X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS LITE - hvor kan den købes?


Svar
kooikkooikSkrevet 09/05-06 21:41 
Hvor kan man købe en DS LITE henne og hvor er den billigst?

Har haft kig på www.lik-sang.com men hvorfor er der ikke gratis porto når man køber en DS LITE derfra.
53 emne(r).
1 2 > »

Svar
kooikkooikSkrevet 09/05-06 21:41 
Hvor kan man købe en DS LITE henne og hvor er den billigst?

Har haft kig på www.lik-sang.com men hvorfor er der ikke gratis porto når man køber en DS LITE derfra.
NaieraNaieraSkrevet 09/05-06 21:47 
Der er ikke gratis porto, fordi de ikke giver gratis porto på andet end spil...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 21:58, rettet 09/05-06 21:58 
Vent et par uge til den kommer i USA, så bliver den sikkert billigere at få fat i fra USA. Om ikke andet vil Lik-Sang's pris falde.
kooikkooikSkrevet 09/05-06 21:59 
okey tak for tippet jeg veter lidt tid endnu
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 22:22 
"Par uger" var måske lige i underkanten - den kommer d. 11 juni i USA :)
SonicSonicSkrevet 24/05-06 21:04 
Har i iøvrigt hørt at der kommer en sort version til Europa? :D Sikkert nok, men det er da nice ad H til :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 24/05-06 21:14, rettet 24/05-06 22:34 
Shhh Min min "Enamel Navy" DS er på vej med DHL fra Lik-Sang.
Med mit held har den 20 pixelfejl og er den første model der effektivt er sikret mod unsignet code. Men vi får se.

Men altså ikke noget med at snakke om hvordan jeg kunne have gjort det billigere/bedre, nu hvor jeg lige har købt ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 24/05-06 22:13 
Jeg vil så sige til dit forsvar, at jeg selv er enormt fristet til at bestille en fra lik-sang, men da jeg allerede har en "gammel" model venter jeg lige lidt endnu :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RuneSPRuneSPSkrevet 25/05-06 01:35 
uh yeah, skal også have en sort en når den lander i DK d. 23 juni :D Men hvor meget mon en almindelig DS så er værd på det tidspunkt?? har hørt noget om at man i EBgames samt Game vil kunne indlevere den gamle model og så få en Lite til halv pris?? så sparer man jo nok en ca. 600 kr...
RuneSPRuneSPSkrevet 14/06-06 15:25, rettet 14/06-06 15:29 
Ville bare lige gøre opmærksom på at man hos www.dvdcrave.com kan købe en (hvid) DS Lite til ca. 800 kr og DS Lite + New super mario bros til ca. 1000 kr... det billigste jeg har set :)

[edit] arhh hvilket så er uden afgifter (eller sådan noget) så det er nok lidt dyrere :)
WikzoWikzoSkrevet 14/06-06 15:30 
Vil for resten også sige, at GAME-butikken har et tilbud (tror nok at den koster 1200 kr.), hvor du kan få 400 kr. rabat ved at bytte din gamle DS.

Jeg spurgte dem bag disken, om det også galte japanske maskiner. De var lidt uklare, men sagde, at jeg bare skulle tage den med, og så ville de kigge på det =)
BlossomBlossomSkrevet 14/06-06 18:28 
Selvom DS Liten kommer, burde den gamle DS være mere end 400 værd.. Især hvis den ikke fejler noget..

Husk på GBA'en.. den holdt da en fantastisk brugtpris selv da GBA SP'en kom frem.

Og hvad angår DS Liten fra Dvdcrave, så koster de helt nøjagtig 860 kr inkl. porto (der kan dog ryge told på - taler af erfaring)
det er der jeg har købt mine. Ud af de 6 DS Liter jeg har købt, har 2 været med pixelfejl, så det er selvf. risikoen man må tage.
Prisen i USA når den kommer der ligger på 129 US $, og sidst jeg spurgte i EB games sagde de mellem 1400-1500.
Men det lader til at det er en pris der svinger alt efter hvem man spørger.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
WikzoWikzoSkrevet 14/06-06 18:31 
Tror ikke, at min er mere værd.

a) den er japansk = jeg har ingen bon eller lignende.

b) den er ret ridset, beskidt og fedtet.

Er godt nok tilfreds med 400 kr. for den, men vil selvfølgelig gerne have mere :)

Gider bare ikke det bøvl med at sende/levere til køberen, medmindre prisen er meget god.
Zzap!Zzap!Skrevet 14/06-06 19:43 
Blossom>
Selvom DS Liten kommer, burde den gamle DS være mere end 400 værd.. Især hvis den ikke fejler noget..
Jeg skal self. ikke fortælle andre hvad de skal sælge/købe for, men på mig virker prisen meget fornuftig.

Husk på alle de psykologiske faktorer. Der er ikke den lækre følelse ved at have noget helt nyt (meget værd i min bog) og der er en nyere bedre version af hardwaren på gaden.
Derudover skal du også huske på, at man som køber ikke aner hvordan den tidligere ejer har behandlet konsollen, ud over det rent kosmetiske, kan han/hun have trykke voldsomt hårdt på knapperne/skærmen, eller være kommet til at tabe den, hvilket måske ikke ødelægger maskinen med det samme, men kan føre til periodiske eller "slumrende" fejl.
Born to kill space
DevcorDevcorSkrevet 15/06-06 12:34 
Jeg har lige byttet min gamle DS + to DS spil, til en DS Lite.

Det tilbud kører GAME vel også?

Bare køb et par billige DS spil for en halvtredser stykket, og smid dem oven i hatten, og så har I en DS Lite.
ElgenElgenSkrevet 15/06-06 12:43, rettet 15/06-06 12:44 
Hvor henne; EBGames, eller hvor?

Og gælder det alle spil?
Har da et par crap-spil jeg gerne ville bytte væk for en Lite.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DevcorDevcorSkrevet 15/06-06 12:46 
EB Games kører noget landsdækkende.

Jeg har et par spil jeg gav 50,- pr. stk for, og dem tog de.
BeanoBeanoSkrevet 15/06-06 12:53 
Er DS Lite kommet på gaden i DK?
ElgenElgenSkrevet 15/06-06 12:53, rettet 15/06-06 12:54 
Betalte du så slet ingen penge oveni?

Har lige snakket med dem på Falkoner Alle i KBH og de siger at de giver 460kr for maskinen, og at de er svingende at efter titlen hvad de giver for spil.

EDIT: Altså EB på Falkoner
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DevcorDevcorSkrevet 15/06-06 13:01 
Den er ikke udkommet endnu. Det var en pre order jeg lavede på den, som jeg kan hente i næste uge når den udkommer.

Selvfølgelig svinger prisen alt efter hvad titlen er, men de har det med at runde lidt op engang imellem.

Jeg betalte iøvrigt 150,- oven i.
BlossomBlossomSkrevet 15/06-06 13:03 
hvilke spil afleverede du ??
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
DevcorDevcorSkrevet 15/06-06 13:09 
To stk. Wario Ware: Touched.

Det kan fåes til 50,- i alle Fætter BR butikker.
ElgenElgenSkrevet 15/06-06 13:13 
Og EB giver så ca. 400kr pr. stk. for dem (da de kun giver 460kr for konsollen og Lite'en koster ~1300kr)?

Lyder umiddelbart som ret meget.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DevcorDevcorSkrevet 15/06-06 13:20 
Jeg gav min gamle DS + 150,- + de to DS spil, og har fået en DS Lite.

Der er opslået skilte med tilbuddet i butikkerne.
BlossomBlossomSkrevet 15/06-06 13:55 
Jeg har nu snakket med 4 BR butikker og wario wario koster 199 alle steder.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ElgenElgenSkrevet 15/06-06 14:01 
Har lige snakket med EB på Strøget i KBH, og Atari Retro Arcade kan ikke indgå i tilbudet }:-(.
Fik iøvrigt af vide at det helst skulle være rimeligt nye spil.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Zzap!Zzap!Skrevet 15/06-06 15:26 
Mit problem er bare, at jeg skal have overført min Animal Crossing save til den nye DS, håber de vil lade mig gøre det i butikken...
Born to kill space
ElgenElgenSkrevet 15/06-06 15:29 
DS'en har ikke noget flash-ram eller noget.
Alle saves ligger på selve spil-cartet.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Zzap!Zzap!Skrevet 15/06-06 19:00 
Jeg synes ellers helt sikkert, at jeg kan huske noget med at visse spil var bundet til en bestemt DS med en id-kode, men jeg har lige tjekket manualen til AC og der står faktisk ikke noget om at flytte sit spil, og der er heller noget punkt i startmenuen der fører til en flyttefunktion.
Men meld endelig tilbage hvis jeg tager fejl.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 15/06-06 19:03 
Tror du tænker på Friend Codes (eller hvad det nu hedder) som bindes til DS konsollen.
kooikkooikSkrevet 15/06-06 19:50 
Arbejder i BR så kan lige tjekke op på det med spillet.
WikzoWikzoSkrevet 15/06-06 20:03 
Zzap!>
Mit problem er bare, at jeg skal have overført min Animal Crossing save til den nye DS, håber de vil lade mig gøre det i butikken...

Sådan har jeg det også. Du kan sagtens sende afsted, bare gå ind i et online-spils options og vælg "Send dato to DS". Du sletter dermed dataene fra den ene, mens de bliver overført til den anden.

Vil gerne selv have lov til at gøre det i butikken, men regner med at sende dem til min lillebrors DS og så hente dem hjem igen, når jeg får min Lite.
BlossomBlossomSkrevet 15/06-06 20:10 
Vil det så sige, at hvis man ikke får flyttet sine online data fra konsollen, så kan man aldrig mere spille online med de spil fra en ny konsol ?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ChronoChronoSkrevet 15/06-06 20:19 
Jeg kunne forestille mig at man får nye friend codes og mister sine stats.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 15/06-06 20:25 
Jeg tog fejl, det har de heldigvis tænkt på:

WFC ID transfer
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 15/06-06 20:28 
4 Color Rebellion har en ret god guide ang. online på ny Nintendo DS :)

Se her
DevcorDevcorSkrevet 16/06-06 10:32 
Hvis I bor i nærheden af Skalborg i Nordjylland, så har I kunnet få Wario Ware: Touched til 50,- i BR i Storcenteret.

Jeg købte Bomberman til DS hos dem igår, til 100,- og den kan også bruges som et af de to DS spil i EB Games tilbud. Men jeg synes ikke rigtigt at jeg nænner at skille mig af med Bomberman, for det er faktisk ret godt.
RuneSPRuneSPSkrevet 27/06-06 13:27 
Har lige købt en (sort) DS Lite i Legekæden (til 1199 kr) og synes den virker rigtig lækker. Selvom det sikkert har været oppe en masse gange før, hvordan er det nu politikken er mht pixel fejl? Har nemlig én fejl på min, på den øverste skærm er der en konstant blå pixel, lidt ude i siden... det kunne selvfølgelig være værre, men hvis den kan byttes uden noget større bøvl så ville jeg da klart foretrække det.

Desuden følger der ikke nogen thumb strap med til DS Lite eller hva?
WikzoWikzoSkrevet 30/06-06 18:52 
Nej, mystisk nok ingen thump dims med til Lite.

Byttede min gamle (japanske) DS og gav så 700 kr for Lite i GAME :)
seebergseebergSkrevet 30/06-06 23:11, rettet 30/06-06 23:13 
RuneSP>
hvordan er det nu politikken er mht pixel fejl?

Spurgte i EB Odense inden jeg købte min Lite. Han sagde, at han kun ville bytte DSen, hvis der var mere end to fejl i alt, eller hvis en enkelt sad kritisk. Så det lyder som om det er individuelt fra butik til butik.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
jaesjaesSkrevet 01/07-06 12:22, rettet 01/07-06 12:22 
Er der ikke noget med, at Nintendo har indvilliget i at bytte alle DS'er med pixelfejl? Nogen der kan be- eller afkræfte dette?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 04/07-06 17:47, rettet 04/07-06 17:49 
Nogen, der ved om EB tager imod DS maskiner med pixel fejl?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-06 17:49 
Jeg ringede for et par uger siden til Bergsala. Der sagde hun at de byttede ved 3 døde der sad tæt ved hinanden. Det har jeg dog ret svært ved at tro kan være sandt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-06 17:50 
dynamitedavo>
Nogen, der ved om EB tager imod DS maskiner med pixel fejl?

Altså tager dem i bytte? Det gør de.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Zzap!Zzap!Skrevet 04/07-06 18:25 
Mit råd: Insister på at tjekke i butikken før du tager maskinen hjem.
Born to kill space
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/07-06 09:52 
Min DS er 1 år gammel og er ikke købt i EB. Mit spørgsmål er ikke om jeg kan få den ombyttet men om jeg kan bytte/sælge den hos EB - om de køber/bytter DS maskiner med pixelfejl.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WikzoWikzoSkrevet 05/07-06 09:56 
Altså jeg byttede min japanske fra Japan ved GAME. De (dvs. én mand) tjekkede ikke særlig godt efter. Han tændte den og spillede meget kort Advance Wars, og da han så, at den virkede, sagde han "ok".

Han tjekkede ikke, om pennen var i (var den), og pixelfejl så han heller ikke efter, fordi han var en smule stresset. Selvom der står, at man skal have en ORIGINAL oplader med, så glemte han at sige det til mig. Senere ringede han, og jeg gav ham min oplader til 30 kr (også fra Lik-Sang), og han nåede vist ikke at kigge ordentligt på den.

Fik 500 kr for maskinen :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 05/07-06 16:02 
Jeg forhørte mig i EB idag og fik svaret at de ikke tog imod DS maskiner med pixel fejl. Så længere er den vist ikke...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
fumfumSkrevet 15/01-07 16:34 
Hijacker lige en gammel tråd.
Jeg får købt mig en ds-lite via usa/canada i nærmeste fremtid.
Kan jeg bruge den samme samme lader som jeg bruger til min gamle ds, som oprindeligt er fra den gamle gba? (Men som jo virker fint til ds)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KTCKTCSkrevet 15/01-07 16:37 
DS Lite bruger en anden lader end den gamle DS og GBA, så nej...
Men du kan sagtens bruge en dansk DS Lite lader...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
53 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig