X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

First Class Communications


Svar
Griffen DKGriffen DKSkrevet 27/05-03 23:40 
Jeg er på jagt efter en ny mobil og endte på First Class Communications website. Ved et tilfælde opdager jeg at de sender prisen med til bestillingssiden i querystring. Ikke specielt prof, men det er da meget rart at man selv kan bestemme hvad ens telefon skal koste (se link ;o)

Dem med de sjove priser...
- Der er stadig et skridt op hvis du er toer -
GatmanGatmanSkrevet 27/05-03 23:50 
Hæhæ. Det er sgu fedt. ;)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 23:51 
jeg tror jeg har en rigtig god side, og de er meget billige, de har få modeller, tror det er 6 af gangen, og de køber mange ind, og kan derfor sælge dem meget billigere, PLUS der arbejder kun 1 i deres firma og det er KUN on-Line (tror jeg)

Mobilerne er alle uden Sim-Lock MED Headset og Manual

Siden der rykker !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dchangdchangSkrevet 27/05-03 23:54 
Så vidt jeg har hørt er der ikke rigtigt nogen der har modtaget noget fra teleimport endnu. Jeg turde ihvertfald ikke købe derfra.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/05-03 00:02 
OK, jeg så bare en oppe på min skole som var inde på siden, og det var ufatteligt billigt

prøv at byde på en telefon


!NB hvis du ska byde, så ska du have en bruger..

QXL Online auktioner
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dchangdchangSkrevet 28/05-03 00:08 
Byd på en telefon? Hvordan det og hvorfor?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Griffen DKGriffen DKSkrevet 28/05-03 08:38 
XperteN >
jeg tror jeg har en rigtig god side, og de er meget billige, de har få modeller, tror det er 6 af gangen, og de køber mange ind, og kan derfor sælge dem meget billigere, PLUS der arbejder kun 1 i deres firma og det er KUN on-Line (tror jeg)

Mobilerne er alle uden Sim-Lock MED Headset og Manual

Dem vil jeg godt lige advarer imod. Det skulle efter alt at dømme være for godt til at være sandt og en fusker firma.

Topic om Teleimport på Mobildebat
- Der er stadig et skridt op hvis du er toer -
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig