X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Børnespil?


Svar
BlossomBlossomSkrevet 29/03-06 15:55, rettet 29/03-06 15:57 
Jeg mangler et børnespil til min knægt på 3½..
Det skal være let at styre og simpelt at finde ud af..

Synes det er meget svært da de fleste øges i sværhedsgrad efter ganske kort tid, og tålmodighed er ikke lige den alders store styrke.

Har prøvet med Finding Nemo og Madagascar, men de er for svære for ham da der er meget med præcision og hurtighed.

Er der nogen der kan anbefale et absolut begynder-børnespil?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BobbeBobbeSkrevet 29/03-06 18:08 
Startede selv med Donkey Kong Country til SNES, dengang tilbage i 1994. Kan klart anbefales.
Spiller nu: Wii
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/03-06 18:18 
Det eneste min søn på 3 år kan finde ud af, og gider at spille mere end 5 min, er mario party i singleplayer, da konceptet er til at forstå og mange gange kun kræver en knap og en pind eller kun en af dem.

Har også prøvet find nemo og andet, men 5 min efter start lagde han altid joypadet fra sig, men ikke i mario party.
are you CHICKEN?
GatmanGatmanSkrevet 29/03-06 19:19 
Jeg ved ikke hvor god følgende anbefaling er, da det nok kræver en vis fascination af spiluniverset, men:

Mine nevøer, på ca. samme alder, har brugt mange timer på at tæske løs i Pokémon Stadium. De forstår ikke noget af selve kampene så der er ingen strategi indblandet når de spiller, men billederne af de kæmpende, velkendte figurer er nok til at fange deres opmærksomhed i timevis.
Om 2'eren eller Pokémon Colosseum adskiller sig meget fra denne forgænger ved jeg ikke, men det ville undre mig hvis de gjorde.
Michael_Michael_Skrevet 29/03-06 19:42 
Pixeline. Dreng eller pige er irrelevant.
dchangdchangSkrevet 29/03-06 19:48 
Hvad med de første spil i Disney-serien? Såsom Løvernes Konge, Peter Pan, Junglebogen osv.

Dem startede min efternøler-lillebror med i 4-5 års alderen, og dem var han ret glade for.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RuneSPRuneSPSkrevet 29/03-06 19:59 
hva med mario kart, det er da forholdsvis simpelt :) knappen i bund og så derudaf :D
ElgenElgenSkrevet 29/03-06 22:21 
Byggemand Bob til PS1'eren er supersejt, og der er mange opgaver i forskellig sværhedgrad og af forskellig karakter.
Min søn elsker det, så hvis din knægt er Byggemand Bob fan er det lige sagen.
Og så er det gammelt, så der burde være en fair chance for at finde det til under 100 bobs (hehe).
Fandt selv mit i SuperBrugsen til 99,- inkl. et uoriginalt memkort.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BlossomBlossomSkrevet 29/03-06 23:16 
tak for svarene..

mariokart og Marioparty er begge god bud til gcn, jeg er dog bare bange for at han ikke er tilfreds med ikke at vinde.
Han har på én eller anden måde svært ved at forstå selve idéen i spillene.. F.eks at man skal følge vejen i Mariokart. Og at man skal køre om kap.
Derudover er han slet ikke god til at styre . Hvis han skal dreje en smule, trykker han bare pinden i "bund" mod den side han vil dreje til, og så bliver han tosset når den drejer for meget og han ikke kan følge med.

Byggemand bob var et kanon forslag da han elsker filmene.
Jeg ejer dog bare ikke en ps1.

Jeg har købt disney's Vsmile til ham, men det virker for ensformigt til ham. Han gider ikke længe af gangen.

Han har spillet en del Mdagascar idag, selv om han ikke forstår hvad han skal, så er han vild med det, da han elsker filmen og figurerne.

Måske er han bare for lille til at begynde at spille.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/03-06 23:38 
Blossom>

Måske er han bare for lille til at begynde at spille.


ja det er nok det, da det er meget forskelligt hvornår de ligesom forstår "konceptet".
are you CHICKEN?
TLTLSkrevet 30/03-06 01:05 
Jeg vil da også sige pixeline. Det er nogle gamle spil, men det er et godt sted at begynde.

Eller Magnus og Myggen, Lilleper osv... Kan komme med en lang liste næste gang jeg er på arbejde :-)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 30/03-06 09:54 
Elgen>
Fandt selv mit i SuperBrugsen til 99,- inkl. et uoriginalt memkort.

Kan du huske hvor længe siden det er? :-) Eller er der nogen som har et bud på, hvor det kan købes eller skal jeg i gang med at gennemsøge alle butikker med restspil?

Jeg har nemlig også en dreng som er helt syg med Byggemand Bob og som er meget interesseret i at spille.

Et børnespil jeg lige vil fraråde på det kraftigste er Pokemon Channel! Køb en tegnefilm istedet
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
ElgenElgenSkrevet 30/03-06 11:25 
Det er desværre ca. ½ års tid siden at jeg fandt det i en roddekasse i SuperBrugsen ved Vanløse station, de var vist ved at rydde ud i deres spil (= skaffe sig af med alle PS1- og GBA-spil til fordel for PS2-titler).

Men go' jagt...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig