X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/05-07 19:03 
Nu blev der talt om online delen og ikke spillene generelt.
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-07 19:23 
Beano>
Hvis du mente de "almene" er anmeldere, så er jeg enig - de har jo prøvet spillene og er selvfølgeligt kvalificeret til deres holdning IMO :)

Så er vi jo nok enige.

Bede-x>
Hvem er egentligt "Those-in-the-know"?... Anmeldere?

Det er vist ikke klart defineret her, men det må være dem med reel viden, jævnfør:

Beano>
Bede-x>
Den almene opfattelse er jo trods alt heller ikke således.

Så er vil tilbage ved om den opfattelse er uvidenhed, lemmingmentalitet, eller reel viden.

For mig vil det være anmeldere, når vi snakker almen kvalitet og spillere med enorm FPS viden, når man vurderer de kompetitive forhold. De kan bedømme, hvordan de enkelte elementer virker i forhold til hinanden. Fx vil det være umuligt at bedømme balance i et FPS(på nær hvis det virkeligt er dårligt designet), med mindre man har en del erfaring + skills.

Beano>Jeg har stadig ikke kaldet Resistance en Halo beater, så ;)

Her kunne vi ikke være mere enige ;P

Har stadig aldrig kaldet Resistance en Halo beater hvilket var den holdning jeg blev "skudt i skoene".

Det jeg fokuserede på, var det med den almene holdning, som blev uddybet i toppen af mit sidste indlæg til dig.

...skal ikke opfattes som om at jeg ikke er kvalificeret til at udtale mig?

Nej, slet ikke.

Det der blev diskuteret var den almene opfattelse. Og i den sammenhæng er din og min mening jo ret ligegyldigt. Der ser man på helheden. Og bredt set er der vist ingen tvivl om, hvilken spilserie vurderes højest?

Jeg kunne godt (stadig) tænke mig at vide hvad der egentligt skal til før jeg er kvalificeret til at udtale mig?

Du kan da altid udtale dig. Men igen: Vi snakkede om den ALMENE holdning. Og der er enkeltholdningen jo ret irrelevant.

De anmeldere(stort set alle) og spillere jeg vurderer højt, siger det samme. Det er heller ikke fordi, Resistance laver store bølger på de forums, jeg kommer på.

Men det diskvalificerer overhovedet ikke at jeg vil vold-spille Halo 3 når det kommer - det ser trods alt ud til at blive endnu bedre end 2'eren på online siden :)

Det vil jeg så godt sætte enorme spørgsmålstegn ved ;)

1: Jeg kan ikke forstille mig, at de kan forbedre Halo 2s multiplayer. De kan måske ændre nogle små ting, men det vil blot gøre det anderledes. Ikke bedre.

2: De baner de har fremvist, ser ringe ud. Store og åbne. Dem er der jo ikke nogen, som kan spille seriøst på. De kan i bedste fald bruges som hygge maps. I bedste fald...

Jeg forventer selvfølgelig, at der er flere små maps i det færdige spil.

Til trods for at jeg betvivler, at de kan blive bedre i multiplayer, er der jo stadig plads til forbedringer i singleplayer. Dét og så co-op er grunden til, at jeg gælder så meget til Halo 3. Så langt som multiplayer angår, kunne de sagtens lade Halo 2's køre en ti år mere ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-07 19:26, rettet 14/05-07 19:30 
Beano>
Nu blev der talt om online delen og ikke spillene generelt.

Som Wehner sagde:

Wehner>
Men nu er onlinedelen jo det bedste i Halo 2, såeh :)

Og så kan jeg tage fejl, men nu virker det IGEN som om, der er en spirren hos dig, for at argumentere for, at den alemene holdning er, at Resistance er bedre end Halo-spillene...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Per SPer SSkrevet 14/05-07 20:20 
Svar slettet og henstillinger tildelt. Skriv ordentligt og hold jer til reglerne vedrørende sprogbrug.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RooneyRooneySkrevet 14/05-07 21:00 
Bede-x>
Før Halo blev udgivet og anmeldt var jeg i København og se det. Selv om jeg kun spillede det og så noget fra det i kort tid, kan jeg huske, hvordan jeg kom hjem og sagde(bla til Okotta): "Det føles bare så rigtigt. Så perfekt".

Jeg var enig dengang, og er det stadig i dag.

Det ville jeg bare lige sige, eftersom jeg har haft gæster hele aftenen og først læser den her lange tråd igennem nu.

Efter at have set Halo 3 videoerne på Xboxyde, er det begyndt at gibbe i mig igen. Jeg har lidt den samme vibe som op til Halo og Xbox launchen i 2002. Vidste vel godt at det ville komme, bare ikke at det ville komme allerede nu.

Jeg skal spille Halo 3, og det kan næsten kun gå for langsomt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 14/05-07 21:33 
Bede-x>
Og så kan jeg tage fejl, men nu virker det IGEN som om, der er en spirren hos dig, for at argumentere for, at den alemene holdning er, at Resistance er bedre end Halo-spillene...

Der ta'r du så fejl :)
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-07 21:47 
Ok.

Men for at vende tilbage til emnet, så har Mr. Jukes lavet en Halo 3 film. Kan ikke lige huske, om der har været linket til den før. Synes ikke, at jeg kan erindre interviewet i alle fald:

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=12432
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 15/05-07 11:58, rettet 15/05-07 12:03 
hva, er der slet ikke nogen af jer som har købt crackdown og spiller det nu?`Hvor bliver alle jeres impressions af?

[Edit]
Og hvorfor har de ikke ændret den der underlige hunde-svømnings animation, når man bliver sprunget i luften? Det ser jo ligeså tåbeligt ud nu, som det gjorde i 1'eren.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 12:05 
Hvorfor diskutere Crackdown i Halo 3 tråden? ;)

Der er en fin tråd om det allerede
KalicolaKalicolaSkrevet 15/05-07 12:11 
My Bad. Jeg mente selvfølgelig "hvor bliver alle jeres impressions af HALO 3 BETA af?"
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 15/05-07 12:21 
Den starter i morgen aften, med mindre du er en af meget få heldigt udvalgte (jeg var ikke).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 15/05-07 12:24 
Hvor længe kan man spille beta'en? Altså hvornår tager de den ned igen?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 15/05-07 12:59 
Jeg mener den ryger af d. 5. juni, men jeg er ikke helt sikker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 15/05-07 13:09 
5, eller 6 juni, jeg kan heller ikke lige huske det uden at tjekke :)

Det skulle være muligt at downloade/spille Halo 3 beta'en fra Crackdown fra i morgen kl.14:00 iflg. bungie.net (forside tælleren).

Jeg tænkte dog på Lasse, om vi får adgang før til downloade via. Xboxlife konkurrencen :)
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 14:04, rettet 15/05-07 14:04 
Darknon>
My Bad.

Vist nærmere mig som misforstod noget, kan jeg se ved genlæsning af din post ;)
WehnerWehnerSkrevet 15/05-07 22:59 
Så er den store Halo 3 BETA faq oppe hos Bungie:

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=WelcometotheBeta
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 15/05-07 23:31 
Jeg nævner lige et par ting fra faq'en, hvis de enten har været oppe at vende på P:R, eller jeg finder dem interessante:

Det endelige Halo 3 kræver som forventet ikke HD.

Denne gang kan man sætte crouch til toggle.

Der bliver borders i splitscreen, så man holder en korrekt aspect ratio.

Teams and individuals will get one chance to veto (reject, in other words) a game or map type they dislike, with a simple majority vote. To avoid abuse, you only get that single Veto opportunity, but if for example, the majority in a matchmaking lobby just isn’t in the mood for a game of Oddball, check the Veto box (by pressing X) and you’ll skip at random to another selection. Hopefully it’s going to be something more to the group’s taste, because there’s no second Veto.

It’s important to note that saved films are not video – they’re data – a recording of the activities and events that took place in the entirety of the game, played back using the game engine. This means that the game can be played back from the perspective of any player, with an exact duplication of events. It has the added benefit of being comparatively small. A Saved film of 6MB would be enormous (100s of MB) if it were a WMV file or similar.

Man kan ikke spille Elite i betaen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 23:43 
Wehner>
It’s important to note that saved films are not video – they’re data – a recording of the activities and events that took place in the entirety of the game, played back using the game engine.

Kendt info allerede - men ret forvirrende at kalde det "films" og ikke bare "replays" IMO.

Replays er alligevel også en meget federe feature end en statisk film :)
BeanoBeanoSkrevet 16/05-07 07:26 


"It's Official: Halo 3 Released Sep 25 In US, Sep 26 In Europe"
SephirothSephirothSkrevet 16/05-07 08:13 
Det er nok en meget god idé at udgive spillet i september, så det ikke lander med de mange andre store spil (især GTAIV), der umiddelbart står til udgivelse i oktober/november.

I modsætning til begyndelsen af 2007, er sidste halvdel af året i forvejen proppet med store udgivelser (især på 360, multiformat såvel som eksklusive), så en masse gode spil kunne nemt blive overset eller udskudt.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PlaykidPlaykidSkrevet 16/05-07 08:36 
Wehner>
Man kan ikke spille Elite i betaen :)

:(
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 16/05-07 09:40 
Nej Beano, Halo 3 `release` er bekræfter nu :P

Halo 3 on 25th sep
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 16/05-07 09:50 
Øh... var det ikke det samme jeg skrev?
PlaykidPlaykidSkrevet 16/05-07 09:59 
Ha, ups.

Jeg kiggede kun på url'en i din post, troede først nyheden var kommet på b.net da jeg postede den :)

Må have misset noget :P
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 16/05-07 10:42 
:)
Bede-xBede-xSkrevet 16/05-07 12:29, rettet 16/05-07 16:06 
Udover udgivelsesdatoen på Halo 3 har Microsoft også annonceret en limited edition Halo Zune player:

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=25032

EDIT: Mere info om den her:

http://www.zune.net/en-us/meetzune/halo/default.htm
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 20/05-07 13:41 
Some new details surrounding the upcoming Halo 3 campaign have been leaked. It appears that Bungie have some big surprises lined up for the sure-fire hit, possibly one of the biggest of them all is the inclusion of 4-player co-op over Live and system link. Fans have been begging for the feature, and it seems Bungie have adhered to the fans pleas. Co-op multiplayer has proved to be extremly popular amongst titles such as Tom Clancy's Rainbow Six and Epic's blockbuster, Gears Of War, with the inclusion of 4-player co-op, it looks like Bungie's attempting to raise the bar.

quote:

So what’s the big news? Well, scrolling through the list of onscreen text for party menus one sentence in particular stands out:

The game cannot start because all players are set to observer. Too many players for splitscreen. Only 2 players may play splitscreen coop on the same Xbox 360 console. The party size is too large to start the game. Up to 4 Players may play coop on Xbox Live or System Link. Loading information from Xbox Live…

That’s right, 4 player Co-operative play will be included in in Halo 3. Available both online over Xbox Live and also locally via System link. We begged for it’s inclusion, we got it.

Bungie look all set to live up to their promises delivering all they can with this final entry in the Halo trilogy. This is gonna be sweet.

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=16963

Det skal bare lige komme fra en lidt mere pålidelig kilde, så starter jeg festdansen ude på altanen :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 20/05-07 13:53 
Wehner>
Kunne også forestille mig, at Bungie har lyst til at sætte nye standarder og lave co-op for fire spillere

Det ville bestemt give mening, men jeg tør stadig ikke helt tro på det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 20/05-07 13:55 
To player coop vil også være mere end nok. Men derfor kan man jo godt drømme lidt. Særligt når der nu er så gode forudsætninger for det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 20/05-07 14:01 
Ikke mere end nok - kun lige præcis acceptabelt efter dagens standarder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 21/05-07 01:49, rettet 21/05-07 01:49 
Ja, det kan godt tænkes, at det er ved at blive standarden nu.

Der er kommet lidt flere billeder af Legendary versionen af Halo 3. Både indpakningen såvel som hjelmen:

http://www.overpal.com/showthread.php?t=1962

Hvad skal vi forvente, at den kommer til at koste herhjemme? Prisen er 130$ i USA. Hvilket er lidt mere end to spil. 1200 kr?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/05-07 09:20 
Mener at den er annonceret til 1299,- ...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/05-07 12:02 
Nu er jeg måske lidt ignorant; men hvad er der i den pakke?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 21/05-07 12:03 
En Masterchief hjelm... fnis... der burde følge en spændetrøje med også ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/05-07 12:12 
LOL
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PlaykidPlaykidSkrevet 21/05-07 16:48 
En video der viser hvorfor Halo 3 beta er sjov ;)

Jeg har ikke optaget/redigeret den :P

Click me
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/05-07 20:05 
DeluxScan>
Nu er jeg måske lidt ignorant; men hvad er der i den pakke?

For at svare på dit spørgsmål: Halo 3 Legendary pakken indeholder to bonus skiver med ekstramateriale, bonusinformation og interviews, en bog med illustrationer fra Lee Wilson og så den omtalte hjelm.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/05-07 20:37 
Jeg...


Der er sikkert ikke en pind der er være at sige for mit vedkommende som ikke allerede er blevet sagt. Jeg har ikke adgang til betaen, og har det forholdsvist okay med det, men jeg må sige.

At sidde her og reflektere, så ser dette spil fantastisk ud. Du kan ikke på Crysis, UT3, og alle de andre, men jeg synes egentlig ikke at der er nogen af dem der er så flydende, glidende, og gennemført. Halo 3 MP, ligner smør i en brødrister der bare flyder langs køkkenbordet, og som gammel Halo fan - "Nej, se fysikken og eksplosionerne er ligesom i Halo 1", "se, Assault Rifle er tilbage".

Måske var Halo 2 simpelthen for meget for Xboxen. Men dette her ser så godt ud. Man bliver næsten bange for at høre hvordan gameplayet vil blive påvirket når de i den endelige udgave tilføjer sværdet...

Og hvad med de andre køretøjer? Mon vi for lov at flyve Pelican? Hvad med flamethrower?
Vi må se tiden an. Jeg venter spændt, og håber at Halo 3 virkelig bliver det, der bedste spil ever, som så mange har drømt om. FPS genren er "long overdue" og det er på tide at en eller anden serie træder på og revolutionere hvordan de bliver spillet.

Måske ville jeg have været kritisk når Halo 3, ligner så meget Halo 2. Hvor Halo 2 tilføjet en masse som vehicle boarding, sværdet og dual wielding - Hvad med Halo 3?

Men det er svært at være kritisk når Halo 3 ser så lækkert ud. Man har jo lyst til at kyle sin 360 Premium ud af vinduet og håbe på at de laver en Halo 3 edition xbox 360. Og den der legendary edition....

nøøøøøøøøøj. Imponeret. Jeg er spændt. Jeg er glad for at være fan, og på en eller anden mystisk måde så er jeg ikke længere bitter over Halo 2 slsutsekevens. Fordi alt den ventetid ser ud til at være overgået af den række af positive informationer der er udgivet omkring spillet indtil videre.

Flydende... Så fantastisk sidssygt flydende og kørende. Som om at alle animationer flyder sammen, og farverne er perfekte, og det hele føles godt integreret.
Well crucify the insincere tonight...
BeanoBeanoSkrevet 21/05-07 21:11, rettet 21/05-07 21:13 
Spøjst, jeg har det lige modsat. Trods de afdæmpede forventninger til Halo 3 MP grafikken, blev jeg alligevel en smule skuffet. Syntes ikke det er "sindsyg flydende" eller flot. Jow det kører da fornuftigt og acceptabelt nok men en smule hakkende/ujævnt. Måske kun i HD? Men håber at det glattes ud inden release. Eksplosionerne er dog flot lavet :)

Lige et spørgsmål: i de replays/film man kan gemme, kan man ikke skifte spiller eller kamera?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/05-07 21:27 
Playkid>
En video der viser hvorfor Halo 3 beta er sjov ;)

Jeg har ikke optaget/redigeret den :P

Genialt...

Er I frisk på at møde mig online en aften? PS. Jeg er elendig :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 21/05-07 22:18 
Ja, selvfølgelig da :)
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 23/05-07 15:12 
Beano>
Lige et spørgsmål: i de replays/film man kan gemme, kan man ikke skifte spiller eller kamera?

Nej, Bungie har meldt ud, at mulighederne er stærkt begrænsede i beta'en, men at der kommer flere muligheder i det færdige produkt.

Jeg har i øvrigt ikke bemærket nogen hakken/ujævnheder, og jeg har skiftet lidt mellem HD og SD.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 23/05-07 15:18 
Wehner>
Nej, Bungie har meldt ud, at mulighederne er stærkt begrænsede i beta'en, men at der kommer flere muligheder i det færdige produkt.

Tænkte jeg nok - ville bare være sikker på jeg ikke skulle have nye briller ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/05-07 11:34 


Jack Thompson is still an idiot!
WehnerWehnerSkrevet 24/05-07 13:17 
Selvom de er fucked up derovre, så er Microsoft nok alligevel en stor mundfuld, hvis man ikke er hele EU.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/05-07 13:19 
Jeg elsker Jack Thompson når han er høj på et magt-trip! Større idiot kan man da næppe finde...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/05-07 14:16 
Kunne da godt komme i tanke om et par stykker... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 24/05-07 17:54, rettet 24/05-07 17:59 
Ufatteligt at han gider. Det kan da kun være USA's censur-system, som fastsætter aldersgrænsen for spillene. Det ligner i hvert fald en sag, som dør ved første forsøg på at få den for retten.

EDIT: Ok, jeg baserede min udtalelse på baggrund af dårlig hukommelse :) Det er ikke helt det sagen går ud på, men det ændrer ikke ved, at det ikke er MS' opgave som sådan, men derimod butikkerne.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/05-07 18:02 
Ikke i USA :p De har det mest sære retssystem, men det er trodsalt det civile det står værst til med.

Som jeg ser det ligger ansvaret da ikke hos udgiveren af spillet, men hos butikken (så længe udgiveren overholde mærkningen med aldersgrænse), ligesom det er værtshuset der får bøden hvis de skænker til mindreårige og ikke bryggeriet - men det kan vi vist godt alle sammen være enige!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PlaykidPlaykidSkrevet 30/05-07 13:02, rettet 31/05-07 00:53 
Lidt ny info i form af scans og video(er) :)

Custom game (udsnit), med Wraith, dual pistols og custom gravity:
http://www.the360forum.com/showthread.php?p=201345

Custom game, low gravity med spartan laser som sekundær våben:
http://the360forum.com/showthread.php?p=201306

Webcam billeder, der viser nogle mp baner, armor Customization, bare god info:)
http://www.the360forum.com/showthread.php?t=15348
http://flamesoffeenix.wordpress.com/2007/05/30/images-of-new-halo-armour/

Edit - Hvordan man kommer ind i et custom game i H3 beta:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=66984
Spiller nu: Halo 3
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig