X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Guitar Hero controller... hvor?


Svar
Krans.KKrans.KSkrevet 30/04-06 13:26 
Netop tilbagevendt fra træffet i Århus (og tak for et godt et af slagsen i øvrigt) har jeg fået bekræftet det, jeg jo egentlig også allerede vidste i forvejen: At jeg skal have Guitar Hero.
Jeg har allerede bestilt det fra play, men jeg ville egentlig gerne have en ekstra SG controller til, men jeg synes sgu ikke engang jeg kan finde et sted på nettet, hvor jeg kan erhverve mig sådan en sjover. Selv på RedOctanes egen hjemmeside er den udsolgt. Er det bare mig der er komplet idiot eller hvad?
Alternativt er der måske nogen, der ved nogen butikskæder herhjemme, der forhandler den?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
BeanoBeanoSkrevet 30/04-06 13:42, rettet 30/04-06 13:54 
Jeg har ikke set nogle danske forhandlere, men du kan købe den fra UK her:
http://www.guitarherogame.co.uk
Krans.KKrans.KSkrevet 01/05-06 18:03 
Hm, det må så have været deres amerikanske side jeg var inde på i går, for der var de i hvert fald udsolgt. Men det koster fandme næsten 600,- kr. bare for at få leveret en controller derfra og til Danmark, kan jeg se... hvad i alverden tænker de på at opkræve 34 euro for fragten alene?!
Vel egentlig lidt underligt, at det er så besværligt at finde sådan en controller... jeg har heller ikke kunnet finde en i Vejle i dag =(
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
SumezSumezSkrevet 02/05-06 00:19 
Jeg ville gerne sælge en af mine guitar-controllere, men det vill nok ikke være fordelagtigt at købe den til Guitar Hero, da den ikke har den der effekt-stang man bruger til at variere de lange toner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Krans.KKrans.KSkrevet 02/05-06 15:26 
Lige præcis, jeg vil nok foretrække et eksemplar af den originale controller - men tak for tilbuddet alligevel ;)
Hvem var det, der havde en ekstra af dem med til træffet? Hvor er den købt henne?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
BeanoBeanoSkrevet 02/05-06 15:34 
Sumez, Man kan vel ikke bruge den gamle Guitar Freaks controller med Guiter Hero... eller ?
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 15:36 
Uden at have prøvet nogle af spillene, så tror jeg der er flere knapper på den nye guitar.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 02/05-06 18:03, rettet 02/05-06 18:06 
Selvom man kun bruger 3 knapper i det Guitar Freaks, jeg har, er der 5 knapper på guitarerne, akkurat som på Guitar Hero. De ligner meget hinanden, den eneste forskel er at den mangler effekt-stangen, men har til gengæld force feedback.
Og så er GH's sorte farve lidt federe end den grå/hvide på min "Magic Guitar".

Jeg ved ikke om den gamle guitar kan bruges i GH, men det ser ret meget sådan ud. GH er jo 100% baseret på GF. Den eneste forskel lægger i sangene, de patterns man skal spille, og hvor præcist man skal følge beatet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/05-06 18:12 
Her
Guitar Hero controller... hvor?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/05-06 18:31 
Sumez>
Jeg ved ikke om den gamle guitar kan bruges i GH, men det ser ret meget sådan ud.

Kræver selvfølgeligt at knapperne er mappet ens.

Vil også mene at whammybar'en er essensiel for gameplayet i GH :)
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 18:56 
Jeg havde læst user-reviews af denne guitar hos lik-sang:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=237&products_id=3645&

Den har åbenbart kun tre knapper, og virker derfor ikke til GH.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 02/05-06 19:00 
Den har fem knapper.. Tæl selv på billedet. 1 2 3 4 5.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 02/05-06 19:14 
"Only 3 buttons are usable, so its useless for guitar hero above the easy difficulty."

">_< wanted to use it with guitar heros

damniiitt you only have 3 actual buttons. so its uselesss for that game!!! "
SumezSumezSkrevet 02/05-06 19:16 
Nu er den jeg har jo heller ikke den fra Lik-Sang, men det lyder ikke lovende. Må prøve det i praksis, kræver bare at jeg finder nogen, der har spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 02/05-06 19:21 
Ja, det ville være ønskværdigt, før du overlader den til mig.
HeroldHeroldSkrevet 02/05-06 19:25 
Sumez>
Den har fem knapper.. Tæl selv på billedet. 1 2 3 4 5.

6.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 02/05-06 20:05 
Er alle blinde? Der er fem! Jeg sidder med guitaren lige her, og har postet et billede ovenfor. Det er ret tydeligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 20:10 
Der tales om både din guitar og den på lik-sang.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig