X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Top-20 next-gen ønsker


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 17/04-06 03:26 
I er garanteret flere, der allerede har læst den, men for de få der ikke har, så er her en ret underholdende artikel angående, hvilke ting disse to skribenter (...og ca. 95% af gamere) som minimum ønsker gjort bedre på de nye konsoller...

Underholdende...! :-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/04-06 12:48 
Guudd.. Der findes flere af dem som lider af Okottas...

Ellers en rimlig underholdende Artikel... ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
fumfumSkrevet 17/04-06 12:56 
Warning, skumle popop-ting på den url.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/04-06 13:35 
Hm, ingen pop-up her. (Og jeg har ingen blocker-ting kørende)

Jeg er meget enig i #7.

Derudover kan jeg ikke se, at der er nogen undskyldning for at spil ikke ALTID skal kunne holde en god framerate (om det så er 30 eller 60 FPS, selvfølgelig helst 60). Med så kraftige computerdele der er proppet i de nye konsoller er det idioti at bruge det hele på lidt pænere grafik, når gameplayet kommer til at lide under dårlige hakkende spil.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/04-06 13:46 
Morsom artikel...

Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet af Nr. 14. "Seriously, get rid of the crates" Den har jeg også hørt her på P:R (D
TLTLSkrevet 17/04-06 18:50 
Jeg vil lige komme med et forslag til og en opmundring til al den fokus på grafik som han brokker sig over.

Hvis miljøer bliver 100% interaktive og har en masse detaljer som kan afsløre hvor man har været, fordi man kommer til at rykke på noget, mudder, buske og andre ting der er nemt påvirket af at man har været der. Så ville man kunne opspore sin fjende, eller blive advaret at der er nogen i dette område på den måde. I stedet for man først opdager, når man står og kigger direkte på ham..
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/04-06 21:23 
"Marine, we need you to head to the depths of the compound to rescue a scientist that is being held hostage by Satan and his manyfold minions. Here's your pistol and eight rounds of ammunition. Good luck."

Heh, ja, glimrende læsning :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig