X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 22:24, rettet 23/08-06 12:21 
Jeg tænkte, at en Halo 3-tråd ville være uundgåelig før eller siden, så hvorfor ikke bare oprette den før. Med lidt held begynder Frankies updates at handle om spillet snart, og nu er der jo en teaser.

Jeg gætter på at Bungie/Ms følger den klassiske tretrinsraket-opskrift med teaser/trailer/demo. Det her er i hvert fald bare en teaser. Men en god teaser :)

Mon Bungie dis... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 25/09-07 13:26 
Det var vel noget af det betaen var til for at opklare?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/09-07 13:54 
Har lige set New York videoen fra bede's link. Det er godt nok KrazEe! Det eneste der skæmmer lidt, er at Master Chief virker totalt uprofessionel i sin optræden (bevægen). Han VADER rundt, som en tilfældig bums på gaden - slet ikke den "rigtige" militære faste gang man kunne forvente.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/09-07 13:59, rettet 25/09-07 14:00 
Halo-nørdspørgsmål #327:
Hvorfor hedder Installation 05 også "Delta Halo"? Delta er kun det fjerde græske bogstav! Tæller de en prototype med? :-)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/09-07 13:59 
Nu er Halo 3 jo heller ikke det første store spil på Live.

Både Gears og Halo 2 har nok givet MS masser af erfaring med spidsbelastninger.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 25/09-07 14:11, rettet 25/09-07 14:12 
Andre end mig som er rendt ind i fejlen i slutningen af mission 2 ("evac via the launch-pad") hvor man bliver nød til at genstarte missionen?

I slutningen af missionen blev nogle fjender aldrig aktiveret og dukkede slet ikke op (til Arbiters store forvirring - han stod bare og skød op i loftet!), de kunne derfor ikke skydes hviklet betød jeg ikke kunne komme videre pga. manglende "event-triggering". Genstartede så hele missionen hvor det virkede perfekt :!
WehnerWehnerSkrevet 25/09-07 14:30 
Nej, men vi havde lidt problemer med at finde den sidste fjende. Det lykkedes dog. Var det ikke nok at vælge 'revert to saved'?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 25/09-07 14:39 
Jeg have ikke noget saved - var dog heller ikke noget stort problem da det kun tog ca. 15-20 min at komme der til anden gang ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/09-07 14:44 
Hvem byggede de der Halo Ringe?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 25/09-07 14:44 
Revert to saved sætter dig tilbage til sidste checkpoint, hvor der jo er gemt automatisk ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 25/09-07 14:48 
åh... så kunne jeg have sparet den ekstra mission gennemspilning ;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/09-07 14:54 
Darknon>
Hvem byggede de der Halo Ringe?

En alien-race som Covenant's kalder "Forerunners". De blev bygget for 100.000 år siden.
http://halo.wikia.com/wiki/Forerunner#Forerunner_Artifacts_and_Technology
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/09-07 15:55 
Bilka(Tilst) sælger Halo 3 nu. Skulle det ikke først komme i morgen?
I win, you loose
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/09-07 16:30 
Jo...

Magtens Korridorer fortolker Halo
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 25/09-07 16:45, rettet 25/09-07 16:52 
Hyakotake: men the covenants tror jo at ringene er noget helligt halløj, og tager jo derfor fejl.. ik? Så derfor må "forerunners" jo være nogle fra deres religions-fantasi?

EDIT: Havde ikke lige set dit link. Forerunners er altså en anden race for længe siden. ok nu er jeg med :-)
For The Love Of The Game
Zzap!Zzap!Skrevet 25/09-07 16:50 
Hyakotake>
Måske er det bare mig, der ikke ved nok om hvordan Xbox Live er opsat osv., men er der overhovedet nogen bekymringer eller spekulationer over, hvordan Live vil opføre sig, når 2.000.000+ spillere næsten simultant logger sig på og begynder at spille online? Eller vil der overhovedet ikke være noget at bemærke?

Det er jo P2P, der går ikke mere end nogle få kilobytes igennem live når matchmakingen udføres og spillet starter. Derefter er al kommunikation mellem de spillenes konsoller.

Når spillet slutter, overføres igen nogle få kilobytes med resultater til live serveren.
Det koster stort set intet for microsoft at have live kørende.
Born to kill space
Bad AshBad AshSkrevet 25/09-07 16:58 
Kan det passe, at man ikke kan slippe for massive borders i splitscreen på et widescreen fjernsyn? Understøtter det kun 4:3 i splitscreen?
HeroldHeroldSkrevet 25/09-07 17:00 
Det lagde jeg også mærke til. Jeg tror det er for at forhindre at billedet bliver for bredt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 25/09-07 18:31 
Fortsættelsen af den "lille" Halo optakts film fra forleden.. (pss.. den med de 2 Marins.. der kæmper i en meget ødelagt bydel)

http://dsc.discovery.com/tv/last-one-standing/halo-sweeps/halo-sweeps.html
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
RaGeRaGeSkrevet 25/09-07 19:10 
Slet ingen der er utilfreds over den manglende og svage lyd fra våbene?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 25/09-07 19:40 
Ja der er slet ingen "oompf" i våbenlydeffekterne (specielt den der splitter pistol). Godt der er rumble for eller kunne man komme til at være i tvivl om man skyder nogen gange :!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/09-07 19:58, rettet 25/09-07 19:59 
MS er first class retards!

Halo3 LE problem
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/09-07 20:15 
RaGe>
Slet ingen der er utilfreds over den manglende og svage lyd fra våbene?

Mangler der ligefrem lyde fra våbnene - eller er de bare lave? Jeg har nu ikke bidt mærke i det før du nævner det og så kan jeg godt høre, at de er lidt svage i det, men det er nu ikke noget som generer IMO.

Tilgengæld er soundtracket da helt fantastisk!!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RaGeRaGeSkrevet 25/09-07 20:32, rettet 25/09-07 20:37 
De mangler ikke, men til tider kan man næsten ikke høre dem pga. alle de andre lyde. Som Beano skriver, så kunne man næsten tro, at de slet ikke var tilstede, hvis det ikk var for rumblens skyld i controlleren. Jeg er i hvert fald dybt utilfreds med den svage lyd med eller uden surround. Jeg er os ret forundret over, at det ikke nævnes i de forskellige reviews.

Vi kan dog godt blive enige om, at soundtracket er fantastisk! :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/09-07 21:04 
Born2Play>
MS er first class retards!

Det er guds straf for folk der ikke har købt Legendary;)


Men det er intet i forhold til standard udgaven! Hvad end du gør, må du for GUDS SKYLD IKKE åbne den standard udgaven. Specielt den fra Elgiganten. Det er altså medmindre, du er interesseret i at blive bombaderet med anthrax!
Go Legendary:=)
Well crucify the insincere tonight...
McBrainMcBrainSkrevet 25/09-07 21:50 
Det er i aften der er åbent ikke? - også i svendborg?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/09-07 22:03 
Tror EB har natåbent over alt :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-07 22:07, rettet 25/09-07 22:10 
Jo der er åbent i Svendborg :)

12 til 01.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/09-07 22:13 
PalleJensen>
Tilgengæld er soundtracket da helt fantastisk!!

Helt enig - vi må håbe på en soundtrack udgivelse!

Har fået spillet nogle flere timer og helhedsindtrykket af grafikken bliver heldigvis betydeligt bedre længere ind i spillet pga. flot banedesign, lys og artwork :)
McBrainMcBrainSkrevet 25/09-07 22:20 
Konsolkongen>
Jo der er åbent i Svendborg :)

12 til 01.

Hvis I så bare ku få den satans Elite hjem jeg har forudbestilt, såeh... ;)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-07 22:27 
Vi fik da ellers en god stak i sidste uge. Men jeg har ingen anelse om hvor mange der har forudbestilt. Hvis du har forudbestilt skulle du gerne kunne få den i aften. Hils hvis du tager derned :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/09-07 22:39, rettet 25/09-07 22:40 
Blev færdig med campaign igår og jeg må erkende at mine skyhøje forventninger blev indfriet. Aldrig før har et så hyped spil vist sig at være så stor en perle som det er tilfældet med Halo 3. Uden at afsløre for meget kan jeg fortælle at hele stemningen fra de 2 foregående spil er ført helt fantastisk videre og tilføjet noget af et ansigtsløft på det grafiske plan. Desuden er der masser af nye våben, køretøjer og fjender og variationen i banedesignet har jeg virkelig sjældendt set så god. Jeg kedede mig ikke et sekund og selvom man måske kan mene at spillet er en anelse for hurtigt gennemført (7-8 timer for mit vedkommende) så er der jo masser af udfordringer på de højere sværhedsgrader (for ikke at nævne multiplayer over Live...)
Eneste minus er naturligvis det sørgelige faktum at Halo 3 er sidste spil i rækken fra Bungie. Hvad de så finder ud af som deres næsten projekt vil kun tiden vise, jeg venter i hvert fald i spænding!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/09-07 00:29 
Folkene i EB Aalborg Storcenter var klasse! De pakkede alle CE udgiverne op og tjekkede at ingen gik hjem med en ødelagt kopi! Kudos herfra!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-07 01:21 
Var der mange der var ridset?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-07 03:21, rettet 26/09-07 06:36 
Jeg er nu næsten igennem Halo 3. Min co-op makker blev desværre nød til at stoppe før gennemførsel, så det sidste må tages i morgen. Det var ikke alle mine forventinger, som blev indfriet, men det ville nok heller ikke kunne lade sig gøre. Jeg er stadig tilfreds, men det er nogle "forbedringer", jeg ikke er så vild med...

Selv om jeg langt fra er klar til at diskutere det, må jeg lige kommentere et par ting:

Grafikken: Intet mindre end suværen. Folk der hænger sig i petitesser som fx aliasing problemer, er efter min mening ude på et sidespor. Det vil være som at spille Mario 64 og sidde og brokke sig over, at flere textures er blurry. Ja, det er jo rigtigt nok, men det er en helt forkert tilgangsvinkel til at fange helheden. Og helhedsindtrykket i Halo 3 er overvældende. Næsten alt det der betyder noget i den sammenhæng - teknik, funktionalitet og artwork - er i top. Kun teknikken halter en lille smule.

Splitscreen co-op: Føj, hvor er det skuffende, at Microsofts største spil ikke bruger hele skærmen på et widescreen fjernsyn. De fleste andre spil kan jo finde ud af det, så hvorfor ikke Halo 3?

Tilgænglighed: Få våben, få granater, få options. Halos egentlige styrke skal findes i kampdynamikken. Dybden ligger i selve spillet, frem for at være noget man kan læse på en liste. Halo 3: Mængder af våben, ekstra granater, nye udstyrsformer. Hvad blev der lige af simpelheden?

Sværhedsgrad: Har kun prøvet Heroic og for pokker, hvor er det let. Det hjælper selvfølgelig heller ikke, at ens makker spawner, næsten lige efter han er død. Man skal nærmest ikke ud af kamp! Håber at Legendary er sværere, sindsygt meget sværere, eller at skulls kan afhjælpe problemet.

Brutes: Jeg er stadig ikke overbevist om, at de kan løfte arven fra Eliterne. Bortset fra når de har hammer eller går amok, så virker de lidt for statiske. Ikke at jeg er klar til at afsige dom over dem, forståes, før jeg har meget mere erfaring med spillet.

Legendary versionen: Kun tre disks? Synes bestemt Microsoft lovede fire...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SlothSlothSkrevet 26/09-07 03:38 
Respekt for dem!
Kiss me, would you kindly?
nerosnerosSkrevet 26/09-07 08:06 
Bede-x:

Betyder det så at du er skuffet?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/09-07 08:33, rettet 26/09-07 08:47 
Bede-x>
Folk der hænger sig i petitesser som fx aliasing problemer, er efter min mening ude på et sidespor.

Kan jeg ikke se - man kan jo sagtens kritisere andre spil for det så hvorfor ikke Halo 3... Halo er jo ikke fredet for kritik.

Og at sammenligne med Mario 64 er man netop ude på et sidespor. Mario 64 textures var en teknisk begrænsning og stadig det flotteste spil på platformen på launch tidspunktet. Halo 3 er næsten to år efter 360 launch hvor der er kommet flere spil der beviser at det er muligt at lave et flottere spil også med FSAA.

Mener dog ikke grafikken er ringe, men bare langt fra suveræn og ikke hvad der var bygget op til.


Bede-x>
Halo 3: Mængder af våben, ekstra granater, nye udstyrsformer. Hvad blev der lige af simpelheden?

Syntes nu det er fedt med nye våben og legetøj - specielt i multiplayer må det da give nyt liv til spillet ;)

Dynamikken og simpeltheden bibeholdes jo meget i kraft af fat man kun kan bære to våben fortsat (tre hvis man tæller de aftagelige turrets).

Tror også at spillet havde hået hug hvis de have holdt sig for meget til de gamle våben.
nerosnerosSkrevet 26/09-07 08:36 
Nogen der ved hvor man kan købe Halo 3 henne idag ude i det danske land? Var lige inde på EB games hjemmeside og der stod Halo 3 under kommende nyheder? Skulle det ikke være ude idag?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 26/09-07 08:39 
De opdaterer bare ikke deres skidt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/09-07 08:49 
Tror roligt man kan regne med at EB Games sælger spillet i dag ;)
nerosnerosSkrevet 26/09-07 09:35 
Men har de nok ;-)
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/09-07 09:49 
Det vil jeg mene vi fik 50 af de normale udgaver i Storcenter nord.
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 26/09-07 09:50 
Sådan :D!
Bashful Neophyte
Zzap!Zzap!Skrevet 26/09-07 09:56 
Born2Play>
Folkene i EB Aalborg Storcenter var klasse! De pakkede alle CE udgiverne op og tjekkede at ingen gik hjem med en ødelagt kopi! Kudos herfra!

Det er vist ikke bare Halo 3 de gør det med. :(

Mange EB og game butikker har en slem vane med at pakke alle nye spil ud, så de kan sælges side om side med returvarer og pæne 2nd-hand spil.
Deres sædvanlige undskyldning er, at de putter reklame kort inden i æsken, eller at det er en demo udgave.

Personligt ville jeg klart foretrække, at blive gjort opmærksom på problematikken med CE udgaven og så selv have valget om jeg ville pakke op og tjekke i butikken.
Born to kill space
PalsgaardPalsgaardSkrevet 26/09-07 11:17 
Kan ikke være mere enig, jeg hader simpelthen ikke selv at være den der bryder embalagen!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
nerosnerosSkrevet 26/09-07 12:32 
Så fik jeg min kopi :D!

Kan ikke vente til jeg har fyraften...!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 26/09-07 13:28 
Så fik vi lige hentet 4 halo spil (1 standard, 2 limited, og 1 legendary), fyraften, kom glad :-)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 26/09-07 14:35 
Kan man vælge farver på sin figur når man skal spille co-op campaign? argh! kan ikke vente!
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 26/09-07 14:37 
Man spiller fire forskelllige karakterer i fire forskellige farver, men jeg synes ikke, man kan ændre deres farver yderligere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 26/09-07 14:44 
Dvs. de tilpasninger man laver på ens figur (emblem, hjelm, panser, etc.) er kun til online multiplayer og bruges ikke i campaign co-op?
1'324 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig