X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 20/10-16 11:07 
Odin>
Jeg døjede med John-fucking-Mogensen i tre år i en tidligere lejlighed, og tissekone-R&B/hip hop for fuld smadder i to år da jeg boede i Nordpest. På alle tidspunkter af døgnet. Det ene sted boede jeg som nabo til en tidligere misbruger og det andet som overbo til forældrekøb. Ingen af dem havde hverken døgnrytme eller job/skole de skulle afsted til på hverdage. Jeg tabte mig ti kilo over seks måneder af bar stress, havde svært ved at holde mig vågen på arbejde og lå mange nætter og spekulerede på hvordan jeg ville slippe afsted med at myrde, partere og skille mig af med resterne af min underbo uden at efterlade spor. Da jeg fik mulighed for at flytte, forsvor jeg, at jeg aldrig nogensinde skulle bo i lejlighed igen.
Jeg vil råde dig til at sætte en stopper for det inden det kommer så vidt.

Jeg kan stadig mærke raseriet bruse i mine årer når jeg en sjælden gang vågner over basrytmer fra en fest et fjernt sted i nabolaget. De oplevelser har sat sig nogle sygelige spor i mig.

dejligt at se at jeg ikke er den eneste der er endt i de tanker når man over lang tid er blevet generet af støj.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/10-16 17:02 
Sumez>
Darkbeat>
betale med flasker og handjobs indtil da

Hvilken betalingsform foretrækker du for dit SSKT-lift? Jeg er god for begge.

Jeg tager gerne kontanter, virkeligt besværligt i 2016 hvor man enten bruger kort eller har en app til at betale med.
Jeg var lige nede og købe ind med kontanter og blev selvfølgelig nødt til at vente indtil de andre kunder var gået, inden jeg forsigtigt turde gå op til kassen og mumle "Jeg skal altså betale kontant".

Lige da jeg skulle til at aflevere pengene, trådte der en kunde ind af døren og i panik blev jeg nødt til at råbe "JEG ER ALTSÅ IKKE FATTIG!!" og hastigt tage mine vare og gå. Virkeligt skamfuldt...
OdinOdinSkrevet 20/10-16 18:06, rettet 21/10-16 07:16 
Darkbeat>
og blev selvfølgelig nødt til at vente indtil de andre kunder var gået, inden jeg forsigtigt turde gå op til kassen og mumle "Jeg skal altså betale kontant".

Bare vent nogle få år til du bliver pensionist. Der kommer helt andre boller på suppen, kan jeg godt fortælle dig. Så kan du stolt hive hørehornet frem og fumle i tornysteret efter møntfod af rette nationalitet og århundrede altimens du højlydt annoncerer hver gang du finder en svensk tokrone, bukseknap eller pokerjeton. Du kan lige bande på at den slags giver anseelse blandt aldersfællerne. Jeg har ikke tal på hvor mange oldknokler der har stået foran mig i køen i supermarkedet ti minutter før sidste busafgang og stolt hevet en portmonnæ med halvandet kilo mønter frem. Kan du lige formå at tage resten på checkhæftet og give ekstranummer med flaskebon, tilbudskuponer fra lokalavisen og Richs kaffemærker, så er der highfives hele vejen rundt i seniorforeningen bagefter.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/10-16 18:09 
Den slags pensionister har været der hele vores levetid, hvilket også er fair nok, når nu digital betaling er relativt nyt, men hvilken alder er det man rammer hvor man lige pludselig tænker "Nu skal der fanmer nogle tallerkner der er malet lidt på op på væggene og Dansktop er faktisk rimeligt fedt hvis man lytter til hvad de siger"
OdinOdinSkrevet 20/10-16 18:33 
men hvilken alder er det man rammer hvor man lige pludselig tænker "Nu skal der fanmer nogle tallerkner der er malet lidt på op på væggene og Dansktop er faktisk rimeligt fedt hvis man lytter til hvad de siger"

Hvis jeg skal dømme ud fra hvad mine omgivelser fortæller mig, så er jeg vist lige på trapperne. Jeg skal nok give dig det præcise tidspunkt når det sker. Nå, hvor lagde jeg nu min slåbråk og mine hyttesko? Det er jo nærmest for koldt at bygge Märklin-tog i kælderen på denne årstid.
JmogJmogSkrevet 21/10-16 14:47 
Akkeja, når jeg ser folk betale med kontanter er min første indskydelse at de enten er pensionister eller kriminelle.
BeanoBeanoSkrevet 21/10-16 15:29 
:P
silverstarsilverstarSkrevet 21/10-16 16:16 
Hehe, nice :D
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
OdinOdinSkrevet 21/10-16 20:08 
Jmog>
Akkeja, når jeg ser folk betale med kontanter er min første indskydelse at de enten er pensionister eller kriminelle.

Eller håndværkere. Håndværkere betaler sjovt nok ALTID kontant.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/10-16 20:31, rettet 21/10-16 20:32 
I den anden ende af tech-grøften har vi "kvinde sidst i 40'erne der så gerne vil være hip og smart med Mobilepay i butikken"

Hvis ikke hun mindst to gange siger "skal jeg så bare scanne den?" imens hun fedter med sin iPhone/Huawei i brunt flipcover, og ignorerer de tydelige instrukser der står ved kassen - så har hun nok bare gået for meget i solarie, og ser 10-15 år ældre ud end hun er.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 28/10-16 21:27 
Opdagede lige her til aften at jeg også er ramt af misbrug på Visa/DK. Skide irriterende. Godt nok umiddelbart kun 2 x 40,- men kortskift og indsigelse og alt det tidspild... :(
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-16 21:52 
FancyPants>
så har hun nok bare gået for meget i solarie, og ser 10-15 år ældre ud end hun er.

Du glemte øjenbryn, som er lavet med en stencil og en bøtte sort spraymaling...
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/10-16 22:09 
Øjenbryn skal da tatoveres :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/10-16 22:23 
Odin>
Eller håndværkere. Håndværkere betaler sjovt nok ALTID kontant.

De er også tyveknægte hele bundet. 70% indkomst af sorte penge osv. :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/10-16 03:09 
KillerBean2>
Du glemte øjenbryn, som er lavet med en stencil og en bøtte sort spraymaling...

Aaarrrgh-tråden
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 30/10-16 17:39, rettet 30/10-16 17:39 
Bomber i nabolaget. Det er lige grov nok. Heldigvis var det da mindst hundrede meter væk at det gik lystigt for sig, med politi, store våben, Rullemarie og andre sjove ting.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/10-16 20:39 
Aaarrrgh!

Jeg går og hygger mig lidt med noget lungebetændelse, og efter at have sovet non-stop i dagevis og have mistet ca. 200% af min muskelmasse, beslutter jeg mig for at få lidt frisk luft. Så jeg går en tur i skoven, og pludselig sværmer der en flok mystiske insekter omkring mig. Jeg går lidt i panik, fordi det er et kryb, jeg aldrig har set før, og fordi de ser afsindigt f%€king ulækre ud.

Jeg googler dem så da jeg kommer hjem, og kan konstatere, at de hedder "hjortelus". Et blodsugende møgdyr, der er en kæmpe plage i Norge og Sverige. Men jeg kan da så godt lige skrive under på, at de også er kommet til Danmark! Ligner lidt flåter på steroider og med vinger... FØJ_FOR_HELVEDE!!
AV Intelligent Terminal
DunwichDunwichSkrevet 31/10-16 01:34, rettet 31/10-16 03:16 
Naiera>
Bomber i nabolaget. Det er lige grov nok. Heldigvis var det da mindst hundrede meter væk at det gik lystigt for sig, med politi, store våben, Rullemarie og andre sjove ting.

De snuppede en terrorist, som havde sprængstof liggende. Hyggeligt.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-10-30-kampklaedte-betjente-anholder-mand-spraengstof-fundet
GreaseballGreaseballSkrevet 31/10-16 09:27 
KillerBean2>
Jeg googler dem så da jeg kommer hjem, og kan konstatere, at de hedder "hjortelus". Et blodsugende møgdyr, der er en kæmpe plage i Norge og Sverige. Men jeg kan da så godt lige skrive under på, at de også er kommet til Danmark! Ligner lidt flåter på steroider og med vinger... FØJ_FOR_HELVEDE!!

Endnu en god grund til at blive hjemme og spille videospil :/
SumezSumezSkrevet 31/10-16 11:25, rettet 31/10-16 11:26 
Hjortelus (eller elglopper som vi plejer at kalde dem, men det er vist helt forkert) er sindssygt belastende!

Min svigermor har et sommerhus i Sverige som vi tit benytter, og vi elsker at gå ture gennem skoven, gerne helt inde i kratten, langs bække og over vandløb, gennem sumpede områder, og tværs over skovbunden på tværs af de dedikerede stier.

Men nogle gange - og jeg har ikke helt fundet ud af om det er bestemte tider på året, eller afhængigt af vejret, eller bare helt tilfældigt, så dukker de små bæster pludselig op ALLE STEDER. De kommer ud af ingenting og lige pludselig sidder de over det hele. På tøjet, i håret, på kroppen. De gør ingenting, men de sidder så godt fast at de er nærmest umuligt at få af. De kan ikke bare børstes af, og prøver man at hive dem af en af gangen, mister de hellere vingerne end de gider at give slip. Det eneste der virker er at knipse dem af. Det tager en evighed, og hver gang man fjerner én, kommer der tre nye.

Det underlige er at man kan gå rundt i et andet område dagen efter, og så er der ingen at finde. Enten er der en million af dem, eller også er der ingen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 01/11-16 20:45 
For halvanden måned siden glemte jeg en 3DS stofpung på sæddet ved siden af mig i et regionaltog. Da jeg opdagede det et par dage senere lavede jeg straks en anmeldelse hos deres hittegodsafdeling, men deres "finder vi noget får du svar indenfor 14 dage" er forlængst overskrevet, så jeg har indset der intet håb er. Maskinen var heldigvis ikke i pungen (den røg i tasken, da jeg pludselig opdagede toget var fremme), men jeg mistede adskillige spil på den bommert:

Resident Evil Revelations 3DS
Pilotwings Resort 3DS
Fire Emblem Awakening 3DS
Tetris DS

Dødærgerligt, men det kunne være værre. Jeg skifter tit ud i hvilke spil jeg har med mig, så det kunne have været alle tre Zelda-spil til 3DS eller Xenoblade Cronicles. Tabet af fire Emblem ærger mig dog helt ekstremt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/11-16 20:48 
Øv det er sgu ærgerligt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-16 10:09 
Amerika, for fucks sake!! :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 09/11-16 10:19, rettet 09/11-16 10:19 
Ja :O
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/11-16 10:23 
Det er sikkert heldigvis kun 4 år.
slk486slk486Skrevet 09/11-16 10:37 
I dag er alt bragt i tvivl :)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/11-16 10:43 
Håber at folk har hamstret kapsler i god tid!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 09/11-16 10:48 
Glæder mig til Nuka Cola, alligevel.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 09/11-16 10:48 
Tillykke Mexico med det flotte valg resultat. Kærlig hilsen Østtyskland.
millenniummillenniumSkrevet 09/11-16 10:56, rettet 09/11-16 12:27 
Democracy - the new dictatorship.
The medium is the message.
--Skrevet 09/11-16 11:38 
Grats til trump. Fornemt at demokratiet fungerede og den med mest opbakning blev valgt. Om den ene er bedre end den anden tør jeg ikke svare på, og mediernes slør og farvning får mig til at miste interessen for at danne mig et faktuelt overblik.

Personligt ville jeg dog ønske, at Obama fik lov at sidde nogle år endnu. Ham har jeg en god fornemmelse omkring.
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-16 12:02 
Når du nu vælger at svare i "Aaarrrgh" frem for "Jubiiiiiiii", skal det så forstås som et svar til os der har skrevet heri? At vi underforstået ikke mener at demokratiet fungerede, for det er der ingen der har givet udtryk for.

Jeg er med på at Amerikanerne er vanvittige, men jeg er alligevel overordentligt skuffet over at de kan finde på at stemme ham ind. Jeg er bange for hvad det kommer til at betyde for hele verden, men jeg er især bange for det vil have af indflydelse på det allerede store raceskel der er ved at opstå i Amerika, nu da landet har givet deres blåstempling for at diskrimination er okay.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/11-16 12:09 
Ja, for mig er det ikke så meget et spørgsmål om reel politik som et spørgsmål om hvad de siger om størstedelen af indbyggerne i så magtfuldt et land. Det er jo de færreste der overhovedet har stemt på manden på baggrund af gennemtænkte politiske planer. Det har været et popularitetskapløb med omdrejningspunkter som frygt, had og war mongering. Jeg er ikke så bange for Trump i sig selv, som jeg er for de samlede konsekvenser af den her drejning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 09/11-16 13:29 
For LBGTosv bliver det her et mareridt. Jeg har venner derovre der kun lige Er blevet gift som nu evt står til at få anulleret deres ægteskaber. Hvis Ruth Bader Ginsburg forlader højesteret inden for de næste fire år er der ingen grænser for hvad republikanerne kan køre igennem. Er til 95% sikker de afskaffer senatets "filibuster" regel til januar og så er der hundredevis af domstolsposter (inkl 1 højesteret pga republikansk blokade af de mest "middel-of-The-Road" kandidater) der vil blive besat med folk af Harriet Meyers "kaliber".
3of193of19Skrevet 09/11-16 13:31 
Republikanernes partiplatform er direkte afskyelig ift LGBT, penge til omvendelsesterapi for teenagere, bla.a.
NaieraNaieraSkrevet 09/11-16 13:38 
m1chelsen>
Om den ene er bedre end den anden tør jeg ikke svare på, og mediernes slør og farvning får mig til at miste interessen for at danne mig et faktuelt overblik.

Medierne har ikke sløret alt det vanvid og idioti Trump har spyttet ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 09/11-16 13:39 
Men ellers har jeg det sådan her...

Aaarrrgh-tråden

#BernieWouldHaveWon
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 09/11-16 13:54 
3of19>
For LBGTosv bliver det her et mareridt. Jeg har venner derovre der kun lige Er blevet gift som nu evt står til at få anulleret deres ægteskaber.

Jeg troede faktisk Trump var pro LBGT??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 09/11-16 14:00 
bare endnu en løgn:
http://www.politifact.com/new-york/statements/2016/aug/14/sean-patrick-maloney/donald-trump-against-same-sex-marriage/

Han ønsker at sætte dommere på højesteretten der vil omstøde dommen der fældede DOMA for to år siden.
Og hvis det republikansk-styrede kongres kommer med en lov der forbyder homoægteskab kan du være 110% sikker på han underskriver dette.
--Skrevet 09/11-16 16:07 
Konsolkongen>
Når du nu vælger at svare i "Aaarrrgh" frem for "Jubiiiiiiii", skal det så forstås som et svar til os der har skrevet heri? At vi underforstået ikke mener at demokratiet fungerede, for det er der ingen der har givet udtryk for.

Mit svar kunne lige så vel være placeret i den anden tråd og beskriver egentlig bare hvordan jeg ser det. Jeg er ikke ude med riven efter nogen :)
Spiller nu: Animal Soccer World
AmbyAmbySkrevet 09/11-16 16:28 
Når nu der nævnes demokrati og flertal, så husk på at Hillary rent faktisk fik flest stemmer.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 09/11-16 16:32 
Skulle lige til at svare det samme til den her med at stort, fedt 'noooot'.

m1chelsen>
Grats til trump. Fornemt at demokratiet fungerede og den med mest opbakning blev valgt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/11-16 16:57 
Sumez>
Jeg troede faktisk Trump var pro LBGT??

Jeg tror at Trump er for hvad der er finansielt fornuftigt for ham. USA har taget mange tiltag for LBGT samfundet, som er på baggrund af den brede vestlige kultur. Hvis der er noget Trump har vist, så er det at han er ligeglad om hvad andre syntes, også selv om de er hans egne republikanske støtter. Der er ikke nogen økonomisk fornuft i at gå mod den kulturelle udvikling og forbyde homoseksualitet, så med mindre at han lige pludselig får en idé om det modsatte, så tror jeg ikke at vi skal regne med at der sker noget på den front.

http://www.politico.com/blogs/2016-gop-primary-live-updates-and-results/2016/04/trump-transgender-bathrooms-222257
--Skrevet 09/11-16 18:12 
Amby>
Når nu der nævnes demokrati og flertal, så husk på at Hillary rent faktisk fik flest stemmer.

Nu er jeg ikke en ørn til politik, men hvordan hænger det sammen? Nogle stemmer tæller mere end andre eller? Uanset hvad, så var det formentlig ens spilleregler for begge parter? :D
Spiller nu: Animal Soccer World
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-16 18:29 
Det er den valgmetode de benytter i USA, det er bla. derfor det er stort set umuligt at få mere end et to-parti system derovre. Der er naturligvis ens spilleregler for begge partier, men det kan godt virke urimeligt at den der får flest stemmer alligevel kan tabe.

https://da.wikipedia.org/wiki/Valgmetode#Flertalsvalg_i_enkeltmandskredse
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 09/11-16 18:39 
Jep, Lige nu er stillingen:

Hillary: 59,5 millioner
Trump: 59,3 millioner

Så flertallet af landets borgere fik faktisk ikke den præsident de ville have. Det samme skete med Al Gore vs George Bush. Gore fik flest stemmer.
NaieraNaieraSkrevet 09/11-16 20:47 
Og Gore fik nok egentlig også flest valgmænd, men det lykkedes republikanerne at kuppe Florida.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 09/11-16 22:40 
Spillepladen er ikke ens, der er både udpræget Gerrymandering ( taktisk inddeling af valgkredse så éns egne har større chance for at vinde https://en.wikipedia.org/wiki/Gerrymandering) og vælger-intimidering som i en bananrepublik.
Det er et rimeligt lortet land og en joke at kalde det demokrati.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PapandPapandSkrevet 09/11-16 23:14 
Arrrrghhh! Hvorfor er folk på venstrefløjen altid så ufattelig dårlige tabere? En helt forfærdelig tone på de sociale medier. Fuldstændig som da DF blev store i Danmark og SD blev store i Sverige.

Accepter nu for pokker at en stor del af befolkningerne er ved at brække sig over den politisk korrekte agenda og ønsker en anden retning. I stedet for at lytte og gå i dialog, så stigmatiserer man en kæmpe del af befolkningen som dårligt har lov at have deres mening.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 09/11-16 23:32 
Ja det er da helt ufatteligt at man ikke kan få lov til at være politisk ukorrekt i fred, uden at folk skal blive fornærmede over det. Hvorfor skal alting være så godt? Lad os få nogle atomvåben, grænsevagter og god gammeldags racisme tilbage på verdenskortet. Og så er folk bare sådan nogle "dårlige tabere".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig