X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Til den eventuelle dRxLaX nyder


Svar
dRxLdRxLSkrevet 22/04-06 17:48 
Jeg har leget lidt med javascript (og kun javascript, derfor den manglende subpixel præcision).

Se hvad jeg kan mor ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/04-06 17:59 
Er det hos mig det ikke virker ordentligt, eller er det bare en grøn pil der følger efter musen? :)
dRxLdRxLSkrevet 22/04-06 18:04, rettet 22/04-06 18:05 
Mindre er mere ;-)

"Pilen" er ikke altid grøn :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MadsMadsSkrevet 22/04-06 18:19 
Jeg bliver imponeret når det lille fartøj følger efter musen ud af browservinduet ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dRxLdRxLSkrevet 22/04-06 18:29 
Lur mig om det ikke bliver en microsoft specifik feature i windows vista ... ;-)

Man kunne måske allerede nu bruge siden som "windows desktop" ... ikke at jeg vil anbefale det :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkenDarkenSkrevet 22/04-06 18:47, rettet 22/04-06 18:49 
edit: nvm
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dRxLdRxLSkrevet 23/04-06 09:35 
Så fik jeg lavet lidt bedre per-pixel præcisions rendering. Til gengæld er der nu mere "tearing".

Jeg tror jeg vil smide nogle objekter ind som man kan interagere med og finpudse "styringen" når jeg lige får lidt mere tid =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 23/04-06 11:49, rettet 23/04-06 13:28 
Jvf. Tomb Raider-tråden, har du lidt mere tid end du plejer, så hvad med at stoppe med at lege og bruge tidsoverskuddet på at færdiggøre dRxLaX, og helst til en mere bred platform, gerne pc - husk analog joypad-support, internet-spil og mulighed for at træne i singleplayer :P

Ikke at der er noget i vejen med dit javascript-eksperiment, men jeg har jo hørt godt om dRxLaX :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig