X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boykot 50 Cent


Svar
millenniummillenniumSkrevet 31/03-06 12:14, rettet 31/03-06 12:15 
Jeg læste fornyligt et forum-indslag skrevet af en afro-amerikaner der kommenterede 50 cent's film "Get rich or die trying", og der var ikke meget sympati tilovers for rapperen med kanin-tænder. 50 cent repræsenterede alt det som en konstruktiv sort mand i USA absolut ikke vil relateres med: Vold og våben. Stoffer og egoisme. Had og intolerence.

Og manden har jo ret. - Så skulle vi ikke bare gøre det helt rigtige: opfordre til en boykot der rammer kilden selv.

Køb ikke hans musik: 50 Cent rapper som om han er ligeglad med sin egen musik.
Køb ikke hans spil: Det stinker alligevel.
Køb ikke hans film: Det er alligevel en gang selvpromoverende l*rt, der er erklæret som en af årets dårligste film.

Send et signal om at vi ikke gider se på en pumpet, kvinde-nedladende rapper der blærer sig med hvor mange skud-ar han har på kroppen.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 31/03-06 12:25 
Min personlige boykot af det fjols har været igang siden han blev kendt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 31/03-06 12:34 
I mener komikeren 50 cent...? Han er jo til grin.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 31/03-06 12:36 
Note to self: Køb lige så meget 50 Cent-merchandise, som jeg hele tiden har gjort.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/03-06 12:41 
"What happened to the dreams of a girl president?
She's dancing in the video next to 50 Cent"
Home is where the hardware is..
00Void00VoidSkrevet 31/03-06 13:15 
han er så sjov.. han mumler :o)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
nerosnerosSkrevet 31/03-06 13:40 
..og skæv tilmed.
Bashful Neophyte
MajorPMajorPSkrevet 31/03-06 16:34 
Jo, jeg er sikker på, at hvis 50-100 mennesker fra Danmark - der normalt aldrig ville købe noget af ham - boycuttede ham, så ville han virkelig få øjnene op for, hvad han har gang i. Strålende idé.
Når han nu finder ud af, at hans kommende album kun sælger 13.999.930 albums i stedet for 14 mio. albums, sælger 999.930 spil i stedet for 1 mio., så bliver han sgu nok bekymret og ændrer stil med det samme!

:-S
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
nerosnerosSkrevet 31/03-06 16:41 
Men boycutning er jo in....!
Bashful Neophyte
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 31/03-06 16:44 
Hvorfor lige ham, egentlig? Ikke at jeg selv kunne finde på så meget som at røre ved hans elendige testosteron-rap med en ildrager, men han er jo bare en del af en kultur hvori der er mange sorte der opfører sig sådan.
RitesRitesSkrevet 31/03-06 16:56 
Nok det mest idiotiske jeg længe har hørt.

Men held og lykke. Det skal nok blive en succes.
» a winner is you «
brondbrondSkrevet 31/03-06 18:04 
Enig - 50 cent er også noget af det mest idiotiske jeg har hørt.
KeenKeenSkrevet 31/03-06 18:22 
Nu er 50 cent en af de personer, som jeg virkelig ikke kan klare eller gider at høre om, men det er sjovt som vi konstant skal høre om ham, selv på dette forum...
NaieraNaieraSkrevet 31/03-06 19:35 
To tråde i forummets historie? Ja, det er virkelig slemt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 31/03-06 19:41, rettet 31/03-06 19:42 
Er det ikke nok med at vi bliver mindet om ham i radio og tv?
HankyHankySkrevet 31/03-06 19:51, rettet 31/03-06 20:03 
Knight Keen>
Er det ikke nok med at vi bliver mindet om ham i radio og tv?

Du kan da bare ta' og høre andet end The Voice, og se andet end Boogie & MTV ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BaggyBaggySkrevet 31/03-06 19:56 
Knight Keen>
Er det ikke nok med at vi bliver mindet om ham i radio og tv?

Du ser vist de forkerte kanaler og høre de forkerte stationer. Det godt nok længe siden jeg har hørt noget til galningen.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
dRxLdRxLSkrevet 01/04-06 00:20 
Jeg så ellers traileren til hans film i biografen i dag. Den så über lækker ud. Bitches and hard pumpin niga's galore.

Totalt street cred, dér!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 01/04-06 12:30, rettet 03/04-06 09:36 
MTV er da den fedeste kanal overhovedet. Hvis man ser den ved man virkelig hvad der sker i samfundet.
Bashful Neophyte
RonaldoRonaldoSkrevet 01/04-06 14:26 
Da 50 Cent blev kendt elskede folk ham. Da 50 Cent blev populær hadede de ham.

Han arbejder hårdt for de penge han tjener, hvilket ikke kan siges om så mange andre "kunstnere" på mtv.
ComradeComradeSkrevet 01/04-06 14:36 
Hvis han arbejder hårdt, hvem gør så ikke?

Jeg er ikke specielt meget for hans musik, men det er da catchy og er ganske udmærket til fest.

Kan dog ikke se hvorfor det skal gå ud over ham, der er da tonsvis af andre som opfører sig som idioter, se bare Kanye West..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CronossCronossSkrevet 01/04-06 15:02, rettet 01/04-06 15:02 
Man arbejder da også virkelig hårdt for sine penge, ved at blive skudt for at være en ussel narkohandler.

Eller hvad mener du lige, Ronaldo?
Mener du seriøst at han bruger tid på at finpudse sin musik, så den bliver så god som overhovedet muligt? Hvis dette er hvad du mener, så tror jeg altså at du trænger til at høre noget ordentlig musik :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/04-06 16:31 
dRxL>
Jeg så ellers traileren til hans film i biografen i dag. Den så über lækker ud. Bitches and hard pumpin niga's galore.

Totalt street cred, dér!

Hehe - Niggas og Bitches - Den må jeg se... ;-)

Jeg syntes faktisk manden er god til dét han laver...Ren hjerneløs underholdning (Altså 50 Cent ikke dRxL).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 02/04-06 08:01 
Totalt selvskabt. Han brød overhovedet ikke igennem til mainstream, fordi Dre og Em's navne var på coveret, næ nej.

Han skabte dem!

Jeg bryder mig slet ikke om hans nyere musik, men hvis han skal boykottes, hvem skal så ikke...
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 02/04-06 15:21 
Alt hvad 50 cent og lignende rappere og den slags fra USA står for har altid ligget så langt fra mig, at jeg i forvejen boycotter det så meget, jeg nu kan.
Godt nok har det aldrig lige faldet mig ind at bruge udtrykket "boycottet", jeg gider bare ikke have noget med den slags musik eller personer at gøre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 02/04-06 15:34 
ronaldo>
Da 50 Cent blev kendt elskede folk ham. Da 50 Cent blev populær hadede de ham.

Nope, jeg har hadet ham hele tiden ;)

Jeg har ikke noget imod god hip hop, men den der gang mainstream-pop-prostitution han kører ridende på Dre & Eminems rygge har jeg minus respekt for. Og jo, musikken er også crap.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 03/04-06 09:54 
ronaldo>
Da 50 Cent blev kendt elskede folk ham. Da 50 Cent blev populær hadede de ham.

Han arbejder hårdt for de penge han tjener, hvilket ikke kan siges om så mange andre "kunstnere" på mtv.

Han arbejder hårdt ja, men det er da med hans egen fri vilje. Man kan kun grine af hvor hårdt han arbejder når hans musik er så utoligt ringe, og så tror jeg ikke man skal have ondt af manden, fordi der er nogen som ikke kan lide hans musik. Nu er der faktisk meget bedre og intelligent rap fra bla. Blackalious og Jurassic five.

Yo..yeah! It's your birthday mumle mumle.....mumle..!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig