X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så skete det for mig - eBay piratspil


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 19/04-06 20:34 
Ja det skulle jo ske.

købte Riviera på ebay, og glædede mig til at modtage.
Så kom der et latterligt kopispil. grim kasse og manual. og det virker sku ikke engang!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Michael_Michael_Skrevet 19/04-06 21:15 
Selvfølgelig. Jeg kan slet ikke forstå hvordan det kan komme bag på dig...
happyEDhappyEDSkrevet 19/04-06 21:47 
gør det heller ikke, har bare købt meget , og det er ikke sket før, så det er bare træls
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
MarcusMarcusSkrevet 19/04-06 22:23 
Trist at høre. :( Jeg har prøvet det en enkelt gang før også. Det første Aria of sorrow jeg købte (GBA).

Og man har vel ikke mange muligheder...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/04-06 22:23 
Velkommen til klubben. Når det selv på QXL vrimler med piratspil burde det ikke komme bag på nogen at det også gør på ebay, desværre.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
happyEDhappyEDSkrevet 19/04-06 22:26 
Marcus>
Trist at høre. :( Jeg har prøvet det en enkelt gang før også. Det første Aria of sorrow jeg købte (GBA).

Og man har vel ikke mange muligheder...

nej det er jo det ikke andet end at give dårlig feedback.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
MarcusMarcusSkrevet 19/04-06 22:29, rettet 19/04-06 22:31 
Og vente så lang tid som muligt, med at give dårlig feedback, så sælgeren ikke når at give en dårlig feedback igen fordi de er utilfredse med at man er utilfreds med at de sælger en ikke fungerende kopispil.

toat har jo heller ikke sagt at det kom bag på ham? Det er bare første gang det er sket, ud af mange handler. En rapport herom.
NaieraNaieraSkrevet 19/04-06 23:24 
Hvis man køber GBA ofte og ukritisk på eBay finder jeg det usandsynligt at man først nu støder på en kopi.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 20/04-06 07:17, rettet 20/04-06 07:18 
Ja men så heldig var jeg .. Men ja der er da ingen tvivl at det vrimler med det der. har nok bare altid passet på med hvem jeg har købt ved, pga man ved det med GBA spil.

Edit: lige til orentering, skulle der nok have stået i overskriften "så skete det ... FOR MIG!" for er da klar over det flyder med kopi spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BlossomBlossomSkrevet 20/04-06 11:37 
Jeg har været så heldig aldrig at få fat i en kopispil-sælger på Ebay..
Og det på trods af at jeg vel køber en hel del af dem.

Jeg holder mig dog også til de 2 samme leverandører som jeg altid har handlet med, men ind imellem falder jeg da over nogle spil jeg gerne ville købe, men alligevel dropper, da jeg ingen erfaring har med sælgeren.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
gammagammaSkrevet 20/04-06 13:01 
Ja jeg husker det med et ps2 spil hvor der var kun positive feedbacks og mange af dem. Efter 1 måned og nogen uger kom der en pakke fra hongkong med 1stk. brændt spil... Lige til at smide ud.
EchoEchoSkrevet 20/04-06 14:06 
så sent som i sidste uge, skete nogenlunde det samme for mig. Jeg købte af en person på ebay, og har nu fået at vide at varen aldrig vil komme frem! 350,- ud af vinduet.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WehnerWehnerSkrevet 20/04-06 14:15 
Hvis man betaler med PayPal, der er den eneste fornuftige løsning, når det kommer til eBay, så kan man føre pengene tilbage.

Hvis man bliver snydt ved en regulær VISA-betaling, kan man gå ned i sin bank og sandsynligvis få løst problemet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Michael_Michael_Skrevet 20/04-06 14:37 
Echo>
så sent som i sidste uge, skete nogenlunde det samme for mig. Jeg købte af en person på ebay, og har nu fået at vide at varen aldrig vil komme frem! 350,- ud af vinduet.

Herligt med klar besked!
NaieraNaieraSkrevet 20/04-06 14:47 
Wehner>
Hvis man bliver snydt ved en regulær VISA-betaling, kan man gå ned i sin bank og sandsynligvis få løst problemet.

Man kan altid nægte en kreditkort betaling.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 20/04-06 14:52 
Med mindre man har udvist særlig skødesløshed så vidt, jeg husker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
fumfumSkrevet 20/04-06 16:27 
Efterhånden køber jeg kun fra dem med paypal hjertet. (Der er et lille hjerte efter paypal symbolet). Dette sikrer at du kan få alle pengene tilbage ved problemer.
Dette har jeg oplevet en gang. Det tog et stykke tid, men jeg fik alle pengene igen.

Hjertet kan man få som sælger, når man har gennemført et vist antal transaktioner uden problemer. Og det borger jo også lidt for kvaliteten.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig