X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2006 (Nintendo)


Svar
ChronoChronoSkrevet 08/05-06 11:46 
Så skal Nintendo da også have en E3-tråd. Hvornår er deres pressekonference, og hvor kan den ses?

Jeg har læst 9.30 PST, og at 1up streamer gratis. Andre bud for deres stream bryder sikkert sammen når alt for mange vil kigge med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
110 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
ChronoChronoSkrevet 08/05-06 11:46 
Så skal Nintendo da også have en E3-tråd. Hvornår er deres pressekonference, og hvor kan den ses?

Jeg har læst 9.30 PST, og at 1up streamer gratis. Andre bud for deres stream bryder sikkert sammen når alt for mange vil kigge med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ninja copninja copSkrevet 08/05-06 12:11 
Det bliver så 18.30 dansk tid. Gamespot og Gametrailers streamer i øvrigt også gratis fra konferencen.
jaesjaesSkrevet 08/05-06 12:19, rettet 08/05-06 12:19 
Det skal måske lige fastslås, at det er i morgen. Tiderne kan ses her:
http://www.gamespot.com/e3/index.html

Vi er 9 timer foran LA.
RuneSPRuneSPSkrevet 08/05-06 12:54, rettet 08/05-06 12:58 
http://ccgi.shah57.plus.com/countdown.html

Uh yeah

Desuden skulle Nintendo også selv streame det gratis på http://e3.nintendo.com/

Andre som også skulle streame gratis:

http://www.gccafe.com/
http://www.gamespot.com/
http://e3.1up.com/
http://vgamin.com
http://nintendonow.e-mpire.com/
CanonCanonSkrevet 08/05-06 21:44 
Her er et lille billede fra et Marvel spil til Wii.

Klik her
Bah...
seebergseebergSkrevet 08/05-06 21:48 
Ser da lovende ud!

Mere lovende end Tony Hawk Downhill Jam:

http://n-club.dk/billeder/1891/4625/
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 08/05-06 21:56 
Ydr... gnidret.
SonicSonicSkrevet 08/05-06 22:08 
Syntes aldrig de tony hawk spil har været særligt meget værd... det er da vist også blevet til en pengemaskine efterhånden :) Where is the soul at goddamnit? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 08/05-06 22:33 
Tja, næstegenerationsgrafik ville nok være lidt generøst at kalde det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 08/05-06 23:02 
Fra GAF lidt nede i tråden, et billede skannet fra EGM (så skynd jer før en af modsene fjerner det) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=99015
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 09/05-06 15:34 
Gametrailers.com skulle eftersigende streame det hi-res live gratis.

http://www.gametrailers.com/nintendoconference.php
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/05-06 16:58 
Rygterne går netop nu på, at Yu Suzuki skal gæsteoptræde. Håber virkelig det er sandt.

Shenmue Wii?
WikzoWikzoSkrevet 09/05-06 17:51 
Så har Gamespot startet deres stream-link med technomusik og det hele :P
JoachimMAJoachimMASkrevet 09/05-06 18:37 
Jeg ser frem til det som et lille barn! Hold kæft det bliver stort, det starter lige nu:)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
happyEDhappyEDSkrevet 09/05-06 18:44 
Nintendo forstår sku og gøre en interaseret lige fra start.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dRxLdRxLSkrevet 09/05-06 18:47 
Konferencieén ser så ond ud. Bestemt ikke børnevenlig ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 18:53 
Super Mario Galaxy... :)
dRxLdRxLSkrevet 09/05-06 18:58 
Men der var jo en der jokede med en højtaler i Wii-moten... Hvor havde han det fra?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 19:15 
Det var ikke en spøg :)
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 19:19 
To udgaver af Zelda: Twilight Princess - en til GC og en Wii!

Damn, det spil så fedt ud på Wii.

Og Mario Galaxy - det kan ikke blive andet end godt.

Red Steel så også lovende - så længe han brugte skydevåben i det mindste...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 19:21 
Red Steel fra Red Storm ser interessant ud alene af den grund, at det er en fps fra et firma, der mange gange har leveret varen i den genre. Var grafikken skuffende, eller er det, hvad man kan forvente? Det så nu meget fedt ud, da han smadrede akvarierne.

"Very easy to learn - very ard to masteur"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 19:29 
Endnu et rygte bekræftes : always on
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 19:43 
Slut.. lidt skuffende IMO, dog nogle spændende titler imellem :)
CronossCronossSkrevet 09/05-06 19:44 
Jeg er totalt blæst væk. Bedste konference i mange år.

ALt hvad jeg tidligere har sagt om Revolution/Wii står dog ved, men det ser ud til at Nintendo har forstået at gøre det til mere end en gimmick.

Jeg glæder mig kort sagt til efteråret :)
SnoopySnoopySkrevet 09/05-06 19:45 
De kunne nu godt have fortalt noget om muligheden for downloading af gamle spil.
HankyHankySkrevet 09/05-06 19:45, rettet 09/05-06 20:24 
Génialt show :)

Godt at de havde gemt alle de mange tal, specifikationer o.l. til side, i forhold til sidste års konference. Synes også det var nogle lovende titler vi fik at se - glæder mig ekstremt til Super Mario Galaxy, og Twilight Princess.

Fedt at se Nintendo-crew, spille 4-player tennis, fra Wii Sports. Så meget fedt ud :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 19:48 
Fedt med højtaler i remoteen, selvom jeg ikke lige kan forestille mig andre tilfælde en buen og pilen hvor det er smart. Og "always on" lyder også godt - især fordi den ikke bruger ret meget strøm imens.

Og Star Fox DS, Diddy Kong Racing og andet godt på vej til DS også.

Den konference slog bestemt Sonys. Fed introduktion :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 19:52, rettet 09/05-06 19:52 
Wow! Fantastisk konference!
Bedste i mange år.

Men hold da op en tough crowd. Der skal virkelig meget til at få folk til at juble, eller var det bare den dårlige lydkvalitet der gjorde at man ikke kunne høre det?

Nintendo har ikke noget at være bange for fra Sonys side når det kommer til controlleren. Deres er overlegen på alle punkter.

Det mest skuffende punkt i showet var nok Red Steel. Grafikken var da nogenlunde rent teknisk, men den kontrol metode de benyttede, med at skubbe skærmen rundt RTS style er simpelthen himmelråbene dum. Dediker dog en seperat knap til at "løfte musen" med FFS!!
Og det var også det eneste spil der fik controlleren til at virke upræcis.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 19:52 
Chrono>
Fedt med højtaler i remoteen, selvom jeg ikke lige kan forestille mig andre tilfælde en buen og pilen hvor det er smart.

Til relevante lydeffekter hvor man bruger remoten til at slå til noget.. f.eks. tennis, fægtning, osv.
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 19:55 
Browseren Opera på Wii. Med den remote er der ikke brug for mus.

Og Sonys sludder med at rumble og motion detection ikke fungerer sammen holdt selvfølgelig ikke. Det er sikkert bare fordi de er blevet sagsøgt over deres dualshock-teknologi.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KillgoreKillgoreSkrevet 09/05-06 20:18 
Hvor kan man bestille?
Jeg er blæst væk! Jeg vil ha' en... Hvorfor er jeg ikke på E3!
seebergseebergSkrevet 09/05-06 20:26 
Tjek den officielle trailer fra Red Steel og bliv blæst omkuld!

Link...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 20:26 
Zzap!>
Wow! Fantastisk konference!
Bedste i mange år.

Jeg må erkende at jeg ikke kan føle begejstringen denne gang. Syntes normalt Nintendo's events har begejstret mig de sidste par år.

Syntes ikke controlleren virkede så godt som forventet.. svært at forklare, kan være den bare skal prøves. Virkede ret fedt i Zelda, mens Red Steel's implementering virkede lidt kluntet når spilleren skulle dreje rundt, og sværdkamp delen meget slash-uden-egentlig-kontrol.
I tennis spillet var det også svært at se hvor præcis det var - umiddelbart virkede det som om de bare viftede med controlleren for at slå og ikke havde nogen egentlig kontrol over ketcheren. Virkede meget simpelt.
Glæder mig til at læse nogle hands-on rapportager fra E3 gulvet de næste par dage.

Og hvad er det lige med Wii Sports og andre af de viste spil at de skal se så grimme ud?
Ja, det handler mere om gameplay men alligevel!

Ville også gerne have set noget "Virtual Console" :)

Men Super Mario Galaxy, Metroid 3, Zelda... uhm... me like :)
SumezSumezSkrevet 09/05-06 20:30 
noget sted den kan downloades? :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 20:31 
De viste da forresten også lidt Animal Crossing Wii gjorde de ikke?

Men Metroid Prime 3 ville jeg gerne have set mere af. Troede egentlig det spil var meget langt fremme i produktionen, så det kunne de vel sagtens vise frem. Nå, der kommer nok nogle showfloor rapportager.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 09/05-06 20:33 
Jeg havde gerne set et prisleje og en præcis udgivelsesdato.

Desuden så virkede Red Steel ikke så fedt. Sværdkampene så bare ud til at sværdet rejste i den retning wiimoten blev viftet i. Jeg tror det var Zapp! der nævnte at kontrollen ikke så helt genial ud af pistolen ej heller. Det kan jeg tilslutte mig.

Dog skal det indrømmes at tanken om Super Mario Galaxy alene får mig til at købe dyret. Ikke al det der sports ting. Næh, mario ved man da hvad er...
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 20:34, rettet 09/05-06 20:35 
Chrono>
Men Metroid Prime 3 ville jeg gerne have set mere af.

Ja med 20+ (flot!) spilbare titler på E3 kan det jo være den er en af dem :)
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 20:38, rettet 09/05-06 20:40 
Her et presskit: http://press.nintendo.com/e32k6/index.html
Usrn: Golin
Pass: Harris

Her er et billede af shellen: http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2006/wii/controller.html

Factsheet på Super Mario Galaxy:

Super Mario® Galaxy (temporary name)
Format: Wii™
Launch Date: TBA
ESRB: RP (Rating Pending)
Game Type: Action Platformer
Accessories: Wii Remote and Nunchuk Controller
Players: 1-2
Developer: Nintendo
KEY INFORMATION
The ultimate Nintendo hero is taking the ultimate step … out into space. Join Mario™ as
he ushers in a new era of video games, defying gravity across all the planets in the
galaxy.
• Shake, tilt and point! Mario takes advantage of all the unique aspects of the Wii
Remote and Nunchuk controller, unleashing new moves as players shake the
controller and even point at and drag items with the pointer.
• Mario essentially defined the 3-D platforming genre with Super Mario® 64, and
this game proves once again that he is king. Players perform mind-bending, lowgravity
jumps across wild alien terrain as they experience platforming for a new
generation.
Game storyline: When some creature escapes into space with Princess Peach, Mario
gives chase, exploring bizarre planets all across the galaxy.
Characters: Mario, Peach and enemies new and old.
How to progress through the game: Players run, jump and battle enemies as they
explore all the planets in the galaxy. Since this game makes full use of all the features of
the Wii Remote, players have to do all kinds of things to succeed: pressing buttons,
swinging the Wii Remote and the Nunchuk, and even pointing at and dragging things
with the pointer.
Special powers/weapons/moves/features: Since he’s in space, Mario can perform mindbending
jumps unlike anything he’s done before. He’ll also have a wealth of new moves
that are all based around tilting, pointing and shaking the Wii Remote.
# # #
Born to kill space
Jack_DJack_DSkrevet 09/05-06 20:40 
seeberg>
Tjek den officielle trailer fra Red Steel og bliv blæst omkuld!

hmm, havde den modsatte effekt på mig, dels var grafikken bestemt ikke noget at skrive om og dels var den et bevis for hvorfor jeg ikke tror kontrolleren vil være andet end et gimmick.
Ergonomisk tror jeg hurtigt man bliver træt skulle holde og bevæge armene i alle mulige stillinger og det sætter hurtigt også sine begrænsninger for hvor man kan udfolde sig, f.eks. fik jeg det billede af en person som sidder sofaen, kæresten sidder ved siden af, du spiller f.eks tennis og skal slå til bolden - langer ud med kontrolleren med det resultat at kæresten får et blåt øje, glasset med rødvin lander på tæppet og i sofaen osv.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 20:43, rettet 09/05-06 20:45 
Zzap!>
Her er et billede af shellen:

Shellen ?

Edit: Og hvad er det for en controller i bunden ... en controller til SNES/NES spil på Wii?
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 20:47, rettet 09/05-06 20:51 
Du synes ikke at det her billede E3 2006 (Nintendo) taler helt for sig selv?


Edit:
Beano>Edit: Og hvad er det for en controller i bunden ... en controller til SNES/NES spil på Wii?

Netop, og til ports fra andre konsoller der ikke egner sig til wiimoten. N64 spil kan spilles med standard-setuppet med wiimote og nunchuck (stavet rigtigt?), mens GC spil bruger standard GC controlleren.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 20:50 
Jow, den siger "arg, mit skab er ved at være fyldt op med controllers"
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/05-06 20:56, rettet 09/05-06 21:01 
God konference og de gik heldigvis lige til sagen, i modsætning til Sony's langtrukne forestilling. Zelda glæder jeg mig endnu mere til nu og Mario Galaxy ser også super ud.

Red Steel demonstrationen var lidt so-so. Der var dele der så underholdende ud, men det virkede meget lineært og selv lead designeren (eller hvad han nu var) så ud til at have problemer med styringen. Metroid synes jeg i foruroligende grad lignede GameCube-spillene; der var ikke meget nyt under solen dér, men mere af det samme som de to foregående spil med wii-mote styring er vel heller ikke så dårligt endda.

Alt i alt blev jeg solgt på flere af idéerne, mens brugen af controlleren også så en smule belastende i nogle tilfælde.
(...)
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 20:57, rettet 09/05-06 20:58 
Burde den ikke have haft seks "face-buttons" hvis den skulle være optimal til MegaDrive og Saturn-spil? Ellers så ser den ud til at være perfekt til formålet. Der er lidt SNES over den form :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 21:00 
Fox McCloud>
Alt i alt blev jeg solgt på flere af idéerne, mens brugen af controlleren også så en smule belastende i nogle tilfælde.

Jeg var nu glad for at se at de ikke sprang vildt omkring på scenen. Det havde mange jo frygtet ville være nødvendigt for at spille. Det hele kan spilles siddende stille i sin sofa - med armene viftende omkring sig dog :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 09/05-06 21:03 
Rigtig, rigtig fedt show!! :D

Er glad for det hele, men der manglede desværre en smule - især om Virtual Console og priserne - og så ville jeg gerne have, at det var lidt længere.

Men ellers enormt godt show!
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 21:10 
Ham der spillede Zelda demoen vippede stort set bare lige med hånden, det var kun til ting som bueskydning, sværdkamp og tennis, at man rent faktisk laver de samme bevægelser som i virkeligheden. Nok mere fordi det er sjovt end nødvendigt.
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 21:14 
Chrono>
Burde den ikke have haft seks "face-buttons" hvis den skulle være optimal til MegaDrive og Saturn-spil? Ellers så ser den ud til at være perfekt til formålet. Der er lidt SNES over den form :)

Man kan vel bruge et par skulderknapperne til det. Selvom det måske ikke er optimalt, så kan man faktisk vænne sig til det (emu erfaring).
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 09/05-06 22:24 
Har I set Super Paper Mario til GameCube? Et af messens flotteste spil indtil videre IMO:
http://www.gamespot.com/gamecube/rpg/superpapermario/screenindex.html
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/05-06 22:25 
Godt show! Sådan Nintendo. Det har været en af de bedste fra dem jeg har set i lange tider.

Selvom man sad i starten og fik ondt i maven over grafikken i nogen af spillene af de lignede N64 eller meget grimme GC spil, så var der også et par flotte perler, som Zelda og Metroid Prime 3.

Dog syntes jeg at det bedste ved hele showet var slutningen. Af en eller anden grund, da de begyndte at spille 2 vs 2 i Tennis fik jeg helt vildt meget lyst til at røre ved en Wii remote.:D

Lækkert. Det er altid fedt at høre Reggie tale.:) godt show, godt show, Nintendo!
Well crucify the insincere tonight...
110 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig