X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Daxter gratis til PSP!


Svar
ComradeComradeSkrevet 01/04-06 15:04, rettet 01/04-06 15:15 
Jep den er god nok .. Sony har fået lavet en fejlproduktion på 120.000 stk som var rettet mod det tyske marked, men som har fået danske covere og manualer.
Så derfor viser Nordisk Film Interactive sig fra sin gode side og giver spillene gratis ud!

De gives ud på rådhuspladsen fra og med 14. april.
Bare man dog boede i nærheden...

Jeg hoppede ellers på den da jeg så den ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SephirothSephirothSkrevet 01/04-06 15:05 
Fedt man ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HeroldHeroldSkrevet 01/04-06 15:13 
Ej, så kan jeg godt være ærgerlig over at jeg lige har givet min PSP væk. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalsgaardPalsgaardSkrevet 01/04-06 15:38 
Hvis nogen kan finde plads i sit hjerte til at hente 1 til mig ville jeg være utrolig glad!!

PÅ FORHÅND MANGE MANGE TAK!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/04-06 15:45, rettet 01/04-06 15:46 
Det må da vist være en aprilsnar af den sygeligt onde slags :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 01/04-06 17:11 
Fra i dag eller er det den 14.April
HeroldHeroldSkrevet 01/04-06 17:13 
Fra den 14. april. Men jeg tror man skal være der hurtigt. Jeg har hørt om folk, der vil ligge i kø allerede fra den 12. Der er jo kun 120.000, og der er solgt mere end tre gange så mange PSP'er i Danmark ifølge Dansk Statistik.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/04-06 17:38, rettet 01/04-06 17:40 
Jeg kan ikke helt finde ud af, om folk her joker og det bare er mig der ikke kan følge med, eller om folk virkelig tror at der vil blive foræret op mod 120.000 kopier af et spil væk. Come on, naturligvis er det en aprilsnar :) Hvilket firma ville under nogen omstændigheder forære så mange spil væk? Og under ingen omstændigheder et så nyt spil. Tænk på, hvad det ville gøre salget, når alle folk og deres bedstemødre ville sælge deres kopi (som de havde hentet udelukkende fordi det var gratis) for nærmest ingen penge :)
SephirothSephirothSkrevet 01/04-06 18:39 
Herold>
Fra den 14. april. Men jeg tror man skal være der hurtigt. Jeg har hørt om folk, der vil ligge i kø allerede fra den 12. Der er jo kun 120.000, og der er solgt mere end tre gange så mange PSP'er i Danmark ifølge Dansk Statistik.

Eller osse var det tre gange så få ;)
Men nogle kommer nok for at få flere eksemplarer, som de kan sælge på eBay, så skynd jer.
Jeg må desværre nøjes med den gratis Xbox 360, der blev delt ud i London, da de havde kommet til at putte engelske manualer sammen med et stort parti tyske maskiner. Sådan kan det gå :(
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
EchoEchoSkrevet 01/04-06 18:42 
Jeg er stadig i tvivl - Er det her en joke?
I hvert fald så har jeg selv spillet, så det er rimelig lige meget, men hvis jeg kan tjene en 600-1000 bobs på at hente 2-3 eksemplare så gør jeg det!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
HeroldHeroldSkrevet 01/04-06 18:47 
Echo, det synes jeg du skal! Jeg kommer ihvertfald selv. Måske skulle vi slæbe en generator og et tv + konsoller med til køen?

Jeg kan nok godt stille med et villatelt og et 32" fladskærms-tv, forudsat at jeg får et nyt inden for de næste 14 dage.

Lad os lave en liste ligesom til konsoltræffet!

Jeg kan tage:

32" TV
SNES
PS2
Xbox
Xbox 360

Jeg har også nogle enkelte spil jeg kan slæbe med, men hvis der er noget folk _virkelig_ gerne vil spille, så tage det med. Jeg har selv ekstra controllere.

Join in! Det bliver superhyggeligt!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/04-06 19:34 
Sephiroth>
Men nogle kommer nok for at få flere eksemplarer, som de kan sælge på eBay, så skynd jer.

Echo>
I hvert fald så har jeg selv spillet, så det er rimelig lige meget, men hvis jeg kan tjene en 600-1000 bobs på at hente 2-3 eksemplare så gør jeg det!

Endnu en gang stresser jeg grunden til, at dette naturligvis er en aprilsnar :)
ComradeComradeSkrevet 01/04-06 19:40 
Jeg er klar Herold! Jeg regner med at tage en container med, så skal jeg nok sende et eksemplar ud til alle PR brugere, forventer selvfølgelig at alle porto omkostninger bliver dækket!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
la0sla0sSkrevet 01/04-06 20:13 
Ja det er selvfølgelig en aprilsnar!
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 01/04-06 20:20 
Ja, jeg har heller ikke noget problem med at tage et par eksemplarer med - bare send mig en PM. Jeg har allerede følgende på listen. Jeg opdaterer som folk skriver til mig.

Folk der vil have Daxter, men som ikke kan komme:

RJK
dRxL
King Chaos


Andre?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
EchoEchoSkrevet 02/04-06 00:06 
hvis det her ikke er en joke, så tror jeg ikke de uddeler mere end ét eksemplar per mand.
Tænker på at ringe til GR og et par dage, så aprilmania er stilnet af og spørge om der er noget i det...
Det er dog lidt underligt at der intet står om denne fejl, eller uddelingen på PS hjemmeside.
JEg tror vi er blevet tørret godt og grundigt.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/04-06 00:11, rettet 02/04-06 00:13 
Jeg tror ikke du forstår den dybe sarkasme der kommer fra flere af dette forums brugere Echo ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 02/04-06 00:11 
Det er selvfølgelig en aprilssnar. 120.000 danske eksemplarer af et PSP-spil, ville selvfølgelig ryge direkte til forbrændingen (eller whatever), før de ville blive givet væk på det danske marked kort efter udgivelsen af spillet, som iøvrigt skulle være et af de bedste til PSP. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalsgaardPalsgaardSkrevet 02/04-06 07:48 
jeg bliver fandme narret hvert år... tror jeg vil de-træne min naivitet til næste år :(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
EchoEchoSkrevet 02/04-06 17:20 
jeg er så ufatteligt naiv - skammer mig virkelig.
Udover det så kan jeg sige at det ER det bedste spil til PSP til dato - gennemførte det her i sidste uge, og er meget tæt på 100% nu.
Men inden for dette år kan meget ændre sig, der kommer jo både Devil may cry series, MGS (har endnu ikke fået nogen titel) og crises core: final fatasy 7... Tror de er svære at forsvare sig mod.
Lige nu sidder jeg bare og glæder mig til Monster hunter freedom.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig