X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
JinkJinkSkrevet 13/05-07 15:24 
Du må altså lige begrunde hvordan det minder om hinanden.
Det eneste jeg kan se er:

At de begge er fps spil
At de begge forgå i et fremtidigt tema (sci-fi?)
Onslaught i UT2k4 har vehicles der er kraftigt inspireret fra Halo(1).

Der er så mange andre punkter hvor de adskiller sig fra hinanden. Hvis du ikke kan se det, vurdere du fps'er meget overfladisk. Jeg er interesseret i hvor du mener de minder om hinanden, for hvis det kun er de punkter jeg selv har nævnt, så svarer det til at sige hver eneste bil spil er ens.
CoreCoreSkrevet 13/05-07 15:49 
Jink>
Hvis du ikke kan se det, vurdere du fps'er meget overfladisk.

Hvilket også forklarer den meget ufortjente begejstring for det på alle måder middelmådige Resistance.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 13/05-07 16:03 
På ingen måde, Ressistance FoM er godt og kalde det for middelmådigt viser lidt om ens manglende sans for kvalitet.
Men dig om det.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 13/05-07 17:27, rettet 13/05-07 17:35 
Det er vel hvad man kan forvente fra en Sony-entutiast der ingen anelse har om generationens FPS-alternativer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 13/05-07 17:35 
Core>
Hvilket også forklarer den meget ufortjente begejstring for det på alle måder middelmådige Resistance.

Jeg er helt uenig her... online er Resistance Halo 2 overlegen. Har du overhovedet spillet det online i mere end 5 min eller vurdrer du det også udfra fordomme og uvidenhed?

Men fair nok hvis du syntes noget andet på et reelt grundlag, smag er trods alt smag.... undrer mig bare hvorfor Resistance står på din "Spiller nu" liste hvis det er så ringe og middelmådig? Må da være andet interessant at spilde tiden med.
Jack_DJack_DSkrevet 13/05-07 17:39 
lol, det undre mig egentligt du skriver dette, har du overhovedet prøvet Resistance, jvf. hvad spiller du nu så har du, men jeg har nu min tvivl og IGN er enig. Resistance er ikke middelmådigt, hvis man da ellers tager det for gode varer :O

Men lad ikke det skille os, du syntes Resistance er et middelmådigt spil jeg og mange andre er uenige.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 13/05-07 17:41, rettet 13/05-07 17:42 
Beano>
Jeg er helt uenig her... online er Resistance Halo 2 overlegen. Har du overhovedet spillet det online i mere end 5 min eller vurdrer du det også udfra fordomme og uvidenhed?

Ja, og rigtig nok har et spil på en Sony-konsol aldrig fungeret så godt før. Men stadig kun med Playstation 2-titler som sammenligningsgrundlag. Der er utallige Live-titler der fungerer langt bedre. Halo 2 overlegent? Muligvis, den vil jeg lade Wehner og Bede tage sig af, jeg spiller ikke Halo ;)

Men for at holde os til PS2-sammenligningerne så står Resistance stadig væsentligt tilbage for spil som Killzone og Black i single-player.

Beano>
undrer mig bare hvorfor Resistance står på din "Spiller nu" liste hvis det er så ringe og middelmådig?

Middelmådig betyder ikke ringe.

Jeg har (for en gangs skyld) købt skidtet til 500 kr, så det skal da spilles igennem. Jeg håber da stadig på at der kommer det her helt store revolutionerende WOW-element Jack_D og Sony snakker sådan om.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 13/05-07 17:45 
Beano>

Jeg er helt uenig her... online er Resistance Halo 2 overlegen. Har du overhovedet spillet det online i mere end 5 min eller vurdrer du det også udfra fordomme og uvidenhed?

Jeg troede kun det var forebeholdt Playrights gøg og gokke at vurdere Resistance FoM udfra fordomme og uvidenhed ;)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 13/05-07 17:52 
Er det ikke dig og Rooney, der gør den slags?

Anywho, du må da godt være enig med IGN i at Resistance er dårligere end "ok, uden at være prangende. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/05-07 17:59, rettet 13/05-07 18:01 
Core>
Ja, og rigtig nok har et spil på en Sony-konsol aldrig fungeret så godt før. Men stadig kun med Playstation 2-titler som sammenligningsgrundlag. Der er utallige Live-titler der fungerer langt bedre. Halo 2 overlegent? Muligvis, den vil jeg lade Wehner og Bede tage sig af, jeg spiller ikke Halo ;)

Jeg har spillet meget Halo 2 da det var nyt og "moderne" og kan selv sammenligne med det. Resistance er (uanset platform) teknisk bedre mht. lag/stabilitet, sjovere at spille, velballanceret og et foregår i et hæsblæsende tempo.

Spiller det faktisk stadig flere gange om ugen online med en fast gruppe og tæller næsten dage til de nye maps... så jow, jeg er MEGET glad for Resistance online ;)

Men hvor mange spil har du ca. spillet Resistance online?


Beano>
Men for at holde os til PS2-sammenligningerne så står Resistance stadig væsentligt tilbage for spil som Killzone og Black i single-player.

Troede vi snakkede om online? ;)

Men så.... spillede jeg kun meget lidt Killzone men syntes det virkede tungt at danse med og ikke specielt sjovt. Black var bedre men også ret hurtigt ensformigt.
Selv om Resistance singleplater ikke er nyskabende overhovedet, syntes jeg at dens fun-factor er højere end de to ovennævnte - men selvfølgeligt altid en smagssag ;)


Beano>
Jeg har (for en gangs skyld) købt skidtet til 500 kr, så det skal da spilles igennem.

Ja du må virkeligt lide ;)
CoreCoreSkrevet 13/05-07 18:18, rettet 13/05-07 18:28 
Beano>
Men hvor mange spil har du ca. spillet Resistance online?

Mere end 10 mindre end 30.

Beano>
Troede vi snakkede om online? ;)

Det er ikke et indtryk du kan have fået fra mig, det har jeg ikke på noget tidspunkt sagt at vi gjorde. Bare spillet som helhed.

Beano>Ja du må virkeligt lide ;)

Som sagt, så betyder middelmådigt ikke ringe, og når jeg kunne tage hele turen igennem Quake 4, så burde jeg sgu også kunne gøre det med Resistance. Desuden er der ikke rigtig andet at spille på det store skrummel, og den er for dyr til bare at være bogstøtte ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 13/05-07 18:19 
Herold>
Er det ikke dig og Rooney, der gør den slags?

Anywho, du må da godt være enig med IGN i at Resistance er dårligere end "ok, uden at være prangende. :D

Problemer med at læse eller forstod du ikke den del med at udtale sig om Resistance.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 13/05-07 18:21 
Jeg nyder bare at se dig trække i land ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/05-07 18:40 
Core>
Det er ikke et indtryk du kan have fået fra mig, det har jeg ikke på noget tidspunkt sagt at vi gjorde. Bare spillet som helhed.

Ok jeg har bare misforstået noget så ;)


Core>
Desuden er der ikke rigtig andet at spille på det store skrummel, og den er for dyr til bare at være bogstøtte ;)

Du må have nogle meget store bøger ;)
CoreCoreSkrevet 13/05-07 18:43, rettet 13/05-07 18:44 
Beano>
Du må have nogle meget store bøger ;)

Nej, det er jo der er problemet. Hvis den ikke kan bruges til andet end bogstøtte, så skal jeg først til at købe nogle enormt store bøger også.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 13/05-07 18:52 
Har du overset at den også kan afspille Blu-Ray ;)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 13/05-07 18:52 
Herold>
Jeg nyder bare at se dig trække i land ;)

LOL, hvis der er nogen der trækker i land er det vist dig.
Prøv lige at hoppe et par indlæg tilbage og se hvilket spil jeg udtaler mig om.

Iøvrigt er det dit billede der er at finde på Boomtown?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 13/05-07 18:55, rettet 13/05-07 18:55 
Mit sidste indlæg om PS3 i tråden her. Herefter kan vi danse over i PS3 indtryk-tråden.

Ja, og det er da fint. Problemet er bare at med det meget meget ringe BR-udvalg man ser i de danske butikker, så kommer der til at gå meget lang tid før jeg bruger 300 kr. på en film, p.g.a. BR-formatet.

Med mindre vi får noget Woo selvfølgelig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 13/05-07 19:15 
Jack_D>
LOL, hvis der er nogen der trækker i land er det vist dig.
Prøv lige at hoppe et par indlæg tilbage og se hvilket spil jeg udtaler mig om.

Iøvrigt er det dit billede der er at finde på Boomtown?

Hvor trækker jeg i land, og med hvad? :P Jeg bemærkede bare din glæde over at IGN erklærede Resistance for et godt spil (med 9,1 i karakter), og sammenlignede med at du mente at 9,4 er "ok uden at være prangende".

Og ja, hvor random dit spørgsmål end er, så kan du sikkert sagtens finde mit billede et sted på Boomtown. Men find nu et andet sted at finde dates, ikke? :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 13/05-07 20:24 
Hvilket gamertag spillede du Halo med, dengang du spillede Beano?

Min mening om Halo 2 vs. Resistance kan læses i en anden tråd. Der kommer næppe nye indtryk fra mig i den henseende, før jeg har fået Resistance. (nogen der vil bytte det væk?)

Her runder jeg den af sidste gang det var oppe
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/05-07 20:35 
Der var under min gamle "Mistah Bean" konto. Har "BEAN DK" i dag men har vist ikke spillet Halo 2 online under den.
RooneyRooneySkrevet 13/05-07 21:13, rettet 13/05-07 21:15 
Core>
Det er vel hvad man kan forvente fra en Sony-entutiast der ingen anelse har om generationens FPS-alternativer.

Byt "Sony" ud med "Xbox" i dit indlæg.

Udover et par Halo spil + Doom 3, hvad er det så egentligt for nogle FPS oplevelser man _kun_ kan få på Xbox, som er så vigtige?

Jeg kan nemlig huske, at jeg spillede rigtigt mange temmeligt dårlige FPS'ere på Xbox. Der var, ganske rigtigt, en lille håndfuld virkeligt gode af slagsen, men det var også hvad det var - en lille håndfuld. De andre virkeligt gode FPS'ere var multiplatform titler, og altså ikke eksklusivt til Xbox.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 13/05-07 21:29, rettet 13/05-07 21:30 
Men alle disse multiplatformstitler spillede man med en controller, der i det mindste til denne genre indiskutabelt var/er inferiøre. Og f.eks. Tom Clancy-titlerne, var reelt set kun rigtig gode på Xbox.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/05-07 21:34 
Indiskutabelt ligefrem?
CoreCoreSkrevet 13/05-07 21:40, rettet 13/05-07 21:43 
Rooney>
Byt "Sony" ud med "Xbox" i dit indlæg.

Dit svar ligger i PS3 Indtryk-tråden.

Step aside Butch.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 13/05-07 21:41 
Beano>
Indiskutabelt ligefrem?

Til fps ja. Det bør vi være forbi at diskutere, ligesom vi ikke diskuterer, om Xboxenes d-pads er ligeså gode som Sonys.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/05-07 21:52 
Jeg er skam helt enig - men erfaringerne på dette forum viser at alt kan diskuteres ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/05-07 00:18 
Rooney>
Udover et par Halo spil + Doom 3, hvad er det så egentligt for nogle FPS oplevelser man _kun_ kan få på Xbox, som er så vigtige?

Xbox:
Half-Life 2
Pariah
Unreal II
Wolfenstein
Dead Mans Hand
Oddworld: Stranger's Wrath
Derudover er så godt som samtlige FPS multi-platforms udgivelser bedst på Xbox.

360:
Battlefield 2
Prey
Quake 4
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 14/05-07 00:26, rettet 14/05-07 00:27 
Hvad med Riddick?

Og flere af Tom Clancy-spillene er reelt set så svage på de andre formater, at de ikke kan betegnes som multiplatformsspil. Og så er der jo Live...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 14/05-07 00:27 
Pariah, Unreal II, Dead Mans Hand, Prey og Quake 4 er _vigtige_ spil?

Pariah er helt elendigt - både i singleplayer og co-op. Unreal II er middelmådigt, og Dead Mans Hand er dårligt. Prey er nogenlunde, men langt fra noget vildt, og Quake 4 er forholdsvist solidt hele vejen.

Sagt på en anden måde: Man går ikke glip af store spiloplevelser, ved ikke at ha' spillet dem.

Oddworld: Stranger's Wrath derimod - det er fino. Samme gælder selvfølgelig også for Half-Life 2.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/05-07 00:32, rettet 14/05-07 00:35 
Ikke decideret genre-væltende, men jeg syntes om dem.

EDIT: Hvis du kan kalde Resistance og Motorstorm (PS3'erens udgave af Smuggler's Run) for vigtige, så kan jeg bestemt også nævne de titler.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-07 00:38, rettet 14/05-07 01:03 
Titler som Riddick, Oddworld SW, Halo spillene, Half-Life 2 er da noget mere interessante end de nævnte PS3 spil, som på visse punkter bærer præg af at være launchspil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 14/05-07 00:57 
DeluxScan>
EDIT: Hvis du kan kalde Resistance og Motorstorm (PS3'erens udgave af Smuggler's Run) for vigtige, så kan jeg bestemt også nævne de titler.

Jeg begynder ligeså stille at ta' dig mindre og mindre seriøs. Det er en skam.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 14/05-07 10:55 
Fra ign:

The visuals are now in HD, though honestly, they probably will leave many unimpressed. But really, no one will care if Halo 3 doesn't look like Gears of War as long as it plays great. And, after an hour of playtime, I think Halo 3 might just deliver. I could go on for another six pages with details, but Halo 3 Beta is calling.

Hmm..! Er lidt skuffet over det med grafikken, men det er jo gameplayet der er det vigtigste. Synes bare lige godt man kunne have gjort lidt mere ud af det når det nu er HALO 3 ;-)! Glæder mig til man får lidt mere at vide om singleplayer delen.
Bashful Neophyte
Jack_DJack_DSkrevet 14/05-07 11:26 
Underligt ordvalg "might just deliver" dvs. han ikke er sikker på det bliver så godt som det ellers er hypet til.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
PlaykidPlaykidSkrevet 14/05-07 11:39 
Ja, man kan jo altid vælge at tolke det negativt.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 14/05-07 12:13 
Eurogamer har first-impressions fra beta'en....

Her!
PlaykidPlaykidSkrevet 14/05-07 12:19 
Og for nogen, et måske vigtigere write-up :)

MLG impressions
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-07 12:22 
neros>
Er lidt skuffet over det med grafikken, men det er jo gameplayet der er det vigtigste.

Lad os nu vente og se, til vi ser det. Halo har jo altid handlet om mængder af fjender og åbne områder. De har jo specifikt sagt, at det er der, de ligger fokus i treren. Meget af ens indtryk kan ændre sig, hvis der pludselig løber tonsvis af fjender rundt på skærmen i singleplayer.

Tænk på canyon slaget på Two Betrayals i det første Halo eller Quarantine Zone kampene i Halo 2(begge eksempler på Legendary for flest mulige fjender).

Ligesom de første Halo spil var flottest i singleplayer, er det også muligt, at det samme er tilfældet i Halo 3. 1UP skrev om singleplayeren:

Visually, the demo is everything that it should be, considering the quality seen in the announcement teaser from E3 2006. While the game is technically in pre-Alpha with presumably a year left in development, the single-player footage looks incredible, so much so that it might make some people say "Gears of Huh?"

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3155363

En helt anden ting er, at jeg synes multiplayeren ser flot ud. Tror når det kommer op på en stor skærm, at det giver et positivt indtryk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 14/05-07 12:28 
De store videoklip der lige nu ligger på Xboxyde, synes jeg viser virkeligt flot grafik i multiplayeren - det er der ikke den mindste tvivl om.

Det ville da være helt hul i hovedet, hvis det så dårligere ud i singleplayer, så det håber jeg ikke bliver tilfældet.

Hvis 1UP har set det i singleplayer, og siger god for det, så stoler jeg på at de ved ting vi andre ikke ved.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 14/05-07 12:44 
Bede-x>
Titler som Riddick, Oddworld SW, Halo spillene, Half-Life 2 er da noget mere interessante end de nævnte PS3 spil, som på visse punkter bærer præg af at være launchspil.

På hvilke punkter bærer f.eks Motorstorm og Resistance præg af at være launchspil? Begge spil er stadig flottere end de nyeste 360 spil - spil som er kommet næsten to år efter maskinen udkom.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-07 13:03, rettet 14/05-07 13:09 
Motorstorm er også kun lidt. Det mangler lidt flere options/baner, men skulle der ikke snart komme en patch med lidt flere options? Min kritik af det, er nok ikke helt fair, da det er et ret suværent bilspil. Problemet ligger så i(for mig), at det er et bilspil :)

Spil som Half-Life 2, Oddworld SW og Halo vil altid være mere interessante end et bilspil. Yep, jeg er lidt genrefordomsfuld her.

Resistance virker bare så intetsigende. Et spil af den type der ikke ville blive bemærket, med mindre det var det eneste spil i genren på platformen. Nu kommer Beano nok væltende og forklarer, hvorfor det er genrens bedste spil. Som man kan se på anmeldelserne(Edge 7, Eurogamer 6, GamesTM 6, Ign 9.1 osv), er der ikke mange som er enige.

Jeg synes AIen virkede svag i singleplayer, det hele virkede for let(mht til vægt), der er ikke nok tyngde i våbene og ens bevægelser og mine indtryk med multiplayeren stemmer godt overens med de prospillere, som skrev, at det ikke er egnet til prospil. Alting virkede meget generisk.

Har kun spillet op til mechbossen i singleplayer + lidt multiplayer. Wehner får forhåbentlig snart spillet og så skal jeg nok sætte fingeren lidt nærmere på de fejl, man tydeligt mærker, når man spiller det.

EDIT: Jeg må lige understrege, at mit indtryk ikke er, at Resistance er dårligt. Faktisk forventer jeg at komme til at vurdere det til 7/10 ligesom Edge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-07 13:34, rettet 14/05-07 13:34 
Playkid>
Og for nogen, et måske vigtigere write-up :)

Hold da op, hvor der bare stor forskel på at læse om Betaen fra normale reviewsites og så til dem, der rent faktisk har forstand på genren. Men det er jo, som det plejer at være :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 14/05-07 13:41, rettet 14/05-07 13:47 
Bede-x>
Nu kommer Beano nok væltende og forklarer, hvorfor det er genrens bedste spil. Som man kan se på anmeldelserne(Edge 7, Eurogamer 6, GamesTM 6, Ign 9.1 osv), er der ikke mange som er enige.

Væltende nu?

Du må gerne lade være med at skyde mig holdninger i skoene som jeg ikke har.

Hvis du læser hvad jeg har skrevet gentagne gange i andre tråde/posts, så vil du se at det ikke er min påstand at Resistance er genrens bedste.
Har hele tiden sagt at singleplayer delen er sjov men meget konventionel og ikke opfinder noget nyt.
Kun online delen syntes jeg er super solid og bedre end Halo 2 - men ikke perfekt på samme måde som Halo 2 heller ikke er perfekt, og Halo 2 har nogle gameplay elementer som Resistance ikke har, og omvendt.
Jack_DJack_DSkrevet 14/05-07 13:44, rettet 14/05-07 13:45 
tja, nu skal man jo tage dine vurderinger med et gran salt, var det ikke GoW du vurderede til 10/10 på trods af sine fejl.
Iøvrigt tager du jo grueligt fejl. Resistance er bedre end det billede du ynkeligt forsøger at tegne. Et billede som du jo har indrømmet er baseret på fordomme og uvidenhed.

IGN kommer iøvrigt tæt på i deres vurdering af Resistance. Er det med overlæg du ikke vælger at fremhæver de bedre vurderinger af Resistance og udelukkende fokusere på de få der er i den lave ende?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
WehnerWehnerSkrevet 14/05-07 13:45 
Ja, det er super, at MLG har lavet et review. Spændende læsning.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 14/05-07 13:45 
Bede-x>
Ligesom de første Halo spil var flottest i singleplayer, er det også muligt, at det samme er tilfældet i Halo 3.

Ja, det tror jeg også vi roligt kan regne med. Grafik i multiplayer er typisk simplificeret lavet for at sikre stabil framerate da der jo er flere spillere og svært at styre hvad folk finder på at lave i "sandkassen" ;)
nerosnerosSkrevet 14/05-07 13:47 
Playkid>
Og for nogen, et måske vigtigere write-up :)


Nu er jeg mere rolig :D! Jeg sluger det rådt.
Bashful Neophyte
Jack_DJack_DSkrevet 14/05-07 13:48, rettet 14/05-07 13:50 
tja, man kan vel med rette forvente mere af en titel som har været undervejs i lang og som skal være en showcase for next-gen.

Eurogamer er i deres preview også forholdsvis lunkne.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
WehnerWehnerSkrevet 14/05-07 13:48 
Beano>
det ikke er min påstand at Resistance er genrens bedste.

Kun online delen syntes jeg er super solid og bedre end Halo 2

De fleste konsolspillere regner Halo 2 for genrens bedste multiplayer, så når du siger, at Resistance er bedre, så kan jeg ikke tolke det som andet, end at du siger, det er genrens bedste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig