X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

4 x Final Fantasy XIII


Svar
SephirothSephirothSkrevet 09/05-06 00:42 
Ja!
Tretten!
Annonceret!
Billeder!
Bedste!
E3!
Ever!
Allerede!

;) Jeg elsker Square Enix!
Malkning ja, men jeg elsker det!

Screens og info
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
361 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 30/03-10 14:34, rettet 30/03-10 14:35 
Semi-spoiler.

Jeg er rimeligt sikker på at jeg er kommet til slut-bossen, og den giver mig nogle problemer i anden inkarnation. Jeg er ikke helt sikker på hvad der går galt, og troede først det var en bug, men nu er det sket seks gange i træk, så...

I alle forsøg har jeg haft fin kontrol over kampen. Udover begyndelsen og de der Merciless Judgment-angreb det sender partyet ned på et par hundrede HP hver, er jeg aldrig rigtig presset. Jeg kan nå at stort set hele tiden have en synergist til at give alle bonusser til alle i partyet, 5000+ i HP til alle og jeg esunaer alle negative effekter (ellers kan man nemt dø af ovennævnte angreb).

Alligevel så dør jeg bare en gang i mellem. Nogle gange 10% inde i kampen, en anden gang 90% (...). Hver gang ved Progenitorial Wrath-angrebet fra bossen. Altså ikke hver gang den bruger det, for det sker en del gange undervejs, og normalt har det ingen særlig effekt. Men nogle gange så laver det åbenbart bare omgående dødsfald - og altid på min hovedkarakter, så det er game over. Senest gang det skete havde jeg en anden til at være sentinel og to medics samt 7500 HP - og det skete alligevel. Så kan jeg ikke lige se hvad jeg ellers kunne have gjort.

Er der en fremgangsmåde jeg ikke har tænkt på, eller handler det kun om held?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/03-10 15:01 
Der er en accessory der hjælper mod instant death spells, cherub down eller crown eller noget. Ribbon er også rar at have i den kamp der.

Men du er nok bare uheldig, jeg brugte ikke den accessory og jeg blev aldrig ramt af PW på hovedkarakteren.

Jeg døde et par gange til den, men det var fordi jeg var poisoned når den kastede Merciless Judgment.
RJKRJKSkrevet 30/03-10 15:28, rettet 30/03-10 15:30 
Jeg fattede så ikke lige at det var Death, den brugte - jeg opdagede normalt ikke at jeg døde, før der nærmest stod Game over ;) Der har lige været en masse andre fjender der brugte meget Death, og der fremgik det helt tydeligt hvad de gjorde - og de missede i øvrigt altid.

Men nuvel, jeg må lede efter de accesories eller blive mere heldig ;) Tak.

EDIT: Death og Instant Death er jo ikke det samme, går det lige op for mig :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/03-10 16:18 
Du kan vist nok købe den der cherubs crown og så upgrade den, det hjælper nok, selvom jeg som sagt ikke havde brug for det, men jeg kan godt se det må være irriterende :P
SumezSumezSkrevet 31/03-10 18:48 
Jeg har en stærk fornemmelse af at jeg kommer til at se sådan på spillet:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1569-Final-Fantasy-XIII
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/04-10 12:21 
Azzkikr>
Du kan vist nok købe den der cherubs crown og så upgrade den, det hjælper nok

Det tror jeg så ikke at det gjorde - selv med denne på max skete det stadig adskillige gange. I trettende forsøg eller sådan noget så lykkedes det dog til sidst :) Det virker som om at bossen oftere failer angrebet, hvis hele ens party angriber når den begynder på det. Dog ikke altid man kan nå det.

I øvrigt så tror jeg det er noget catch up på den boss. I hvert fald så brugte jeg mellemliggende en håndfuld timer på at levele up i Pulse (hvor der faktisk var flere store områder og mellemsekvenser jeg ikke havde været forbi ellers) - og da jeg vendte tilbage synes jeg bossen var blevet klart bedre og meget hurtigere. Kampen var i hvert fald nu meget sværere, og jeg døde også et par gange af andre årsager. Hvilket så var min egen skyld, modsat den der instant KO...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/04-10 13:06 
RJK>
I øvrigt så tror jeg det er noget catch up på den boss. I hvert fald så brugte jeg mellemliggende en håndfuld timer på at levele up i Pulse (hvor der faktisk var flere store områder og mellemsekvenser jeg ikke havde været forbi ellers) - og da jeg vendte tilbage synes jeg bossen var blevet klart bedre og meget hurtigere. Kampen var i hvert fald nu meget sværere, og jeg døde også et par gange af andre årsager. Hvilket så var min egen skyld, modsat den der instant KO...

Det mener jeg nu ikke at have læst noget om. Det må være noget du bilder dig ind :P

Det ville ikke rigtigt give mening i FF13 når der ikke er et rigtigt lvl system. I realiteten kunne man fucke så meget op med AP at man ikke ville kunne gennemføre spillet hvis monstrene og bosserne steg i sværhedsgrad efter hvor stærk man selv er.
RJKRJKSkrevet 02/04-10 13:20, rettet 02/04-10 13:21 
Jeg kan nu ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne være sådan lige for slutbossen (det er kun dén, jeg taler om). Det behøves jo heller ikke at være en proportionel stigning. Om det så bare er tilfældigheder skal jeg ikke kunne sige, men jeg fik i hvert fald meget mere udfordring de 6-7 gange jeg prøvede efter meget level up, end jeg gjorde de tilsvarende 6-7 gange før. Nu har jeg så prøvet den kamp ret meget sammenlagt :) så jeg kan også konstatere at det er meget forskelligt, hvordan den spiller. Mange gange brugte den fx ikke det der Dies-angreb, som er et væsentligt større problem end Merciless Judgment, der jo nærmest er ligegyldigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 18/01-11 12:51 
5 x Final Fantasy XIII?

http://www.1up.com/news/final-fantasy-xiii-2-officially-announced

Eller er vi nede på 3-4 igen? Kommer versus og agito nogensinde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-11 13:33, rettet 18/01-11 13:34 
Lad os håbe at FF13-2 ikke bliver ligeså kikset som FFX-2, selvom gameplayet egenlig er rimelig i godt.

Agito er desuden blevet renamed til Final Fantasy Type-0. Det kommer vist engang i år og bliver det første psp spil på 2 UMD's.

Versus er stadig under udvikling, udkommer måske først i 2012.
ChronoChronoSkrevet 18/01-11 16:20 
Whow, det lyder fedt! Glæder mig klart til at se mere til Lightning.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dpldplSkrevet 18/01-11 16:28 
FF13 versus trailer http://www.youtube.com/watch?v=1A0AU1eNSXk
FF13 versus Trailer http://www.youtube.com/watch?v=ObiaNbDtF3Y

Må godt sige jeg sad med åben mund over noget det CGI i versus.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 18/01-11 22:05 
Heh fed detalje med Amano-billedet i første trailer :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 21/01-11 10:08 
FFXIII-2 trailer på engelsk:
http://www.finalfantasy13-2game.com/#/uk/trailer/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 21/01-11 10:19 
Efter at have set diverse videoer og endvidere læst om teamet bag Versus XIII (Kingdom Hearts!! :)) er jeg blevet enormt hooked på det! Det må de gerne give noget prioritet over XIII-2 :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/08-11 13:57 
Type-0 ser temmelig vildt ud:
http://www.1up.com/previews/final-fantasy-type-0-dark-violent
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 15/08-11 15:26 
Det er virkelig ærgerligt at der ikke er planer for en amerikansk udgivelse, for det ser langt mere interessant ud end eksempelvis Final Fantasy XIII-2.

Nåh, jeg kan vel sukke efter en Vita-udgivelse til næste år :)
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 15/09-11 08:43 
FF XIII-2 udkommer i Europa d. 2 februar 2012.

FF X er desuden på vej i en HD remaster til PS3 og Vita.

"Final Fantasy XIII-2 dated worldwide, bundled with limited edition system in Japan"
3of193of19Skrevet 15/09-11 09:27 
Wheee FFX HD rerelease... /sarcasm
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/09-11 09:31 
Jeg ved mange ikke brød sig om det, men jeg ææælskede FFX og ser frem til at genspille det IMO andet bedste spil i serien, med et ordentligt video-output.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-11 09:42 
FFX er det bedste jeg har spillet i serien, men jeg kom desværre aldrig igennem det. Sphere Grid var IMO et fantastisk påfund. Jeg er mega klar på en genudgivelse så fremt det er retail.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 15/09-11 09:46 
Jeg er super klar på at genspille FFX - ligesom König, er det for mig også noget af det bedste i serien.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3of193of19Skrevet 15/09-11 09:52 
IX er så meget bedre, men det ville jo involvere faktisk arbejde.
Squenix burde lade være med at annoncere så mange ting på én gang og så cancelle halvdelen og konstant udskyde resten.

Jim Sterling om Squenix
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-11 10:01 
FFIX spillede meget godt de timer jeg gad det. Jeg havde desværre intet tilovers for karaktererne pånær Vivi.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/09-11 10:09, rettet 15/09-11 10:10 
Konsolkongen>
FFX er det bedste jeg har spillet i serien, men jeg kom desværre aldrig igennem det. Sphere Grid var IMO et fantastisk påfund. Jeg er mega klar på en genudgivelse så fremt det er retail.

Enig i at Sphere Grid er et genialt påfund (så længe man ikke spiller i den fordummede "normal" mode, de tilføjede i den vestlige udgave af spillet), men det bliver først for alvor fedt når man har spillet gennem spillets lineære historieforløb og når endgame delen hvor man virkelig kan arbejde på at finde alle de ting der skal til for at kunne opgradere sine figurer til det absurde. :)

FFX er helt klart også en af mine favoritter i serien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/09-11 11:07 
Type-0 lader til at blive Square's Demon'ssouls/monsterhunter:
http://www.1up.com/previews/tgs-final-fantasy-type-0-dark_6
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 15/09-11 12:24 
Beano>
FF XIII-2 udkommer i Europa d. 2 februar 2012.

Det var godt nok noget af en forsinkelse. Sidst jeg tjekkede stod det til udgivelse i denne eller næste måned.

Nå, men jeg har selvfølgelig også rigeligt at se til med Xenoblade ;) Og de sidste fem-ti timer af FFXIII.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/09-11 17:57, rettet 15/09-11 17:58 
Konsolkongen>
FFIX spillede meget godt de timer jeg gad det. Jeg havde desværre intet tilovers for karaktererne pånær Vivi.

Nej FF9 havde et absurd dårligt cast af characters. Men sådan har det været generelt med alle FF's siden 8'eren imo. I X er alle pånær Auron direkte uudholdelige, samme gælder de fleste karakterer i FF12.

FF13 har dog rekorden med den utroligt malplacerede og latterlige neger, hvem end der har fundet på den figur burde fyres omgående. Resten af castet i spillet er heller ikke noget at råbe hurra for.
SumezSumezSkrevet 15/09-11 18:02 
Hold da op, han har en and i håret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/09-11 00:48 
Sumez>
Hold da op, han har en and i håret.

Og det er enda det mindst frustrerende ved ham...
BeanoBeanoSkrevet 06/01-12 13:51, rettet 06/01-12 13:51 
FF XIII-2 demoer til PSN/XBLM på onsdag.

Kilde
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/01-12 13:32 
Puha, ud fra demoen virker det godt nok meget lidt interessant. Hvorfor er det at Square ikke rigtigt kan finde formen længere?

Godt der er Final Fantasy X HD at se frem til :p

(In b4 Azzkikr: "FFX Sux")
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-12 13:43 
Nå ja FFX kommer :) Bliver det PSN eller retail?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 12/01-12 13:45 
Echelon VI>
Hvorfor er det at Square ikke rigtigt kan finde formen længere?

Jeg holder lige været indtil Type 0 og Versus før jeg fælder samme dom. XIII-2 har aldrig sagt mig noget :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/01-12 14:25, rettet 12/01-12 14:26 
Konsolkongen>
Nå ja FFX kommer :) Bliver det PSN eller retail?

Jeg ved det ikke helt, men retail under alle omstændigheder, så vidt jeg har forstået det.

Sumez: Ja, versus virker spændende nok. Spørgsmålet er om man tør håbe på at Square Enix er holdt op med at gøre i nælderne, når de får taget sig sammen til at udgive det. De har godt nok ikke stået for noget særligt imponerende i denne generation.

Er det noget med at deres talenter har forladt dem?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 12/01-12 16:54 
Hironoby Sakaguchi er i hvert fald skredet, men de har svjv. stadig mange af de folk, der har været med til at skabe deres største succeser :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/01-12 18:15 
Echelon VI>
(In b4 Azzkikr: "FFX Sux")

Hehe jeg synes ikke det "sux", jeg ser det som det 6-7~ bedste spil i hovedserien og spillet er som sådan meget godt, men mange af karakterene er bare ganske uudholdelige, især Wakka og tidus... og rikku......og yuna... ja stort set alle sammen.

Jeg kunne faktisk godt finde på at spille det igennem igen i en HD version, det er et af de få FF spil jeg kun har gennemført en gang.
SumezSumezSkrevet 12/01-12 18:21, rettet 12/01-12 18:36 
Jeg må desværre være enig omkring figurerne (Auron og Lulu er til gengæld fornuftige figurer), men spillet vinder ret meget gameplay-mæssigt i endgame-delen synes jeg. Jeg tror også mange i vesten har begået den fejl at spille spillet på "normal" (hvilket i japan vistnok er "easy") og derfor fået det forsimplede spheregrid - Sphere grid'et (på "expert") er ellers en af de rigtig fede ting i spillet, synes jeg.

edit: Håber godt nok også på mulighed for de japanske stemmer i HD-udgaven!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/01-12 19:07 
Sumez>
edit: Håber godt nok også på mulighed for de japanske stemmer i HD-udgaven!

Tror jeg ikke du skal regne med.

Men jeg går ud fra det er international edition laver HD remake og den japanske international edition har valgmuligheder for engelsk menu og subtitle tekst, så hvis du kan finde ud af at købe fra den japanske psn var det måske en mulighed.
ChronoChronoSkrevet 12/01-12 19:40 
Nu har jeg ikke selv spillet demoen (og gør det heller ikke - vil spille det fulde spil), men ham her lyder meget positiv:
http://gamasutra.com/blogs/RobertBoyd/20120111/9218/10_Ways_that_Final_Fantasy_XIII2_is_better_than_Final_Fantasy_XIII__The_Importance_of_Little_Things.php
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 12/01-12 20:38 
Nu prøvede jeg kun demoen kort, men han mangler da at nævne den umiddelbart væsentligste ting: Man kan snakke med folk. Pludselig er man igen en del af den verden man befinder sig i, hvilket immervæk gør en stor forskel i et RPG.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/01-12 21:07 
...Må hellere se at få spillet "1'eren" :) Går ikke ud fra at "2'eren" kan spilles uden at have været gennem den først...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/01-12 23:48, rettet 12/01-12 23:49 
Nej der er vel noget baggrundshistorie fra det første spil der er en fordel at kende til for at få det maksimale ud det, selvom historien imo er temmelig uinteressant.

Men til forskel fra FFX-2 er der her ingen byer eller specielt mange personer fra det første spil som man kan gå hen og besøge osv. Det var da en de ting der gjorde alt det girl power pjat i FFX-2 udholdeligt, sammen med det ganske glimrende job/kamp system. Der var da et eller andet fedt/sjovt/whatever i at rende rundt og besøge de steder/folk i FFX-2 som man havde brugt en masse timer sammen med i FFX.

Omvendt i FF13, når jeg tænker over det, kan jeg stort ikke huske noget steder, intet har åbenbart gjort indtryk fordi spillet bare er en 40 timers lang bane indtil man er i mål. Ingen erindringer overhovedet, men det kan jo være det kommer, selvom om jeg tvivler. Det eneste jeg for alvor husker fra FF13 og som har gjort mest indtryk er de ufatteligt irriterende karakterer, det er virkelig det værste cast i noget spil i spilhistorien. De har dog, efter hvad jeg har læst, droppet Sazh, hvilket allerede forbedre spillet omkring 50% :).

Jeg glæder mig lidt til at spille det for at se hvad det trækker på, selvom jeg ikke har de store forventninger. Modsat FFX-2 har de ikke rigtigt noget 'nostalgi' de kan køre på fra det første spil. Gad vide om det bliver endnu en 40 timers lang bane til man er i mål igen.
BazeBazeSkrevet 28/01-12 10:58 
Efter at have prøvet XIII-2 demoen meget kort, gik det op for mig, at jeg ikke havde gennemført det første endnu. Så det fik jeg hentet i går, så jeg er klar til 2'eren. :D
SumezSumezSkrevet 28/01-12 11:31, rettet 28/01-12 11:34 
Jeg er også først lige gået i gang med FFXIII efter at have haft det i meget lang tid.
Jeg er egentlig meget positivt overrasket indtil videre. Historien formår at fastholde mig, og Lightning er en glimrende hovedperson, hvilket hjælper lidt når man prøver at ignorere Vanille's tilstedeværelse, og så virker kampsystemet jo ret spændende. Hvis det passer det der med at man skal gennem 20 "kedelige" timer før spillet rigtig bliver interessant, så glæder jeg mig da meget til jeg når forbi det punkt.

Men jaaeh det er da stadig hul i hovedet at man har valgt at droppe det pacing-skift det giver at have en smule udforskning, byer at handle i osv. Jeg kan slet ikke se hvorfor det ikke skulle passe fint ind sammen med alt det andet spillet gør.
Indtil videre virker selve banerne også lidt formålsløse. Jeg er nu 3-4 gange i træk bleve dumpet ned et eller andet tilfældigt sted jeg ikke har hørt om før, imod figurernes vilje, hvor deres eneste mål bare er at komme "videre og væk", så føler ikke der er meget fremgang i spillet. Det går lidt ud over indlevelsen, men håber det bliver bedre senere.

Og så lige et spørgsmål, det virker som om jeg bliver "straffet" for at skifte paradigms "for hurtigt"!? F.eks. en af de første bosser i spillet, der fungerer som tutorial, og faktisk er den der lærer spilleren at bruge paradigm shift (mener det er lige før det sted de finder krystal-Serah i starten) - Kampen er ret nemt og jeg klarer det meget fint indtil jeg lige glemmer at holde øje med min HP, dør og prøver forfra - i anden omgang synes jeg at jeg har mere styr på hvordan mit "healer" paradigm fungerer, så jeg prøver at lave flere hurtige skift, f.eks. skifter jeg fra defensiv til offensiv, hvorefter jeg kan se at bossen er ved at lave sit "super-angreb", så jeg skifter hurtigt tilbage til det defensive paradigm igen, hvorefter Lightning pludselig dør selvom hun havde helt fuld HP for et øjeblik siden! Er der nogen der kan forklare denne tendens?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BazeBazeSkrevet 28/01-12 12:05 
Har du fået åbnet for "Crystarium" delen? Ellers handler det bare om at få bossen i stagger mode, således den ikke kan angribe (?). Klarede den selv i går .

Min paradigms er (main):
Ravage: Lightning og Vanille
Commando: Snow

Og så skifter jeg naturligvis til medic når der er brug for det. Evt. burger potions her i starten af spillet.

Mht. karakterne så synes de fleste er retarderet på hver sin facon, men det er dog til at overleve. Dog er jeg helt enig i, at Sazh er skide irriterende (og elendig). Lightning er dog mega cool og et kæmpe plus.
RJKRJKSkrevet 28/01-12 12:26, rettet 28/01-12 12:27 
Sumez>
Hvis det passer det der med at man skal gennem 20 "kedelige" timer før spillet rigtig bliver interessant, så glæder jeg mig da meget til jeg når forbi det punkt.

Jeg har sikkert uddybet og forklaret det bedre tidligere, men kort opsummeret så "passer" det ikke efter min mening. Det er rigtigt at der halvvejs i spillet (lidt senere end 20 timer svjh) kommer meget mere frihed og deraf langt mere reelt "spil" og egentlige kampe. Til gengæld går historien også helt i stå og det bliver bare til det sædvanlige ramasjang, i stedet for at følge det ellers interessante koncept/tema til dørs.

Så som jeg husker det, så var den første halvdel klart den mest interessante, da det er her historien udfoldes og man oplever universet. Men det afhænger vel af, hvad man finder mest interessant ved spillet/serien generelt :)

Og for at hjælpe dig lidt med din helhedsoplevelse: der er en rimelig mening bag Vanille og hun ender med at være den nok mest vedkommende og ærlige karakter i spillet. Så der er ikke grund til at fokusere alt for meget negativ energi på hende. Lettere sagt end gjort :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 29/01-12 12:41 


Gametrailers synes 13.2 er en markant forbedring
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 29/01-12 15:31 
Er det kun ved mig at GT er overdrevet langsomt for tiden? Den vil buffer konstant.

Men de gav det første spil 8.6 og nu 8.8 til det her, det tyder da ikke ikke ligefrem på en markant forbedring.
dRxLdRxLSkrevet 29/01-12 16:20 
Jeg tog udgangspunkt i de mange sammenlignende udsagn i løbet af videoen, ikke tallet.
Du kan i øvrigt downloade gametrailers film i MP4 format, hvilket jeg finder er at foretrække og så slipper du for afbrydelser i en evt god film ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
361 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig