X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Original Star Wars Trilogy til september


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 04/05-06 22:49 
Ja det måtte jeg ske' før eller siden :)
Star Wars trilogy vil blive udgivet på DVD som den var i biograferne før alle de nye special effects og "rettelser" som f. eks i skud duellen mellem Han Solo og Greedo.

Så kan man vist godt tage og skille sig af med de gamle VHS bånd :/

Star Wars
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/05-06 07:07 
Det var saftsusemende på tide! :D
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 05/05-06 09:20 
Den bedste Star Wars nyhed i længere tid. George Lukas is a tramp!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 05/05-06 09:48, rettet 05/05-06 09:51 
"Lucasfilm Ltd. and Twentieth Century Fox Home Entertainment will release attractively priced individual two-disc releases of Star Wars..."

Attraktiv for hvem... forbrugeren eller Lucas?

;)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/05-06 13:14 
Nu er jeg ikke den store modstander af de nye versioner.
Eks. synes jeg nærmest ikke at man kan se forskel på Greedo vs. Han scenen, det er jo kun fordi man VED det.

Men derfor er det da stadig fedt for de mange internet whiners :)

Og de skal jo lige straffes for deres ulydighed.
Hvorfor kommer filmene eks. kun i Dolby 2.0?
Og hvorfor bruger de ikke de forbedrede versioner fra '97 bare uden de nye og ændrede scener?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
la0sla0sSkrevet 05/05-06 13:31 
Bare rolig, den kommer i et helt andet boxset.
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 05/05-06 13:37 
SeventhSun>
Hvorfor kommer filmene eks. kun i Dolby 2.0?

Fordi det var den originale lyd :)
JmogJmogSkrevet 05/05-06 14:34 
Tak, Lucas. Det kløede faktisk lidt i mit rektum, så det er da pænt af dig at yde en passende service, der kan gøre noget ved problemet.
BeanoBeanoSkrevet 05/05-06 15:12 
Selv om jeg ikke var fan at de ændringer af filmene som Lucas lavede, så syntes jeg ikke de nye udgivelser lyder attraktiv.
Frygter lidt at de ikke udgiver de restaurerede film men blot nogle hurtige konverteringer.
WehnerWehnerSkrevet 05/05-06 15:31 
Det synes jeg lyder meget ulig George Lucas, hvad man ellers kan sige om ham. Ud over det, så kan de vel ikke udseende dem mindre restaureret end det, de blev i 1997.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 05/05-06 17:46 
Har allerede trilogien, som Lucas "mener denne skulle ses".

Ser da ingen grund til at købe en ringere version.
» a winner is you «
millenniummillenniumSkrevet 07/05-06 13:43 
Jeg har altid syntes at Han vs. Greedo scenen i den nye version var et svært tilfælde af super-wimp. Hvis dette virkelig var den måde at Lucas mente historien skulle fortælles, så var det det vidst ikke så svært at få Greedo til at skyde først i den gamle version. Sanheden er nok nærmere at de mente det var for umoralsk at Solo bare pløkkede sin modstander uden varsel, men på den anden side er det jo det som man elskede Han Solo karakteren for. (Synes ingen at det er svært at affinde sig med at Greedo rammer ved siden af?! - De sidder jo i en meters afstand fra hinanden).

Dette er til gengæld også den eneste ændring som jeg syntes var for plat. Alle de nye effekter er da lige i øjet. Og jeg var virkelig glad for at de bevarede scenen med stormtroppen der får en dør i hovedet.
The medium is the message.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/05-06 17:10 
SeventhSun>
Eks. synes jeg nærmest ikke at man kan se forskel på Greedo vs. Han scenen, det er jo kun fordi man VED det.

Kætter! >:-P
GreaseballGreaseballSkrevet 07/05-06 17:57 
Jeg har læst at de vil udgive filmene som dobbelt DVD'er med både den org. og den nye version.
Nogen der kan sige mig om de vil udgive de org, film i en selvstændig pakke?
Har lyst til at købe de nye versioner igen, det har jeg jo gjort en gang allerede.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/05-06 19:08 
Som jeg læser info om de nye udgivelser er det de originale samt de Special Editions der kom omkring 1997 (med lidt ændrede effekter) som er på de nye dobbelt-disc udgaver. Dvs. at det ikke er dubletter af det allerede udgivne på DVD, da disse er de "nye nye" udgaver, med endnu flere ændrede effekter og småscener.
BeanoBeanoSkrevet 07/05-06 19:41 
Som det står tydeligt :

"Each release includes the 2004 digitally remastered version of the movie and, as bonus material, the theatrical edition of the film. That means you'll be able to enjoy Star Wars as it first appeared in 1977, Empire in 1980, and Jedi in 1983."

Dvs. samme cuts som udkom i 2004 boxen plus de originale udgaver.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/05-06 20:13 
Damn, jeg har læst forkert så. Øv, ja, det er godt nok noget forbandet crap at man skal til at købe dobbelt :-( Idiot-kapitalisme!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig