X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 på bærbars skærm?


Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/04-06 23:36 
De fleste bærbare - og i hvert fald vores - har jo et VGA-stik, så man kan sætte en ekstern skærm til.

Jeg prøvede for sjov at sætte min Xbox 360s VGA kabel til den bærbare i dag, men skærmen blev bare ved med at vise PCens signal. Det tyder altså på, at VGA-stikket kun kan sende ud og ikke modtage ind. Kan det passe? Eller er der en løsning?

Det ville være ret smart til både træffet og i andre situationer at kunne bruge en laptops skærm til Xbox 360.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
QQSkrevet 17/04-06 23:45, rettet 17/04-06 23:45 
VGA stikket er altid ud... Har kun yderst sjældent hørt om VGA indgang på almindelige PC'er, slet ikke på bærbar... men ja, det ville være supernice...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HeroldHeroldSkrevet 17/04-06 23:45 
Uden egentlig teknisk knowhow, så har jeg aldrig oplevet en skærm, der kunne tage et signal ind - er det ikke for det meste envejskommunikation, udover basal information omkring skærmens tilstand?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
QQSkrevet 18/04-06 00:40 
Herold>
Uden egentlig teknisk knowhow, så har jeg aldrig oplevet en skærm, der kunne tage et signal ind...

Du mener vel "signal ud"...? ;P
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HeroldHeroldSkrevet 18/04-06 01:04 
Altså, på en bærbar - der kunne tage signal ind fra anden kilde end den bærbare. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/04-06 12:44 
Jeg har aldig hørt om en bærbare der har en VGA ind port...

Men man kan jo købe diverse USB2 TVkort hvor man kan tilslutte sin Xbox til...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
WehnerWehnerSkrevet 18/04-06 12:58 
Altså et USB-->VGA-stik? Det lyder da som en ide. Kan du give yderligere oplysninger, måske endda et link? Hvad er prisniveeauet for sådan en fætter?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/04-06 14:22 
nej ikke USB2VGA...
men Component/Svhs til USB TVkort...

og de kan fås fra omkring 700kr til uhauha Kr..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
ChronoChronoSkrevet 18/04-06 14:23 
Hvor finder du et med component-input? Det har jeg endnu ikke set.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 18/04-06 18:34 
En mac compatibel USB dims der kan tage progressive component ville også være super interessant for mig.
Hvis vi er uheldige er det en "typo" med component i stedet for composite.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig