpl>
Damn det var dyrt. Gameplay.com tager nu kun £69 for den ><

Men prisen kan jeg altid ændre sig.

69£ er da ikke så slemt, så kan man jo købe Legendary Edition der, og få sig special edition på launch dagen :)
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 05/07-07 18:49 
Tjah for mig som sagtens kan finde på at købe et gammelt retro spil fra Honolulu til omkring det samme, eller lidt mere så er det ingen problem da.... ;D!
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 05/07-07 20:40, rettet 05/07-07 20:40 
Nyt Halo 3 SP screen :)

Og en lille bitte "artikel" fra Bungie om det:
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=12621

Click me/Picture
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-07 20:46, rettet 05/07-07 20:47 
Man kan jo godt få sine tvivl, om de lige har poleret billedet lidt...

Hvis de ikke har, har 1up jo ret: Gears of huh?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/07-07 00:30 
Rooney>
800,- ekstra for en plastik hjelm, lavet for 2,- i en kinesisk sweat shop.

Fantastisk.



Hehe - Med alle de andre titler jeg skal have i år bliver det vist bare en Limited Edition for mig. Måske beskytter den med RROD?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 06/07-07 21:39 
Bede-x>
Man kan jo godt få sine tvivl, om de lige har poleret billedet lidt...

Hvis de ikke har, har 1up jo ret: Gears of huh?

Ja det billede ser lidt for godt ud til at være sandt, men hvis det nu er fra en af spillets mellemsekvenser, hvor der lige er skruet lidt op for effekterne...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 06:28, rettet 07/07-07 06:28 
De påstår godt nok hårdnakket at det ikke er fake. Ej heller en mellemsekvens. Det er bare spillet:

The shot was taken by our very own Sketch. He detached the camera on an early level, flew out a little, made sure nothing too revealing was in the background, and took a shot. There you have it. It’s not only the game engine, it’s the game. Accusations of “bullshot” were especially amusing given the utter lack of stuff in the shot. A dude, some clouds, a mountain. Not only was it not fake, it would have been the most pointless fake in the history of gaming.

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=12625
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 07/07-07 13:40 
Det kan vel også sagtens være in-game. For vi ser jo stort set kun Chefen på det billede, og per tradition er hovedpersonerne de mest detaljerede objekter i spil - eller blandt dem. I princippet kan Bungie være gået på kompromis andre steder for at opnå dette.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/07-07 18:33 
Har lige forudbestilt Halo 3 Tin can Special Edition - Håber ikke de stabler discene som med Halo 2.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 10/07-07 12:12, rettet 10/07-07 12:19 
Wehner>
Det kunne være sjovt på Arcade, jeg ville gerne se, hvad de kunne inden Halo.

Jeg kommer i tanke om, at Marathon-trilogien rent faktisk er blevet freeware - jeg har endda selv oprettet en tråd om det :)
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=14616&subid=163077

Det kan tilføjes, at det nu skulle være forholdsvis simpelt at få spillene til at virke på pc, og at Windows-udgaven af Marathon 2 nu er lagt på sitet.

EDIT: Glemte at skrive, at der også er lavet et remake af det første spil i serien, som mod til Unreal Tournament:
http://resurrection.bungie.org/index.html
RooneyRooneySkrevet 11/07-07 13:06 
Den nye Halo 3 teaser med campaign footage, ligner påfaldende meget Halo 2, når det afspilles på 360'eren. Ting ser ud til bare at have fået en god gang normal mapping.

Ud fra teaseren at dømme, er det pænt, men det ligner ikke super meget et spil der er bygget fra grunden af og op, til 360'eren.

Prøv at bemærke det blod sprøjt der kommer på et tidspunkt (1:19), da en fjende bliver ramt; Noget af et tilbageskridt fra hvad vi så i Gears of War.

Men det er forkert at sige, at spillet ikke er pænt, og jeg kan næsten ikke vente med at spille det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 11/07-07 13:34, rettet 11/07-07 13:34 
Jeg glæder mig også meget til det, men der var enkelte ting, som jeg ikke var så imponeret over. Fx visse animationer og texturer. Det ser altså ikke specielt godt ud, når Bruten sparker til manden i staten af traileren.

Jeg er selvfølgelig klar over, at Halo 1+2s cutscenes også var lidt under niveau, men jeg synes nu alligevel den slags bør være i orden i et spil af den kaliber.

Ikke at jeg sikkert ligger mærke til det, når jeg først er godt og grundigt opslugt at selve gameplayet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 11/07-07 19:53 
Teamxbox så spillet bag lukkede døre :)

Lille single player preview
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 11:58 
IGN kigger på singleplayerdelen:

http://xbox360.ign.com/articles/803/803489p1.html

Og video editoren:

http://xbox360.ign.com/articles/803/803885p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 12:01 
IGN har bare lånt Team Xbox's artikel; Det skriver de også til slut.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 12:04 
Ahh, havde jeg ikke lige set. Jeg var ved at læse om videoeditoren. Superfedt at man kan bruge den i kampagnedelen :)

Mht til campaign så er der flere, som har fået lov til at spille det nu. Ingen der har fundet nogen film fra det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 12:10 
Kan man save replays i campaign?? Cool! Hvor mange sekunder / minutter drejer det sig om?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PlaykidPlaykidSkrevet 12/07-07 12:16 
Hvis det er som det var i Halo 3 betaen, indtil der ikke er mere plads på din harddisk. Svj. husker fyldet en 10-20 min. kamp omkring de 6-10 mb.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 12:24 
Det gør det jo ret nemt at lave speedruns eller dele campaign moments med sine venner. Lækkert :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 12:43 
Ja det er sku' en fed feature - herligt :)

Er det bekræftet at man godt kan skifte spiller/kamera/view under replay i den endelige version?
Bede-xBede-xSkrevet 12/07-07 12:47, rettet 12/07-07 12:51 
Ja. IGN har testet det:

You can save as many games as your 360 can hold. You'll also be able to upload clips (you set the in and out points of a match) or an entire firefight to Microsoft's servers for others to enjoy. That's nice, sure, but it's the functionality that had us drooling. At any time during normal playback, you can pause the video. It's easy to hop to other players and watch from their perspective. Or you can move the camera freely, spinning in any direction, focusing on any point.

All the controls you could want are available. Rewind, slow mo, and even "chapter skip" to move ahead to a later part of the clip. Find a hot visual and you can take a screenshot. Every screen is saved to your 360 and uploaded to Bungie.net, where you can then download it to your PC.
(..)

Amateur film editors can record the camera angles, slow mo, and other effects to any clip they cut. Though you can only set a start and end point, you can still create your own visual flow for a scene and then upload it on Xbox Live for others to enjoy. Those who download the clip can choose to watch your take or grab hold of the camera and manipulate it as they please.

http://xbox360.ign.com/articles/803/803885p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/07-07 12:58 
Nice - takker :)
RooneyRooneySkrevet 12/07-07 13:38 
Jeg fornemmer at vi vil se et utal af replays, bestående af sjove tags med plasma granater en masse.

Ikke at det er noget _jeg_ går op i, selvfølgelig. *Host*
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PlaykidPlaykidSkrevet 13/07-07 21:02, rettet 13/07-07 21:03 
Ny Bungie podcast, 90% ævl og 10% Halo 3 ;)

De nævner savedfilm feature igen, 6 minutter inde. Vist det eneste der giver lidt informationer.

Link
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 14/07-07 12:38 
4 player co-op i Halo 3, kraftigt hintet af Microsoft VP Jeff Bell.

UNSCleric.com>
In an interview with Major Nelson/Larry Hryb that was just posted on Xbox.com, Microsoft Vice President of Global Marketing, Jeff Bell, was being interviewed about his thoughts on the Xbox 360. It’s a great interview, and right at the end of it, he is talking about how co-op with his son was the reason he loved Halo and Halo 2, he then says the following:

Jeff Bell>
“Now, we’re really looking forward to playing with my three sons, all together on Halo 3.”

He said earlier in the interview that he has three sons, ages 10, 14, and 18. Four person co-op was already semi-known due to code of it being found during the beta, but this is the closest thing to a confirmation we’re going to get until Bungie finally admits it, which I would expect to be soon.

Og det skal gerne være online co-op tak :)

Four player co-op in Halo 3?
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 18/07-07 07:11, rettet 18/07-07 12:07 
Bungie er nogle fede kameler.
Kun måske online co-op for 2 spillere ved launch, med den mulighed at de senere retter det ved en patch.

Ellers er her en masse interessant information, fra egm blowout.:

Coop:
-2 player, one player is MC, the other is Arbiter
-System Link supported. Online, probably not. Bungie is still working on it but it likely won't make it at launch. Bungie said they'll consider a patch to implement it if they can't do it for launch. With system Link the story is not so bad as we can use XBC to play online, but surely a supported online would be much better

Forge:
-Map editor
-Does not support geometry creation, or texture modification
-Allows you to remove and place any items or vehicles or spawn points or objectives, etc... anywhere on the existing maps
-For things like weapons you can tweak their respawn timer and ammo count and other minor things
-Possibly more things, but I don't have that info right now
Forge info updated, this is cool!
-You can have multiple people work in the Forge editor over Xbox Live!
-You can also dynamically switch from creation mode to playing mode and run around as your spartan
-If you are "playing" in Forge and have other players in it, they can still change things! For instance, if you have a friend making a pyramid of fusion cores, you can turn into your player and lob a grenade in to destroy all his work!
-Make your own kind of games in forge. Bungie gives the example of grab the mongoose. One player rides a mongoose while everyone else tries to grab it out from under him by removing it in Forge! Another is like a magic carpet ride where one player will stand on a object and a forge monitor will drag it along making the player ride it through the air.
Finally Bungie talked about how you can kind of make it into a realtime strategy game where you set up "teams" where each team has a monitor creating items for his team to use.

Elephant:
-Only works on Sandtrap map right now
-Giant floating base which players will spawn on, have vehicles spawn on, and hold objectives such as flags.
-The Elephant is drivable by players making for moving base games

Hornet:
-UNSC flying vehicle
-Only seen in Campaign so far, but should be in MP as well
-Can carry two people and the pilot
-Can combat Banshees, but weapons specifics are not know right now

Mauler:
-Brute Shotgun
-Dual Wieldable
-Not as powerful as Human shotgun (its dual wieldable, duh)

Prowler (not predator):
-Brute version of Warthog
-Turret gun
-Passengers on side
-4 players on it total (1 driver 3 passengers)

Flare Equipment:
-Blinds everyone who sees it... its a flare

Invincibility Equipment:
-Makes you temporarily invincible
-Brutes use in SP a lot
-Will be in MP, but will be rare

Regenerator?:
-Not sure about this so don't take it as full confirmation
-Equipment which regenerates players health near by (anti-energy drainer?)

Personal Shield (retrieved from lucidgrey):
Unlike the 360 degree bubble shield, this is a stationary version of the Jackal's handheld deflector and it only protects against attacks from one direction. Stand behind the shield and fire through to hit opponents on the other side.

Gravity Hammer:
-Kind of like plasma sword
-Knocks openness and vehicles and grenades (yes grenades in mid air) back

Single Player:
-Bungie admits the "risks of Halo 2's narratives did not work right (Arbiter stories). They claim Halo 3 won't have those problems and that while it didn't work for Halo 2, Halo 2 made for a richer story which Halo 3 will benefit from
-You play as MC the entire game. You will only play as arbiter if you are playing coop
-The Meta game scores your skill in each level. You can play the meta game in solo or in coop. You get scored for kills, who you kill, how you perform the kills and doing special things like picking up the magic skulls which will create different effects (like Halo 2). They say the skull effects stack so while you could try to play through picking up all skulls for mad points, it would probably make the game impossible. You also lose points for team killing

-Warthog Troop Tansport finally appears! We first heard of the idea for Halo 2, but it never made it into the game. Now in Halo 3 (SP at least) there will be a troop transport hog which carries more marines instead of a turret.

-Elite model in MP confirmed. At least 3 armor types.

-Number of MP maps are estimated to be around 10. Not a confirmed number, Bungie merely said it should be comparble to prior games.

-Guardian is the spirtual successor to Lockout. Looks kind of like ewok village (its in the tree trops) (Jub Jub?)

Fix det så vi får online co-op Bungie :/

Edit: Nå, men bortset fra online co-op måske, eller måske ikke vil være at finde i spillet, er der da en masse andre gode ting.

Og i en tråd, hvor folk brokkede/hylede over der ikke var online co-op i, kommenterede Frankie:

The panic in this thread about a feature that may or may not be in the game is amusing.

Det kan man jo tage som man vil, men jeg synes det lyder som om de stadig arbejder på det.

Edit 2:
Nyt fartøj, Hornet :D
http://img487.imageshack.us/img487/8277/ddadvv1.jpg

Edit 3:
Mange flere foto's taget af magazinet:
http://s209.photobucket.com/albums/bb60/loganpierce/

Nyt Elite armor:
http://s209.photobucket.com/albums/bb60/loganpierce/?action=view¤t=halo3028.jpg

Om Halo 3 co-op:
http://s209.photobucket.com/albums/bb60/loganpierce/?action=view¤t=halo3016.jpg

Edit 4: Citat fra artiklen vedr. online co-op:

We are not dumb, "O" Connor assures us. "We know that people want it, and we are trying to make it happen. I think the biggest problem for us for online co-op is that we have a situation where you can be in a warthog with 5 troops, almost a mile away from the other player. That's a significant challenge. And there's lots of design things you could do to prevent that from happening, but they would make it not feel like Halo anymore. If we can make it happen in a way that works well we will - and if it works badly we won't.
Still, even if online co-op dosen't appear as an out-of-the-box feature at launch, Bungie hasen't ruled out the possibiliby of adding it later as downloadable content.
Spiller nu: Halo 3
RooneyRooneySkrevet 18/07-07 09:34 
Tror slet ikke at 4 player online co-op vil køre særligt godt; Navnligt, da Microsoft ikke har for vane at bruge dedikerede servere til Xbox Live.

2 player online co-op er helt fint til mig; Det er tried & tested i alle andre spil, og kommer til at virke perfekt i Halo 3.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig