X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Far Cry 360 - Bots?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/04-06 15:57 
Hejsa

Jeg købte farcry til xbox 90% af den grund at jeg kunne bygge mine egne fede baner ligesom i timesplitters, det gik jeg så i gang med og byggede en cool bane, og så ville jeg spille den, men finder ud af at man ikke kan spille imod bots, hva f... er det for noget hat tænkte jeg, skod spil, og spillede det ikke siden.

Hvordan er det med det nye farcry til 360? kan man spille mod bots der? ligesom i timesplitters? for sådan noget nævner de jo aldrig noget om i de artikler man læser

Og nogle som ved hvornår det eventuelt udkommer?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 06/04-06 16:08 
Hvis det ikke allerede er ude, vil jeg skyde på at det kommer i morgen. :) Vi har ihvertfald modtaget anmeldereksemplaret.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 06/04-06 16:15 
Der er udkommet, og den rare Konsolkonge burde kunne udtale sig rimeligt om map-editoren på nuværende tidspunkt....
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
lightyear dklightyear dkSkrevet 06/04-06 17:02 
nej der er ikke bots, men vil du ikke spille mod rigtige mennesker eller......
are you CHICKEN?
CoreCoreSkrevet 06/04-06 17:32 
Nej, rigtige mennesker camper for meget :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-06 18:12 
LOL og LOL Core :)

Og ganske rigtigt der er ikke bots i FarCry. Men rigtige personer er nu også det eneste der holder når du skal teste din bane.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 07/04-06 09:06 
problemet er hvis jeg vil spille min bane. Hvad er chancen for at folk gider at downloade min bane og spille den... Ikke særlig stor, men mindre at jeg lokker mine "friends" til at hente mine baner, og jeg spiller ikke vildt tit, så det er også en dårlig ide... Men det ER da for dårligt at man ikke kan spille mod bots.. hvad nu hvis jeg ikke havde net derhjemme og gerne bare ville pløkke løs mod tilfældige fjender?

70% af min spille tid med timesplitters 1-2-3, perfekt dark (ikke zero) har jeg brugt på at nakke bots. Det er en stor fejl at man ikke kan i et spil som farcry, som har en super cool map editor...

Hvordan får man så folk til at downloade sine baner? De er fede selvfølgelig, jeg er mesteren jo ;)
For The Love Of The Game
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/04-06 09:08 
Enig. Og jeg synes det er en lidt fesen undskyldning at "mennesker jo alligevel er bedre at spille imod end bots"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/04-06 11:38, rettet 07/04-06 11:47 
Darknon>
Hvordan får man så folk til at downloade sine baner? De er fede selvfølgelig, jeg er mesteren jo ;)

Du hoster bare et spil på Live. Så får dem der joiner valget om de vil hente din bane eller ej.

KidCaffeine>
Enig. Og jeg synes det er en lidt fesen undskyldning at "mennesker jo alligevel er bedre at spille imod end bots"

Men ikke desto mindre er det jo sandt... eller hvad?
Jeg kan bestemt godt se fornuften i at spille mod bots og derved lære nye baner at kende og opbygge skils på den måde. Men folk der har muligheden for Live vil da klart vælge rigtige modstandere frem for bots?
Spiller nu: Phantasy Star IV
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/04-06 12:25 
Konsolkongen>
Men folk der har muligheden for Live vil da klart vælge rigtige modstandere frem for bots?

Spurgt... og besvaret :) Det er jo ikke alle der har det. Jeg har for eksempel ikke.

Desuden har jeg i mange andre spil med multiplayer spillet mod bots, eksempelvis i Unreal Tournament spillene på PC. Nogen gange gider man bare ikke spille mod en flok unger der skriger i chatten, råber "SNYD" og springer rundt som en flok frøer.
lightyear dklightyear dkSkrevet 07/04-06 15:01 
Darknon>

Hvordan får man så folk til at downloade sine baner? De er fede selvfølgelig, jeg er mesteren jo ;)


Det virker tit at kalde den efter en god bane fra Halo 2 eller rainbow six eller counter strike, hver gang jeg har brugt dette triks har jeg efter et stykke tid fået en fyldt server.

ps: Det er fra xbox versionen jeg har gjort mine erfaringer, så mon ikke det også det vil virke på x 360.

Ellers er det klart bedst at bruge sine friends som spiller Far cry, det er det eneste jeg gør nu.
are you CHICKEN?
KalicolaKalicolaSkrevet 07/04-06 15:31 
jeg byggede en omaha beach bane i det gamle.. den var herre cool
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig