X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Godfather XBOX


Svar
nerosnerosSkrevet 30/03-06 12:04 
Jeg tænker på at købe The Godfather til Xbox. Dog er jeg en smule forundret over, at det ikke har fået så skyhøje karaktere som jeg egentligt troede at det ville få. Så er der nogen som kan give nogle indtryk eller vuderinger af spillet. Godt og Dårligt osv.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/03-06 14:23 
Jeg synes faktisk det er et ok spil - specielt set i lyset af, at det er en EA spil/filmlicens.

Det har nogle tekniske problemer (ustabil framerate), men det er da forholdsvis underholdende. Er man til mafia/Godfather temaet, er det da værd at investere i.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PapandPapandSkrevet 30/03-06 19:29 
Er Xbox versionen den bedste?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KTCKTCSkrevet 31/03-06 01:07 
PC-versionen er den, hvor du kan opnå det bedste resultat, hvis du har en fornuftig computer.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/03-06 09:32 
Desværre er styringen i PC versionen helt i skoven - den er langt bedre med en kontroller.

Jeg vil anbefale Xbox versionen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 31/03-06 13:42 
Så tror jeg at jeg vil prøve et køb, man kan jo altid bytte skidtet.
Bashful Neophyte
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 31/03-06 13:44 
Jeg spiller det på PC (til anmeldelse) og bruger en 360 controller.

Spillet er i min mening pænt uimponerende, især set i forhold til standarderne for PC-spil. Nu er det godt nok en del tid siden jeg spillede Mafia, men jeg erindrer klart hvordan det gjorde flere ting bedre end Godfather og det udkom i 2002...
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig