X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TV2 Fyn i aften


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 13/04-06 08:54 
Til konsol samler på play:Right så kommer der et indslag i aften på Tv2 fyn kl.19.30. hvor de har været ude ved mig og filme min beskedne samling af konsoler og spil.
I love monster land
56 emne(r).
1 2 > »

Svar
WonderboyWonderboySkrevet 13/04-06 08:54 
Til konsol samler på play:Right så kommer der et indslag i aften på Tv2 fyn kl.19.30. hvor de har været ude ved mig og filme min beskedne samling af konsoler og spil.
I love monster land
RitesRitesSkrevet 13/04-06 09:02 
Cool nok.

Vil da lige se det hvis det vises på deres hjemmeside senere :)
» a winner is you «
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 13/04-06 13:19 
Bor i KBH, kan jeg så se det på TV2´s hjemmeside?
SumezSumezSkrevet 13/04-06 14:19 
Wonderboy>
min beskedne samling af konsoler og spil.

Din samling er skjult. Vil da gerne se HVOR beskeden den er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SqafemrSqafemrSkrevet 13/04-06 18:24 
Alle kan se det her... ihvertfald imorgen!

Tv2fyn
EchoEchoSkrevet 13/04-06 18:41 
det vil jeg da lige tjekke op på (8
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
SumezSumezSkrevet 13/04-06 18:46 
Alle, schmalle. Virker ikke her. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 13/04-06 19:06 
ihvertfald i morgen...
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 13/04-06 19:12 
Tvivler på at det virker bedre for mig i morgen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 13/04-06 19:14 
hvad er problemet??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WonderboyWonderboySkrevet 13/04-06 20:56 
Sender gerne en dvd med programet hvis det er, bare skriv hvem der gerne vil have en copy.
I love monster land
happyEDhappyEDSkrevet 13/04-06 21:01 
ellers kan det jo ses i morgen
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WonderboyWonderboySkrevet 13/04-06 21:01, rettet 13/04-06 21:59 
Hvis i er hurtig så er det Gratis at få det på en dvd, køre til i morgen kl.12.00, incl porto.skriv en besked hvis i er int.
I love monster land
HeroldHeroldSkrevet 13/04-06 21:13 
Sumez>
Tvivler på at det virker bedre for mig i morgen. :)

Det ser ud som om at udsendelsen ikke er lagt op endnu - det kan være den er det i morgen :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WonderboyWonderboySkrevet 13/04-06 22:09 
Send mig en besked hvis i vil have en copy på dvd gratis incl. porto, i morgen ineden kl 12.00.
I love monster land
SumezSumezSkrevet 14/04-06 13:39, rettet 14/04-06 13:39 
Det er helt generelt, streaming windows media video virker af en eller grund ikke særlig tit på min computer. Har vist også skrevet en tråd herinde om problemet på et tidspunkt, men der var ingen der kunne hjælpe. :\

Men Wonderboy, hvorfor opretter du ikke din samling på P:R?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/04-06 14:06 
TV2 Fyn har vist problemer - klippet kan ihvertfald ikke afspilles lige pt.
Per SPer SSkrevet 14/04-06 18:39, rettet 14/04-06 18:41 
Det virker lige nu helt uden problemer.

Jeg har lige set programmet og det var da en helt enorm samling af gamle ting og sager. Man må sige, at her er der vist tale om et udpræget samler-gen. ;)

Af de mere lækre ting der blev vist frem var en Vectrex konsol.

- og så så man et hurtigt glimt af Play:Right på en PC-skærm. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/04-06 18:46 
Sumez>
Men Wonderboy, hvorfor opretter du ikke din samling på P:R?

Hvis han har en vold stor samling, kan jeg godt forstå, at der skal tages et par dybe indåndinger, før han giver sig i kast med en opdatering :)
AV Intelligent Terminal
ChronoChronoSkrevet 14/04-06 19:10 
Det har han kan jeg se! Så stor at køkkenet må lade livet til fordel for endnu et spillager - sejt nok :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 14/04-06 19:25 
Hvad er det for en fly/pistol dims? Jeg kender den et eller andet sted fra, men min hukommelse svigter mig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
EchoEchoSkrevet 14/04-06 19:31 
det er vildt! hvor vil du så spise, og lave med? (:
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 14/04-06 19:37 
Per S>
Det virker lige nu helt uden problemer.

Virker stadig ikke her.. underligt for jeg kan fint streame videoer fra andre kilder via MS Media Player (v10).
DarkenDarkenSkrevet 14/04-06 19:43 
Der var en amerikansk sci-fi halvt computer animeret tv serie, maskiner vs mennesker vidst nok.
Flyet er med i lejetøjs serien med figurer osv, jeg husker ikke helt hvordan det fungerede, men det var noget med at man skulle "skyde" med flyetslys mod et tv hvor en video film skulle køre (man kunne også skyde mod andre fly og figurer). Husker ikke seriens navn, men tror forældrene har mine to fly (sort og hvidt) i deres kælder stadigvæk.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/04-06 19:46 
Så har jeg også set klippet og lige ét ord dertil: WOW! :-)

Hvordan finder TV2 Fyn på at "kigge forbi"? Hvordan er interessen for at lave sådan et indslag opstået, og hvordan er kontakten formidlet?
kooikkooikSkrevet 14/04-06 19:49, rettet 14/04-06 19:53 
hvilken samling kan man blive skrevet op til at arve eller skal det med i graven??? :-)
Per SPer SSkrevet 14/04-06 19:49, rettet 14/04-06 19:53 
Spørgsmålet vedr. den lyspistol:

Jeg er ret sikker på at der er tale om en tv-serien Captain Power med Svend Ole Thorsen.

Info om serien på IMDb
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
silverstarsilverstarSkrevet 14/04-06 22:11 
Ret imponerende må man sige. Der var også lige et klip med Playright kunne jeg se :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaieraNaieraSkrevet 14/04-06 22:52 
Per S>
Jeg er ret sikker på at der er tale om en tv-serien Captain Power med Svend Ole Thorsen.

Tak! Efter en googling begynder hukommelsen at virke. Jeg husker ikke serien, men jeg husker flyene. Jeg aner ikke hvorfra, og det er pænt lang tid siden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TKTKSkrevet 15/04-06 10:45 
Det er jo en rimelig samling du har fået dig der hva;)
- Lyder spændende med den forretning du godt kunne tænke dig at lave/have!
KeenKeenSkrevet 15/04-06 13:58 
Hvem har da egentlig også brug for sit køkken når man kan fylde det op med konsoller ;)
TKTKSkrevet 15/04-06 14:58 
Knight Keen>
Hvem har da egentlig også brug for sit køkken når man kan fylde det op med konsoller ;)

Hehe, man bliver vel sulten, og han spiser vel ikke ude hver dag, når han i forvejen snildt kan bruge 2000kr. om måneden på konsoller mm. ;D
KTCKTCSkrevet 15/04-06 23:54 
Hvad er det for en platformer han spiller i starten og slutningen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 16/04-06 10:15 
Så fik jeg sparket videoen i gang her også... en hard-core samling du har der, Wonderboy :)
SumezSumezSkrevet 16/04-06 14:10 
Kan stadig ikke se den, og er stadig meget nysgerrig. :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 17/04-06 09:50 
KTC>
Hvad er det for en platformer han spiller i starten og slutningen?

Nu kunne jeg heller ikke se indslaget ordentligt, og manglede blandt andet de sidste minutter, men det platformspil der var i starten, lignede da Crazy Sue II. Et af de bedste PD-spil til Amiga, hvis jeg husker korrekt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 17/04-06 11:14 
Det var "Crazy Sue II", ja. Jeg har hørt titlen før, men havde ikke prøvet det før nu. Virker som en okay platformer, set med PD øjne ihvertfald.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WonderboyWonderboySkrevet 17/04-06 14:11 
KTC>
Hvad er det for en platformer han spiller i starten og slutningen?

Det er rigtigt som RJK skriver at det er Cracy sue 2 til amiga.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 17/04-06 14:18 
Naiera>
Hvad er det for en fly/pistol dims? Jeg kender den et eller andet sted fra, men min hukommelse svigter mig.

Det er rigtigt som Per S skriver at det er Captain Power tv serie, og det er en rumskib pistol som man kan skyde på sit tv med, og hvor der medfølger nogle videobånd som man så afspiller hvor man kan bruge pistolen til.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 17/04-06 14:24 
Hyakotake>
Så har jeg også set klippet og lige ét ord dertil: WOW! :-)

Hvordan finder TV2 Fyn på at "kigge forbi"? Hvordan er interessen for at lave sådan et indslag opstået, og hvordan er kontakten formidlet?


De have været ude ved min kammrat og lave et program om danmarks største samling af transistor radioer, og så have min kammerat sagt han han syndes at de skulle tage og ringe til mig og kigge forbi så det gjore de så.
I love monster land
MrCaseMrCaseSkrevet 17/04-06 16:58 
Og så sidder man der og synes man er satans retro fordi man stadig spiller på sin PS1 ... he he... og føler sig lidt dum ..

Imponerende.
Have you considered sucking less?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/04-06 01:13, rettet 18/04-06 01:14 
Sumez>
Det er helt generelt, streaming windows media video virker af en eller grund ikke særlig tit på min computer. Har vist også skrevet en tråd herinde om problemet på et tidspunkt, men der var ingen der kunne hjælpe. :\

Kan ikke finde tråden (har søgt på det mest åbenlyse). Havde også et problem i Firefox, men det drejede sig bare om at flytte tre filer fra WMP-mappen og ned i browserens plugin-mappe.

Fik set programmet online. Imponerende samling må man sige, der sætter tankerne lidt igang. Bl.a. hvor alle mine bip-spil fra Tiger Electronics blev af. Nu har jeg svaret... ;) Vær venlig at returnere Castlevania II: Simon's Quest, hvis det er på lager, tak... Eller jeg er også villig til at købe, hvis det endelig skal være :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
WonderboyWonderboySkrevet 18/04-06 21:57 
Sumez>
Kan stadig ikke se den, og er stadig meget nysgerrig. :S

Skal jeg sende dig en copy? så send mig lige din adresse.
I love monster land
flottenheimerflottenheimerSkrevet 18/04-06 22:26 
Hvilken dato/klokkeslæt skal jeg vælge? Den 14/4 ser programmet således ud (der er kun noget kl. 19:30):

Hele udsendelsen 25:50
Påske-razzia 01:08
Brand i Haarby 00:21
Politi overrasket over ballade 00:32
Campingsæsonen er i fuld gang 02:16
Fem nye påskelam 01:07
Lasse Helner i USA 11:50
Familien Bilfri 06:34

...og jeg kan heller ikke finde noget passende på de omkringliggende datoer.

tv2fyn.dk > Fjernsyn når du har tid
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/04-06 22:28 
Er det ikke muligt at downloade online-streamingen på en eller anden måde? Har ikke selv lige haft held med det. Ellers kan man vist bruge noget software og "optage" streamingen.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/04-06 22:30 
flottenheimer>
Hvilken dato/klokkeslæt skal jeg vælge? Den 14/4 ser programmet således ud (der er kun noget kl. 19:30):

Direkte link til indslaget d. 13/4... :)

Den elektroniske samler
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/04-06 22:32, rettet 18/04-06 22:44 
Godt så... ;) Her er et endnu mere direkte link :P

Feeder indslaget ind i en given software-afspiller, man har installeret.

EDIT: Og derved kan man downloade indslaget...godt set Anders...

Den elektroniske samler
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/04-06 22:43, rettet 18/04-06 22:47 
Her er det ultimative link til at hente hele programmet. Man kan vist ikke hente indslaget alene. Jeg kan godt klippe dette ud af hele videoklippet pr forespørgsel.

MMS-linket kan fodres til en download-manager, fx http://www.amazesoft.com]FlashGet[/LINK]" target="">FlashGet.

TV2/FYN - Videoklip d. 13/4-06 19:30 (WMV-format - 120,445KB)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/04-06 17:00, rettet 19/04-06 17:09 
Har trimmet hele programmet ned til det 8:32 min lange indslag med Wonderboy. For dem der har problemer med online-streamingen hos TV2/FYN, eller hellere vil hente det enkelte programindslag ned og have det liggende, kan dette hentes ved at følge nedstående link.

Filnavn: http://www.megaupload.com/dk/?d=KMZJ43M0]20060413-1930_wonderboy.wmv[/LINK]" target="">20060413-1930_wonderboy.wmv
Filstørrelse: 26.97 MB
Beskrivelse: TV2/FYN d. 13/4-06 19:30 - Den Elektroniske Samler (Wonderboy, Play:Right)(.WMV, 388x284, 8.32min)

(BEMÆRK at filen slettes automatisk, hvis ingen downloader den i 21 dage).

Jeg har desuden konverteret programindslaget til MPEG4/AVC (H.264) som PSP-video inkl et thumbnail-billede af Crazy Sue II. Bare sig til, hvis jeg skal uploade den også.

EDIT: Arbejder pt på at konvertere indslaget til .MOV QuickTime (H.264), men der er lige et teknisk problem, som skal løses først.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SumezSumezSkrevet 20/04-06 23:26, rettet 20/04-06 23:33 
Wonderboy>
Sumez>
Kan stadig ikke se den, og er stadig meget nysgerrig. :S

Skal jeg sende dig en copy? så send mig lige din adresse.


Prøv med morten@eternal.dk
Det er nok den mest accepterende mailbox, jeg har..


EDIT: Nå, overså lige skyblazers link... men nogen, der kan sige mig hvordan man bruger det? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
56 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig