X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Making of Donkey Kong Country


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/04-06 21:23 
Grineren: http://video.google.com/videoplay?docid=-7511271855512729880&q=nintendo+power&pl=true

Ken Lobb har sort hår:D Tiden er gået hurtigt.. Det er slet ikke til at fatte at det der kun var 10-11 år siden.
Well crucify the insincere tonight...
SnoopySnoopySkrevet 03/04-06 22:38 
Det bringer minderne frem...
The BruceThe BruceSkrevet 04/04-06 01:25 
FØJ, hvor er det ungt, amerikanskt og 90'er!!! ;-)

...især slutningen minder om hjernevask af den særligt sadistiske slags! 8oO
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dRxLdRxLSkrevet 04/04-06 02:03 
Spillet var da aldrig så godt som de får det til at se ud der, var det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 04/04-06 02:08 
Kollisionsdetektoren virkede en smule tilfældig, sværhedsgraden bestemt ikke prangende, men jeg finder nu stadig mindet om DKC1, 2 og 3 som værende blandt de allerbedste spilminder. Som klassisk platformer havde det sine tydelige begrænsninger, men som den revolution de prøvede at gøre spillet til, synes jeg det stadig det lykkedes til perfektion.
Aldrig tidligere og aldrig tidligere har en reklame lokket mig, som den tøndeskudte Donkey Kong på TV2.
dRxLdRxLSkrevet 04/04-06 02:19, rettet 04/04-06 02:21 
Nu er jeg ikke så god til gramatik men er "Aldrig tidligere og aldrig tidligere" det samme som "førdatid" (pluskvamperfektum)? ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 04/04-06 02:52 
Enten dét, eller så sover jeg allerede - du beder selv om svar på den skæve side af min døgnrytme ;)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 04/04-06 09:58 
Haha hvor sjovt, den så jeg i sin tid, tror den fulgte med til et tysk Nintendo blad dengang. Herlig nostalgi!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Bede-xBede-xSkrevet 04/04-06 13:38 
dRxL>
Spillet var da aldrig så godt som de får det til at se ud der, var det?

Spillet er bedre end det ofte bliver gjort til herinde, men selvfølgelig ikke helt så vildt, som visse anmeldelser gav udtryk for på udgivelsen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
silverstarsilverstarSkrevet 04/04-06 16:15 
Jeg synes helt sikkert at Donkey Kong Country serien på SNES er meget imponerende, grafisk var det en milepæl for maskinen, og de mange extra områder i runderne er med til at give spillet lang holdbarhed. En must-have serie til SNES.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig