X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Timesplitters 2


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/03-03 14:06 
Idag har jeg overvejet at tage ned til EB Games efter skole, og se om de har et brugt Timesplitters 2 til salg... - men er det så godt, som folk nu går og siger?
Det er styringen, jeg er lidt bange for. Fungerer det?
NaieraNaieraSkrevet 04/03-03 14:14 
Jeg synes styringen er dårlig, i forhold jeg Halo og UC...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 04/03-03 14:20, rettet 04/03-03 14:21 
Styringen er måske ikke så god som i HALO og UC, men jeg må indrømme at jeg hurtig kom efter det.
Jeg mener ikke at det kommer til at genere gameplayet, og spillet gør sig rigtig godt sammen med vennerne, og for den sags skyld også i single player. Hvis du godt kan li' at unlocke og kæmpe for at åbne for en masse ting, er TS2 det rigtige. Der er en, undskyld udtrykket, helveds masse at unlocke :)

Hvis du kan få det brugt, vil jeg syn's det var et godt køb.
Der er mange timer i det.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:23 
Jeg ville også sige UC.

Eller hvad med Serious Sam? Der er rent faktisk ret grineren på Xbox!
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/03-03 14:23 
Hvor meget synes i højest jeg skal give for det?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/03-03 14:24 
Rites >
Jeg ville også sige UC.

Eller hvad med Serious Sam? Der er rent faktisk ret grineren på Xbox!

Jeg har så ikke lige Xbox... ;)
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:25 
Hej. Jeg er skudt og er på det forkerte forum.

Hmmm... Enten køb en Xbox eller se TS2 som en af de eneste muligheder ;)
» a winner is you «
tastasSkrevet 04/03-03 14:28, rettet 04/03-03 14:32 
Ja serious sam er også ret sjovt, det gamer jeg meget.
Rites, hvis du har XBconnect skal vi da lige lidt deathmatch eller co-op engang ik?

Og back til TS2:
Jeg købte det fra ny af, og det var det første FPS spil jeg har haft en konsol.
Hvis du ikke har gamet FPS rigtig til konsol før, tror jeg ikke at du mærker at styringen er anderledes, og så er spillet lidt extra værd.
Men svært at sige hvor meget spillet er værd som brugt, jeg vil jo aldrig kunne garentere at du vil syn's om det. Ligegyldigt om det havde været Halo, TS2 eller UC :).
Men hvis det koster 500-600 fra ny af, kan du jo selv vurdere hvor meget du sparer på brugtkøbet, hvis de har den i EB Games.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:29 
Nu er vi faktisk på GC forum, så det kan vist ikke blive mere off-topic.

Men jeg har dog ikke Serious Sam, men har spillet det lidt.
» a winner is you «
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/03-03 14:30 
Har ikke rigtig spillet FPS på konsol, men jeg tror nemlig det er noget for mig, efter jeg prøvede Metroid Prime ;)
Men siden styringen skulle være lidt anderledes end MP, skulle jeg lige spørge først...
tastasSkrevet 04/03-03 14:33 
TS2 er en del anderledes end MP.
TS2 er jo et mere regulært FPS spil, med fokus på single player i story mode, mod bots, og endelig multi med co-op, bot play, og masser af modes(som også er i single player, i Arkade moden).
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:34 
Og MP er er jo Metroid fra første person.

Det spil ejer virkelig!
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 04/03-03 15:50 
Personligt kan jeg godt lide TS2, da det har et fedt arcade-feel over sig. Desuden er missionerne ret afvekslende, og der er masser af modes, man kan spille.

Styringen er specielt, når man sætter sigtekorn på, men jeg kan godt lide den.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 16:00 
Jeg kan som KTC, også godt lide missionerne i arcade delen, og missionerne hvor man skal prøve at f guld (har glemt hvad moden hedder) er også rigtigt gode hvis man ser bort fra nogle af missionerne hvor heldet spiller ind i stedet for ens evner.

Men X/Y-axis er simpelthen alt for lidt følsomme, og sigtekornet er noget møg at bruge IMO.
Spiller nu: Halo 3
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/03-03 16:27 
Nå, EB havde det ikke, så det bliver nok ikke i denne omgang jeg får det. Men jeg prøvede lige SMB2 dernede... - det ser da pænt sjovt ud! ;)
RJKRJKSkrevet 04/03-03 16:44 
Det er det også :)

Og nu fire playere på én gang i de fleste partygames, så man ikke venter nær så meget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 04/03-03 16:58 
Kender ikke styringen på GC, men der skulle være lidt forskel på i hvertfald Xbox og PS2 (mindre auto-aim på Xbox)

Jeg har selv Xbox-versionen, og synes styringen er helt ok.
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 17:00 
Jeg glemte også lige at nævne at det var Xbox-versionen jeg har.
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 04/03-03 17:34 
PS2 playkid >
Jeg glemte også lige at nævne at det var Xbox-versionen jeg har.

Samme her...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FanboyFanboySkrevet 04/03-03 20:11 
Jeg syntes ikke det var særlig godt. Grafikken var "ok" og nogle fjender og venner ligner sku noget der er løgn, og for det andet var styringen noget af det mest irriaterende jeg nogensinde har oplevet i noget FPS spil.

Hvis man skal sige noget positivt vil det være en rimelig holdbarhed, map maker, og så er det fedt i multiplayer.
tastasSkrevet 05/03-03 16:22 
Pieyanthikos >
Nå, EB havde det ikke, så det bliver nok ikke i denne omgang jeg får det. Men jeg prøvede lige SMB2 dernede... - det ser da pænt sjovt ud! ;)

Var det bare til fremvisning, eller kan man godt købe det ved dem nu?
Syn's jeg har læst et sted at det vist først var ude engang her hennei marts.
Please tell me wrong :D
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/03-03 17:04 
Det kommer først d. 14. Marts, ligesom Sonic Mega Collection og Phantasy Star Online, desværre!
The BruceThe BruceSkrevet 17/03-03 20:54 
Naiera >
Jeg synes styringen er dårlig, i forhold jeg Halo og UC...


Styringen ER dårlig... i XBox-udgaven!
Jeg har spillet både XBox og GC-udgaven og styringen til XBoxen er helt i skoven- det er umuligt at sigte! Især når man lige har tæsket rundt i Halo's "ganz fantastischer universum"!

P.s. TS2 er et pisse fedt spil og kan klart anbefales!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig