X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2d animations program?


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 03/05-06 10:07 
Hej jeg skal lave noget her til vores revy i 3g på fredag... og så vil jeg lave sådan en "2d animation" hvor jeg så sætter billeder af folks ansigter ind på sådan nogle figurer. Det hele skal være meget simpelt, ala South Park. Så jeg søger et (helst simpelt og bare en trial version) program hvor det kan laves i :)
T.L.OT.L.OSkrevet 03/05-06 17:11 
Hvis du kan komme i nærheden af en PC/Mac med PhotoShop på, er der et tilhørende pogram til PhotoShop der hedder ImageReady, som er ganske enkelt til det du skal lave. Ved ikke om det er i alle PhotoShop versioner.
RJKRJKSkrevet 03/05-06 17:24 
Flash?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/05-06 17:31 
Flash og Photoshop er lidt dyre at gå i gang med til et lille projekt. :P Men ja, Flash ville klart være at foretrække.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/05-06 17:32 
30 dages fri version findes da af Flash. Så prisen er vel ikke et problem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 03/05-06 18:31 
T.L.O>
Hvis du kan komme i nærheden af en PC/Mac med PhotoShop på, er der et tilhørende pogram til PhotoShop der hedder ImageReady, som er ganske enkelt til det du skal lave. Ved ikke om det er i alle PhotoShop versioner.

Vi har en maskine med ImageReady på, dog kan jeg ikke lige se hvordan jeg kan lave det med det :) Altså det eneste som jeg egentlig har brug for er nogle tidsbestemte hændelser hvor bestemte dele af tegningen følger en lige "linje".
T.L.OT.L.OSkrevet 05/05-06 11:32, rettet 05/05-06 11:34 
Ja jeg kan jo nok ikke lære dig programet igennem PR: men du kan sagtens lave et animations forløb i IMageReady, og du skal ikke bruge flash ved siden af! Det er samme prænsip som at lave en animeret Gif. Så er der en tidslinje i programet hvor du bestemmer hvormange sekunder hvert billede skal have. Hvis du ikke har arbejdet kan det måske virke ret kompliseret men det er ganske enkelt. Men flash er også et godt bud.!;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig