X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

4 x Final Fantasy XIII


Svar
SephirothSephirothSkrevet 09/05-06 00:42 
Ja!
Tretten!
Annonceret!
Billeder!
Bedste!
E3!
Ever!
Allerede!

;) Jeg elsker Square Enix!
Malkning ja, men jeg elsker det!

Screens og info
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
361 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 09/05-06 00:42 
Ja!
Tretten!
Annonceret!
Billeder!
Bedste!
E3!
Ever!
Allerede!

;) Jeg elsker Square Enix!
Malkning ja, men jeg elsker det!

Screens og info
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 09/05-06 07:44 
Nice. Så er der også noget at glæde sig til når FFXII er gennemført ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 10:15 
Hvorfor falder hendes hår ikke nedad når hun hænger på hovedet i luften? Det er da dårligt lavet. Nogen der ved om demoen er realtime eller pre-rendered?

Skulle topic ikke have være 3 x FFXIII? Jeg tror dog ikke at der kommer 4.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 10:59, rettet 09/05-06 15:39 
Chrono>
Hvorfor falder hendes hår ikke nedad når hun hænger på hovedet i luften?

Hårlak?
RJKRJKSkrevet 09/05-06 11:10 
Manga-hår påvirkes ikke af ligegyldigheder som tyngdekraft. Fact :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 11:23 
Med udgivelse i september 2007 kan de heldigvis sagtens nå at rette sådan en fatal fejl... :)

Men bortset fra det, så er det jo spændende med en kvindelig hovedperson igen. Hun minder dog umiddelbart lidt for meget om Yuna fra FFX-2. Ikke at jeg ikke kan lide Yuna i FFX-2. Jeg var glad for det spil, men lidt nytænkning fra karakterdesignerne ville ikke have været ad vejen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 09/05-06 12:04 
Jeg ville ærlig talt foretrække ét spil, som de fokuserede på (uanset om det er forskellige hold, der arbejder på dem eller whatever).

Men at det er holdet bag FFX, der arbejder på hovedspillet, tyder jo godt. Var bange for at der ville gå fuldstændign Vagrant Story/Final Fantasy Tactics i alle FF-spil fremover.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TLTLSkrevet 09/05-06 12:25 
Chrono>
Nogen der ved om demoen er realtime eller pre-rendered?

Hvor er den omtalte Demo helt precist?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/08-08 23:17 
Har I set de nyeste screenshots af FF13 og Versus på IGN?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 29/08-08 08:16 
Næ :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/08-08 08:58 
Linker til en Teamxbox tråd hvor de nye billeder er samlet. Det ser ekstremt godt ud. Hvis det kommer til at se lige så godt ud på Xboxen er det officelt totalt ligegyldigt hvilken konsol man køber.

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 29/08-08 10:21 
Synes ikke de er særlig sigende. :)

Ligner Lost Odyssey meget. Men det er jo kun godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-08 10:58, rettet 29/08-08 10:59 
Personerne ser meget flotte ud, men har square ikke for vane kun at poste pyntede billeder? Her tænker jeg f.eks. på Kingdom Hearts II der på ingen måder ligner de billeder man først så af spillet.

Men tilgengæld er baggrundene så grimme at der vel sagtens kan være tale om et ingame shot? :)

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/903/903022/final-fantasy-xiii-20080826034729053.jpg
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/08-08 11:01, rettet 29/08-08 11:05 
Konsolkongen>
Her tænker jeg f.eks. på Kingdom Hearts II der på ingen måder ligner de billeder man først så af spillet.

Hvilke billeder tænker du på?
Jeg husker ikke nogne pyntede screens fra det spil.

EDIT: Her er de første screens, de ligner da spillet meget godt :)
http://www.rpgamer.com/games/kh/kh2/kh2oldss.html

Ved heller ikke hvorfor de her screens skulle være falske, de er da ikke teknisk pænere end så mange andre spil i dag, og ligner som sagt meget Lost Odyssey :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-08 11:16, rettet 29/08-08 11:18 
Kingdom Hearts II er MEGET mere allised end de screens Square sendte ud.

4 x Final Fantasy XIII

Sådan ser spillet aldrig ud når det kører :)

EDIT: Men der er faktisk rigtige ingame screens blandt dem du linker til :) Så det var nok ikke dem alle de gad pynte på.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/08-08 11:25 
Hmm, det bemærkede jeg godt nok ikke, men sikkert fordi jeg spillede spillet på et "old school" TV.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/08-08 11:35 
Vi snakker heller ikke en voldsom forskel, men den er der :)

Jeg vil give dig ret i at FFXIII ser ganske realistisk ud så mon ikke der er tale om rigtige screens?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/08-08 12:04, rettet 29/08-08 12:09 
Sumez>
Ved heller ikke hvorfor de her screens skulle være falske, de er da ikke teknisk pænere end så mange andre spil i dag, og ligner som sagt meget Lost Odyssey :)

Stop med at nævne Lost Odyssey jeg får den sygeste trang til at game det :-)

Edit: Lost Odyssey har jaggie galore på et HDtv (ok ikke så vildt, men mere end de der FF13 shots). Nogle spil er pænere på Standart billedrør.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 29/08-08 12:08 
Er der nogen grund til ikke at gøre det? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/08-08 12:09 
Jeg er 360-less lige nu. Solgte den for at få mig en 60GB.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 29/08-08 13:26 
Det var jo dumt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/12-08 08:15, rettet 21/12-08 08:16 
Magasin scan

Det ser super godt ud.

Fin side
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/12-08 11:55 
Ser uden tvivl flot ud, men det var vel at forvente.

Men jeg må indrømme at jeg ikke den store tiltro til SE længere. Deres spil bliver mere og mere middelmådige og der er ikke kommet et virkelig topspil fra dem i meget lang tid.

Lad os håbe FF13 er starten til at vende denne kedelige trend, så firmaet ikke bare lever videre på hvad udgav for over 10 år siden.
SumezSumezSkrevet 22/12-08 08:52 
True, jeg har heller ikke de store forventninger til FF-serien længere, selvom 12'eren alligevel var populært hos mange.
Jeg har dog stadig tiltro til Kingdom Hearts, kom så med den 3'er :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/01-09 02:53 
FF XIII kommer først i 2010. Det kan da næsten kun underlevere med den lange periode de har ladt os vente...

FF XIII...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/01-09 03:49 
Orv det er der lang tid til.... Selvfølgelig var Fallout 3 også lige så lang tid undervejs så man kan håbe på at man får en ligeså detaljeret verden med massere at lave. Man kan sige hvad mad vil om deres spin-offs af Final Fantasy serien men mit indtryk er at alle sejl er sat til når det kommer til hovedskibet.

Men jeg kan godt se hvordan det på sigt måske vil ende med at skuffe når nu forventningerne er så store.
dpldplSkrevet 16/01-09 05:58 
Altså vis det kommer så sent, ender vi jo kun med et rigtig FF spil denne generation(Ser versus som spin off). Så 3 på PS1, 2 på PS3 og 1 på PS3/360.

Derfor det er dum at have for høj forventninger. Endten bliver FF13 godt eller sådan i midten. Men personlig har jeg bare ikke høj forventninger til dem mere. Men så igen har jeg ikke højere forventninger mange spil mere(Hvilket sidste ende giver bedre oplevelser).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
XiwanaXiwanaSkrevet 29/01-09 18:18 


FFXIII-kickoff-trailer hos gametrailers.com
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 29/01-09 18:47, rettet 29/01-09 18:47 
Traileren ligger også på PSN Store i 720p & 1080p - nydeligt :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/03-09 15:20 
Relateret:

Periodic table of FF characters
SumezSumezSkrevet 21/03-09 20:10 
Jeg forstår slet ikke opdelingen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 21/03-09 20:26 
Hvis man laver dårlige forkortelser på FF-figurerne, så får de samme forkortelser som grundstofferne i det periodiske system? Ikke at det giver meget mere mening sådan...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 21/03-09 20:54 
Ok, så går ikke ud fra at romertallene har nogen betydning :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-09 20:58 
Er nr 11 ikke Red XIII fra FFVII? Hvordan bliver det Na?
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/03-09 22:31, rettet 21/03-09 22:32 
Konsolkongen>
Er nr 11 ikke Red XIII fra FFVII? Hvordan bliver det Na?

Vel fordi han rigtigt hedder Nanaki.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-09 23:40, rettet 21/03-09 23:40 
Ok kom aldrig længere end disc 1 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/04-09 15:30 
Har I købt demoen (Advent Children Blu-ray) til PS3?

Se den på youtube
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/04-09 15:55 
Det ser godt nok flot ud, og så er jeg helt tosset med FF VII referencerne :)

Synd at vi må vente helt til 2010 her i europa.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 21/04-09 13:31, rettet 21/04-09 15:02 
Masser af nye film og billeder fra FFXIII:

http://gamersyde.com/news_7707_en.html

Lækkert at gameplayet og spilsystemet ser ud til at blive en blanding af FFXII og de ældre spil, som lovet. Det er bare lidt svært at se, om det er kosmetisk at man kan bevæge figurerne i kamp. Altså om man kæmper fra rækker som i de ældre spil. Men jeg har ikke set alle filmene. Nogen der ved noget?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/04-09 14:08 
De kæmper i rækker. Det virker som om det er tilbage til det gode gamle "real time" turbaserede system og væk fra det dér mærkelige MMO system.
jaesjaesSkrevet 21/04-09 15:02 
Ok, det var ærgerligt, så kommer jeg nok til at springe over. Er ikke så meget til kamp på rækker.
HankyHankySkrevet 21/04-09 15:29 
Det er klart et turn-on for mig. Jeg brød mig aldrig rigtig om kampene i Final Fantasy XII :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/04-09 15:41 
Universet virker fremragende i 12'eren men som Hanky skriver var kampsystemet for voldsomt et turn-off for mig. Alt andet end det MMO-pis vil være et voldsomt skridt i den rigtige retning IMO :)

Men jeg tror faktisk at FFXII har rigtig meget godt at give hvis man kan leve med det kampsystem. Desværre har jeg hørt at magi skulle være useless i det så jeg tvivler på at der vil være ret meget variation i spillet hvis man sætter sig for at spille det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 21/04-09 17:22, rettet 21/04-09 17:32 
Kamp i rækker synes jeg let kommer til at handle for meget om våben, items og stats. Der mangler et vigtigt strategisk element, hvis man ikke kan bevæge figurerne i kamp, eller bare én af dem. Det føles på mig, som om man bare står på rækker og smider ting i hovedet på hinanden :)

Til gengæld betyder det mindre om det er real-time eller turbaseret. FFXII har jeg ikke prøvet, men de kunne jo have lånt fra andre spil.

EDIT: Ved nogle real-time-systemer er der selvfølgelig mere tale om behændighed end strategi.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/04-09 17:36 
Kampsystemet var det bedste ved FF12, efter min mening, selvom hele det godt kunne have været mere advanceret.

Generelt er spillet jo kedeligt som ind i helvede. Kedeligt ability system. Universet er fedt nok og lyden er god. Historien er "ok" men virker rushed til sidst. Karakterene er kedelige og Vaan er en joke. Generelt er der ingen "wauw" momenter i spillet overhovedet, det triller bare derud af, uden nogen større klimaks på nogen somhelst tidspunkter. Diverse "secrets" og optional quests/dungeouns er også kedelige. Det fanger aldrig nok til at man gider udforske alt, derfor rusher man mere eller mindre igennem det.

Havde FF12 været et standard turn-based encounter RPG havde jeg med garanti aldrig fået det gennemført. Kampsystemet var det der trak spillet op til niveau der var godt uden at være prængende på nogen måde.

Mine forventninger til FF13 er meget små. Min tiltro til square-enix, som tidligere var min favorit developer, er næsten helt væk.
HankyHankySkrevet 21/04-09 18:01 
Hehe, det er sjovt som folk har forskellig smag.

Jeg husker tydeligt mine tanker om Final Fantasy XII, efter introen havde kørt over skærmen og jeg kom i gang. Universet så nogenlunde godt og friskt ud, men allerede da man blev introduceret for det nye kampsystem, og man spiller sin første kamp, var det bare "Nej, det kan fandme ikke passe!".

Videre op af slottets trapper, flere kampe og flere grimme tanker. Jeg spillede nok omkring en times tid yderligere, indtil jeg lagde det fra mig. Det havde for mig ikke ret meget med Final Fantasy at gøre, og jeg husker tydeligt hvor skuffet jeg var, efter at have gennemført 10'eren lige op til (hvilket i øvrigt er et nær fantastisk spil IMO, men det er en helt anden snak).

Da jeg så den japanske demo af Final Fantasy XIII, blev jeg bare super glad, og tankerne ledte mig straks hen på VII. Jeg glæder mig über :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 21/04-09 18:20 
Jeg har lige set noget mere fra en af filmene, og det tyder faktisk på, at positionering og bevægelse har en vigtig funktion.

Det ser ud til, at både party og fjender kan bevæge sig frem og tilbage og til siderne. Og i og med fjenderne ikke altid hopper tilbage til startpositionen, men også bevæger sig lidt rundt i landskabet, er det dermed nok vigtigt, hvor man placerer sine folk.

Så umiddelbart ligner kampene meget en slags turbaseret udgave af Zelda, altså hvor man locker på en fjende, og bagefter kan bevæge sig i to retninger. Dog bevæger figurerne sig en del langsommere.

Hvis det er sådan, det kommer til at fungere, er det helt fint for mig :)
ChronoChronoSkrevet 22/04-09 09:48 
Born2Play>
Har I købt demoen (Advent Children Blu-ray) til PS3?

Det går først op for mig nu, at der er kommet en spilbar demo! Hvor er det bedst at købe fra? Play-Asia?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/04-09 10:22 
Beano>
Traileren ligger også på PSN Store i 720p & 1080p - nydeligt :)

Hvorfor ser den video frygtelig ud på 360? Jeg håber ikke den opløsning jeg ser er en forsmag på hvordan de komprimerede cutscenes vil se ud på en 360 DVD.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ChronoChronoSkrevet 22/04-09 10:36 
Tror alligevel jeg vælger at være tålmodig - det er lidt dyrt for en demo og en film uden tekster :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
361 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig