X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så fik jeg Resident Evil 0


Svar
OkottaOkottaSkrevet 04/03-03 14:02 
Ganske kort, så er spillet faktisk pænere end Remake; Karaktermodellerne er
nu *rigtigt* flotte, og den eneste forskel mellem modellerne i CGI scenerne
og i gameplay er, at man noglegange kan ane lidt kanter på figuerne...men
det er ganske lidt.

Styringen er som vi kender den; Ikke noget nyt der, og styringen vil ikke
omvende nogen.......jeg har det dog helt fint med den, men det har jeg altid
haft.

Muligheden for at arbejde sammen i spillet, er enkelt og genialt
lavet.....det er så dejligt nemt, at det hurtigt bliver intuitivt.

Spillet har iøvrigt en 60Hz funktion.....men det burde faktisk være en
selvfølge idag.

Alt i alt, så tyder det på at Resi 0 er et godt Resi spil, og sådan skal det
jo bare være.

Og det er altså så FLOT Resi 0. Jeg er imponeret over, at det ER flottere
end Remake.....way to go Capcom; Det hele virker utrolig polished.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:12 
Jeg blev personligt træt af konceptet ved 3. RE udgivelse, men jeg vil da lige tage en kigger på det.
» a winner is you «
RaGeRaGeSkrevet 04/03-03 14:59, rettet 04/03-03 16:16 
Køber også et eksemplar her på fredag, så må vi jo se, om det holder standarden? Resident Evil 0 har nemlig ikke fået topkarakter alle steder, så mine forventninger holder sig lidt tilbage... Grafisk er spillet sikkert top, men er sgu spændt på at se, om den nye del med at styrer 2 personer i spillet virkeligt er så nyskabende for et RE spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 15:34 
Jeg skal helt sikkert have det. Det lyder ikke til der er sket store skrit frem, men tilgengæld er der ikke noget der er blevet forværret.
Jeg tør nok ikke spille det alene, men så må jeg jo bare bede om noget selskab fra vennerne;)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 04/03-03 15:52 
Det kan være, man får mulighed for at se det til KT5?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FanboyFanboySkrevet 04/03-03 20:13 
Det lyder rigtig godt. Glæder mig til at få fingrene i det!
DunwichDunwichSkrevet 08/04-21 21:11, rettet 08/04-21 21:14 
Resident Evil Zero HD Remaster inkl. Resident Evil Remaster, er pt på tilbud til Xbox, til 74 kr, og så er det en nobrainer at investere.

Jeg er i gang med endnu en gennemspilning af Zero, og er helt væk i det spil, igen. Med Alternate controls, behøver man heller ikke døje med tank controls, og selvom spillet efterhånden har hen ved 19 år på bagen, mærker man det nærmest ikke i gameplayet, udover selvfølgelig i de sædvanlige RE puzzles, som er hvad de er; Men i Zero synes jeg egentligt ikke de er specielt obskure, bare spøjse flere af dem - et kæmpe skakbræt-puzzle, på gulvet, midt i et kontor, for at skjule en bog i en skuffe, i et kontorbord. Men som skakfan, synes jeg stadig det er fedt fundet på.

Man erhverver sig jo også visse skills, i forbindelse med at spille spillet, så måske vil jeg næste gang prøve at spille det, primært med kniven - som jeg ikke bruger denne gang, overhovedet faktisk. Men det kan en ny gennemspilning så afsløre, om jeg magter.

Bedre end originalen? Ja, det synes jeg på flere punkter at Zero er, og buddy gameplayet, er slet ikke så slemt, som jeg frygtede det ville kunne være, alle de år senere. Det er nærmest helt hyggeligt, at sidde og nørde med deres inventory, og få tingene til at passe bedst, med den der nu bør bruge hvilke våben og hvor.

Og til 74 kr for begge disse klassikere, er det ret dumt ikke at slå til.

Knife only:

https://www.youtube.com/watch?v=OACiratRhGQ
ExceptionExceptionSkrevet 09/04-21 01:13 
Dejligt at høre en personlig erfaring fra RE Zero Remaster :)

Jeg har voldspillet RE Remake, og gennemført det jeg ved ikke hvor mange gange.

Dog så er det lige netop "buddy" delen som jeg ikke er så varm på i Zero. Derfor ejer jeg det heller ikke på Xbox endnu.

Kunne være jeg alligevel skulle kaste noget mønt efter det...:)
DunwichDunwichSkrevet 12/04-21 10:22 
Jeg skal også have spillet RE Remake, når jeg er færdig med Zero. Tør ikke spille to RE spil på een gang; Jeg kan ikke overskue at have gang i mere end eet stort og detaljeret kort ad gangen, i mine spil, samt alle de andre ting der er at holde styr på i RE spillene. Det kræver sgu fokus ;)
ExceptionExceptionSkrevet 17/04-21 16:47 
Jeg ved hvad du mener. :)

Har for resten anskaffet mig den "bundle" der til de 74'ish kroner. Det er nu meget sjovt at prøve Zero igen. Jeg er dog stadig utroligt meget nøjeren når Rebecca og Billy bliver adskilt.

"Nr.1 Rule why people die in horror movies?
Because they fucking split up." :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig