X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

E3 2006 (Sony)


Reply
jaesjaesSkrevet 08/05-06 11:30 
Sonys presseevent begynder vist allerede lige omkring kl. 24.00 i nat, så skal vi ikke fortsætte stilen fra sidste år, med en E3-tråd til hvert firma?

Anyway, her er den første tråd :)
255 topic(s).
1 2 3 4 5 6 > »

Reply
jaesjaesSkrevet 08/05-06 11:30 
Sonys presseevent begynder vist allerede lige omkring kl. 24.00 i nat, så skal vi ikke fortsætte stilen fra sidste år, med en E3-tråd til hvert firma?

Anyway, her er den første tråd :)
BeanoBeanoSkrevet 08/05-06 11:32, rettet 08/05-06 11:32 
Kl. 01.00 "dansk" tid... :)
ChronoChronoSkrevet 08/05-06 11:54, rettet 08/05-06 11:54 
Hvor kan pressekonferencen streames gratis?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 08/05-06 12:06 
Mener GameSpot tilbyder det gratis i lo-res... men det bliver nok for belastet til man kan bruge det til noget :(
Zzap!Zzap!Skrevet 08/05-06 17:54, rettet 08/05-06 17:56 
Findes der virkelig ikke et eller andet program ala bittorrent til streaming af live materiale.

Det virker fuldstændig vanvittigt at sitets server skal servicere alle de tusinder af brugere på een gang, når nogle få brugerne lige så godt kunne sende det de modtager videre til næste klient i en kæde.
Born to kill space
happyEDhappyEDSkrevet 08/05-06 18:04 
Det har aldrig været et problem for mig og se det live via Gamespot..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
GreaseballGreaseballSkrevet 08/05-06 22:04, rettet 08/05-06 22:05 
SEGA afsløre VF5 som eksklusiv titel til PS3.
"Håber personligt på at der også kommer en 360 udgivelse"


CVG
happyEDhappyEDSkrevet 09/05-06 01:22 
Tænk man sidder oppe for at se live , også er sony forsinket! typisk sony!
Hvor svært kan det være.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 01:23 
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 01:26 
toAt>
Tænk man sidder oppe for at se live , også er sony forsinket! typisk sony!

Faktisk et "smart" marketing trick fra Sony der skal understrege PS3'ens tema: forsinkelser :)
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 01:37 
Mens vi venter kan man tage et kig på et PS3 dev-kit...


Big, bulky and extremely loud
SephirothSephirothSkrevet 09/05-06 01:46 
Kom nu for helvede Sony!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
happyEDhappyEDSkrevet 09/05-06 02:32 
hvor kedelig tror i sony kan gøre conferencen! Tænk og sidde og kigge på 3 baner GT. Det er da for sygt..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 02:36 
GT4 HD demo: Damn, det var godt nok ikke specielt imponerende.
Det var jo bare GT4 i højere opløsning, meget at de tør vise sådan noget.
Born to kill space
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 03:00, rettet 09/05-06 03:39 
http://www.r0rschach.com/black.jpg
:roll:

Edit:
HOLY CRAP!!
"Surely a fantastic innovation"
Indeed! >:(
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 03:37, rettet 09/05-06 16:06 
MOTION-SENSITIVE CONTROLLER!!!!!!!!

Sidder Nintendo og river sig i håret nu?

EDIT: Warhawk demo med controlleren... NICE :)
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 03:44 
EU launch detaljer...

17. November

PS3 med 20GB HDD : EURO 499,-
PS3 med 60GB HDD : EURO 599,-
jaesjaesSkrevet 09/05-06 03:48 
De har haft travlt, hvad? ;)

Opfanger den kun tiltning eller også bevægelser op/ned, til siderne og frem/tilbage?
SephirothSephirothSkrevet 09/05-06 03:59 
Skuffende konference overall må man sige. Men jeg kunne nu godt lide FFXIII-traileren :P
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 04:02 
Det lader ikke til at der er nogen "sensor bar" så den vil ikke være noget der ligner så præcis som wiimoten. Bare se på den måde spilleren skulle vriden den rundt på som en gal - han kunne ikke engang lande skibet ordentligt FFS.
Er det det bare mig eller så KK og Harrison ikke *meget* fesne ud da de præsenterede controlleren, med deres svedne grin og og overdrevne lovprisning af en "innovation", som de fuldstændig åbenlyst har hugget.
Det havde klædt dem gevaldigt, i det mindste bare at komme med et nik i nærheden af Nintendo.
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 09/05-06 04:08 
Synes generelt alle var sleske i den konference.

Der er kommet off. presse om controlleren, den opfanger bevægelser i seks akser.
Zzap!Zzap!Skrevet 09/05-06 04:11 
Link?
Men formentlig stadig uden noget eksternt referencepunkt?
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 09/05-06 04:32 
Uredigeret:

SCE Announces New Controller For PlayStation®3

Equipped with High-Precision, Highly Sensitive Six-Axis Sensing System

Los Angeles, May 8, 2006 – Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) today announced the new controller for PLAYSTATION®3 (PS3), which will become available as standard with the system. The new controller can be experienced at the Electronic Entertainment Expo (E3) held from May 10 through 12, 2006, in Los Angeles, California.

The controller for PS3 has been created by refining and improving the world’s most popular PlayStation® controller that has shipped more than several hundred million units worldwide, while inheriting its basic concept and design. The controller for PS3 employs breakthrough technology of high-precision, highly sensitive six-axis sensing system that does not require any devices other than the controller itself for seamless interactive operation, thus eliminating additional settings to TVs. With this technology, ways to enjoy PS3 will be further enhanced by accessing PS3 through the network, while retaining the six-axis sensing capability.

In addition to the “3-posture-axis” of roll, pitch and yaw, “3-dimension acceleration information (X, Y, and Z)” can be detected in high-precision and in real-time. In addition to standard key input available in existing controllers, more natural and more intuitive play will become possible as if the controller has become part of your body.

Pursuant to the introduction of this new six-axis sensing system, the vibration feature that is currently available on DUALSHOCK® and DUALSHOCK®2 controllers for PlayStation and PlayStation®2, will be removed from the new PS3 controller as vibration itself interferes with information detected by the sensor.

The shape of L2/R2 buttons located on the top of the controller has also been enlarged with increased depth in stroke for more subtle control in games. At the same time, the tilting angle of the analog joy sticks has been slightly broadened to enable more delicate and more dynamic manipulation. Along with these improvements, precision of above information detection (L2/R2, analog joy stick) has been increased from 8 bit to 10 bit.

All input information will be immediately transferred to the PS3 system through the Bluetooth® wireless technology. By using a USB cable, the PS3 controller can be swapped seamlessly from wireless to wired, and can be charged automatically. The cable can be attached and detached at anytime.

By integrating all these features into one standard PlayStation controller, SCEI, together with content creators, expects to further expand and accelerate the world of next generation computer entertainment.
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 07:46, rettet 09/05-06 08:09 
Zzap!>
Men formentlig stadig uden noget eksternt referencepunkt?

Ja, det blev sagt på eventen ret tydeligt :)

Edit: Skal nævnes at rumble feature er fjernet fra PS3 controlleren hvilket er synd, men en pris jeg kan leve med hvis motion-sensor teknologien fungerer godt.

GameSpot rapporterer også at PS3 "lite" ikke har en HDMI port eller WiFi - men har ikke kunne finde info om det andre steder så forhåbentligt har GameSpot fået noget galt i halsen lige som de helt missede at Gran Turismo HD kun var en demo lavet til E3 for at vise 1080p i 60FPS og ikke en kommende titel.

Sony har dog droppet at have to HDMI udgange og indbygget ethernet hub.
CoreCoreSkrevet 09/05-06 08:34 
Zzap!>
Det havde klædt dem gevaldigt, i det mindste bare at komme med et nik i nærheden af Nintendo.

Nogen sinde overvejet at idéen har været på tegnebordet længe, og at den ikke nødvendigvis har noget med Nintendo at gøre ?

Hvis det er tilfældet, så er det jo nemt nok for Nintendo at annoncere en masse smarte features på en maskine der kommer langt ude i fremtiden, hvor Sony i stedet venter til de har en færdig maskine med releasedato på, før de begynder at prale...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 08:46 
Core>
Nogen sinde overvejet at idéen har været på tegnebordet længe, og at den ikke nødvendigvis har noget med Nintendo at gøre ?

Også min tanke - kan man udvikle en sådan teknologi på kun 7-8 måneder?

Men omvendt, så lyder det iflg ham fra Insomniac som om at controlleren først er kommet her for nylig. De fik den for en uges tid siden.
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 08:53 
Øv, lader til GameSpot havde ret... ingen HDMI, flash-memory slots eller WiFi i den "billige" udgave.
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 09:04 
Det er på ingen måde ny teknologi. Der er endda tilt i enkelte GBA-titler.

Men godt de har droppet den anden controller. Den her ved man i det mindste med sikkerhed bliver god. Det er dog tosset at de har droppet rumble-funktionen. Det burde da være muligt at have både tilt og rumble.

Smart af dem at tilføje tilt og kalde det next-generation. Mon de var bange for at Nintendo ville få next-generation helt for dem selv? I samme åndedrag kalder de jo nærmest også 360 for last-generation.

Mon ikke tilføjelsen af tilt betyder at nogle af de mere innovative titler fra Wii, også kommer til PS3? Endda i HD. Og mon ikke det betydder at nogle Wii-titler ikke udnytter Wii-controlleren til fulde, for at lette konverteringen til eller fra PS3? Jeg tror den PS3-controller er skidt nyt for Wii...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 09:05 
Beano>
Øv, lader til GameSpot havde ret... ingen HDMI, flash-memory slots eller WiFi i den "billige" udgave.

Uden HDMI er det jo nærmest en Wii uden WiFi og flash-memory slots :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 09:25, rettet 09/05-06 16:11 
Chrono>
Det er dog tosset at de har droppet rumble-funktionen. Det burde da være muligt at have både tilt og rumble.

Ja enig - men har noget med at gyro-følerne bliver påvirket af rystelserne.
Dog åndsvagt at at spil så bare ikke skulle bruge rumble i de spil som bruger motion-sensors.


Chrono>
Uden HDMI er det jo nærmest en Wii uden WiFi og flash-memory slots :p

He he he...
HDTV er stadig muligt via component, men det betyder bare man ikke kan få den fylde udnyttelse af BluRay film... er det ikke noget med at det skal være via HDMI for at outputte i 720p og derover?
MrCaseMrCaseSkrevet 09/05-06 09:40 
Beano>
He he he...
HDTV er stadig muligt via component, men det betyder bare man ikke kan få den fylde udnyttelse af BluRay film... er det ikke noget med at det skal være via HDMI for at outputte i 720p og derover ?

Næh... :)
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 09:56 
Pga. af HDCP (kopi beskyttelsen) på HD-DVD og Blu-Ray... det mener jeg :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/05-06 12:05 
Beano>
PS3 med 20GB HDD : EURO 499,-
PS3 med 60GB HDD : EURO 599,-

Hmm... 4500,- for den store... Er det incl. moms, det er det nok ikke... 4500 + 25% = PS3 60GB kommer ikke under 5500 til launch... Jeg gætter på 6000 kr., vi danskere får jo altid en ekstra klat på prisen.
Lidt pebret, synes jeg altså!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 09/05-06 12:06, rettet 09/05-06 12:50 
Mit bud er, at Sony har leget med gyro og andet sjovt, rent eksperimentelt, i laboratoriet gennem årene. Det er jo ikke unormalt for et stort firma at teste alt muligt mærkeligt. De har derfor haft den grundlæggende teknologi, og det er årsagen til, at de har kunnet lave joypaddet på så kort tid.

Jeg har endnu ikke fundet noget om, den "kun" kan tiltes og drejes, og der derfor ikke er positionelle sensorer i. Men hvis det er tilfældet, er den jo ikke _så_ spændende igen. Bedst til racere, flyspil og den slags. Men jeg er da glad for, at den har fået teknologien uanset hvad. Men med den prisnsætning, køber jeg den dog ikke, før der er rigeligt med gode spil.

Det så i øvrigt vanvittig epileptisk ud, da han styrede WarHawk. Små vip og drej burde være nok. Forhåbentlig en utilpasset demo :D
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 12:19, rettet 09/05-06 12:23 
Jeg synes Warhawk ser vildt sjovt ud med den controller. De små vip og drej er vel også nok hvis man ikke skal lave de der tossede manøvrer han lavede. Uden den controller ville jeg slet ikke synes spillet så interessant ud.

Blandt de andre spil der blev vist frem, var der ikke rigtigt noget som så vildt interessant ud for mig (udover FFXIII selvfølgelig...). Det der Far Cry-inspirerede Naughty Dog-spil kunne dog godt blive spændende. Resistance Fall of Man, Genji 2 og Heavenly Sword så flotte ud, men heller ikke mere. Nåja, og det med at bruge PSP'en som bakspejl var da en sjov idé...

Man ja, til den pris bliver der heller ingen PS3 til mig til november :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 12:27, rettet 09/05-06 12:28 
DeluxScan>
Jeg gætter på 6000 kr., vi danskere får jo altid en ekstra klat på prisen.

Mit gæt er 5500,- for den rigtige PS3 og 4500,- for børne udgaven :)


Et lille eksperiment...

Xbox 350 "core" : DKK. 2699 / EURO 299 = faktor 9,02
Xbox 350 "premium" : DKK. 3199 / EURO 349 = faktor 9,16

Jeg er konservativ så jeg bruger den højeste faktor :) :

PS3 "lite" : EURO 499 * 9.16 = DKK 4570,-
PS3 "premium" : EURO 599 * 9.16 = DKK 5486,-

Ved selvfølgeligt godt man ikke kan regne med at MS's relative EURO vs. DKK prissætning bliver den samme som Sony's (der spiller jo mange ting ind) men man kan måske tage det som en indikation alligevel :)
jaesjaesSkrevet 09/05-06 12:42 
Chrono>
De små vip og drej er vel også nok hvis man ikke skal lave de der tossede manøvrer han lavede.

Men han så stadig underlig ud, da han primært fløj ligeud, og flyet drejede lidt fra side til side ;)

Joystiq har i øvrigt prøvet controlleren og WarHawk, og skriver, at det ikke føles for godt endnu.

Heavenly Sword, MGS4 og Eight Days så lækre ud, alt det andet så var ikke så vildt igen IMO.
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/05-06 12:43 
Jeg må sige at jeg var MEGET imponeret over MGS4 traileren. Da Snake stak den pistol i munden på sig selv og gjorde klar til selvmord... "War has changed, but there is one more thing I must do" Eller noget i den stil mumler han, og traileren slutter og jeg sad med hænderne over ansigtet og sang shubidua sange.

MEN udover det, så tror jeg ALDRIG i mit liv har jeg har set sådan en skuffende confrence. Hold da helt op i biva!:/
Jesus... Jeg ved ikke hvad jeg skal græde mere over, de vildt grimme og uimponerende in game demoer som de red på så meget sidste år, den tankeløse og ligegyldige controller eller den latterlige høje pris.
Det er vel meget fint med deres eyetoy card thingy, og deres XBL agtige markedplace-køb-ting halløjsa, men for fister løgsovs da, i Phil Harrisons gamle frisure, hvor var det ikke spor fedt:(
Ok nogen af trailerne så okay fede ud. Assassins Creed og FFXIII, så okay fede ud, men hvad blev der af ps3 online gameplay? De vidste ikke en pind online, eller fortalte om deres online struktur og strategi. Og hvor var Killzone og devil may cry, og alle de ting som var så flotte på sidste års e3?
Hvorfor lignede Genji et ps2 spil?

Folk kan sige jeg er en indvavlet fanboy eller noget i den stil, men ligenu så er jeg virkelig nede i kælderen hos Axelmusic pga, af det her.
Wii og MS skal ikke gøre meget for at vinde mit hjerte. MS behøver ikke at imponere mig på deres confrence. Jeg er så tæt på at bare købe en 360, og ignorere PS3 indtil den kommer ned i en god prisrække så jeg kan spille MGS4, den eneste tittel jeg PT vil have.

Men, for at være ærlig så fortjener sony vel stadig lidt "benefit of the doubt" I den forstand at deres hardware ikke er optimeret endnu til deres fulde potentiale.
Det var også lidt snøret det med controlleren. Ninty ventede i lange tider på at afsløre Wii controlleren så ingen skulle stjæle ideen. Sony lurede den lige på TGS og hapsede ideen i sidste øjeblik. Desværre så Warhawk totalt latterligt ud. Ham lead designeren kunne dårligt nok selv styre det. Hold da ferie i Netto, for en joke. Ærlig talt!

On another note; Så er det meget sejt at man nu kan downloade PS1 spil til sin PSP! Det ser jeg personligt vildt meget frem til.
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 09/05-06 12:45 
Beano>
Mit gæt er 5500,- for den rigtige PS3 og 4500,- for børne udgaven :)

Lad os håbe Xbox 360 får godt vind i sejlene og Microsoft sætter den $100 ned et par uger før. Så er Sony (måske) nødt til at sænke prisen. De skal nok tjene fedt på maskinen uanset hvad - de presser den jo bare så meget, som de tror de kan...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/05-06 12:52 
Jeg lader i hvert fald alle afficcionados købe PS3 til den høje pris, inden jeg melder mig på banen.
Jeg tror ikke jeg vil give mere end 4000 for den store, så det kommer nok til at tage lidt tid...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SephirothSephirothSkrevet 09/05-06 12:54 
Ha, Sony kan glemme alt om at få mig til at lægge 4000+ kr på bordet for deres konsol - igen!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
TLTLSkrevet 09/05-06 12:56 
Jeg venter da helt sikkert til den ryger ned i pris. Alt andet vil, syntes jeg, være tåbeligt.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 13:09, rettet 09/05-06 16:06 
Jeg syntes nu eventen levede op til mine forventninger som godt nok også var lave - kender jo Sony's metoder efterhånden og de sidder hårdt på markedet :!

Havde regnet med at se mere fra spillene og nogle trailers, lidt tech-demoer, høre lidt om online og den nye controller - det blev indfriet.
Men GT-HD tech demoen kunne de have sparet os for (virkede pointeløs) og generelt en kedelig forestilling i første halvdel.
Der blev vist nogle interessante spil som dog ikke slog benene væk under mig eller Xbox 360.
Det der EyeToy card-battle så ret syret ud og kunne blive stort hos de 12-14 årige, så næppe noget jeg vil købe eller spille :)
Lækkert at få et smug-kig på PS3'ens interface som var nydeligt og få bekræftet at online har fokus og bliver gratis (ihvertfald de basic-features om de listede).
Men jo, det ville have været rart at se/høre noget mere om deres online del :)

Det mest positive for mig var dog at de annoncerede en dato og pris for maskinen og at controlleren bliver en forbedret Dual Shock... dog desværre uden "shock" indbygget :(... "Dual Rock"?

Ellers en rimelig event uden de store overraskelser. Dog en skuffelse med den manglende HDMI på "lite".. "real HD console"?... en fejl, Sony!
ChronoChronoSkrevet 09/05-06 13:22, rettet 09/05-06 13:23 
Hvis det ikke påvirker spillene med manglen på HDMI, så synes jeg næsten det er værre at memory sticks er væk. Så kan man ikke flytte sine saves over på en anden maskine? Manglen på WiFi er heller ikke optimalt for mit konsolsetup, men det burde jeg nok også få rettet op på...

Det ville være bedre bare at undvære harddisk i den billige, og i stedet lade den del foregå på flash memory. Det burde da give den samme prisforskel.

Kan det egentlig passe at man kun kan bruge fire joypads samtidig? Så bliver der jo nok ingen fire-mod-fire turnering i PESCup 2007.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 09/05-06 13:32, rettet 09/05-06 13:44 
GameSpot har prøvet den også, og kan bedre lide den end Joystiq - gider ikke lede efter linket igen :)

Den kan tiltes og bevæges op og ned.

Så ikke en direkte konkurrent til Wii overhovedet [EDIT: mht. controlleren], og vi må ikke glemme, at Nintendo mangler en større overraskelse :)

Men casual-gamerne vil sikkert vælge PS3, hvis Sony formår at markedsføre den som om, den kan det samme som Wii. Og hvis prisen hurtigt falder.
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 13:41, rettet 09/05-06 13:42 
Chrono>
Hvis det ikke påvirker spillene med manglen på HDMI, så synes jeg næsten det er værre at memory sticks er væk. Så kan man ikke flytte sine saves over på en anden maskine?

Mon ikke der vil være mulighed for at bruge USB memory sticks?

jaes>
...vi må ikke glemme, at Nintendo mangler en større overraskelse :)

Højtaler i controlleren ;)
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 17:11 
Zzap!>
Er det det bare mig eller så KK og Harrison ikke *meget* fesne ud da de præsenterede controlleren, med deres svedne grin og og overdrevne lovprisning af en "innovation", som de fuldstændig åbenlyst har hugget.
Det havde klædt dem gevaldigt, i det mindste bare at komme med et nik i nærheden af Nintendo.

Det kommer skam i sommerens kampagne for maskinen:

E3 2006 (Sony)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/05-06 17:28 
LOL... genialt :)
CoreCoreSkrevet 09/05-06 17:41 
kobsie>
Jeg er faktisk mest skuffet over at sony vælger at genbruge en controller med en komfort som vel efterhånden er 2-3 generationer forældet.

Fordi at den i 2-3 generationer har fungeret optimalt, og fordi at en stor del af de spillere der vælger Playstation frem for X-box netop gør det p.g.a. controlleren.

Den fejler jo ikke noget, og hvis de begyndte at lave om på designet, ville der være flere der tudede, end der er hvis de lader være.

Det eneste der har været i vejen med den sammenlignet med Xbox'en, er præcisionen og de manglende "triggers", og det ser jo ud til at være i orden nu.

Jeg syntes at det er perfekt at de har fået skruet den sammen, med en god portion forbedringer, uden at ændre på designet.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 09/05-06 18:00 
Langt fra. Jeg synes bare ikke det er det rigtige sted at tage den diskussion.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
255 topic(s).
1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me