X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

"Filer"-linjen væk - Hjælp!


Reply
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-06 22:33 
Jeg ved ikke hvornår det er sket, men pludselig en dag, var den linje, der normalt giver adgang til "Filer", "Rediger", "Vis" osv. væk. Jeg har søgt vidt og bredt i windows indstillingerne, men har intet fundet. Nogle der kan hjælpe?

"Filer"-linjen væk - Hjælp!
(Den røde bjælke er blot for at indikere hvor den manglende linje bør være).
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 26/04-06 23:56 
Mystisk... Det har jeg godt nok aldrig set før.
Sker der noget, hvis du holder ALT-knappen nede og trykker på "F"?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-06 00:14 
Ja, jeg er ogsaa selv lidt forundret. Der sker ikke noget nej!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ElgenElgenSkrevet 27/04-06 00:25 
Virus måske?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-06 01:00 
Ogsaa min egen mistanke i starten, men det er det eneste symptom. Mit system koerer lige saa klippe solidt som altid, og AVG kan ikke finde noget.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 27/04-06 01:38 
Jeg har fundet en mulig løsning hos Microsoft selv. Spørg endelig, hvis du er i tvilv om, hvordan du udfører det:


Mulig løsning på problemet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-06 09:58 
Fedt! Det virkede rent faktisk. Afholdte mig fra at slette værdierne i Explorer, da linjerne vises normalt, istedet fik "Shellbrowseren" en tur, og det gjorde udslag. Jeg siger mange tak!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Username
Password
Remember me