X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MS tror de er bedre end Nintendo


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 28/05-03 09:44 
http://www.businessweek.com:/print/magazine/content/03_22/b3835158_mz033.htm?gb

"I don't think Nintendo is here for the digital-entertainment revolution," says Robert J. Bach, Microsof... Se hele indlægget
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 29/05-03 21:12 
Jep, Mac spil var det altså i starten...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SoqratesSoqratesSkrevet 29/05-03 21:14 
En direkte efterfølger var det jo ikke, men nu har jeg ikke set de første par screens fra Halo, men jeg tvivler på det har kunnet ændre sig fuldstændigt radikalt. Jeg har spillet de forskellige inkarnationer af Marathon og jeg ser ikke mange lighedspunkter.
KTCKTCSkrevet 29/05-03 21:29 
Ok, så tjek dette link:

Ligheder? Det tror jeg nok :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SoqratesSoqratesSkrevet 29/05-03 21:33 
Jeg taler mere grafisk, da jeg af gode grunde ikke engang kan huske historien i Marathon....
flottenheimerflottenheimerSkrevet 29/05-03 21:59 
Okotta >
Nintendo er her ikke, når næste generation af konsoller kommer.

Svjv så tjener Nintendo penge.
Der er lutter sorte tal på bundlinien.

Selvom Nintendo ikke er dem, der salgsmæssigt klarer sig bedst, kan de jo godt drive en sund forretning. Man skal huske på, at konsol- og spilmarkedet efterhånden er meget, meget stort.

Så længe Nintendo tjener penge, så er jeg overbevist om, at de vil producere nye konsoller. Men i fremtiden bliver det måske sammen med f.eks. SEGA og Namco (Triforce II in a cube, f.eks. ... ren spekulation, vel at mærke).
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dpldplSkrevet 29/05-03 22:04, rettet 29/05-03 22:08 
til det flottenheimer siger. så passer det link jo fint til. Det må jo bevis nintendo vil være tilstede

EDIT: okay den indlæg er måske mere rettede imod okotta kommentar.

penge og nye mascotter
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
OmenOmenSkrevet 30/05-03 00:05 
Jeg skal ikke benægte at Halo drager masser af referencer til Marathon serien, men jeg er ganske overbevisdt over at Halo i første omgang blev udviklet til PC'en.

3DFx indså hurtigt potentialet i spillet, og tjente styrtende på at det kommende "superspil" kun var muligt via deres hardware (som på det tidspunkt kun eksisterede til PC'en). Gamespot kørte endda en historie med hvordan Halo visdte fremtidens niveua inden for grafisk teknologi, som kun var muligt på PC'en.
Vote Ficus!
sonicosonicoSkrevet 30/05-03 00:40 
lidt offtopic, men har denne tråd ikke skiftet lidt emne. startede det egentlig ikke med at vi alle sulle se os sure på microsoft pga en af deres ansattes udtalelser ??
tilbage til det, tilbage til det. det er sjovere :D :D
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/05-03 11:04 
Den er lidt tricky... Da Halo blev født var det 6 programmøre der gik sammen for at lave en ny engine, til en anden af deres spilserier, kaldet "Myth", men da det første gang blev vist på Macworld i 99, var det altså blevet til en 3 person shooter!

link: http://www.macobserver.com/news/99/august/990803/besthalomovie.html

Det var meningen at det skulle fokusere meget på online. Næsten som et mini MMO! Ved E3 i 2000, var det en af de største overraskelser på showet, og sikkert det der fik MS til at sige "nam nam". Bungie var jo i vansklige økonomiske problemer, og Oni fik så vidt jeg ved ikke solgt det forventede antal kopier de havde regnet med!

E3 trailer(højreklik og sig gem som): http://www2.mythica.org/halo/old/halo_e3_2000.mpeg

Også ved vi alle hvordan det blev et Konsol FPS!

Sjovt nok, selvom Halo er så gammel blev det vist nomineret for bedste PC spil på E3 eller sådan noget!:-)
Well crucify the insincere tonight...
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig