X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Internationalt salg - råd ønskes


Svar
MarcusMarcusSkrevet 19/04-06 14:57 
Hej

Er der nogen af jer der sælger internationalt? Hvad vil i foreslå at bruge som betalingsform? Det eneste jeg har, er paypal, som måske også kunne fungere udmærket. De tager en hvis procentdel per overførsel ikke? Fungerer det uden betydelige problemer? Jeg vil gerne have pengene på min konto, fremfor blot til min paypal bruger.

På forhånd tak.
BlossomBlossomSkrevet 19/04-06 15:01 
Hvis du snakker ebay i Usa og England, så er det nok det bedste og sikreste.

Snakker du derimod i Norden, så er Ewire ganske udmærket.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
fumfumSkrevet 19/04-06 15:10 
Jeg har solgt meget på ebay med paypal. Ganske problemløst.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
MarcusMarcusSkrevet 19/04-06 15:12 
internationalt, men ikke eBay.

Tak, hvad tager paypal, hvis noget? Og får du pengene til din paypal konto eller din bank konto? Hvilken brugertype har du?
NaieraNaieraSkrevet 19/04-06 16:43 
Pengene kommer først ind på paypal-kontoen og så kan du derfra overføre dem til din bankkonto.

PayPal tager 6% når man laver internationale betalinger. F.eks. skal jeg altid lige smide de procenter oveni, når jeg sender penge til min bekendte i USA, der ofte sender DVDer og lignende herover.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/04-06 16:47 
Jeg mener deres fee er 4% når køber betaler med kreditkort. Har køber derimod pengene stående på sin Paypal account, får du det fulde beløb. Pengene sættes ind på din Paypal account, hvor du derefter kan overføre dem til din bankkonto mod et mindre beløb.
Home is where the hardware is..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/04-06 16:48 
5,- hvis beløbet er under 500,- og gratis derover, mener jeg nok det er
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig