X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oblivion -YES, men grafikortet siger nej


Svar
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 06/04-06 18:04 
Jeg købte Oblivion et par dage efter det udkom og glædede mig til at spille det, men mit grafikkort kunne ikke trække det...
Sååå, ud på nettet og finde et nyt :)
Jeg fik fortalt at et Radeon 9600 FX var rimeligt fint til spil og på bagsiden af spil-kasetten står der bla. 'ATI Radeon 9600 series'...
At bestille og en lang vente tid senere (restordre) kunne jeg endelig sætte det nye kort i maskinen :D
Da jeg så kom rimelig godt ind i spillet, stoppede det, sort skærm og meddelsen ala 'windows har lavet en fejl og bla bla bla...'
Hmm... jeg ændrede mine specs til det laveste og spillede igen... Og endnu engang kom meddelsen frem og lukkede spillet (vel at mærke før jeg kunne gemme hvor jeg var nået til)

Er der nogen der har en idé på en løsning?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
HeroldHeroldSkrevet 06/04-06 18:15 
Hvilket kort havde du før? Huskede du at slette alle drivers til det, inden du installerede det nye kort, og hentede du de seneste drivers til det?

Det kan være nogle af de ting :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ninja copninja copSkrevet 06/04-06 19:14 
Selv hvis du kan få det til at virke, er det nok tvivlsomt, om du kan køre spillet flydende selv med laveste detaljer og opløsning med et kort i Radeon 9600-serien. Har selv testet det på et tilsvarende kort, og det kørte virkelig ringe.

Man skal nok som absolut minimum have et Geforce 6600 GT eller noget tilsvarende for at køre det nogenlunde gnidningsfrit.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 06/04-06 19:53 
Det skete igen - selvom jeg denne gang har fjernet alle drivere fra det gamle grafikkort

Fejlmeddelse
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
TLTLSkrevet 06/04-06 20:24 
Well. Der er nok kun én ting at sige. Opdater. Windows Directx og Grafikkort-drivere. Og så geninstaller Oblivion, når du har opdateret det hele.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 06/04-06 21:35 
Nu har jeg spillet ca. 2 timer i træk og der skete intet...
Måske skal jeg bare være opmærksom på at gemme oftere end normalt :)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/04-06 02:08 
Det kunne godt lyde som om at din computer har nogle stabilitetsproblemer! Plejer den at lave noget lignende i andre spil, og har du ellers problemer med den?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig