X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Første Revolution screens + mere


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 09/04-06 00:02 
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3149448

Hvis det er "ærlige" screenshots dsv. ikke manipulerede, så lover det jo ganske godt for den tekniske kvalitet der er mulig på Revolution.
Der er står også nogle små-interessandte ting i den tekst man kan læse.
Born to kill space
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/04-06 09:09 
Du kan vist roligt regne med, at det er pyntede screenshots, artwork eller screenshots fra en workstation udgave - præcis som alle screenshots er, til alle spil som bliver annonceret så tidligt.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ChronoChronoSkrevet 09/04-06 09:35 
Sikkert. Men det er alligevel umuligt at se noget om grafikkens kvalitet ud fra de scans synes jeg.

Men fedt at der kommer et mere traditionelt spil til maskinens launch. Så er det lettere at drage paraleller til de andre maskiner, og vi kan se lidt om hvordan controlleren vil fungere i spil der ikke er de store revolutioner.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Zzap!Zzap!Skrevet 09/04-06 11:24 
Man kan da se lyset og til en vis grad også teksturenes kvalitet, selv om billederne er af mindre end optimal kvalitet. Dem der har set bladet, siger ydermere at der ikke er den mindste smule alisasing at få øje på.
Om ikke andet er det da meget sjovt at se nogle "virkelige" personer holder controlleren.
Born to kill space
WikzoWikzoSkrevet 09/04-06 12:22 
Der går nu rygter om fakta ang. Spider-Man 3 til Revo.

E-mail afslører S-M3?
HeroldHeroldSkrevet 09/04-06 12:38 
Rygter om fakta? :)

Spider-Man 3 kommer jo til _alt_. Det er en typisk multiplatformstitel.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 09/04-06 12:50, rettet 09/04-06 12:51 
Jajaja, men rygterne går på, om faktaerne er sande, altså hvordan spillet bliver på Revolution.

Og ja, ved godt, at det er bekræftet, at spillet kommer med ekslusive funktioner på Revo :]

Håber det bliver godt, for var selv rimelig glad for 2'eren.
EchoEchoSkrevet 09/04-06 16:23 
de tidligere spider man spil var mildest talt elendige.
Det ville da også være utrolig fesent hvis der ikke var nogen ekstra features ved at spille spiderman 3 på revo.
Ang. red steel, så er jeg rimelig skeptisk - jeg vil se film!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 09/04-06 17:44 
Tror jeg ikke du behøver at være, der er nemlig kommet en helt masse nye informationer nu :D

Synes grundidéen i Spider-Man 2 var god nok, og det var rigtig fedt at svinge sig rundt i en stor, åben by. Dog er der for mange fejl og underlige ting i spillet, som trækker meget ned.

Et link
SumezSumezSkrevet 10/04-06 22:02 
Huh.. hvor kan man se de screens henne?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig