X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forbindelse til xbox live mm.?


Svar
TKTKSkrevet 31/03-06 20:48, rettet 31/03-06 20:49 
Hej

Min bror har lige købt en xbox 360 (premium/den store pakke). Jeg prøver at få ham online. Jeg har ethernet-kablet i xbox'en forbundet til den stationære pc. Det giver dog ingen forbindelse lige nu kan jeg se.

Skal jeg vente lidt, eller skal det sættes direkte i routeren eller hva den hedder?
Den stationære har nemlig trådløs forbindelse til routeren, så tænkte jeg at den kunne fange signal til routeren gennem der. Håber i forstår. :)

Og... Kan han ikke gå ud og købe hvilket som helst spil fra den "gamle" xbox og spille på hans nye 360'er? (premium pakken)
00Void00VoidSkrevet 31/03-06 20:55 
Xboxen skal direkte i routeren. Dette kan gøres med at ganske almindeligt netkabel.

Xbox360 er mig bekendt ikke bagudkompitabel (kan ikke spille gamle spil) endnu.. Jeg har hørt noget om det kommer. Men det vil selvfølgelig ske med de nye versioner.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KTCKTCSkrevet 31/03-06 21:40 
Xbox 360 skal kobles til, som du ville koble en PC mere på netværket, kort og godt...

Det er bagudkompatibel med udvalgte spil, og du kan se en løbende opdateret liste på Xbox.com. Denne funktion kræver i øvrigt at du får hentet "profiler" til spillene på nettet og har harddisk på din 360.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TKTKSkrevet 31/03-06 22:29 
Nu kan jeg bare ikke få ham ind på "live". Jeg har jo fået silver-membership står der, men alligevel bliver jeg spurgt efter visa-card informationer?
Så jeg skal simpelthen give oplysninger om visa-card før jeg kan komme videre?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig