X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xenosaga


Svar
SephirothSephirothSkrevet 04/03-03 14:59 
Jeg ville bare høre Naiera, om han har fået fat i denne lille ædelsten...?!

Min længsel efter spillet, er blevet endnu større efter jeg har læst de gode anmeldelser og fantastiske respons på det officielle forum. Desværre går der rygter om, at spillet ikke kan spilles med bestemte chippe installeret i maskinen og mange oplever at spillet fryser, da det ligger på en dobbeltsidet DVD, som PS2'en vist ikke har det for godt med.

Jeg krydser stadig alt hvad jeg har, for at dette spil skal komme til Europa, og ikke før Namco officielt har annonceret, at det ikke gør, smider jeg en chip i min PS2 og importerer det!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 04/03-03 15:05 
*host* *spyt* *hark*
Kom så med en europæisk release dato >:(
*tuder*
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 04/03-03 16:42 
Sephiroth >
Desværre går der rygter om, at spillet ikke kan spilles med bestemte chippe installeret i maskinen og mange oplever at spillet fryser, da det ligger på en dobbeltsidet DVD, som PS2'en vist ikke har det for godt med.

Hvaaad! Shit, det har jeg ikke hørt om, havde ellers tænkt mig at få den hjem indenfor de næste par uger (man kan jo overtrække ;)

Den vil dog være der til KT5, da leroof gerne snart skulle have den...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 04/03-03 16:51 
Det er vist heller ikke alle slags chippe, de er problemer med.

Læs evt på Gamefaqs' Xenosaga board,

http://s1.cgi.gamefaqs.com/boards/gentopic.asp?board=31837&page=3

men pas på spoilerne ;)

GF's Xenosaga board
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
la0sla0sSkrevet 04/03-03 17:41 
jeg koger over hvis min magic3 ikk kan æde dual layer...
Hvad sker der?
SephirothSephirothSkrevet 04/03-03 18:05 
Hvornår får du spillet la0s? Jeg glæder mig til at høre dine impressions...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
la0sla0sSkrevet 04/03-03 18:09 
øhm i løbet af de næste dage, måske i aften... lets see.. men høre skal du nok få lov til.

jeg håber bare at den virker på magic3 chippen.. har du hørt noget om den
Hvad sker der?
SephirothSephirothSkrevet 04/03-03 18:13 
la0s >
jeg håber bare at den virker på magic3 chippen.. har du hørt noget om den

Jeg har ikke læst så meget om chip-problemerne, men umiddelbart tror jeg det er Messiah-chippen, den er gal med...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
IqonIqonSkrevet 05/03-03 17:36 
Det håber jeg godt nok ikke er tilfældet! Xenosaga er på vej til mig, og jeg håber på at få det i løbet af ugen. Det har bare at virke.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/03-03 12:40 
Ørnen er landet.... "#!%&/%&€#?!..... det der med dual layer må de godt holde sig fra, tak.... Oh, well ud og hente en US PS2 senere.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
NaieraNaieraSkrevet 06/03-03 12:45 
Kraftedemig for meget. Så ryger de næste par måneders penge vist til GoblinDirect eller noget...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/03-03 13:36, rettet 06/03-03 13:45 
En lille update: da jeg heller ikke kunne køre Breath of fire: Dragon Quater tænkte jeg, hmmmmmm... virker mon chippen stadig?, frem med skruetrækkeren... HOLY MOSES, der lå sørme en ledning som skammede sig (hvordan det er sket er en anden sag, men den var jo også moddet at en tysker ;)

Xenosaga kører nu pt uden problemer (der har ikke været problemer med layer change endnu).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
NaieraNaieraSkrevet 06/03-03 13:44 
Fedt nok, så må jeg se hvordan det går for la0s og Khans ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 06/03-03 13:48, rettet 06/03-03 13:49 
Nu hvor den ikke er annonceret i PAL endnu, er det vel for tidligt at spørge, men...

Er der mon håb for, at en PAL-udgivelse bliver ucensureret modsat US-udgivelsen? Har der været nogen "præcedens-eksempler" på dette i nyere tid?

Vi må vel gå ud fra at PAL'en kommer, efter det har klaret sig godt i Japan og er rimeligt tilgængeligt for et vestligt publikum. Eller...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/03-03 13:52 
Der var jo den scene hvor den 12 årige kvindelige robot fik den, der er blevet skåret væk, men det var vist osse det eneste...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 06/03-03 13:53 
Jaeh, men censur er nu engang censur. Jeg vil have den ucensurerede, hvis det kan lade sig gøre (uden jeg skal lære japansk ;)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/03-03 13:54, rettet 06/03-03 13:55 
Med lækre FFX borders?

Og nej, jeg tror ikke de finder førnævnte scene frem igen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 06/03-03 13:59 
Nu er det jo Namco og de har kørt en fin 60Hz-politik på det sidste.

Det er vel efterhånden kun Squaresoft, der ikke har lært det.

(Håber vi ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 06/03-03 14:00 
Måske ja, men jeg gider egentlig ikke satse, når US og PAL koster nogenlunde det samme, og jeg skal vente jeg ved ikke hvor lang tid på PAL versionen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 06/03-03 14:07 
RJK >
Nu hvor den ikke er annonceret i PAL endnu, er det vel for tidligt at spørge, men...

Er der mon håb for, at en PAL-udgivelse bliver ucensureret modsat US-udgivelsen? Har der været nogen "præcedens-eksempler" på dette i nyere tid?

Vi må vel gå ud fra at PAL'en kommer, efter det har klaret sig godt i Japan og er rimeligt tilgængeligt for et vestligt publikum. Eller...?

Tja, I Skies of Arcadia var PAL versionen ligeså cencureret som US udgaven (Bellazas gennensigtige trøje opaque, Gilders cigaret væk, Loqua istedet for Liquer, Osman kønsskifte mand -> kvinde)
RJKRJKSkrevet 06/03-03 14:14 
Naiera >
Måske ja, men jeg gider egentlig ikke satse, når US og PAL koster nogenlunde det samme, og jeg skal vente jeg ved ikke hvor lang tid på PAL versionen...

Nu er vi så også "nogen", der ikke har den chip endnu og vurderer på, om Xenosaga er grund nok... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 06/03-03 14:47 
Så vidt jeg husker er en PAL release af Xenosaga bekræftet, dog uden dato... ?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 06/03-03 14:47 
Men så er det jo vi tænker på, at der nok går en del tid før den kommer, og der er ikke garanti for 60Hz.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 06/03-03 21:32 
Øhm.. VGI ville sende min Xenosaga sammen med min GBA SP.. finno, men nu mangler de en røvfuld SP'er så jeg ved intet om hvornår det hele kommer.

Jeg gik lidt i panik da jeg hørte om chip problemer og browsede omhyggeligt igennem gamefaqs boardet, men fandt ikke meget om det, tilgengæld fik jeg indtrykket at spillet overhovedet ikke kommer som PAL. Jeg mener (men det her er jo bare så forbandet rygte agtigt) også at have hørt før at den ikke kommer her til. Så kan vi jo endnu engang lære det.

Jeg ved godt at følgende synsvinkel er lidt søgt men jeg tror der er noget om den. x'gears kom jo ikke til europa og der er jo ingen tvivl (formoder jeg) om at x'saga især bliver hypet af x'gears fans... i europa har x'gears jo et, af gode grunde, begrænset ry, så ideen med at udsende x'saga her er måske problematisk fra Konamis sysnvinkel. Hvis det skulle være rimeligt sandt, undrer det mig, for det er jo blevet sindssygt hypet over nettet.. men men
Hvad sker der?
Le RoofLe RoofSkrevet 07/03-03 15:58, rettet 07/03-03 21:51 
Naiera >
Den vil dog være der til KT5, da leroof gerne snart skulle have den...

Jaja, nu får vi at se...
Jeg forubestilte Xenosaga fra ebgames.com (pga. deres dejlige pre-order bonus) for lang tid siden, men begyndte igår at undre mig over hvorfor der ikke var dukket noget op endnu...indtil jeg fandt ud af at min bestilling var blevet cancelled!!!
Da jeg var en "smule" sur og irrieteret, valgte jeg at ringe til ebgames i US for at høre årsagen. Manden i den anden ende fortalte mig at de havde sendt mig en mail da jeg lavede bestillingen, men aldrig havde svaret på deres ordrebekræftelse..?!? Jeg havde aldrig jo modtaget nogen mail!!! Manden spurgte mig så om jeg ville bestille den igen...jeg spurgte ham om deres pre-order bonus, men han svarede at de ikke havde flere af de allerede sjældne artbooks tilbage...doh! Eftersom jeg ikke gider at betale en porto på $29, valgte jeg igår at bestille den et andet sted, med en besked om at jeg gerne vil gi' lidt ekstra for at få sendt den hurtigere.
Så nu håber jeg at jeg har den inden fredag i næste uge :-/
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
IqonIqonSkrevet 08/03-03 15:23 
Jaaa, jeg har fået Xenosaga i dag! Det startede første gang med min Messiah-chip, hvilket må siges at være ret fantastisk, eftersom maskinen normalt skal genstartes mange gange, bare for at starte et normalt PAL-spil.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 08/03-03 15:40 
Det er så typisk, der er sikkert en eller et par stykker som har drevet en storm op ang. layer change fejl, det var det samme med at Metroid Prime (freeze), jeg tør vædde med at der er ingen som får problemer med Xenosaga overhovedet (her på boardet).

Jeg har spillet i 5 timer nu uden en eneste fejl og regner heller ikke med at komme ud for noget uventet, så import i bare løs.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
IqonIqonSkrevet 09/03-03 11:35 
Jep, det er faktisk det af mine PS2-spil, der starter bedst. Det starter hver eneste gang, mens man skal genstarte maskinen mange gange, før mine andre spil gider virke. Jeg har spillet i ca. seks timer nu, og endnu ikke oplevet nogen fejl. Køb det, det er et rigtig fedt spil!
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Le RoofLe RoofSkrevet 12/03-03 00:05 
Le Roof >
Naiera >
Den vil dog være der til KT5, da leroof gerne snart skulle have den...

Så nu håber jeg at jeg har den inden fredag i næste uge :-/

YES!!! Xenosaga dumpede heldigvis i min postkasse idag, så den kommer helt sikkert med til KT5 :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig