X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2006 (Nintendo)


Svar
ChronoChronoSkrevet 08/05-06 11:46 
Så skal Nintendo da også have en E3-tråd. Hvornår er deres pressekonference, og hvor kan den ses?

Jeg har læst 9.30 PST, og at 1up streamer gratis. Andre bud for deres stream bryder sikkert sammen når alt for mange vil kigge med.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
110 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/05-06 14:50 
Zøvnig>
Jeg vil enhver tid foretrække hardcore Sony, Microsoft eller Nintendo fans der viser deres glæde, fremfor tørre, negative mennesker der går mere op i at spille vigtige og alvorlige, end at dyrke deres hobby med glæde og entusiasme.

Endelig en der sagde det! der har godt nok være mange sure løg i posen på det sidste :)

lad os finde julestemnigen frem igen og dele tilfældige krammere ud til forbipasserende...

... jeg skal fandme klippes inden jeg køber en guitar og transformeringen er komplet... ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dRxLdRxLSkrevet 18/05-06 15:19, rettet 18/05-06 15:29 
Når man taler om solen så skinner den.

Selvom jeg ganske vidst har hørt et rygte om at nintenboys rent faktisk sjældent ser dagens lys fordi det sted hvor de har hovedet godt stukket op, forhindrer det. Sikkert bare et rygte...


Edit: med ovenstående mente jeg selvfølgelig at Nintenboys som de glade og, af virkeligheden, uforstyrrede sjæle de er konstant går rundt med hovedet i skyerne. En hver (moderator) der måtte have fået en en anden opfattelse, læser for meget mellem linierne :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/05-06 15:30 
Jeg er så langt fra fanboy af noget som helst som man kan være...

Har bare ondt af dig at du er så meget klogere end alle os andre, at du kun kan bruge tiden på at irettesætte os i stedet for at nyde din hobby :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dRxLdRxLSkrevet 18/05-06 15:44, rettet 18/05-06 15:47 
Helt ærlig, hvis man ikke må fremhæve det paradoksale i unge mænds grænseløse kærlighed til en stor japansk underholdningskoncern, hvad må man så lave sjov med?

Det ville selvfølgelig være helt okay hvis kærligheden var gengældt på en ligeværdig måde fra Nintendo's side, men jeg har firmaet mistænkt for ikke at elske hver eneste af deres trofaste kunder lige så stærkt tilbage og jeg har hørt om flere tilfælde hvor Nintendo har taget betaling for sine "tjenester" til kunderne.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 18/05-06 16:00 
Jeg er jo selv lidt af en Nintendo fanboy, men jeg mener stadig, der er forskel på at hælde til den ene faktion, og blindt tilbede alt hvad et bestemt, stort kommercielt firma spytter ud.
Jeg mener, der er mange gode grunde til at hælde til Nintendo, men man skal se objektivt på sagen, og der er også mange "Nintenboys", der virkelig irriterer mig, men her skal det siges at det står meget værre til udenfor P:R's grænser, og der er folk der er mindst ligeså slemme på PlayStation- og Xbox-fronterne. Men lad os prøve at holde tråden til E3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/05-06 16:00 
Hvis latterliggørelsen af nogle folks begejstring for enkelte, konsoller, spil eller firmaer, kun er gak og løjer, så har jeg misforstået det... og det er ikke den første gang...

Synes bare det er så negativt ladet at latterliggøre folk fordi de føler stor glæde ved deres hobby... så er det mig bedøvende lige meget om de kun spiller nintendo eller om de plukker det bedste ud fra alle udbydere...

Synes bare den sidste tid at de fleste forsøg på at vise en smule optimisme eller glæde for noget som helst, bliver skudt i sænk med disse nedladende kommentare og for mig negativt ladede kommentare...

Det er på ingen måde kun myndtet på dig DrXlx, men nu var det lige her jeg endte med at kommentere dette :)

Måske er det bare mig der stadig er skuffet over det negative efterspil på træffet og har været lidt nærtagende derefter, men de må i selv vurdere :)

beklager afbrydelse og hopper nu tilbage til emnet :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SonicSonicSkrevet 18/05-06 16:53 
Kunne ikke være mere enig med ovenstående.
Det er åbenbart blevet vigtigere for folk at tale nedladende om andre, end at koncentrere sig om det man selv kan lide!

Anyways, dem fra Penny Arcade har skrevet lidt om deres møde med Wii, og de er ganske overbevist om, at det er godt. Glæder mig til at prøve den selv, når den engang kommer til de danske breddegrader.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RJKRJKSkrevet 18/05-06 17:08 
Og så er vi vendt tilbage til emnet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ZøvnigZøvnigSkrevet 20/05-06 09:46 
Meningerne om styringen af Wii spillene er delte rundt omkring på nettet. Dog er de fleste positive over den helt nye vinel på tingene. Jeg glæder mig helt klart til at kaste mig over den når den lander i butikkerne Om begejstringen så holder på længere sigt er jo op til spil udvalget. Men på trods af jeg gerne havde set pris og lancerings dato osv under E3 messen så er jeg godt tilfreds med den måde det gik på. Det er ihvertfald noget nyt og anderledes at se frem til. Og som gamer der har været med siden Lamda dagene er det sgu rart med et friskt pust :D
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Bede-xBede-xSkrevet 09/06-06 20:38 
IGN har lige fået en video gennemgang af E3 Super Mario Galaxy demoen. Der er lidt nyt footage i starten - ja, jeg havde i hvertfald ikke set det:

http://media.wii.ign.com/media/748/748588/vids_1.html

Områderne ser ualmindeligt veldesignede ud. Helt klart bedste spil på showet efter min mening.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
110 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig