X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Download demo af Locco Rocco til PSP


Svar
AmbyAmbySkrevet 25/04-06 23:07, rettet 25/04-06 23:07 
Sjovt og fængende. Kræver 2.70 som kan findes via network update eller via yourpsp.com

Fundet på Geekculture
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-06 01:04 
Man kan haabe at vi ser nogle demoer her i eu - kom nu ind i det 21. aarhundrfede SONY!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AmbyAmbySkrevet 27/04-06 10:28, rettet 27/04-06 10:28 
Øh? Demoer virker på alle PSP'er. Og det er det fedste jeg har prøvet længe.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 27/04-06 11:04 
Men at frigive demoer i Japan, kan næppe betegnes som et internationalt initiativ ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-06 13:45, rettet 27/04-06 13:45 
Dark-Light>
Øh? Demoer virker på alle PSP'er. Og det er det fedste jeg har prøvet længe.

Se Herolds udmærkede udsagn, som forklarer hvad jeg mener :p

Jeg har lidt svært ved at finde det rigtige link (er ikke ligefrem en haj til japansk), nogen der kan give et direkte link?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/04-06 13:46 
Findes der andre demoer? (spørger måske dumt)

Downloadede lige demoen, og det virkrer til at være et ganske vanedannende spil - måske et US-køb engang.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-06 14:05 
Har fundet det!

Det er godt nok japansk, men ikke desto mindre herligt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-06 13:50 
Jeg tænkte denne tråd ville passe til formålet:

Med den fornyligt frigivne firmware 2.71 få vi europæer nu også demoen på et forståeligt sprog. Men af en eller anden grund kan jeg ikke få den linket på den danske yourpsp.com side til at virke. Andre der har problemer?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 06/06-06 14:03 
Jeg går ud fra du aktiverer linket fra PSP browseren?
HeroldHeroldSkrevet 06/06-06 15:41 
Jeg har gennemført det fulde spil, og det lader til at det bliver markedsførst som et børnespil - de er ihvertfald i gang med at lokalisere det, og jeg følte mig ærlig talt en smule talt ned til. Ikke desto mindre et dejligt spil, og egentlig kun svært, hvis man vil fuldføre hver bane med 20 locorocoer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 06/06-06 16:46, rettet 06/06-06 16:48 
Echelon VI>
...
Men af en eller anden grund kan jeg ikke få den linket på den danske yourpsp.com side til at virke. Andre der har problemer?

Prøv denne. Yourpsp.com er ærlig talt noget rod. Jeg måtte surfe lidt rundt for at finde noget der virkede.

PSP Downloads -> Download en demo.... -> log ind -> USB jazz

yourpsp
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/06-06 16:48 
Jeg fandt ud også et link der virkede. Men det tog da sin tid. Deres server er tilsyneladende ikke altid lige let at komme i kontakt med. Men jeg takker for jeres hjælp.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig