X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HDTV-tråden


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/04-06 01:03, rettet 05/04-06 10:14 
Jeg står og vil investere et faldskærm HDTV... har kigget frem og tilbage og har fundet interesse i blandt andet denne fra samsung...

derudover er jeg blevet varmt anbefalet denne fra Mirai

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=1604... Se hele indlægget


Samsung LE32M51
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
778 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/04-06 01:03, rettet 05/04-06 10:14 
Jeg står og vil investere et faldskærm HDTV... har kigget frem og tilbage og har fundet interesse i blandt andet denne fra samsung...

derudover er jeg blevet varmt anbefalet denne fra Mirai

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=160460

vil ikke ofre mere end 15000 på et, men dette er IKKE et beløb jeg bestræber mig på at bruge ;)... er der nogen der kan hjælpe mig?

Gerne med en hvorfor og evt personlig erfaring.
Jeg vil gerne ringe folk op hvis det er nemmere at fortælle det en skrive det!

På forhånd TAK!

EDIT: søger nu et fladskærms tv og ikke længere et faldskærms tv... ;p

Samsung LE32M51
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HeroldHeroldSkrevet 05/04-06 01:35 
Det ser ok ud, det der Mirai, men jeg har ingen erfaring med det.

Mht. Samsung, så er det TV magen til det jeg har (det er desværre lige gået i stykker), men det skal ikke afholde mig fra at anbefale det. Det eneste jeg umiddelbart kan sige negativt om det, er at tiden ved kanalskift er lidt vel lang, og at TVet ligesom så godt som alle andre fladskærms-Tv ikke kan vise ægte sort :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/04-06 02:56, rettet 05/04-06 03:00 
Herold>
...og at TVet ligesom så godt som alle andre fladskærms-Tv ikke kan vise ægte sort :)

Seriøst? Er det bare sådan noget mat plastik halløj? Skuffende. :/

Anyways. En af mine venner har lige købt et 27" Mirai med samme specs som mit eget. Nu har jeg kun set det i ca. en halv time men det ser ud til at være ganske udemærket.

Cronoss kan vidst bakke op.

EDIT: Der var dog en enkelt død pixel på da han fik det.
Men jeg ved ikke om den kan være fremprovokeret da han ikke lod det afklimatisere?

EDIT2: Jeg har kun hørt gode ting om Samsungs produkter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 05/04-06 03:55 
Jep - man vender sig dog til det :)

Samsung har vist 0-pixel tolerance, og spillene ser blændende godt ud. :)

Det bedste du kan gøre, Palsgaard, er at se TV'et i funktion inden du køber det. Det er vigtigt at se både et godt signal og et antennesignal på TV'et inden, da gengivelsen af fx. analogt TV er mindre pænt på mange modeller :)

Det vigtigste er at du vælger det, DU synes ser pænt ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/04-06 03:56 
Hva med det der hdmi? mirai har det ikke men det har samsung...

Det er Cronoss der anbefalede mig Mirai ja :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
JmogJmogSkrevet 05/04-06 04:17 
Palsgaard>
Hva med det der hdmi? mirai har det ikke men det har samsung...

Betyder intet da Mirai-modellen har DVI-D. Da den understøtter HDCP-kopibeskyttelse, så er det lige så godt. bare tænk på DVI-D som HDMI uden lydsignalet.

Den model du linker til kunne godt se ud til at være den de har stående inde i Betafon (i nærheden af Kbhs rådhusplads) for tiden. Jeg var selv _ret_ imponeret over billedet og jeg er ellers ret kræsen med den slags. Det var dog kilder i native opløsning der blev vist, så hvordan den håndterer materiale i lavere opløsning - almindeligt TV eller DVD f.eks. - skal jeg ikke kunne sige.

Med native opløsning har jeg dog ikke set noget flottere til prisen. Faktisk heller ikke væsentligt dyrere modeller.
fumfumSkrevet 05/04-06 08:45 
HDCP-kopibeskyttelse?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/04-06 08:57 
Hva med kontrasten?

hvis man ofre lidt mere og vælger samsunds M61 model for man en kontrast på 5000:1 i forhold til Mirai'ens 1000:1
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/04-06 09:30 
Palsgaard>
Jeg står og vil investere et faldskærm HDTV...

Wow, det må være et stort TV ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
seebergseebergSkrevet 05/04-06 09:40 
Samme specs, flottere design IMO.

Link...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
MrCaseMrCaseSkrevet 05/04-06 11:28, rettet 05/04-06 11:29 
Det kommer lidt an på hvad du skal bruge det til.
Hvis du gerne vil se film, og andre 'rigtige' optagelse, så er de helt billige modeller lidt udelukket. De fungerer ganske fint som monitorer og til HD-gaming og hvad har vi, men naturlig farve-gengivelse... det koster knaster..

Jeg kan kun tilslutte mig at Samsung har været rigtig gode det sidste ½ år...


HOV: Lige én gentagelse: Der findes ikke nogen standard for måling af kontrast-forhold! Det giver derfor ikke mening at sammenligne disse tal imellem forskellige firmaer...
Have you considered sucking less?
HNHNSkrevet 05/04-06 11:59 
Kan varmt anbefale samsungs LE32M51 eller LE32M61.

Har selv et LE32M51 og syntes det er super godt både til xbox360 og pc det bruger jeg det mest til..
la0sla0sSkrevet 05/04-06 12:08, rettet 05/04-06 12:18 
Jeg går også mere og mere og varmer op for hd-tv ideen, men i forhold til digitalt fjernsynssignal, kan jeg ikke lige overskue de ekstra månedlige Stofa omkostninger i forhold til SUen og postarbejdet. Anyway det jeg tænker på her er, hvor grelt analogt tv i virkeligheden er, og kan det afhjælpes på nogen måde?

edit: kender nogen af jer egentlig nogle gode danske sider omkring hdtv?
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 05/04-06 12:34 
Palsgaard>
Hva med kontrasten?

hvis man ofre lidt mere og vælger samsunds M61 model for man en kontrast på 5000:1 i forhold til Mirai'ens 1000:1


Som MrCase siger er den svær at regne med. Samsung bruger begrebet Dynamisk Kontrast, som er meget højere end almindelig kontrast. På specs for det andet tv, står der bare kontrast. Det er en anden størrelse :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/04-06 19:46, rettet 05/04-06 21:13 
HN>
Kan varmt anbefale samsungs LE32M51 eller LE32M61.

Har selv et LE32M51 og syntes det er super godt både til xbox360 og pc det bruger jeg det mest til..

Hvorfor foretrække M51 eller M61 i forhold til R51/61?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/04-06 20:00 
Jeg har selv et LG 42 hd plasma tv, det har kostet 20.000kr og det er uden tvivl alle pengene værd, det står knivskarpt, lækre farver og kontrast, intet at sætte en finger på her... Så jeg vil klart anbefale et LG plasma
For The Love Of The Game
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/04-06 20:06 
Jeg har besluttet det skal være en lcd-skærm :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/04-06 20:17, rettet 05/04-06 20:21 
en lcd skærm, har et meget rolig billede, men med mindre kontrast end en plasma, og så ghoster den når billedet bevæger sig hurtigt... Tager jeg helt fejl drenge? Jeg valgte et plasma pga den lækre skarpe kontrast, frem for et lidt mattere men roligere billede

EDIT: Det var ikke for at lyde negativ overhovedet. Der er pludser og minusser ved både lcd og plasma, så jeg syntes bare at jeg ville nævne det, allright ;) Men køb de nyere modeller, da der er en betydelig kvalitets forskel på en ny model og en ældrer model...
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 05/04-06 20:52 
Farverne er bedre på et Plasma også mht. konstrast, men det er vist en skrøne at LCD'erne ghoster. Det var i gamle dage. Køber man en forholdvis ny model med god opdateringshastighed, skulle det ikke være et problem :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/04-06 21:42, rettet 05/04-06 21:50 
Også nogle af de nyeste LCD-TV har en smule efterslæb i billedet, men ikke meget.

Har et http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?site=odw_da_DK&category=TVP+LCD+TV&product=KLV-S32A10E] Sony KLV-S32A10E[/LINK]" target=""> Sony KLV-S32A10E (deres nyere Bravia LCD-HDTV-serie) og er godt tilfreds efter at have eksperimenteret lidt med dets personlige indstillinger. For tiden har jeg næsten droppet min Pioneer-dvd-afspillers komponentsignal til fordel for digital afspilning over pc, DVI-I-udgang på grafikkort til HDMI-indgangen på tv'et (opskaleret til 1080i).

http://www.sony.dk/product/CompareProducts.action?site=odw_da_DK&pcReturnUrl=%2Fproduct%2FProductComparisonWizard.action%3Fsectiontype%3DProduct%26site%3Dodw_da_DK%26modelName%3DKLV-S32A10E&models=KLV-S32A10E&models=KLV-V32A10E]KLV-S32A10E og KLV-V32A10E[/LINK]" target="">KLV-S32A10E og KLV-V32A10E anbefales igennem diverse tests som værende blandt de bedste LCD-HDTV på markedet p.t., rent prismæssigt kontra kvalitet (fås ned til omkring 10.399 kr).

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=164036]Prissammenligning[/LINK]" target="">Prissammenligning

la0s>
Anyway det jeg tænker på her er, hvor grelt analogt tv i virkeligheden er, og kan det afhjælpes på nogen måde?

Sony bruger et støjreduktionsfilter - i hvert fald i deres Bravia LCD-HDTV-serie - der får det analoge signal til at fremstå mere klart. Det kan dog betale sig at slå det fra under gaming og dvd-afspilning, fordi filteret gør mørke nuancer lysere. Ved at rode med de personlige indstillinger giver tv'et generelt fine nuancer i de mørke partier af billedet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JmogJmogSkrevet 07/04-06 03:20 
fum>
HDCP-kopibeskyttelse?

Præcis. For at være helt eksakt så kan materiale, der er HDCP-beskyttet ikke outputtes over analoge forbindelser. Nogle (men ikke alle) af filmstudierne har tænkt sig at udgive HD-DVD og Blu-ray film med HDCP-beskyttelse på. Hvis man bruger de analoge outputs vil man kun få 540p-opløsning, mens HDMI og DVI vil kunne køre 720p, 1080i og 1080p.

Selv de studier, der har annonceret at de ikke vil bruge HDCP fra starten af har mere end hintet at med tiden, så vil de indføre det på nye udgivelser. Der er med andre ord rigelig grund til at sørge for at få et apparat med HDCP-kompatibel digital udgang. Stort set alle nye apparater med DVI og HDMI har dog det.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 07/04-06 19:31 
Hvilken opløsning skal man gå efter? ka se der er forskel på lcd og plasma :(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
JmogJmogSkrevet 07/04-06 19:43 
Bare sørg for at få et der ikke har under 1280x720.

De mest udbredte opløsninger blandt HDTV i Europa er:
1280x720
1280x768
1366x768

1280x720 er den mindste men også den eneste der perfekt matcher 720p og derfor undgår skalering, hvis kilden er 720p. Reelt, så ligger alle tre opløsninger så tæt på 720p, at det ikke betyder noget, hvilken en dit apparat kører med.

apparater med native 1080i er ikke særligt udbredt i Europa. Plasma og LCD kører så vidt jeg ved altid i progressive, så de laves ikke med 1080i-paneler (1080i kilder skaleres). Det er i langt højere grad CRT HDTV som kører native 1080i og de er endnu ikke blevet særligt udbredte i Europa. Det skal dog nok ske, da de at dømme udfra amerikanske priser er latterligt billige at producere.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 07/04-06 21:02 
er blevet fortalt at det netop kun 1366x768 der er ægte hdtv...?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HeroldHeroldSkrevet 07/04-06 22:30 
Nope, ægte HDTV er 1280x720, bedre kendt som 720p. For at et TV skal være "HD-Ready", skal det kunne vise 720p og 1080i (sidstnævnte skal den bare kunne vise via skalering) og have en digital indgang, så vidt jeg husker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 07/04-06 22:47 
Med hensyn til det Mirai, så har jeg eet og er meget, meget tilfreds.
Flot billede, og kunne snildt koste en hel del mere i forhold til kvaliteten. Designet er en smagssag, men i mine øjne det flotteste af de billige modeller. Samsung er naturligvis flottere, men jeg går nu mere efter indhold, og her kan Mirai sagtens være med.
MrCaseMrCaseSkrevet 08/04-06 00:52 
ægte og ægte... om ikke særlig mange måneder vil Sony nok begynde at påstå at kun 1080p er ægte HDTV...

Men men... 720p er da den gængse høje opløsning lige nu,,,
Have you considered sucking less?
HeroldHeroldSkrevet 08/04-06 01:58 
Det er heldigvis ikke Sony der sætter standarden :D Det er også de færreste TV der kan snuppe det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 08/04-06 07:38 
Der er også et Mirai med en opløsning på 1280x720 - det er vel potentielt bedre så?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JmogJmogSkrevet 08/04-06 20:52 
Medmindre din primære HD-kilde er en PC, så ja. Du vil kunne køre alle X360-spil (og formentlig PS3 også) uden skalering i den opløsning.

Da HD-DVD og Blu-ray vil køre 1080p native og nedskalere til 1080i/720p, så vil man med et 720p display her undgå at have to nedskaleringer og istedet nøjes med en.
ChronoChronoSkrevet 09/04-06 08:13 
Er det så ikke en nedskalering og en opskalering? Først ned til 720, og så op til 768?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 09/04-06 12:22 
Kommer det ikke i sidste ende an på tv'et, eller smider alle TV-apparater det konsekvent op i 768, hvis det har den opløsning. Det optimale ville være være at cutte 24 linier i toppen og 24 i bunden?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/04-06 12:26 
signalet bliver skaleret til at passe til LCD/Plasma panelet's native opløsning.
Det optimale er da udnytte hele skærmen så længe der er mulighed for det. Ellers må du hen og skære af i siderne også (for at bibeholde det rigtige størrelsesforhold), og det tror jeg ikke særlig mange ville være tilfredse med ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HeroldHeroldSkrevet 09/04-06 12:34 
Jeg vil foretrække mit billede med så lidt skalering som overhovedet muligt, hvis jeg skal være ærlig :) Det betyder selvfølgelig uendeligt lidt, når det er så lidt som det er, hvis TV'ets scaler samtidigt er god. Er den ikke det, så vil jeg hellere undvære, og tage bjælkerne :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/04-06 12:41 
Jeg er som sådan enig med dig, men med jo dyrere apparat, jo bedre skalering. :-)
Har set dvd-afspillere der opskalerede til 720p, og det så sgu godt ud. Langt bedre end hvad en prosonic/hisense lcd skærm fra bilka præsterer.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JmogJmogSkrevet 09/04-06 20:37 
Chrono>
Er det så ikke en nedskalering og en opskalering? Først ned til 720, og så op til 768?

Jo med et 768p display. Min pointe var, at der kun ville være én skalering med et 720p display.

768p display:
1080p->720p->768p

720p display:
1080p->720p

De eneste, der helt vil kunne undgå skalering, er folk med 1080p displays. De er imidlertid så dyre, at det ikke er særligt relevant for en ret stor portion af os.
JmogJmogSkrevet 09/04-06 20:40 
Herold>
Kommer det ikke i sidste ende an på tv'et, eller smider alle TV-apparater det konsekvent op i 768, hvis det har den opløsning.

Hvis vi snakker om TV med spøjse opløsninger såsom 1280x768 (som ikke er perfekt 16:9), så er der to metoder de kan behandle 720p-kilder på:
-Vise billedet uden skalering og dermed ikke udnytte hele skærmarealet. Det vil medføre nogle ret små sorte barer i top/bund.
-Skalere billedet til skærmens opløsning og dermed udnytte hele skærmarealet.

Det er dog ikke alle TV, der har mulighed for at bruge den første metode. Når de kan, så er det valgfrit, hvilken en man vil bruge.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/04-06 08:44 
stort set alle tv jeg ka finde har 1366x768... betyder der meget ringere kvalitet end 1280x720?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MrCaseMrCaseSkrevet 10/04-06 10:28, rettet 10/04-06 10:30 
Hmm... i teorien jo. I praksis... nej. Som sagt. Alle nye paneler er i 1366*768... ikke fordi jeg ved hvorfor.

Det er jo lidt det samme som at en ntsc Dvd burde se optimalt ud på en 852*480... men de fleste af os kan da godt skrive under på at det ser bedre ud på en højere-opløst plasma end en normalt opløst plasma... selvom man scaler det.
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 10/04-06 10:45, rettet 10/04-06 11:06 
Azalon>
Har set dvd-afspillere der opskalerede til 720p, og det så sgu godt ud. Langt bedre end hvad en prosonic/hisense lcd skærm fra bilka præsterer.

Det kan jeg kun give dig ret i!

Har selv en Denon med indbygget scaler og en kvalites DVD scaleret til 720p via HDMI ser fantastisk ud :)
tastasSkrevet 10/04-06 12:37 
Beano>
Det kan jeg kun give dig ret i!

Har selv en Denon med indbygget scaler og en kvalites DVD scaleret til 720p via HDMI ser fantastisk ud :)

Må jeg spørge hvilken Denon DVD du har, og hvordan man kan finde ud af at den kan "opskalere".

Har nemlig en Denon DVD-2200 med component udgang, og blev lidt nysgerig efter om min model nu havde den mulighed også :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
tastasSkrevet 10/04-06 16:39 
Nu spørger jeg lige her igen i relation til ovenstående.

Hvis éns DVD kan outputte i progressive scan er det så en fordel at skifte til det hvis TV'et understøtter dette fremfor RGB?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 10/04-06 16:45, rettet 10/04-06 17:57 
Ja! Progressive scan fylder alle linjer ud i stedet for hver anden, som med f.eks. RGB og normal TV.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 10/04-06 17:31 
Ok, nu har jeg nemlig et HD-tv, så det var om jeg kunne hente noget ved at skifte til progressive så :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/04-06 18:22, rettet 10/04-06 18:24 
Det kan du bestemt. Selv billige lcd skærme viser et langt bedre billede med prog. component i stedet for rgb.

TILFØJELSE:
Den Denon dvd du nok skal kigge på er model DVD-1920, der får du virkelig noget for pengene.
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Surround_Sound/DVD-afspiller/DENON_DVD-1920_DVD-afspiller_Soelv.htm
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 10/04-06 18:26 
tas>
Må jeg spørge hvilken Denon DVD du har, og hvordan man kan finde ud af at den kan "opskalere".

Har nemlig en Denon DVD-2200 med component udgang, og blev lidt nysgerig efter om min model nu havde den mulighed også :)

Det er en Denon 1920.

Mener ikke slet ikke Denon har afspillere der opscalerer via component, kun 720p/1080i opscalering via HDMI desværre.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/04-06 19:03 
Hvis alt flasker sig tror jeg beslutningen er truffet :)

kom endelige med de såkaldte aaarrrgg-udbrud hvis jeg er helt ude i hampen tak :)

Samsung LE40M61B
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
tastasSkrevet 10/04-06 19:11 
Azalon>
Det kan du bestemt. Selv billige lcd skærme viser et langt bedre billede med prog. component i stedet for rgb.

TILFØJELSE:
Den Denon dvd du nok skal kigge på er model DVD-1920, der får du virkelig noget for pengene.
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Surround_Sound/DVD-afspiller/DENON_DVD-1920_DVD-afspiller_Soelv.htm


Så må jeg nok hellere gøre det :)

Vil nu ikke til at skifte afspilleren ud...Den var dyr nok dengang jeg købte den.
Mit TV var nu heller ikke et af de billige...er et Samsung, modellen under den som Palsgaard har linket til.

Well, ser ud til at jeg må ud og investere i nye kabler - tak for alle de hurtige svar!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JmogJmogSkrevet 10/04-06 23:54 
Palsgaard>
Hvis alt flasker sig tror jeg beslutningen er truffet :)

kom endelige med de såkaldte aaarrrgg-udbrud hvis jeg er helt ude i hampen tak :)

Component, HDMI, VGA - der mangler ikke noget. Go for it :-)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 11/04-06 02:16 
Ovenstående er bestilt :) nu venter jeg bare på mine skide feriepenge :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
778 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig