X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live og spilleoplevelsen?


Svar Sortering
XebecXebecSkrevet 27/05-03 17:14 
Yo alle
Stikker blot en finger i jorden, for at høre, om mit største problem med Xbox Live også er jeres..? :-)

Jeg oplever jævnligt spillere, der med vilje skrider fra spillene, hvis de er ved at tabe - også hvis de er host - eller spillere, der simpelthen ikke tager spillene seriøst, og f.eks. kører den forkerte vej i MotoGP.

Hvad er jeres erfaringer? Og kan dette problem kun løses, hvis man begrænser sig til sine Live-venner?
3of193of19Skrevet 27/05-03 17:20 
Man kan være uheldig med det. Åbne spil i Moto GP med folk der konstant kører baglæns, skrålende irriterende amerikanere på MechAssault.
Med tiden finder man dog nemt folk der er værd at spille med og idioterne kommer nok også til at blive færre med tiden takket være Feedback og at de selv finder ud af at ingen gider spille med dem.
Men med folk man kender er det dog nok bedst alligevel :)
LWSLWSSkrevet 27/05-03 17:24, rettet 27/05-03 17:26 
Åh de skrålende amerikanere... no more! please... no mooore!
Få ting på nettet er mere irriterende. Jeg spillede Ghost Recon med en lille irriterende teenage knægt (nej ikke MajorP! :P) fra USA, som konstant råbte op om dit og dat, så meget som hans små lunger og skrækkeligt skingre stemme nu engang lod ham. Han havde også en idé om at bandeord var god motivation for holdkammeraterne.

Han fik selvfølgelig en skrækkeligt dårlig feedback fra os andre, som alle fandt ham dybt irriterende.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 27/05-03 17:46, rettet 27/05-03 17:46 
Der er ikke så meget at gøre ved dem der ødelægger spiloplevelsen for de andre, da det er mennesker og det er jo dermed ikke et specifikt Xbox Live problem, men et problem i alle onlinespil. Man kan som seriøs spiller ikke gøre andet end at kicke eller banne de irriterende elementer, og håbe på at de i sidste ende fatter hvorfor.

Jeg har personligt tit siddet og bandet over de idioter (ja, jeg er nødt til at bruge det ord) der kører den forkerte vej og frarøver mig sejren i Moto GP ved at torpedere mig 30 meter fra målstregen!!
I win, you loose
APHAPHSkrevet 27/05-03 17:51 
RQvsnapz >
Jeg har personligt tit siddet og bandet over de idioter (ja, jeg er nødt til at bruge det ord) der kører den forkerte vej og frarøver mig sejren i Moto GP ved at torpedere mig 30 meter fra målstregen!!

Dette problem er man heldigvis udeover i motogp2, da man automatisk bliver en ghost rider, hvis man forsøger at køre den forkerte vej rundt på banen...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DamienDamienSkrevet 27/05-03 22:41 
nu har jeg ikke LIVE (endnu) men er der ikke en mulighed for at ignorere brugere?? eller er det noget jeg har misforstået??
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 22:46 
Det er smart nok, det med at man bliver Ghost når man F****R Gam'et op i MotoGP 2.

det ville være rigtig smart, hvis man som sagt overstående, kunne ignorere brugere.

- Det kommer vel på et tidspunkt??
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
APHAPHSkrevet 27/05-03 22:53, rettet 27/05-03 22:58 
man kan da godt ignorere en bruger, man skal bare mute den pågældende person
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 22:58, rettet 27/05-03 22:59 
Jeg mente mere sådan, at ignoere dem, så de ikk kom ind i ens game og fucked alt op.

EDIT: jeg var hurtigst :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
DamienDamienSkrevet 27/05-03 22:58, rettet 27/05-03 22:59 
jeg mente sådan helt... at personen ikke kan joine et ens spil eller sådan... som sagt har jeg ikke LIVE endnu, såå...
MajorPMajorPSkrevet 27/05-03 23:21 
Er kun blevet disset én gang indtil videre... Er da ok :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 23:22 
Hmm af hvem?? HEHE, :D Diktorfonen ? eller.?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
juventus champjuventus champSkrevet 28/05-03 06:37 
På wolfenstein er de ok,og de gå meget høj op i det.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
MajorPMajorPSkrevet 28/05-03 13:29 
XperteN >
Hmm af hvem?? HEHE, :D Diktorfonen ? eller.?

Mente i dette topic.. Men diktorfonen var sq sjov :D
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig