X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Virtua Tennis 3 til Xbox 360


Svar
HankyHankySkrevet 25/04-06 10:43, rettet 25/04-06 11:14 
Foråret 2007, er der Virtua Tennis 3, til både PS3 og Xbox 360 - Endelig et alternativ, til Top Spin :)

*Edit*
Nå.
Det var så åbenbart billeder, kørende på Lindbergh =/

De første screens.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 25/04-06 15:10 
Så længe de ikke prøver at efterabe Top Spin.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 25/04-06 17:10 
Det er da vist snarere omvendt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/02-07 16:13 
Uddrag af Sega pressemeddelelse: "For the first time, Xbox 360 gamers can experience high-definition 1080p graphics on their console with Virtua Tennis 3."

Det er da en positiv ting - for dem som kan køre den opløsning... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
McBrainMcBrainSkrevet 06/02-07 16:16 
Naiera>
Så længe de ikke prøver at efterabe Top Spin.

Det må de for min skyld gerne. Det er et fremragende spil =)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 16:38 
Jeg havde helt glemt at Virtua Tennis kom til 360'eren; Det bliver en rigtig god dag!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-07 03:00, rettet 07/02-07 03:09 
Udover online multiplayer, kan man også se andre spille spillet:

The all new VT:TV (see what they did there?) real-time spectator mode allows players to view their friends or other top-ranked players compete in tournaments and is a very nifty way of sizing up potential opponents.

http://xbox360.ign.com/articles/761/761735p1.html

Det er præcis sådan noget her, de bør gøre med 360 versionen af Virtua Fighter 5. Det ville være ærgeligt, hvis det spil ikke får nogen online options.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-07 03:17 
Så længe internettet er så langsomt bør ingen kampspil ha' online versus.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-07 10:27, rettet 07/02-07 10:28 
Jeg er fuldt ud enig i, at det ikke vil være det samme at spille det over nettet, som hvis begge spillere sad i samme rum. Det mener jeg så gælder de fleste spil over nettet.

Og til trods for, at særligt fighterspil kan lide under online spil, kan det ikke skade at inkludere det. Så kan folk vælge om de vil benytte onlinemulighederne, ligesom de kan i fx DoA4. Der er jo nogen, som har moret sig med at spille det over nettet.

Jeg tror endvidere, at det vil være sundt for spillets community at have online options.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/02-07 10:34 
Har Sega ikke bekræftet at der IKKE kommer online kampe i VF5 (alle platforme)?

Men derfor kan der jo godt komme noget avatar upload/download, scoreboards, osv. i Xbox 360 udgaven :)
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-07 10:39, rettet 07/02-07 10:42 
Beano>
Har Sega ikke bekræftet at der IKKE kommer online kampe i VF5 (alle platforme)?

De har i hvertfald sagt at online ikke passer til serien. Indtil videre kommer der heller ikke online i 360 versionen. Jeg håber selvfølgelig på, at de ændrer mening. Eller at Microsoft kan få dem til det.

For mig personligt vil det være forskellen på et spil, jeg køber, ser lidt og sætter på hylden og så et, jeg rent faktisk spiller gennem længere tid.

I det mindste kan de inkludere en TV mode.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/02-07 10:48 
Bede-x>
De har i hvertfald sagt at online ikke passer til serien. Indtil videre kommer der heller ikke online i 360 versionen. Jeg håber selvfølgelig på, at enten de eller Microsoft får dem til at ændre mening.

For nogle måneder siden blev det i et Edge interview bare nævnt at der ikke ville komme online kampe pga. deres dårlige erfaringer med 4'eren i arcaden.
De kan selvfølgeligt have skiftet mening siden, men jeg tvivler da timing problemerne i et beat'em'up er ret svære at løse uanset platform.
Jeg ser nu også hellere at de fokuserer på andre online elementer i spillet frem for at proppe online kampe ind i et spil hvor det ikke fungerer optimalt :)
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-07 10:55, rettet 07/02-07 10:57 
Jeg er som nævnt ovenover, klar over Segas udtalelser omkring online. Men der var jo mange, som havde det standpunkt, når de lavede spil til Sonys maskiner...

Jeg kan ikke se problemet i at inkludere lidt online options, selv om de er imod det. Det kan ikke koste meget at tilføje lidt basale funktioner og så lade brugeren bestemme selv, om de vil spille det. Ligesom DoA, Streetfighter, Guilty Gear, Mortal Kombat o.lign. har gjort det.

Indtil videre ser det desværre ikke ud til, at det kommer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/02-07 11:03 
Bede-x>
Jeg er som nævnt ovenover, klar over Segas udtalelser omkring online. Men der var jo mange, som havde det standpunkt, når de lavede spil til Sonys maskiner...

Ja, giv bare Sony skylden for internettets begrænsninger ;)

Men nu var det som sagt deres erfaringer i ARCADEN som de baserede beslutningen på.


Bede-x>
Jeg kan ikke se problemet i at inkludere lidt online options, selv om de er imod det. Det kan ikke koste meget at tilføje lidt basale funktioner og så lade brugeren bestemme selv.

Hvorfor bruge tid og penge på noget som ikke vil virke frem for noget som faktisk vil kunne fungere ordenligt?
Det er 100% sikkert at folk vil være utilfredse hvis Sega klasker en halvlunkent online mode sammen under mottoet "I kan bare lade være med at bruge det" :)
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-07 11:24, rettet 07/02-07 11:25 
Beano>
Ja, giv bare Sony skylden for internettets begrænsninger ;)

Det er vel at anse som faktum, at online på Sonys konsoller(PS2/PS3)ofte har været begrænset i forhold til deres tilsvarende på Microsofts. Flere fighterspil som kom på begge formater, havde online i Xbox versionerne.

Fair nok, at du gerne vil forsvare Sony. Men deres online options har altså ikke været ligeså gode som Microsofts. Det må være tydeligt for enhver.

Svært at sige, om det kommer til at forsætte i denne generation. Virtau Tennis 3 er vel ikke nok til at bedømme på...

Men nu var det som sagt deres erfaringer i ARCADEN som de baserede beslutningen på.

Er der onlineoptions i arkaden? Jeg tænker ikke på versus her.

Bede-x>
Hvorfor bruge tid og penge på noget som ikke vil virke frem for noget som faktisk vil kunne fungere ordenligt?

Fordi der er stor forskel på, hvad folk føler virker. Således er der altså folk, som mener, at DoA, Street Fighter, Mortal Kombat, Guilty Gear osv er sjove over nettet.

Det er 100% sikkert at folk vil være utilfredse hvis Sega klasker en halvlunkent online mode sammen under mottoet "I kan bare lade være med at bruge det" :)

De nævnte spil ovenover, har jo stadig været ligeså gode, som de altid har været offline. Det er jo ikke sådan, at Xbox versionen af Street Fighter Anniversary Collection blev svinet til, fordi den i modsætning til PS2 versionen havde inkluderet lidt halvlunkne(og det var de) online vs options.

Samtidigt kan det også være en fjer i hatten for et spil. Guilty Gear fik fx lidt ros for det:

Guilty Gear X2 #Reload is a fast-paced, well-balanced fighting game with lots of depth and variety, so it's an excellent game online

http://www.gamespot.com/xbox/action/guiltygearreload/index.html?q=guilty%20gear
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 07/02-07 11:53 
Bede-x>
Fair nok, at du gerne vil forsvare Sony. Men deres online options har altså ikke været ligeså gode som Microsofts. Det må være tydeligt for enhver.

Det er noget sludder, netop Ressistance har vist at PS3 uden problemer kan levere online options og oplevelser som på Xbox360, ja den overgår såmænd også Xbox360 ved at levere online med op til 40 spillere.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 07/02-07 11:57 
Bede-x>
Det er vel at anse som faktum, at online på Sonys konsoller(PS2/PS3)ofte har været begrænset i forhold til deres tilsvarende på Microsofts. Flere fighterspil som kom på begge formater, havde online i Xbox versionerne.

Korrekt - men online kampspil er stadig ikke lykkedes at gøre lagfri hvilket er kritisk IMO.


Bede-x>
Fair nok, at du gerne vil forsvare Sony.

Så slapper vi lige af - Lad nu være med at gøre det til endnu en PS3 vs. 360 diskussion eller kalde folk for fan-boys. Det har intet med sagen at gøre.

Du forsøgte bare at give Sony skylden for at Sega ikke har haft held med online i VF serien i arcaden. Udtalelsen fra Sega havde bare INTET med Sony at gøre.


Bede-x>
Men deres online options har altså ikke været ligeså gode som Microsofts. Det må være tydeligt for enhver.

Helt enig - jeg har altid sagt at MS online service er åbenlys mere feature-komplet end Sony's.

Men har stadig intet med VF at gøre da det ikke er servicen der dikterer hastigheden og svartider på nettet som er problemet mht. kampspil.


Bede-x>
Er der onlineoptions i arkaden? Jeg tænker ikke på versus her.

Ved jeg ikke - men derfor kunne de jo godt lave andre online muligheder på specielt 360'eren. Jeg kan da sagtens finde på ting der ville være cool på XBL :)


Bede-x>
Fordi der er stor forskel på, hvad folk føler virker. Således er der altså folk, som mener, at DoA, Street Fighter, Mortal Kombat, Guilty Gear osv er sjove over nettet.
...

Tjaa set er så en smagssag, de kampspil spil jeg har prøvet online har bare ikke fungeret godt - det sociale element betyder selvfølgeligt en del men bare ikke sjovt med lag i et kampspil IMO.

Du kan jo bare læse anmeldelser for bl.a DOA og SF hvor lag ofte kritiseres - så der er er ikke udpræget enighed om at det fungerer godt.

Fair nok du vil have det - men når Sega's indgangsvinkel til online kampe er at det ikke vil virke med VF, så er jeg ikke optimistisk mht. mulighederne for at se det i konsoludgaverne ;)
BeanoBeanoSkrevet 07/02-07 11:59 
Jack_D>
Det er noget sludder, netop Ressistance har vist at PS3 uden problemer kan levere online options og oplevelser som på Xbox360, ja den overgår såmænd også Xbox360 ved at levere online med op til 40 spillere.

Nej nej nej... du ta'r helt fejl!!
MS har en bedre service hvilket betyder at man ikke kan få gode online oplevelser på andre konsoller... det er jo logisk :)
RooneyRooneySkrevet 07/02-07 12:11, rettet 07/02-07 12:17 
Beano>
Korrekt - men online kampspil er stadig ikke lykkedes at gøre lagfri hvilket er kritisk IMO.

Enig, og dette er kernen i diskussionen om online fighterspil; De virker ikke optimalt online. Hver gang mine venner og bekendte har talt om deres online kampe, i enten DoA 4 eller nogle af de ældre Xbox fightere, så har deres kampe været plaget af lag.

Der er ingen tvivl om, at MS's onlineservice (altså Live) er noget mere robust end Sony's - ihvertfald PS2'ens Central Station - men hvorfor de (MS) partout vil ha' online play i deres fightere, det forstår jeg ikke, og jeg forstår heller ikke at folk der er seriøse omkring fightere, gider spille dem online, når de ikke virker optimalt der.

Man kan sagtens tillade lidt lag i f.eks co-op, men i noget som er så præcisions-baseret som en fighter, der må sådan noget ikke finde sted; Så hellere sidde solidt placeret i sofaen med et par venner, og spille Soul Calibur.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-07 12:17, rettet 07/02-07 12:35 
Jack_D>
den overgår såmænd også Xbox360 ved at levere online med op til 40 spillere.

Kampe af den størrelse er jo ikke noget nyt på konsoller. I Delta Force: BHD på den gamle Xbox, kunne man være 50 spillere over nettet.

I Phantasy Star Universe kan der være mange flere på en gang(udenfor dungeons).

Beano>
Korrekt - men online kampspil er stadig ikke lykkedes at gøre lagfri hvilket er kritisk IMO.

Ja, hvis man forventer en offline oplevelse, så er det. Men der vil stadig være nogen, som kan få noget ud af det. Læste fx det her af dRxL angående Street Fighter:

dRxL>
Jeg spillede det lidt med Hauke her til aften. Vores spil var overhovedet ikke negativt påvirket af lag, modsat hvad man kan sige om den latterlige kontroller ;-)

Prøvede også nogle kampe med "randoms" hvor lag var et stort problem for mine almindelige scrub taktikker :_(

http://playright.dk/forumemne.php?id=22306#277736

Hvilket opsumerer det meget godt. Og nogen vil godt kunne more sig med at spille det over nettet, selv om det ikke kører perfekt. Det er dét, som er min pointe.

Du forsøgte bare at give Sony skylden for at Sega ikke har haft held med online i VF serien i arcaden.

Så har du da HELT misforstået mig. Jeg giver kun Sony ansvaret for deres egne konsoller. Og der har man ofte set, at online har været svækket i forhold til det samme spil på
Microsofts maskiner. Det mener jeg faktisk er helt objektivt.

Har de forresten ændret mening eller bliver der stadig kun online i Virtua Tennis 3 på Xbox 360?

Men har stadig intet med VF at gøre da det ikke er servicen der dikterer hastigheden og svartider på nettet som er problemet mht. kampspil.

Derfor skal de alligevel inkludere det og så lade folk vælge. Ligesom vi så i mange fighterspil på den gamle Xbox.

Jeg kan da sagtens finde på ting der ville være cool på XBL :)

Det ville da være en forspildt mulighed, hvis Live ikke udnyttes til noget. Om ikke andet så bare en TV mode.

Tjaa set er så en smagssag

Netop. Hvilket er en god grund til at inkludere det. Det mener jeg for øvrigt bør gælde alle konkurrencespil. Der skal(optimalt set) være online i dem fremover...

men når Sega's indgangsvinkel til online kampe er at det ikke vil virke med VF, så er jeg ikke optimistisk mht. mulighederne for at se det i konsoludgaverne ;)

Jeg er skam heller ikke optimistisk på det punkt, som jeg skriver ovenover.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/02-07 13:13, rettet 07/02-07 13:32 
Bede-x>
Det ville da være en forspildt mulighed, hvis Live ikke udnyttes til noget. Om ikke andet så bare en TV mode.

Ja en spectator mode ville bestemt være en mulighed :)

Der mange ting som man kunne bruge XBL og PS3 servicen til... udveksling af avatars, bruger-designede kostumer og karakterer, replays, "offline turneringer med friends" (i mangel af bedre navn) imod avatars/AI spillere, leaderboards, osv. osv. ;)

Er der egentligt annonceret en VF stick til PS3 og/eller Xbox 360?
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-07 13:52, rettet 07/02-07 13:53 
Burde Microsoft og Sony ikke selv lave et stick(og et pad) til deres downloadspilservicer(som også ville virke godt til fighterspil)? Jeg kan stadig ikke forstå, at det ikke er kommet endnu til Live Arcade.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/02-07 14:36 
Ja det ville være optimalt.

Mht. VF5 så kan jeg godt "nøjes" med d-pad'en på Sixaxis, men til 360'eren vil en anden stick eller controller nok være at foretrække over d-pad'en... diplomatisk sagt :)
3of193of19Skrevet 07/02-07 14:49 
Til PS3 findes der denne smukke ting:
http://image4.play-asia.com/640/PA.82364.003.jpg

Til Xbox 360 findes denne her:
http://image4.play-asia.com/350/PA.52175.001.jpg
Men den er efterhånden svær at finde.
jaesjaesSkrevet 07/02-07 16:53 
Til X360 findes også dette afskyelige monstrum:
http://www.joystiq.com/media/2006/11/arcadestick.jpg
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-07 17:10 
Hold da op, hvor er den grim. Det er præcis derfor, jeg mener, at vi bør få et stick fra en førstepartsproducent.

De to 3of19 linker til, ser dog ganske lækre ud. Har overvejet at købe DOA sticket gennem længere tid. Der skal bare lige komme et godt fighterspil med gode online options ;P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 07/02-07 22:56 
Jeg kan kun anbefale det super-lækre DoA-stick - også et rigtig samlerobjekt :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/02-07 19:58 
Famitsu:
Virtua Tennis 3 [Power Smash 3] (PS3, Sega): 8 / 7 / 7 / 6 - (28/40)

æv...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HankyHankySkrevet 28/02-07 20:10 
Det er jo ikke ensbetydende med, at spillet er dårligt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/02-07 20:22 
Nej, men jeg havde nok forventet mig mere af Virtua Tennis 3 efter at have spillet de forrige spil...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig