X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gitaroo-Man efterfølger til PSP


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/04-06 08:32 
Godt nyt til alle Gitaroo-Man fans - nyt Gitaroo-Man udkommer til PSP i Japan til maj. Er der dømt import?

Gitaroo-Man til PSP
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/04-06 08:52 
Herligt... glæder mig :)
3of193of19Skrevet 15/04-06 09:12 
Endelig en grund til at købe en PSP for mig. Nu kan jeg vist ikke komme udenom længere :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/04-06 09:52 
Håber på en US-release, det kunne være guf :)
EchoEchoSkrevet 15/04-06 15:51 
det glæder jeg mig da utrolig meget til! Venter nok bare på en US release...
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 15/04-06 17:08 
3of19>
Endelig en grund til at købe en PSP for mig. Nu kan jeg vist ikke komme udenom længere :)

Echo.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
EchoEchoSkrevet 15/04-06 18:02 
ahva? hvorfor skriver du Echo?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
NaieraNaieraSkrevet 15/04-06 18:37 
Det er nok l33t-udgaven af "ditto" ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/04-06 14:07 
Og jeg er med de andre. Nok den bedste fremtidige grund til at købe en PSP, sammen med bl.a. de nye Ghouls 'n Ghosts.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
EchoEchoSkrevet 16/04-06 16:11 
okay, så er jeg med. Jeg har også lige siddet og set på G´n G og det ser rigtig godt ud. Udover det glæder jeg mig utrolig meget til Monster Hunter freedom, Crisis Core: Final Fantasy 7, De nye mgs (ikke ac!d) og Devil may cry series.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
JmogJmogSkrevet 17/04-06 06:01 
Sumez>
Og jeg er med de andre. Nok den bedste fremtidige grund til at købe en PSP, sammen med bl.a. de nye Ghouls 'n Ghosts.

UMD'en med hele Metal Slug-serien trækker nu også ret kraftigt.
SumezSumezSkrevet 18/04-06 00:35 
Jeg er egentlig mest/kun interesseret i nye spil, med undtagelse af Valkyrie Profile, anyway.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Krans.KKrans.KSkrevet 18/04-06 19:38, rettet 18/04-06 19:39 
Glimrende! Det spil egner sig jo perfekt til lidt blærbar gaming. Jeg håber bare, de måske får rettet lidt op på mulighederne for at påvirke og ændre gameplayet undervejs i numrene - det kunne være fedt, hvis ens præstationer måske rent faktisk havde indflydelse på, hvordan spillet forløb, og hvis spilforløbet kunne ændres og påvirkes undervejs.
Jeg ved heller ikke hvor godt analog sticken vil kunne fungere til spillet (for at være ærlig har jeg faktisk overhovedet ikke brugt den i nævneværdigt omfang)?

Under alle omstændigheder godt at høre.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
3of193of19Skrevet 18/04-06 19:45 
Umm, du ved godt at GM faktisk mixer rundt i segmenterne, ikk'?
Krans.KKrans.KSkrevet 18/04-06 22:03 
? Er det så på sværeste niveau (er det Masters, det hedder eller sådan noget? Det er et stykke tid siden, jeg har spillet det)? For jeg mangler stadig at gennemføre sidste bane på næstsværeste.

Hvis ikke, så er det i hvert fald ikke i så høj grad, at det er noget, jeg har lagt mærke til. Og nogle af banerne kommer man trods alt til at spille en del gange i træk. Derfor må jeg stadig sige, at jeg står ved mit opfordring =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
JmogJmogSkrevet 18/04-06 22:18 
Så vidt jeg har kunnet bedømme ændrer den løbende på segmenterne, udfra hvor godt man spiller. Og nej, det er ikke kun på Masters.
3of193of19Skrevet 18/04-06 22:22 
Hvis du ikke har spillet GM på Master har du slet ikke spillet det endnu min ven :)
Krans.KKrans.KSkrevet 18/04-06 23:31, rettet 18/04-06 23:31 
Jeg har vist spillet den første håndfuld baner eller sådan noget... underligt nok var de nemmere end den sidste bane på hard.
Men jeg ved selvfølgelig godt, at det bliver sværere senere hen ;)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
SumezSumezSkrevet 20/04-06 23:20 
"normal" Single Play er jo bare træning. Selve spillet er master's play. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Krans.KKrans.KSkrevet 24/04-06 10:23 
Er det normal, det næstsværeste niveau hedder? Er der ikke også et, der hedder hard, eller husker jeg forkert? Vi er enige om, at der er tre sværhedsgrader, ikke?

Men som sagt, det er nu også først et stykke inde i Masters at jeg synes, det begynder at blive svært. Underligt nok er det meste af spillet noget nemmere på Masters, end den sidste bane på niveauet før. I hvert fald efter min mening. Det kan selvfølgelig også være, at det bare er mig, der har et kompleks med lige netop dét nummer =D
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
3of193of19Skrevet 24/04-06 11:21 
Der er to sværhedsgrader (i US og PAL udgaven kaldet Normal og Hard). De ændrer ikke noget på hvilke noder du skal spille, blot hvor meget du kan misse før du dør.
Og så er der to "modes", Single og Master. Når du gennemfører Single åbner du for Master. Her er der LANGT flere noder du skal spille og du tager mere skade for et miss, faktisk er det næsten som om du spiller sangen rigtigt.
Krans.KKrans.KSkrevet 24/04-06 12:51 
Yes, det var også sådan, jeg huskede, det hang sammen =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/04-06 08:17 
De første screenshots er kommet. Er det bare mig, eller ligner det en ren PS2 konvertering, set ud fra disse screenshots i hvert fald?? Troede at Gitaroo-Man Lives! skulle være et nyt spil til PSP.

Gitaroo-Man Lives! screenshots
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
3of193of19Skrevet 29/04-06 10:51 
Det ser meget ud til at det bare er en port. Hvor trælst.
Det eneste jeg ikke genkender er den der kæmpe robot i nogle a screensene.
Godt jeg ikke har købt PSP'en endnu!
Krans.KKrans.KSkrevet 30/04-06 13:35 
Det er vel bare den sædvanlige konvertering med den obligatoriske ekstra lille bane her, og den ekstra nye karakter der, så det ikke skal se alt for slemt ud, når spillet skal sendes på gaden.

Men hvor er det tyndt. Alle de satans mere eller mindre direkte ports af PS2-spil til PSP er ved at hænge mig langt ud af halsen. Og hvad skal de også lige give det sådan en ny fancy undertitel for, hvis det reelt bare er det samme spil? Gitaroo Man Lives? Han er da tilsyneladende ikke genopstandet fra de døde, sådan som navnet implicerer. Men nu får vi se... måske kan vi være heldige, at det er en udgivelse der både inkluderer alle de gamle Gitaroo Man baner samt et helt nyt, lige så stort spil...

Jah! jeg ved det godt, men man har da lov til at drømme.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Alf81Alf81Skrevet 30/09-08 22:52 
Er Gitaroo Man ment som et 2-player spil?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-08 23:17 
Der er Single og Multiplayer modes i. Men det mener jeg da du ved i forvejen. Stikker spørgsmålet dybere? Eller var du bare i tvivl om gamemodes i PSP versionen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 30/09-08 23:33, rettet 30/09-08 23:35 
Efter at have spillet det en times tid, kom jeg automatisk til at undre mig over det. At det ligesom mange andre spil, er en fejl at spille det i singleplayer?

EDIT:

Du hedder Martin.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-08 23:40, rettet 30/09-08 23:41 
Det kan jeg nok ikke svare på. Singleplayer og multiplayer er svjv. fuldstændig det samme på PSP og PS2. Vi spillede jo en masse multiplayer til et træf engang og selvom det var meget overfladisk så var det ret sjovt. Gameplayet er ca. det samme i begge modes, men IMO langt sjovere mod andre mennesker. Tror det kommer lidt an på smag hvad man bedst kan lide.

Alf81>
Du hedder Martin.

Også i den grad :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 30/09-08 23:50 
Ja, jeg kan godt huske at have spillet mod andre det til et træf engang. Husker det nemlig også som sjovt og nok netop derfor jeg kom i tvivl, for singleplayerdelen er da en jævn kort fornøjelse.
Ting om dét og pis.
KTCKTCSkrevet 30/09-08 23:56 
Så sæt sværhedsgraden op... :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/10-08 06:33 
Alf81>
Ja, jeg kan godt huske at have spillet mod andre det til et træf engang. Husker det nemlig også som sjovt og nok netop derfor jeg kom i tvivl, for singleplayerdelen er da en jævn kort fornøjelse.

Mener du det seriøst? Personligt var jeg en evighed om at komme igennem Master's Play! Det er seriøst udfordrende.

Nej, jeg vil mene at spillet primært er ment som et singleplayer spil. Det kan potentielt være et sjovt 2-player-spil, men "problemet" er at den bedste spiller stort set ALTID vinder, så det er ikke særlig interessant særlig længe. Og når først ens evner er gode nok til at klare multiplayerbanerne mere eller mindre perfekt, er det bare rent tilfældigt hvem der vinder..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig