X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ninja Gaiden Black... Classic?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/04-06 10:02 
Jeg har for nyligt besluttet mig for at støve min X-Box af, og tage et kig på de fine spil der er udkommet i de 1½-2 år jeg ikke har brugt den :)

Et af de spil jeg nødvendigvis lige må kaste et blik på er Ninja Gaiden, og der er vist ingen grund til ikke at anskaffe sig Black udgaven nu man er i gang. Da jeg smutter over på ebay for at finde det, ser det overvejende ud som om alle sælger "X-Box Classics" udgaven af det. Kan det passe, at det kun er udkommet i denne udgave i PAL, eller skal jeg bare kigge lidt grundigere efter det?
Bede-xBede-xSkrevet 27/04-06 10:06, rettet 27/04-06 10:09 
Jeg har selv været på udkig efter spillet og har også kun set det i classic udgaven.

Synes også at noget tyder på, at Fable The lost Chapter kun er kommet i classic...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/04-06 10:22 
Ok, mange tak. Så må jeg nok tage til takke med det, det er trods alt også kun et andet cover... Det cover er til gengæld også grimt ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 27/04-06 10:33 
Nu ved jeg ikke om NG:Black er specielt billig på Ebay. Men der er en del EB butikker der stadig har det.
El-Giganten i Fields havde nogen eksemplare til 99,- for nogen tid siden.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/04-06 14:52 
Så billigt kan Ebay faktisk ikke gøre det, tror jeg. Det hører ikke til de spil man bare være heldig og få til kraftig underpris :P Det kunne være jeg lige skulle slå et smut forbi på vejen hjem.

Endnu en gang tak :)
SnoopySnoopySkrevet 27/04-06 14:55 
Hvis nogle skulle finde et eksemplar til 99kr, så må de meget gerne købe et til mig. Jeg skal selvfølgelig nok betale fragten.
HankyHankySkrevet 27/04-06 17:11, rettet 27/04-06 17:13 
Snoopy>
Jeg skal selvfølgelig nok betale fragten.

Men ikke selve spillet? ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/04-06 17:57 
Jeg kom ikke afsted i dag, Metroen kørte uregelmæssigt (læs: slet ikke). Er der nogen der tilfældigvis arbejder der/er kommet forbi, og kan fortælle om de stadig har nogen?
SnoopySnoopySkrevet 27/04-06 18:29, rettet 27/04-06 18:29 
Hanky>

Men ikke selve spillet? ;P

Så pyt da:)
GreaseballGreaseballSkrevet 27/04-06 18:48 
Glemte at skrive hvad EB tog for dem. De ligger på 249,- for et nyt eksemplar. Hvad de brugte koster, det ved jeg ikke.
Men jeg har set det hos EB på strøget og i Lyngbystorcenter.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/04-06 20:01 
Jeg var forbi en EB i stedet. De brugte lå på 179,- hvis jeg husker ret. Hverken Fona eller Merlin havde det til en nævneværdig pris, så jeg håber stadig lidt på El-giganten
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig