X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sjældne spil?


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 16/04-06 20:16 
Da jeg kender mere til gamecube og spil dertil. Spørger jeg lige jer, om der findes sjældne spil til PS2? I så fald hvilke?
lkzlkzSkrevet 16/04-06 22:40, rettet 16/04-06 22:45 
REZ er et af de mere efterspurgte / sjældne spil. ICO var også i den pulje indtil det fornyligt blev genudgivet.
McLovin
NaieraNaieraSkrevet 16/04-06 22:48 
Titler der har været "sjældne" på et tidspunkt er ofte blevet genoptrykt, i hvert fald i deres vestlige udgaver. Ovennævnte spil er eksempler, og Disgaea og andre Nippon Ichi-titler er ligeså. Selvom det er "rare" på eBay, er det jo ikke altid ensbetydende med, at det rent faktisk er sjældent ;) Udover intentionelt obskure titler, tror jeg det er svært at finde et rigtigt sjældent PS2-spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 16/04-06 23:19, rettet 16/04-06 23:22 
Sjældne fordi.... 1) de er mere værd end deres oprindelige købspris? Eller 2) De kan være lidt svære at finde på markedet, men er ikke nødvendigvis mere værd?

Rez er svær at finde. Den oprindelige 'øko' pap-udgave af Ico bliver også meget svær at finde (eftersom genudgivelse kun var med alm plastikcover). Klonoa 2 er også en lille guld-titel der er svær at finde. Gitaroo Man er en kult-titel der ikke kan findes hos Fona. MGS3 blev også først udgivet i en steel-case, men den ser man ikke længere på hylderne.

Til PS1 er Vib Ribbon også et ganske eftertragtet kult-spil som man skal være heldig at finde i brugt-spil bunker.

Men der er nok ikke nogen af de ovennævnte titler der kan gøre en til millionær.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 18/04-06 00:34 
Det er vist mest den amerikanske udgave af Rez, der er "sjælden". Synes tit jeg har set den europæiske ret billigt.
Og når Vib Ribbon er efterspurgt, skyldes det at det ikke blev udgivet i USA. Herhjemme kan man nu ret tit finde nogle gamle eksemplarer til små penge. Med lidt held har videobutikken på Hovedbanegården stadig nogle eksemplarer til en 50'er tilbage?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig