X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HDTV-tråden


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/04-06 01:03, rettet 05/04-06 10:14 
Jeg står og vil investere et faldskærm HDTV... har kigget frem og tilbage og har fundet interesse i blandt andet denne fra samsung...

derudover er jeg blevet varmt anbefalet denne fra Mirai

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=1604... Se hele indlægget


Samsung LE32M51
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
778 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/01-07 18:40 
Mit gamle CRT prosonic var nu også af udemærket kvalitet - jeg er dog ikke i tvivl om at kvaliteten af deres LCD-tv er elendig!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SephirothSephirothSkrevet 28/01-07 13:39 
Er der nogen, der har erfaring med LCD-tv'erne fra Prosonic? Ikke at, jeg ikke tager Naieras velvalgte ord for gode varer, for han har ofte ret, men det er mere, om jeg skal vente, eller om Prosonic er "godt nok".

Deres standard tv'er er gode, men det er nok også noget helt andet.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 28/01-07 14:18 
'Godt nok' i forhold til hvad?

Jeg tillader mig lige at stjæle en 'overvejelse' andetsteds fra:

'Hvor billigt skal et dårligt TV være, før det er et godt køb?'
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 28/01-07 14:59, rettet 28/01-07 19:39 
Tror ikke du får noget ud at vente, Sephiroth, men bortset fra det, så er Mirai sikkert et bedre køb end Prosonic i prisklassen. Så prøv at se nogle tv live, hvis det er muligt.

De Prosonic LCD jeg har set i Føtex (mener det er Prosonic, de bl.a forhandler) ligner bæ, men helt let er det desværre ikke at blive klog på, da der forskel på, hvordan signalet er i butikkerne. De fleste tv ser fx ikke videre godt ud i Tape Connection på Vesterbrogade sammenlignet med bl.a. flere Fona-butikker. Jeg ved ikke, om Fona bruger bedre kabler og/eller signal-forstærkere, men umiddelbart må det være årsagen.

Noget andet er, at ikke-HD-konsoller har det med at se dårligt ud på specielt LCD-tv, så det er vigtigt at få mere viden om dette inden et køb.

EDIT: Det eneste Mirai jeg har set, lignede i øvrigt også bæ, men jeg er ret sikker på, at det var under dårlige forhold - måske et dårligt 4:3 signal som var strukket til WS. Jeg kiggede ikke så nøje efter, det så bare "forkert" ud.
NaieraNaieraSkrevet 28/01-07 16:09 
jaes>
De fleste tv ser fx ikke videre godt ud i Tape Connection på Vesterbrogade sammenlignet med bl.a. flere Fona-butikker. Jeg ved ikke, om Fona bruger bedre kabler og/eller signal-forstærkere, men umiddelbart må det være årsagen.

Det lyder underligt. Det burde være lige omvendt. Tape Connection ved hvordan tingene skal indstilles og bruger enten DVD eller digital (HD) kabel. Sidstnævnte har de dog, vist nok, endnu ikke i København.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 28/01-07 19:38 
Ikke desto mindre forholdt tingene sig sådan, da jeg var der.

Men det var en uges tid efter åbning, så det kan være, at de var lidt forsinkede med opstillingen og opsætningen. Butikken bar i hvert fald præg af ikke at være helt på plads endnu.
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 27/02-07 12:28 
Er der nogen der har lidt erfaring med denne model: Philips 32PF9731D
Den ser meget velfungende ud :D

Philips 32PF9731D
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
jaesjaesSkrevet 27/02-07 14:15 
Jeg har også lige et spørgsmål. Er LDC-tv generelt ligeså gode som LCD-monitors, når de tilsluttes en pc?

Da jeg alligevel snart skal have ny pc-monitor til min arbejdsplads, overvejer jeg nemlig at købe et LCD-tv i stedet. Så kan det jo samtidig bruges til dvd, tv og konsoller, uden at pc'en skal være tændt, og uden at man skal tænke på tilkobling af konsollerne m.m.
BeanoBeanoSkrevet 27/02-07 14:28 
Et LCD TV har jo typisk lavere opløsning end en PC monitor trods størrelsen så jeg vil tro at det er upraktisk at bruge et LCD TV som monitor ;)
ComradeComradeSkrevet 27/02-07 16:29 
jaes>
Ikke desto mindre forholdt tingene sig sådan, da jeg var der.

Men det var en uges tid efter åbning, så det kan være, at de var lidt forsinkede med opstillingen og opsætningen. Butikken bar i hvert fald præg af ikke at være helt på plads endnu.


Sådan har Tape Connection i Århus set ud siden jeg kan huske :D
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 27/02-07 18:12 
Marvel-Man>
Er der nogen der har lidt erfaring med denne model: Philips 32PF9731D
Den ser meget velfungende ud :D

Det er noget af det bedste du kan få, hvis det SKAL være LCD. Det er vist kun 37"-modellen de lavede den der mega-brøler med, så 5-10% af alle fjernsynene mistede lyset i midten af skærmen efter godt 800 timers brug.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 27/02-07 19:55 
jaes>
Jeg har også lige et spørgsmål. Er LDC-tv generelt ligeså gode som LCD-monitors, når de tilsluttes en pc?

Nej. Opløsningen er en lille smule lavere på LCD TV, men størrelsen er der jo pænt stor forskel på. Det er ikke til LCD-TV's fordel.
HeroldHeroldSkrevet 27/02-07 21:04, rettet 27/02-07 21:04 
Jeg har en pc sat til VGA-indgangen på mit Samsung, og det er ikke noget jeg umiddelbart kunne forestille mig at sidde og spille pc eller arbejde på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 28/02-07 00:05 
Jeg er klar over, at opløsningen kan blive et problem (jeg har dog set flere mindre tv med den typiske opløsning fra pc-monitors på 1280 x 1024). Men det var mere om panelerne i tv generelt er ligeså gode som dem i monitors, der jo generelt er ret gode - skarp tekst osv.

Men jeg må nok ud og teste lidt i omgangskredsen. Det ville ikke være dårligt med en kombineret pc-skærm og tv på 22-23" i widescreen :)
QQSkrevet 01/03-07 00:11 
Så ville jeg helt klart finde en 19-21" Widescreen TFT computerskærm... Medmindre den skal bruges til at se meget TV på, er det jo klart bedre end et LCD TV i samme størrelse (og ofte til samme pris, ufatteligt hvad folk vil give for en tuner... :P)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/03-07 11:55 
Jeg bruger denne tråd, da emnet ikke ligefrem behøver sit eget emne (eller...?)

Hvordan rengør man bedst sin LCD-skærm (ifølge alle de kloge hoveder herinde). Jeg har søgt lidt rundt på nettet, men jeg vil gerne høre jeres versioner. Da mange herinde har Mirai'et (som jeg) vil jeg selvfølgelig gerne have jeres guldkorn.

"...som en babynumse..."
IqonIqonSkrevet 14/03-07 14:49 
Jeg synes egentlig at mit Mirai holder sig ganske rent af sig selv, det samler ikke forfærdeligt meget støv (eller også er det fordi jeg bor så rent :P). Anyway, så tager jeg en gang imellem en af de der mikrofiber-støvklude og kører over skærmen, og så er den så god som ny.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
jaesjaesSkrevet 14/03-07 17:01 
Hyakotake>
Hvordan rengør man bedst sin LCD-skærm

HDTV-tråden
QQSkrevet 14/03-07 18:50, rettet 14/03-07 18:51 
Det er ret nemt at finde diverse LCD skærms rensemidler med tilhørende klud på nettet for en hundredlap, og det klart anbefalelsesværdigt!

Noget helt andet: Min ven søger et LCD TV, helst 32" i 5-6000 kroners klassen. Har i nogen gode forslag?
Han har desværre ingen HD sources, og skal ikke bruge den til andet end DVD, TV og PS2. Så 576p/480p, må den meget gerne kunne vise fremragende.
Jeg er lige ved at finde ps2 component kabler og en billig component/Progressive DVD afspiller til ham (formentlig Philips DVP3040).

Hvad er godt i den prisklasse, når dyret ikke fodres med 720p, 768p eller 1080i?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-07 18:54 
Et CRT TV :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 14/03-07 18:59 
Yeah! Haha...
Havde jeg også foreslået ham, men når han nu så gerne vil... :P
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-07 19:50 
Jamen, man får ikke LCD TV der viser noget som helst decideret fremragende, og især ikke når det kun må koste 6k. Det er simpelthen umuligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 14/03-07 21:35 
Det har jeg også fortalt ham, og det er han også indforstået med. Men han kan nu købe hans fætters 2 mdr gamle Samsung for 5500, der kostede 8000 ny. Han har ikke lige fået fat i modelnummeret endnu, men medmindre hans fætter har betalt overpris, kan det jo ikke være helt skidt. Der er i hvert fald et spring i kvalitet fra 5k til 8k, men derfor er det jo stadig ikke fremragende.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-07 20:58 
Philips har i nogle af deres modeller det de kalder Ambi-Light. Er det ikke bare en gimmick eller har det en egentlig effekt udover at virke som en lampe bag tv'et?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-07 21:00, rettet 16/04-07 21:01 
Jeg læste om det i et Phillips katalog en gang. Jeg tror egentlig bare det er en gimmick som kan bruges hvis dit TV hænger på en væg.

Der står lidt her
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-07 21:07 
Kæresten var til en girlie-night her i weekenden, og der så hun det tv med Ambi. Hun synes det så godt ud (kvinder!) og nu kan jeg ane en mulighed i horisonten for at skille mig af med min aldrende glasskærm. Dog er jeg fuldstændig ligeglad med det der Ambi tingest, men hvis det er inkluderet i en kommende model, som jeg måske køber, må jeg bare håbe det kan slås fra. Ellers flår jeg sku bare pæren ud ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 16/04-07 21:09 
Jeg mener det skulle være ret så behageligt for øjnene, og jeg synes egentlig at det ser ret godt ud. Men det er nok mere lir, end noget der gør en kæmpe forskel i sidste ende. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 16/04-07 21:14, rettet 16/04-07 21:16 
Juggernaut>
... Ellers flår jeg sku bare pæren ud ;)

Wii, sådan skal det lyde ;-)

Jeg kan ikke se den store pointe i ambi-light. Lysets "farve" på de modeller jeg har set, har været noget hen af "lysstofsrørs-farve", hvilket for mig virker ret koldt, utrolig kedeligt og på ingen måder behageligt at se på.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-07 21:16 
Tidligere idag var jeg i Elgiganten for at se på mulighederne indenfor LCD. Jeg kiggede på en 8-10 stykker og det tv, som havde den absolut bedste billedkvalitet var et Philips med Ambi. Derfor ovenstående spørgsmål.
Det rystede mig en smule at man skal helt op i det prisleje for at finde en skærm hvor billedkvaliteten er nogenlunde. Altså ikke godt som en CRT skærm, men det ligger tæt på.

Philips 37" LCD
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 16/04-07 21:21, rettet 16/04-07 21:22 
Men hvorfor så ikke kigge på noget plasma? Det ville sandsynligvis være halv pris i forhold til Philips LCD, og større. Og meget bedre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-07 21:23 
Har jeg også tænkt på, men er der ikke noget med at levetiden på et plasma skulle være mindre end et LCD? Og så er jeg også lidt i tvivl om et større tv ikke bliver for voldsomt i stuen. Jeg skal lige nævne at prisen på det link jeg brugte før, er ret voldsom. Har set fjernsynet på Hifipriser til 17K.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 16/04-07 21:35 
Levetiden er slet ikke noget problem (60.000 timer før lysstyrken er på halv er vel nok? ;), og man kan sagtens få Panasonics nye model i 37". Det er et gevaldigt TV, til under 10k i fælleskøb, f.eks. Ellers er der jo også PV60, som er endnu billigere, selvom det er ved at forsvinde fra markedet.

Men du frygter størrelsen; hvor langt skal du sidde fra fjernsynet?

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-07 21:46 
Jep. Har kigget på den fælleshandel. Umiddelbart en fin pris. Men jeg kender intet til tv'et. Eller til plasma for den sags skyld. Ved du om billedkvaliteten er fin? Det er ret ufedt at bruge mange tusind kroner på at kigge på en pakke cornflakes med koffeinchok.
Og er det der "Burn-in" eller hvad det nu hedder, ved at være fortid? Hvad er der ellers af fordele/ulemper ved en plasma?
Ang afstanden til sofaen, vil jeg tro (uden at have målt) at der er en 3 meters penge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 16/04-07 22:14 
Billedkvalitetsmæssigt er det blandt de to bedste på markedet. PV60 var før næstbedst efter Pioneer, og nu er det så PX70 der er nummer to, men angiveligt med en mindre forskel op til Pioneer 427/507.

Så længe du ikke insisterer på windows skrivebord 24/7 eller tekst-TV natten over, så er burn-in reelt ikke noget videre problem i dag. Man kan sagtens spille konsol på et plasma TV; også i to, tre og fire timer i træk, uden at ødelægge det hele.

Med 3 meter til sofaen ville jeg mene at 42" er meget passende. Men 50" kunne jeg selv sagtens klare, og den kan jo endda fås til samme pris som den 37" LCD du havde fat i! Tape Connection vil have under 15k for PV71 (det samme som PX70, bare parallel-importeret og uden digital tuner).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-07 22:33 
Skal man bruge den digitale tuner til noget? Er der ikke noget med at det først bliver aktuelt når vi begynder at få digitale signaler ind i huset?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 16/04-07 23:06 
Digital TV kan man jo allerede modtage, så hvis du vil kan du sagtens bruge den. Det er dog mindre relevant hvis du har kabel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JesperJesperSkrevet 16/04-07 23:49 
Jeg har selv for ca 14 dage siden købt netop Panasonic PX70 42" udgaven. Jeg er rigtig godt tilfreds med den og vil helt klart anbefale 42" - det virker måske lidt voldsomt lige når man pakker det ud, men efter en dag eller to er det fuldstændigt naturligt.

Kan kun anbefale den skærm - har intet dårligt at sige til den.
dRxLdRxLSkrevet 17/04-07 00:05, rettet 17/04-07 15:15 
Alt under 100" er for tøser:

103 tommers plasma review.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 17/04-07 08:40 
Juggernaut>
Skal man bruge den digitale tuner til noget? Er der ikke noget med at det først bliver aktuelt når vi begynder at få digitale signaler ind i huset?

Der er ikke meget der bliver sendt i HD pt (kun fodboldkampe?), men det kan vist godt betale sig at investere i en non-HD digital receiver (billigt fra TDC f.eks.) for at se TV via RGB, fremfor antennestik.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JesperJesperSkrevet 17/04-07 09:47 
Man kan jo bruge den digitale tuner hvis man har antenne på taget (ikke kabeltv). Digital TV behøber jo ikke være HD. DR1, DR2 og TV2 kan man jo godt modtage via antennen som digitalt allerede nu - signalet er betydeligt bedre på en fladskærm via den digitale tuner fremfor den analoge (i hvert fald hos mig).
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/04-07 10:53 
dRxL>
broken linky

Erm, "www.com"?
lightyear dklightyear dkSkrevet 17/04-07 11:30, rettet 17/04-07 11:31 
Naiera>
Man kan sagtens spille konsol på et plasma TV; også i to, tre og fire timer i træk, uden at ødelægge det hele.

Hmm, så er plasma da noget af det dårligste på markedet hvis man spiller ca en 8 timer af gangen.

Eller har jeg misforstået noget.

Hvad med mediacenter som jeg har tændt på mit Lcd ca 24/7 vil det også skade plasmaen?

jeg havde ellers tænkt mig at købe et 50 Plasma, men hvis man ikke kan sidde og spille så lang tid man vil, så er den ide væk.
are you CHICKEN?
JesperJesperSkrevet 17/04-07 12:21 
Hvis du har statiske elementer på skærmen (ved ikke hvordan Mediacenteret ser ud, men eks. en menu) i længere tid (mange timer), så skal du ikke bruge plasma.
JuggernautJuggernautSkrevet 17/04-07 13:14 
Jeg er nu også kommet til den konklusion at LCD er vejen frem for mig. Vores forbrug i huset passer simpelthen ikke til en plasma. Fjernsynet kører ofte bare for at køre. Og gerne mange timer i træk.
Det er bare super ærgeligt at den LCD jeg havde i tankerne, til trods for fine anmeldelser, er fejlbehæftet i en sådan grad, at jeg ikke tør at røre det. Desværre. Det drejer sig om Philips 37PF9731D. Om det er en speciel produktion af apparatet, er jeg ikke klar over. På et andet dansk forum har de haft et fællesindkøb af omtalte tv, og der er desværre mange der har oplevet fejl med det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 17/04-07 15:24 
Hmm det var noget mærkelig noget med det link. Der var også et billede fra artiklen som ikke blev vist. Måske kan de ikke li' deep-linking?
Tror nok jeg har rettet det nu. For en sikkerheds skyld er her linket til den slashdot stub der linker til anmeldelsen:
http://hardware.slashdot.org/article.pl?sid=07/04/16/125242

Bemærk i øvrigt prisen :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 17/04-07 16:56, rettet 17/04-07 16:59 
lightyear dk>
Hmm, så er plasma da noget af det dårligste på markedet hvis man spiller ca en 8 timer af gangen.

Hverken du eller fjernsynet vil have specielt godt af 8 timer i træk, men et nyt plasma TV, som f.eks. PX70, kan sagtens overleve 8 timers spilleri.

lightyear dk>
Hvad med mediacenter som jeg har tændt på mit Lcd ca 24/7 vil det også skade plasmaen?

Ja, det ville den nok ikke have skidegodt af, men hvorfor er det nu også nødvendigt med HTPC-menuer 24/7? Hvis man ABSOLUT VIL udelukke plasma, så kan man jo nemt gøre det, men så går man også glip af den bedst mulige billedkvalitet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 17/04-07 17:33, rettet 17/04-07 17:34 
Jeg tror lige den skal ind med syvtommersøm for der er åbenbart flere der ikke har forstået det. Man får _ikke_ burn-in af at et TV (både LCD og plasma) er tændt i x antal timer. Det man _kan_ få burn-in af er hvis TV'et viser det samme billede i X antal timer.

Ja, 8 timer med windows-desktoppen kan i teorien give burn-in. Men det er så forudsat at der intet sker på desktoppen. HTPC-brug er nok det fjernest man kan komme fra burn-in risiko, da man vel næppe kører sine film i vindue, men snarere i fuldskærm. Der vil det-der-er-på-skærmen jo konstant ændre sig.

Og 8 timers Halo hvor HUD'en ændrer sig minimalt? Uden betydning. HUD'en er der jo ikke når man er i menuerne, og hvem spiller i 8 timer uden at komme ud i menuen bare et par gange?
NaieraNaieraSkrevet 17/04-07 18:10 
Det' jo lige det. Selvom om der er farttæller på et spil er det ikke ensbetydende med, at den ALDRIG forsvinder i løbet af de X antal hundrede timer man har tænkt sig at spille i træk ;)

I 2005 blev en laboratorietest af plasma TVs evne til at 'overleve' indbrænding foretaget. Der blev vist statisk Half Life 2 menu i 48 timer, hvorefter der, forventeligt, var en grad af indbrænding på de forskellige plasma TV i testen. Disse TV kunne dog uden de store problemer reddes, uden fysiske indgreb. Selv efter 48 timer, hvilket må siges at være at sætte tingene lidt på en spids, ødelægges et nyere plasma TV ikke. Og Panasonic PX70 er så to generationer nyere. De nye Pioneer kommer med til (sen-)sommer er, selvfølgelig, ligeledes to generationer nyere. Det burde sætte tingene lidt i perspektiv ;)

Læs mere her
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 21/04-07 16:12 
Kender i til nogle andre specifikations søgesider end Hifipriser.dk? Hvor mulighederne for mere detaljeret søgning kan finde sted?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
NaieraNaieraSkrevet 21/04-07 17:43 
Udover stik og tommer kan du ikke rigtig bruge specifikationer til specielt meget. ISÆR ikke kontrastopgivelser og den slags.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
778 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig