X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Angående Oblivion problemer


Svar
TKTKSkrevet 04/04-06 07:25 
Problem:

Når jeg har dræbt en fjende i spillet og vil se hvad han har på sig, begynder spillet nærmest at fryse. Den tænker i mindst 15sek. Hvis jeg skal åbne en dør og den skal loade, ja så loader den i flere minutter. Lyden hakker også i introen til spillet?

Jeg har kigget og set bag på skiven, hvor der en ridse, man skulle tro den er lavet med en passer. Den er helt præcis og den eneste ridse. Ridsen var der da spillet blev købt!

Problemet opstår ikke ved andre spil, så hvad kan jeg gøre? Gå ned i Merlin og fortælle og få et nyt eksemplar? Går ikke ud fra at det er meningen spillet skal fryse/hakke i flere minutter af gangen, eller at der skal være denne ridse bag på skiven/spillet.
ChronoChronoSkrevet 04/04-06 07:48 
Har du prøvet det trick med at slette cachen? Det er nævnt i den anden Oblivion-tråd.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 04/04-06 07:57 
Jeps.... hold A-knappen inde mens spillet bootes indtil Bethesda logoet kan ses på skærmen.

Jeg gør det ca. hver 3. gang spillet startes - for tynd en fejl IMO.
TKTKSkrevet 04/04-06 09:21 
Gider i linke til den anden tråd?

Når jeg sætter spillet i altså? Så skal jeg holde A-knappen nede? Indtil Bethesda logoet kommer frem? Og så er det løst? :)
BeanoBeanoSkrevet 04/04-06 09:33, rettet 04/04-06 09:34 
Ja... hold evt. knappen nede helt indtil du ser Oblivion logoet, så er du sikker :)
TKTKSkrevet 04/04-06 10:40 
Ups: Det er XBOX 360 versionen.

Kan man gøre det der :) ? Eller skal jeg få det byttet...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-06 10:53 
Tricket er til Xbox 360 versionen.
HeroldHeroldSkrevet 04/04-06 11:27 
Selvom jeg efterhånden gør det konsekvent, hver eneste gang jeg spiller, så synes jeg stadig at spillet lagger lidt ved døre og loot. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TKTKSkrevet 04/04-06 12:03 
Og det vil jo så sige at selvom jeg får det byttet, så vil det ikke hjælpe, da det vil komme igen, ik?

Jeg må hjem og prøve ..tak
WehnerWehnerSkrevet 04/04-06 12:13 
Jeg har ikke gjort det en eneste gang. Spil af Oblivions størrelse kommer altid til at hakke en smule i sær nær loading-områder. Det må man bare være indstillet på og så ellers ikke lade sig irritere af det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TKTKSkrevet 04/04-06 12:24 
Jamen Wehner, det burde da ikke tage adskillige minutter for at fx. åbne en dør:)?

Det væsentlige er jo at det så ikke er mit spil der er noget i vejen med, men altså er en fejl i alles.

Opdaterer lige om A-tricket virker for mig også, når jeg engang kommer hjem, ellers må det blive byttet til Kameo;
)
BeanoBeanoSkrevet 04/04-06 12:49 
Hvis frameraten bliver ringere og ringere i spillet (på steder der før har kørt bedre) og der kommer undeligt pauser i menuerne, så er det cachen der skal nulstilles.

Men frameraten kan selvfølgeligt ikke laves perfekt med løsningen.

Og ja, det nytter ikke at bytte spillet hvis det er cachen der bare skal slettes.
TKTKSkrevet 04/04-06 12:51 
Nu er jeg NOOB;D

Hvordan sletter jeg cachen/nulstiller den i spillet på min xbox?
TKTKSkrevet 04/04-06 12:59 
...Ved at holde A inde. Ok :D
BeanoBeanoSkrevet 04/04-06 13:01, rettet 04/04-06 13:01 
Som jeg har beskrevet overover... *suk* ;)

Edit: For langsom... :)
TKTKSkrevet 04/04-06 13:02 
Hehe, ja tak.

Tak for hjælpen x)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig