X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Trek XI: Uden Berman!


Svar
3of193of19Skrevet 21/04-06 11:05 
Paramount har for kort tid siden løftet sløret for Star Treks fremtid, og det begynder med et kig tilbage i fortiden:

J.J. Abrams (Alias, Lost) er med som producent og instruktør for den 11. spillefilm som vil fokusere på Kirk og Spocks tidlige dage i Starfleet og deres første mission.
Abrams Lost kollegaer Linda Lindelof og Bryan Burk er med-producere (Burk var også med til at lave Alias)
Manus kommer fra Mission Impossible 3 forfatterne Alex Kurtzman og Roberto Orci.

Rick Berman, som blandt mange fans er blevet ret upopulær og var ansvarlig for den fejlede serie Enterprise og filmseriens største flop, Nemesis, er ude af spillet.

Nyhed på Variety.com
la0sla0sSkrevet 21/04-06 11:10 
Var Insurrection ikke langt værre?? Den lyserøde dragt alene... ;)
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 21/04-06 11:15 
Insurrection var nu ok IMO... Nemesis var sku' slem :(

Spændede at se hvad der sker i ST universet og om den nye film kan skabe fornyet interesse så vi får en ny TV serie :)
3of193of19Skrevet 21/04-06 11:20 
Det var nu mest rent intjeningsmæssigt at Nemesis var den værste.
Personligt synes jeg også bedre om Insurrection som film, den var ikke så hamrende usammenhængende som Nem. Nem er udemærket som action film; som Trek film fejler den (nok mest fordi instruktøren ikke vidste en skid om Star Trek; han troede f.eks. at Geordi var en alien pga kontaktlinserne).
WehnerWehnerSkrevet 21/04-06 11:26, rettet 21/04-06 11:38 
Man skulle tro Jon Peters havde været med på holdet :)

"Oh yeah, crypton, planet, boom".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/04-06 11:43 
3of19>
...nok mest fordi instruktøren ikke vidste en skid om Star Trek; han troede f.eks. at Geordi var en alien pga kontaktlinserne.

Wow... det var pinligt :!
nerosnerosSkrevet 21/04-06 12:29 
Okay det lyder alt sammen spændene. Jeg er fan af Data, men han døde da vist i den sidste og nyeste film ikke? Kan ikke huske hvad den endte med. Den var også ret dårlig.

First Contact er efter min mening en af de bedste Star Trek film.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 21/04-06 16:06 
Jo, Data "døde" i den sidste film, jeg skriver "døde" da han nåde at kopiere sin erfaring over i en Data som de finder i filmen.

First Contact er også den af de nye film jeg syns best om. Hvor mange har set den ST:E eps. som hentyder til First Contact, ok afsnit faktisk.

Min favorit serie af ST er nok Voyager. Mangler stadig at få købt de sidste 3 sæsoner af den. Hvorfor skal de også være så dyre.

Gad vide hvem der skal spille Kirk og Spock i den nye film.
3of193of19Skrevet 23/04-06 12:35 
Hvad med James Masters? :)

En fra Trekweb forummet, Ensign Ro-Your-Boat er gået igang med at skrive en "reboot" til den originale serie (a lá det nye Battlestar Galactica), hans valg for Spock ville være Masters. Nu kan jeg desværre ikke finde netop den tråd igen, men der var photoshoppede billeder af de nye skuespillere i de ny designede uniformer. Ser rigtig lækkert ud. Han har indtil videre skrevet tre afsnit og jeg synes de var rigtig gode.
BeanoBeanoSkrevet 21/10-08 23:20 
Så lige der er dukket billeder op fra den nye Star Trek film :)

IMDb link
nerosnerosSkrevet 22/10-08 08:51 
Bare det billede der fortæller mig at det bliver kedeligt :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 09:00, rettet 22/10-08 09:01 
Syntes du? Jeg syntes det tværtimod ser lovende ud :)

God casting og holder den gamle 60'er stil visuelt meget god.
nerosnerosSkrevet 22/10-08 09:07 
Visuelt måske, men om det er god casting ved jeg ikke før jeg har set dem lave skuespil ;-) Synes bare det ser lidt Netto agtigt ud ;-) Men ses skal den jeg er fan af serien jo.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 09:19 
neros>
Visuelt måske, men om det er god casting ved jeg ikke før jeg har set dem lave skuespil ;-)

Helt enig - også mest mht. udseende :)

Tror dog nok Pegg og Quinto skal levere varen mht. skuespil i rollerne som Scotty og Spock.


neros>
Synes bare det ser lidt Netto agtigt ud ;-)

Vi går i forskellige Netto'er kan jeg konstatere :D
nerosnerosSkrevet 22/10-08 09:26 
Fnis..Ja det kan du bande på. Sydhavnsnetto og din dag er ødelagt :-(

Magen til købmandsbutik skal man lede længe efter.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 09:55 
He he he :)

Håber da ikke broen i ST er fyldt med tomme papkasser, rådne bananer og hjemløse ved flaskeautomaten!
nerosnerosSkrevet 22/10-08 10:31 
Joh ;-) Og lange smalle korridore med ingen varer på hylerne og en 10km lang kø..!

Nåh ikke mere snak om Netto sorry.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig