X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

4 x Final Fantasy XIII


Reply
SephirothSephirothSkrevet 09/05-06 00:42 
Ja!
Tretten!
Annonceret!
Billeder!
Bedste!
E3!
Ever!
Allerede!

;) Jeg elsker Square Enix!
Malkning ja, men jeg elsker det!


Screens og info
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
361 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Reply
SlothSlothSkrevet 24/04-09 21:43 
12'eren ødelagde mig i flere måneder pga. den fordømte omvendte X-axis! Havde enorme problemer med at afvænne mig...

Håber ikke de laver det stunt igen!
Kiss me, would you kindly?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-09 22:04, rettet 24/04-09 22:07 
Hvordan er det nu den er?

For mig er X-aksen rigtig når man kan nøjes med at bruge venstre stick til at løbe fremad og retningen kan styres med den højre.

Sådan lidt 3rd person shooter galskab der har sat sig, men sådan styrer jeg nu bedst :)

EDIT: Y-aksen skal derimod ALTID være inverted.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/05-09 00:10 
Fandt denne artikel omkring demoen, hvor de blandt andet gennemgår hvordan det nye CSB-kampsystem fungerer. Umiddelbart synes jeg det lyder godt.


En kombination af Xenogears og Chrono Trigger...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 06/05-09 08:20 
Underligt at de er gået tilbage til ATB-baren. Jeg kan slet ikke se hvad fordelen ved den er, over "gå direkte videre til næste figurs tur"-systemerne fra bl.a. Final Fantasy X og Blue Dragon. Men det er selvfølgelig en detalje. Ud fra deres indtryk ligner det i stor grad Final Fantasy, meget mere end de sidste to spil i serien gjorde.
Er spændt på om man kan mærke at Sakaguchi mangler...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-09 14:33 
Efter at have set E3 traileren kan jeg kun sige at det ser satme flot ud, men hvor virker personerne dog latterlige. Især ham negeren med halv-afrohår, hvad sker der lige for det.

Bliver næppe spillet der løfter serien tilbage til fordums storhed.

Men lad os nu se...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/06-09 14:58 
Jeg kan huske mindst ét ekstremt succesfuldt Square-spil, hvor en neger med underligt hår var med.

Jeg synes at personerne virker temmelig meget i tråd med hvad vi plejer at se, hvis man skal vurdere ud fra det visuelle, hvilken er den eneste basis der er på nuværende tidspunkt. Underligt hår er hvertfald et mærkeligt udgangspunkt for kritik, hvis man er fortrolig med serien :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-09 15:10 
Jeg synes bare overhovedet han passer ind. Synes bare generelt personerne virker kedelige, at de så propper en eller anden tilfældig neger ind for at gøre spillet politisk korrekt eller whatever gør det bare endnu mere latterligt.

Generelt er jeg ikke særlig imponeret, jo det er flot af h til, men ser meget kedeligt og stemningen virker lidt for "ff12 agtig". Det er somom, ligsom med ff12, at de forsøger at lave spillet og stemningen lidt mere seriøs, men det bliver bare kedeligt istedet.

Det er ved at blive et gennemgående problem for square at de ikke længere formår at lave et ordenligt person galleri og skabe noget der virkelig fanger i deres RPG's. Måske de skulle kigge på et par ATLUS rpg's, de er markant bedre til den slags.

Men nu skal jeg nok ikke dømme spillet for meget på forhånd :p. Det er bare svært at være optimistisk omkring square-enix spil nu til dags.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/06-09 15:35, rettet 05/06-09 15:35 
Jeg skulle lige til at nævne det med at dømme på forhånd :)

Umiddelbart synes jeg XIII virker lovende, og jeg synes bestemt ikke at man kan spore at personerne vil være kedelige - udover at der måske vil være et spil mellem nogle personers alvorlighed, og negerens rolle som pauseklovn. Den dynamik kan jeg sagtens se blive for overspillet. Jeg synes dog samtidigt at Square-Enix har formået at vise at de mestre denne kemi, i f.eks. Final Fantasy X, hvor Zaka har nogenlunde samme rolle.

Jeg er optimistisk, også hvad personerne angår, så må tiden vise hvad slutresultatet ender med.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/06-09 16:12, rettet 05/06-09 16:19 
Jeg ved nu snart ikke, jeg synes nu Wakka var rimelig irriterende i FFX. Alt det "ya" og "you know" fis var ikke lige mig. Men på den anden side, så var halvdelen af castet i FFX egenligt irriterende nu jeg tænker over det :P

Men man kan sagtens tænke sig at negeren i FF13 har nogle lignende phrases.

Jeg kunne godt leve uden de her "jar jar binks"-esque personer. Synes ikke de hører nogen steder hjemme.

I de gamle ff's kunne de sagtens finde ud af at lave nogle komiske inputs/moments i spillene uden at behøve lave en direkte jar-jar karakter.

Kunne jeg godt tænkte mig de forsøgte igen.

Men det er nu ikke kun square-enix der gør det, der er generelt for mange jar-jar's i spil nu om dage.

Men det er måske bare mig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-09 18:03, rettet 05/06-09 18:03 
Azzkikr>
Jeg ved nu snart ikke, jeg synes nu Wakka var rimelig irriterende i FFX. Alt det "ya" og "you know" fis var ikke lige mig. Men på den anden side, så var halvdelen af castet i FFX egenligt irriterende nu jeg tænker over det :P

Det vil jeg nok godt give dig ret i. I mange RPG'er er der for mange belastende personer og FFX er i hvert fald et af de værre hvad det angår. Wakka blegner dog voldsomt i forhold til Rikku IMO :)
Ham der lignede Jake Gyllenhaal (Jansen eller sådan noget?) i Lost Odyssey var ret meget for meget, og nok på en personlig top-10 over mest belastende characters i et spil nogensinde.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/06-09 23:13 
Han hedder selvfølgelig Wakka :)

Nu er det efterhånden mange år siden jeg var igennem FFX sidst, men jeg husker karakterne som udmærkede, og relativt dybe omend noget stereotype, og humoren en anelse simpel. Måske var det historien der formåede at hive det hele et godt stykke op. At gå så langt som at kalde Wakka en "Jar Jar Binks"-karakter, er en overdrivelse - Jar Jar har sit helt eget niveau på skalaen :)

Skulle jeg være provokerende, ville jeg nævne at så længe persongalleriet ikke bliver lige så "evigt gode" og pusse-nussede, som det i Valkyria Chronicles, så overlever jeg :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 05/06-09 23:24 
Echelon VI>
Skulle jeg være provokerende, ville jeg nævne at så længe persongalleriet ikke bliver lige så "evigt gode" og pusse-nussede, som det i Valkyria Chronicles, så overlever jeg :p

Det lyder nu mere som om du ikke har spillet spillet igennem - en af de kendetegnende ting ved Valkyria Chronicles er vel netop at hovedparten af de gode figurerer har nogle meget kedelige karaktertræk, til tider er onde, og omvendt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/06-09 23:57, rettet 06/06-09 00:34 
Jeg har lagt over 50 timer i Valkyria Chronicles indtil videre, men må sige at det bestemt ikke har været for den sødsuppe spillet præsentere som sovs til sin ellers udmærkede hovedhistorie. Altså har jeg med andre ord været igennem spillets fulde historie, og de små sidehistorier man kan købe sig til.

SPOILERS HERFRA!!!


Jeg går ud fra du tænker på Faldios forræderi, ministerpræsidenten der trækker i trådende bag prinsessen, Kaptajn Elle's hævnlyst (som alligevel ender med nix, nul og ren idealisme) etc. når du snakker "kedelige karaktertræk" - disse er som sådan også interessante nok. Når jeg nævner "evigt gode", snakker jeg om den evindelige tendens SEGA har haft til at gøre alle karaktere, der indgår i Squad Seven, søde og rare uanset hvad der ellers er forsøgt at bygge op omkring dem. Et er at de taler ekstremt uformelt i langt de fleste situationer, selvom de er en del af den, ganske vist lokale 'folkelige', milits, noget andet er at der konsekvent bliver blandet noget sentimentalt og sukkersødt ind i mange mellemsekvenser, der ofte handler om forsoning på en konflikt, der ikke har fået lov til at udspille sig dramatisk nok. Hele persongalleriet er i mine øjne meget firkantet, selvom det ikke er direkte fladt.


SPOILERS SLUT!!!

Jeg tror jeg havde håbet på mere noget a la persongalleriet fra serien Berserk, som spiller på mange af de samme elementer...

Men det var vist FF XIII der skulle diskuteres i tråden :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-09 00:03 
Jeg tror folk der ikke har spillet VC endnu ville være glade for et par spoiler advarsler i dit indlæg :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-09 00:10, rettet 06/06-09 00:31 
Ja selvfølgelig :S - de er hermed tilføjet...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
IqonIqonSkrevet 06/06-09 01:02 
Og jeg takker for de blev sat, inden jeg nåede til indlægget :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RJKRJKSkrevet 06/06-09 01:25 
Echelon VI>
Når jeg nævner "evigt gode", snakker jeg om den evindelige tendens SEGA har haft til at gøre alle karaktere, der indgår i Squad Seven, søde og rare uanset hvad der ellers er forsøgt at bygge op omkring dem.

For det første er de da ikke allesammen søde og rare, og for det andet er de kun en begrænset del af det samlede persongalleri.

At stort set alle karakterne i spillet har positive og sympatiske træk, og at disse ultimativt står stærkest, er jo kernen i hele historiens pointe - at det er krigen som fænomen, der et det onde, ikke enkelte folk i sig selv - ikke en "svaghed" ved personerne.

Du har ret i en del af de andre ting du skriver, men at få det til at lyde som om persongalleriet i Valkyria Chronicles er ensidigt gode eller onde, er for mig helt hen i vejret og kan ikke få lov at stå imodsagt hen, når det efter min mening er blandt de spil der i videst udstrækning gør det stik modsatte.

Men det var vist FF XIII der skulle diskuteres i tråden :)

Og det gør vi så herfra.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/07-09 13:56, rettet 11/07-09 14:12 
Ok jeg har netop gennemspillet den japanske demo af FF13 og vil derfor kede jer med mine "hands-on impressions" af det "nye" kampsystem :P.

Selvom menu'er er japansk var det heldigvis ret let at finde ud af kampsystemet.

Først of fremmest glem alt turnbased battles i traditionel forstand.

Kampene starter på samme måde som i FF12, du finder en fjende og enganger ham, altså ingen "random" encounters. Som i FF12 styrer du kun din egen person, dvs dine teammates gør hvad de er indstillet til at gøre (går jeg stærkt ud fra, det var ikke muligt at indstille noget somhelst i demo'en, jeg går også stærkt ud fra at du kan give dine teammates direkte ordre i kamp selvom dette heller ikke var muligt i demo'en). Her stopper ligheden med FF12 dog. Du kan ikke flytte din karakter rundt i kampene som i FF12, han/hun står stille og tager imod inputs som i de gamle spil.

Hvilke og hvor mange inputs du kan give styres ved af en 3 delt ATB bar der konstant forøges indtil du bruger den. Hvor hurtigt ATB bar'en forøges er individuelt fra karakter til karakter alt efter deres "speed stat" kunne jeg forestille mig, der var ihvertfald markant forskel på hvor hurtigt den blev forsøget på de 2 forskellige karaktere man prøver i demo'en.

Du har så 3 angreb/abilities/spells der kræver 1/3 bar og en der kræver 3/3 bar. Hvis du så venter til du har en fuld 3/3 ATB bar (det går hurtigt) kan du lave forskellige kombinationer af dine abilities der kræver 1/3 fx: attack - attack - Fire magic eller lignende. Du kan også kombinere healing ind, så du fx laver heal - heal - attack. Du kan også lade være med at vente til du har 3/3 ATB og bare input en 1/3 ability når du har 1/3 ATB og kun lave et enkelt angreb, men umiddelbart går det hele for hurtigt til at jeg kan se nogen pointe i det. Du kan IKKE angribe flere targets med 3 ATB kombination, hvis target dør på første hit går de sidste actions til spilde selvom der er flere fjender.

Man kunne forestille sig at som spillet skrider frem vil man få delt sin ATB bar op i endnu flere dele, så man kan lave endnu flere inputs og lave mange forskellige kombinationer af attack/spells/abilities.

Umiddelbart blev jeg noget mere positivt indstillet over for spillet efter at have spillet demo'en, jeg synes kampene virker rigtig godt omend noget hektisk for det går ret hurtigt, du har ikke specielt meget betænkningstid. Men mon ikke der er en "wait" option i den færdige version så man kan tænke lidt over sine inputs.

Må siges jeg virkelig ser frem til spillet nu.

Desværre blev min store frygt omkring negeren bekræftet næsten fra første sekund, selvom jeg ikke forstår mere end 10 ord på japansk stank hans tale og hele stemningen omkring ham lang væk af Jar-Jar.

Men udover det så "thumbs up" herfra.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/09-09 10:26, rettet 28/09-09 10:27 
Jeg har svært ved ikke at glæde mig, efter at have set den netop frigivede TGS09 trailer - det er dog ren cgi.


Vi taler japansk!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/11-09 21:29 
Final Fantasy XIII udkommer i EU på 360/PS3 d. 9. marts 2010.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 14/11-09 15:19 
Åh gud, hvor er ham den amerikanske "fortæller" fra den nye video på PSN dog ulidelig. Meget rart at udviklerne selv får lov til at fortælle bagefter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 17/11-09 22:58 
Den amerikanske og europæiske udgave af FFXIII vil få et vestligt musikalsk makeover, i selskab med en R&B sanger, hvis vokaler skal erstatte den originale japanske.

http://www.gamedaily.com/articles/news/opinion-leona-lewis-in-final-fantasy-xiii-changes-the-tune/

Hurra! (eller noget)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-09 00:25 
De er godt igang med at rulle den store marketings maskine ud hos Square Enix. Først en langhåret douchebag, der taler om spillet som var det den hellige gral, og nu dette?!

Umiddelbart kan jeg godt leve med at Leona Lewis stemme skal fylde mine øregange, men jeg ville da foretrække at man kan vælge det originale soundtrack.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/11-09 00:28 
Kan vel være ligegyldigt.

Er vel blot en sang i stil 'med eyes on me' fra FF8. De har vel vurderet at den japanske sangerinde ikke kunne engelske.

Det er næppe mange scener i spillet hvor det er relevant.
SumezSumezSkrevet 18/11-09 09:29, rettet 18/11-09 09:30 
Hanky>
Den amerikanske og europæiske udgave af FFXIII vil få et vestligt musikalsk makeover, i selskab med en R&B sanger, hvis vokaler skal erstatte den originale japanske.

http://www.gamedaily.com/articles/news/opinion-leona-lewis-in-final-fantasy-xiii-changes-the-tune/

Hurra! (eller noget)

Jeg ville være forarget hvis ikke det var fordi jeg vidste at den japanske version formentlig har en eller anden klam j-pop-sangerinde, der heller ikke er værd at høre på. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 18/11-09 16:32 
Hanky>
i selskab med en R&B sanger,

Ja måske, hvis ikke det lige var for overstående del.... så en J-Pop tøs any day!
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 10/12-09 19:06, rettet 10/12-09 19:06 
PS3-versionen bliver bedre end 360-versionen, i og med at førstnævnte får ukomprimeret billede og lyd, som 360-versionen altså ikke får ;)


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 10/12-09 21:37 
Famitsu gav forøvrigt spillet 39/40. Ikke så ringe igen ;)
jaesjaesSkrevet 10/12-09 22:57 
Det er vel vigtigt lige at pointere, at der på linket står, at "videos" er komprimerede.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/01-10 16:29 
Kan man ikke leje en konsol nu om dage? Jeg vil ikke have en maskine bare for det her spil.


review
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 16/01-10 16:55 
Jeg har ikke lyst til at læse videre i den anmeldelse efter "FFX also has one of the series' best-written protagonists"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-10 19:50 


360 version NOT HD.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-10 20:46, rettet 18/02-10 20:46 
Jeg havde heller ikke forventet andet end at PS3'en for en gangs skyld ville have fordelen her. Man må næsten forvente at 360 versionen så kører som det skal og det er trods alt det vigtigste :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/02-10 20:47 
Det er vel det de får ud af at presse spillet ned på blot 3 dvd'er. Jeg forstår ikke rigtigt hvordan spillet kan fylde så 'lidt'. LO fyldte 4 disc og var ikke specielt langt?

Men detaljegraden skulle også være markant ringere og CGI'en skulle være stærkt komprimeret i 360 versionen efter hvad jeg har læst, så det passer vel meget godt.
CoreCoreSkrevet 18/02-10 20:56 
Nåja, så er det da PS3-versionen jeg skal have mig. Men på den anden side, er dette jo heller ikke bekræftet som værende fakta, så det kan jo nå at ændre sig.

Ikke at det gør den store forskel. Jeg havde egentlig bestemt mig for PS3-versionen alligevel, bare for nostalgiens skyld, når nu de andre har været spillet på Playstation.

Men hvis artiklen viser sig at holde stik, så syntes jeg da at det er noget pjat overhovedet at udgive det til 360, når det står så ilde til.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-10 20:58 
Det udkom heller ikke til 360'eren i Japan, så allerede der kunne man næsten tænke sig til at der var brugt langt mere tid på PS3 udgaven.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/02-10 22:38, rettet 18/02-10 22:45 
Core>
Men hvis artiklen viser sig at holde stik, så syntes jeg da at det er noget pjat overhovedet at udgive det til 360, når det står så ilde til.

Tja, det er jo som altid et spørgsmål om penge. Når markedet er så lige som det er imellem 360 og ps3 kan det åbenbart bedre betale sig at udgive alt i multiplatform fremfor at lave eksklusive aftaler, der er ihvertfald meget få selvstændige 3rd party developers der laver ekskusive titler efterhånden. De fleste "eksklusive titler" kommer efterhånden fra små firma'er der er ejet af enten sony eller ms.

Store titler som FF13 fra 3rd party devs, hvor man forventer et stort salg, vil i fremtiden altid blive multiplatform. Det kan ikke betale sig for hverken ms, sony eller 3rd party devs at lave eksklusive aftaler med de store titler.
CoreCoreSkrevet 18/02-10 23:35 
Det gør det ikke mindre ynkeligt at MS råber højt op om Final Fantasy på Xbox 360.

Selvfølgelig forudsat at det ER en downgradet version der kommer til Xbox.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 18/02-10 23:49 
Det er længe siden det blev bekræftet at videoklippene vil være meget mere komprimerede på 360'eren på grund af pladsmangel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/02-10 00:01 
Om CGI sekvenserne er i lidt ringere kvalitet er vel også ligegyldigt.

Men hvorfor ikke udgive det på 4-5 dvd'r istedet så og i det mindste få detaljegraden op, efter hvad jeg har læst er visse detaljer på fx karakterenes tøj helt fjernet i 360'r versionen, det er da yderst kritisabelt.

De må åbenbart tro på at 360'r only folket køber spillet alligevel, hvilket nok er rigtigt, folk spiller jo kun en udgave og ser aldrig forskellen alligevel.
NaieraNaieraSkrevet 19/02-10 00:07, rettet 19/02-10 00:08 
Azzkikr>
Om CGI sekvenserne er i lidt ringere kvalitet er vel også ligegyldigt.

Ikke destro mindre ér det bekræftet at 360-udgaven bliver 'downgradet'. Der skal nok være nogle derude, som ikke er ligeglade med CGI-kvaliteten, uanset hvad du selv mener.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 19/02-10 08:09 
Azzkikr>
Men detaljegraden skulle også være markant ringere og CGI'en skulle være stærkt komprimeret i 360 versionen efter hvad jeg har læst, så det passer vel meget godt.

Når vi snakker i så store størrelser, er det vel primært videoklippene vi snakker om, den smule plads resten af "detaljegraden" kan spare er så lille i forhold til FMV'erne, at det ville være en bedre løsning bare at give FMV'erne et hak til :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/03-10 11:26 
Jeg spørger lige dumt:

Jeg synes at have set det her spil var et online RPG? Men jeg må vist have fået noget galt i halsen ;-) Hvilket spil er det så jeg tænker på mon?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-10 11:36 
Det er det næste i rækken, der igen bliver et MMORPG - Altså Final Fantasy XIV.


Open Beta på vej...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 07/03-10 11:48 
Aha ok så var det derfor ;-) Synes nok jeg havde set en trailer for noget tid siden. Det bliver da fedt!

Det skal siges jeg er totalt ny i FF serien, og aldrig har spillet et eneste spil fra den serie, men en gang skal jo være den første..
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/03-10 14:34 
De gjorde det samme med 11'eren, og selvom det er et udmærket spil, bryder jeg mig ikke om at vi skal have flere af slagsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 07/03-10 15:11 
Enig. Ud med det der online-fis fra Final Fantasy-hovedserien. Hvor svært kan det være at kalde det 'Final Fantasy Online II'? Der findes alligevel bunkevis af alternative FF-serier nu, med Tactics, Crystal Chronicles, osv. Jeg kan ikke se hvorfor hovedserien skal invaderes af et generisk MMO, der lige få trukket et FF-lignende miljø ned over sig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 07/03-10 15:12 
neros>
Det skal siges jeg er totalt ny i FF serien, og aldrig har spillet et eneste spil fra den serie, men en gang skal jo være den første..

Start med at købe syveren i PSN Store.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/03-10 15:22 
Og 8'erern og Tactics for den sags skyld.

Mon ikke 9'eren også snart kommer, selvom de for min skyld godt kunne lade være da det efter min mening er et af de ringeste FF's.

FF13 blev desuden sablet af edge til 5/10, men hvem tager Edge seriøst, de er jo blot kontroversiele for sagens skyld og ikke forbi der er noget hold i det lort de skriver.
RJKRJKSkrevet 07/03-10 15:28 
På trods af de mange negative varsler har jeg valgt at glæde mig og vil spille det med et åbent sind, som jeg også gjorde med FFXII. Jeg vil ikke på forhånd straffe spillet for at gå nye veje, men vurdere det selvstændigt og se om det fungerer eller ej. Så kan jeg altid sable det ned bagefter, hvis det er så skidt :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
361 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me