X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 6.1: Lost & found


Svar
RJKRJKSkrevet 03/05-06 17:35, rettet 03/05-06 17:35 
Jeg har fået pakket alt mit ud nu. Jeg har måske et strømkabel for meget med hjem, men jeg er ikke engang sikker på den kasse havde været åbnet, så næppe.

Derudover har jeg som nævnt:

Originalt PS2 AV-kabel (composite)
SCART-adaptor hertil (ikke original, tror jeg)

Taget fra et bord i midten af lokalet, som ingen ville kende til, da vi ryddede op.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 03/05-06 18:25 
Har stadig ikke hørt nogen udtale sig om mit NGC video kabel.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/05-06 18:41 
Hvis der er nogen der finder ud af de har et ekstra Mario Kart DS liggende, er der en god chance for det er mit.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KTCKTCSkrevet 04/05-06 09:07 
Og jeg mangler mit "Metroid Prime: Hunters - First Hunt" til DS. Det er mærket med "KTC", så der skulle helst ikke være nogen tvivl.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 04/05-06 17:18 
The Dane>
Har stadig ikke hørt nogen udtale sig om mit NGC video kabel.

Hvad er det eksakt for et kabel du har mistet - og misforstod jeg at du fik et andet med hjem i stedet?

Hvem havde ellers GameCube eller andet med, som kunne bruge samme kabel?

Både min GameCube og SNES var så vidt jeg husker pakket ned under hele træffet, og der var ingen andre noteret som havende disse med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 04/05-06 19:59, rettet 04/05-06 20:00 
Jeg mangler en original PSX Dual-shock controller, og en Resident Evil 3 disc.

Begge dele var pakket ned i min taske, natten til søndag :)
Desuden mener jeg, begge dele var mærket, "Hanky".
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 04/05-06 20:38, rettet 04/05-06 21:03 
Okay, lad os se om vi kan lave lidt detektiv-arbejde her, for det ser da ud til at der er nogle stykker af os, som mangler ting. Der skal ikke peges fingre og slynges beskyldninger ud, men lad os forsøge at spore tingene lidt ind...

Jeg synes jeg kan huske at en eller anden spurgte om han måtte prøve mit "Metroid Prime: Hunters - First Hunt". Hvem det var har jeg glemt, men kan denne person ikke skrive her hvis han ser dette?

Det var mit RGB-kabel som blev brugt til en GameCube, og selv om jeg havde min egen GameCube med, var det kun min bongo og omtalte kabel der blev brugt.

Folk kan eventuelt også lige skrive, når de har kigget deres ting igennem. Jeg fik for eksempel først de sidste poser tømt i dag. Kontrollér jeres maskiner om der sidder spil i, for ellers kan der jo godt gå lang tid for nogle, før de finder glemte spil i deres drev.


Tilføjelse til mine manglende ting: Der var en grå plastic-stylus i min Nintendo DS "spil-æske", som er noget større end den medfølgende DS-stylus. Denne er naturligvis ikke markeret med navn, men jeg mangler den nu alligevel...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 04/05-06 21:00 
Hvorfor blev dit RGB-kabel brugt?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 04/05-06 21:01, rettet 04/05-06 21:04 
Jeg mener det var fordi det ellers påsatte kabel var composite...

Gik I hele rummet igennem efter træffet, og fejede I? Ellers er der vel en chance for at tingene er dukket op efterfølgende. Cronoss kan eventuelt spørge skolen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KeenKeenSkrevet 04/05-06 21:23 
Hanky>
Jeg mangler en original PSX Dual-shock controller

Kunne det ikke være den jeg købte af dig...
HankyHankySkrevet 04/05-06 21:29 
Knight Keen>
Kunne det ikke være den jeg købte af dig...

Nej, selvfølgelig ikke :-)

Jeg medbragte 4 stk, solgte én til dig og havde 2 stk. da jeg pakkede ud derhjemme.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 04/05-06 21:50, rettet 04/05-06 21:55 
Hanky>
Jeg mangler en original PSX Dual-shock controller, og en Resident Evil 3 disc.

Det lyder da helt vildt sært, mens jeg var der kørte der stort set kun PSX nede i krogen.

Jeg tror faktisk at det var TL's maskine vi spillede på (den med den ekstra køler, og sølvtuschen). Så måske sad RE3 i den...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HankyHankySkrevet 04/05-06 21:55, rettet 04/05-06 21:56 
Core>
Det lyder da helt vildt sært, mens jeg var der kørte der stort set kun PSX nede i krogen.

Ja, det lyder og er meget sært. Især taget i betragtning, at det var pakket ned, inden jeg lagde mig ind for at sove - men jeg ved ikke, der blev da også brugt PSX/PSOne controllers rundt omkring, som erstatning for PS2-controllers?

Ellers overlever jeg nok, men alligevel :)

Core>
Jeg tror faktisk at det TL's eller TLO's (jeg er i tvivl om hvem der er hvem) maskine vi spillede på (den med den ekstra køler, og sølvtuschen). Så måske sad RE3 i den...

Har ingen anelse - dette spil lå også pakket ned i min cd-taske, som var gemt væk i min sportstaske. Jeg erindrer, at der på et tidspunkt i starten af træffet, var en der sagde han godt kunne tænke sig at prøve RE3, men hvem der var, fik jeg ikke helt fat i. Ikke at beskylde nogen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 04/05-06 22:18 
I de spil jeg har spillet, ja :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 04/05-06 22:32 
Jada!

Det er kun DOA2 og Timesplitters 1 jeg har oplevet ikke ville tage den...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 04/05-06 22:41, rettet 04/05-06 22:41 
Stop nu det off-topic, og se at få kigget jeres ting igennem, så vi kan få fundet de forsvundne ting... :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 04/05-06 23:02 
KTC>
Gik I hele rummet igennem efter træffet, og fejede I?

Selvfølgelig. Bare fordi Cronoss ser vildt ineffektiv ud under oprydning, betyder det jo ikke, at jeg ikke sørger for det bliver ordnet. Vi vaskede faktisk også gulv ;) Jeg gennemgik alle rum flere gange, og der var ingenting tilbage.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 04/05-06 23:03 
KTC>
Jeg mener det var fordi det ellers påsatte kabel var composite...

Er det et composite-kabel The Dane mangler? Jeg forstår slet ikke I kan være sikre på hvad I mangler, når I ikke ordentligt kan beskrive, hvad det er...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 04/05-06 23:17 
Hvad ved jeg, det var jo ikke mig der pillede maskinen fra og spurgte efter RGB. Jeg har slet ikke set The Danes kabel...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CronossCronossSkrevet 05/05-06 01:02 
RJK>

Selvfølgelig. Bare fordi Cronoss ser vildt ineffektiv ud under oprydning, betyder det jo ikke, at jeg ikke sørger for det bliver ordnet.

Hehe, det var nu mig der vaskede gulv, satte ting på plads, og generelt lavede det hele. Rune låste sig bare ude fra skolen - god undskyldning :p

Der var intet udover det Rune tog med hjem, alt er gennemgået og tjekket.
The DaneThe DaneSkrevet 05/05-06 03:08, rettet 05/05-06 03:33 
Det jeg mangler er sådan et video kabel man får med når man køber maskinen - altså kablet som så sættes scartstikket i (om det så er combosite kabel må de mere vidende personer udtale sig om).

som anden note - skulle nævnte kabel gerne være mærket med et stykke gråt gaffer tape (og scartstikket).

Når jeg sagde det ikke var den eneste, så var det pga. jeg huskede jeg så en grå gamecube i en taske. Hvems det så end var (må jo tage såvidt hukommelsen rækker).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KTCKTCSkrevet 05/05-06 08:59 
Jeg havde en platinum Gamecube med i min taske, så det er nok mig du tænker på...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 05/05-06 10:23 
Jeg har vist en del kabler af den type, og kan godt undvære et, hvis det er at du desperat står og mangler det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 06/05-06 00:50 
Det er nu ikke noget som jeg desperat mangler (selvom jeg jo ikke kan spille med maskinen uden :p). Så selvf. helst at det var det der forlagte sig jeg fik, eller muligt helt nyt (ja, er desværre noget kræsen med mine ting).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
solid snakesolid snakeSkrevet 10/05-06 13:46, rettet 10/05-06 13:47 
RJK>
Originalt PS2 AV-kabel (composite)
SCART-adaptor hertil (ikke original, tror jeg)

Taget fra et bord i midten af lokalet, som ingen ville kende til, da vi ryddede op.

Jeg ved ikke om det er mit, men jeg har miste sådan et kabel under træffet.. også har jeg mistet et scart stik til min Super Nintendo. Jeg ved ikke om den også er dukket op? det kunne være cool.. hvis du gider at sende det til mig, skal jeg nok betale for det..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 11/05-06 05:22 
The Dane>
eller muligt helt nyt (ja, er desværre noget kræsen med mine ting).

Ja, selvfølgelig er der nogen der vil købe et nyt kabel til dig...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 11/05-06 19:09, rettet 11/05-06 19:23 
Hvem har sagt noget om at købe et til mig?

Da du tydeligvis har noget personligt imod mig - hvorfor tager du ikke bare og holder munden lukket hvis ikke du kan komme med noget konstruktivt; som eksempelvis hvor man (jeg) kan købe et sådan et (et org. for jeg kan skam sagtens selv finde div. kabler af den type).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
la0sla0sSkrevet 11/05-06 22:03 
I to bør mødes at sun-up.
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 12/05-06 04:59 
The Dane>
Hvem har sagt noget om at købe et til mig?

Det gjorde din sætningskonstruktion :) henvend dig til Bergsala, hvis det ubetydelige kabel er så vigtigt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 12/05-06 07:59 
Ej, hvis jeg lige må komme med et godt råd, så lad være med at købe et nyt composite-kabel. Find et RGB-kabel.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig