X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
SonicSonicSkrevet 20/07-15 20:33 
Den her danske sommer er da noget af en falliterklæring i år :(
Er sgu lidt træt af det efterhånden :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 20/07-15 23:26 
Ja vi kørte fra Frankrig gennem Tyskland i fint vejr. Da vi nåede til Jylland blev vi ramt af en storkælling af en regnbyge som fulgte os hele vejen gennem Fyn til København, med 12 grader udenfor. Hold kæft en velkomst.

Og også arrrgh til de satans bilister som overhaler og kører ind fem meter foran en, hvilket skaber en mur af støvregn foran bilen som er umulig at se igennem. Ja aaargh til dem.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 21/07-15 11:02 
Nå, så fik i nydt det fantastiske vejarbejde tyskerne har gang i på motorvejen :D NB: De har forudsagt det vil tage 30 år at bygge færdigt, whahaha! Det er noget med de vil udvide med et ekstra spor på hver side hele vejen ned.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
scavengerscavengerSkrevet 22/07-15 19:20 
Så finder man lige en annonce med spil der passer fint ind i hullerne i ens samling, billederne ser rigtige ud og priserne er også som de skal være. Man kontakter sælgeren og siger, jeg vil gerne købe det og det og det, og får svar tilbage: "Din pris bliver det og det, fordi jeg kun tager halv pris for de brændte"... Argh!!
Nemo me impune lacessit
SonicSonicSkrevet 22/07-15 19:31 
Oh man, er folk ved deres fulde fem? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 22/07-15 19:56 
Sonic>
Nå, så fik i nydt det fantastiske vejarbejde tyskerne har gang i på motorvejen :D NB: De har forudsagt det vil tage 30 år at bygge færdigt, whahaha! Det er noget med de vil udvide med et ekstra spor på hver side hele vejen ned.

Nej, vi var faktisk gode til at snige os uden om balladen. Det er primært Hamburg som er problemet, men der findes alternative ruter, eller man kan køre om søndagen, hvor der er ingen lastbiler. Apple Maps er i øvrigt god til at fortælle koncentrationen af bilkøer.

Indkørslen til Paris var derimod meget, meget værre. Fuck hvor har de meget trafik (og mange franske biler).
The medium is the message.
ElgenElgenSkrevet 22/07-15 23:12 
Halv pris? Spaden burde meldes til ordensmagten!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-15 00:32 
Fedt at tage penge for værdiløst pirat-lort. Hvis man vil stjæle og kopiere spil kan man vel for helvede selv gøre det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 23/07-15 11:31 
Ahrg, en refurbed Amiga 500 koster da seriøse penge :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/07-15 16:02 
Aaarrrgh! Hvad er det for et kæmpe geni hos Citroën, der besluttede sig for, at automatgearet i en C3 skal begynde at reset'e, når man træder på bremsen og drejer nøglen, og derefter gå fuldstændig i hårdknude, når man træder på speederen?

Sjældent har jeg været så tæt på at smadre en bil til ukendelighed med dens egen dæknøgle }:-((
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/07-15 16:44 
Et kultur-ikon er gået til grunde: WWE fjerne alt hvad der har med Hulk Hogan at gøre fordi han har sagt et grimt ord i en podcast.

Her er historien om det:
http://www.thedailybeast.com/articles/2015/07/24/report-wwe-scrubs-all-mentions-of-hulk-hogan-in-wake-of-controversial-n-word-audio.html

Og her er podcast klippet hvor han siger det:
https://youtu.be/f20Z-iGVoP0


Jeg syntes måske de overreagere en smule. Der er forskel på at tage afstand fra racisme og så tage noget ud af en sammenhæng på den måde... og så lige pro-wrestling som er den vildeste hillbilly sport i liga med Monster Truck Rally hvor jeg er sikker på at der nok er nogen mere oprigtige racister end Hulk Hogan.
millenniummillenniumSkrevet 24/07-15 19:19 
Aaargh så gik mit CRT fjernsyn sig en tur. Havde ellers betalt hele 100kr for det.
The medium is the message.
KamekKamekSkrevet 18/08-15 22:43, rettet 18/08-15 22:44 
Hvor jeg dog hader, at DBA auktioner man byder på pludselig lukkes fordi sælgeren har fået et privat bud :-(

Hvorfor ikke give alle en fair mulighed for at byde?!
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
OdinOdinSkrevet 18/08-15 23:04, rettet 18/08-15 23:04 
Endnu federe er det, når sælger faktisk godtager ens bud og i al sin visdom lukker annoncen for at undgå flere henvendelser, hvormed ens mulighed for at kontakte sælger for at udveksle konto- og forsendelsesoplysninger ophører. Raaahsguh! Efter flere gentagelser af det scenarie har jeg gjort det til en vane at skrive al sælgers kontaktinformation ned hver gang jeg påbegynder en dialog.

Jeg har for øvrigt af flere omgange gennem et halvt årti gjort DBA opmærksom på netop det hjernedøde designproblem, men der er naturligvis ikke gjort en skid ved det. Sitet er i det hele taget så arkaisk og ass-backwards designet og kodet, at man skulle tro de levede i en osteklokke hvor kalenderen stadig viste 2001.
AJAX, motherfuckers! Have you heard of it?

DBAs bovlamme design er dog det mindste af mine bekymringer. Jeg må hellere lade være med at påbegynde en svada om sælgernes generelle opførsel derinde, for så sprænger jeg nok et blodkar i processen. Mage til ubehøvlede, selvretfærdige og totalt upålidelige møgører skal man saftsusemig mange gange rundt om kloden for at finde.
WehnerWehnerSkrevet 18/08-15 23:15 
Jeg har mest handlet brugte instrumenter på dba, og her har jeg i overvejende grad positive oplevelser og vist kun en enkelt negativ. Men jeg er enig i, at siden er MEGET gammeldags.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 19/08-15 08:06 
Ja, jeg har da altid troet at hele formålet med DBA netop var at formidle private bud??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Mes1983Mes1983Skrevet 19/08-15 13:05 
Kan kun stemme i med tosser på DBA. Plus at systemet virkelig godt kunne trænge til en overhaling.

Jeg kontaktede for nyligt en sælger, der havde en psp med en bunke spil (hvor hovedparten ikke var nogen jeg havde i forvejen). Sælger svarede hurtigt tilbage, og vi skrev lidt frem og tilbage. Vi blev enige om en pris, og sælger vil så gerne have xx kr. for forsendelse, jeg skriver at jeg synes det lyder lidt dyrt og foreslår at vi skal bruge GPorto i stedet. Sælger skal så lige have det hele forklaret - Åbenbart meget svært ift. GLS..... Men sælger indvilliger i at "det skal da prøves". Jeg overfører det aftalte beløb over MobilPay og venter så spændt.

Men der sker NADA. Jeg vil kontakte sælger, men han/hun har jo selvfølgelig slettet annoncen. Til alt held så har DBA's app gemt annoncen inkl vores kommunikation, så jeg i det mindste kan finde brugeren igen. Jeg opdager så at det nummer på annoncerne er et andet end på MobilPay, ikke sjælent men bliver lidt nervøs alligevel. Jeg skriver til begge numre og der kommer selvfølgelig ikke noget svar.

Skriver så også på et par af sælgers andre annoncer, og til sidst får jeg en sms med en lang søforklaring om, at de har været på ferie og at de har opdaget, at batteriet er dødt på maskinen, og at lillebror har haft til opgave, at finde et nyt batteri - selvfølgelig uden held... Jeg skriver så at jeg er ligeglad med batteriet, og at jeg gerne vil have det hele alligevel - til den aftalte pris (på trods af at batteriet ikke virker). Det bliver der så heller ikke svaret på....

Til sidst truer jeg med politianmeldelse og anmeldelse til DBA, og det får så sælger til at tilbageføre pengene.
Jeg er sikker på at sælger har fået et andet bud, der sikkert var højere end mit. Men så sig da bare det og få tilbageført de penge, det andet er fandme bare for latterligt.
millenniummillenniumSkrevet 21/08-15 09:04, rettet 21/08-15 09:10 
Aaaaagh, hvad sker der lige for min ebay account???? Kontoen findes, men ALLE lister er væk, hele min historik er væk og alle de items jeg har vundet ... væk.

Help me Ebay chat support, you're my only hope.

EDIT: Abenbart pga af server maintance gone wrong. Er er generelt problem som skulle være fixes om nogle timer.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 23/08-15 09:37 
Måske skal jeg passe på mit Ebay forbrug... :D

Link...
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 25/09-15 20:24 
Killer Instinct (XO) kræver en 25GB(!?)-update for overhovedet at starte. Suk...
[inspirational quote here]
OdinOdinSkrevet 25/09-15 21:01 
Modern video games. Gotta love it.
JmogJmogSkrevet 25/09-15 22:03 
Det var satans. Jeg huskede det som at spillet kun fyldte et par gb da det kom ud, men det kan jo ikke passe.
XiwanaXiwanaSkrevet 25/09-15 22:29, rettet 25/09-15 22:31 
De har vist strikket en single player-kampagne sammen efter release og tweaket hist og her. Hvorfor det skal fylde så meget, fatter jeg dog slet ikke. Updaten alene fylder næsten dobbelt så meget som hele Tomb Raider Definitive Edition, fem(!) gange så meget som MGS V: Ground Zeroes og tyve gange så meget som Magic Duels.
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-15 22:53 
Er det den fysiske version du har købt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 25/09-15 23:00 
Ja, Combo Breaker Pack eller hvad den nu hedder.
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/09-15 23:06 
Sindssygt :/

Jeg er lykkelig for at de pre-patchede den fysiske udgave af Dead Rising 3: Apocalypse Edition, så man ikke skulle hente den voldsomme patch.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 26/09-15 13:40 
Psh. Det er hverdagen for en PS4-ejer :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-15 14:25 
Nej :)

Det er seriøst tit 4-5 gange større opdateringer du skal hente på Xbox One. Når det er slemt på PS4 drejer det sig "kun" om 5-6GB ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 26/09-15 14:50, rettet 26/09-15 14:50 
Heldigvis går downloads på One 4-5 gange hurtigere end på PSN så det kommer ud til det samme ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-15 15:00 
Er det ikke kun et problem hvis man har fibernet? Jeg kan max få 10/1 her hvor jeg bor og jeg synes PS4 henter med fuld hastighed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 26/09-15 15:12 
3of19>
Heldigvis går downloads på One 4-5 gange hurtigere end på PSN så det kommer ud til det samme ;)

Det passer ikke. Det kommer vist an på andre faktorer, for her kører PSN i hvert fald lige så hurtigt som Xbone. Begge konsoller er sluttet til med kabel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 26/09-15 20:52 
Jeg har absolut heller ingen problemer med hastigheden på PSN på min fiber generelt.
j/k
3of193of19Skrevet 27/09-15 09:43 
Sidst jeg checkede kørte en download på One med op til omkring 10mB/s, men PS4 en gang imellem kom op på 5mB/s, men konstant svang frem og tilbage og ofte dukkede ned til 300kB/s.
Men ku da være sjovt at prøve igen for at se om det er blevet bedre.
3of193of19Skrevet 27/09-15 12:38 
Lige nu:
DC Universe online Update:
Startede ned at kravle ved 300kB/s men røg så efter nogle sving op på 8-9mB/s.
Men såsnart der skal hentes flere ting på en gang (startede download af Ether One, på 3,5 GB og dens patch fil på næsten samme størrelse) faldt alle tre tråde ned til 500kB/s med enkelte spikes op til 2mB/s.
Da jeg afbrød Ether One gik hastigheden op igen.
Så det ser ud til meget er blevet fikset, men PS4 kan er ikke god til at håndtere flere tråde på en gang.
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 28/09-15 00:05 
Og jeg som troede jeg endelig kom mig over at Silent Hills aldrig ville blive til noget.
Så finder jeg en nyhed der næsten fik mig til at tude.

http://www.destructoid.com/silent-hills-team-would-have-included-horror-manga-creator-junji-ito-312716.phtml

Junji Ito er min all time favorite mangaka, og han er en fantastisk artist når det kommer til gys!
Han havde et samarbejde med holdet! Vi kunne ha' haft det mest perfekte drømmeteam til en drømme horrorgame! Men neeeeeej, Konami havde ANDRE planer.

Jeg sværger jeg tager snart en hike til Japan og brænder deres bygning ned, hvis ikke det var ulovligt.
Junji Itooooooo..... *snøft*
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-15 11:50 
Er det kun hos mig, eller blokerer Adblock Plus ikke længere reklamer i videoer? :( Har også prøvet med den normale Adblock, kun testet med Safari indtil videre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/09-15 12:04 
Relateret til dette?

"Everyone’s Favorite Ad Blocker Is Letting Companies Pay to Get Their Ads Through"
http://www.slate.com/blogs/moneybox/2015/09/24/adblock_plus_is_letting_companies_pay_to_get_their_ads_through_its_tool.html
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-15 15:03 
Ja det passer meget godt med datoen :(

Havde ikke regnet med at det påvirkede den gamle Adblock også. Man kan håbe at der så snart kommer et alternativ :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
OdinOdinSkrevet 28/09-15 18:18, rettet 28/09-15 18:19 
Jeg sværger jeg tager snart en hike til Japan og brænder deres bygning ned, hvis ikke det var ulovligt.

Selvom jeg først for meget nyligt har stiftet bekendtskab med Junji Ito (gennem Gyo), skulle jeg mene, at der her er tale om en ekstraordinær situation, hvor retsfølelse og moralsk forpligtelse bør trumfe lov. Jeg tvivler på at hverken ordensmagten eller en eventuel domstol vil sende mig andet end anerkendende blikke, når jeg fra kanten af det rygende krater pisser de sidste gløder ud, smider de tomme æter-dunke tilbage på ladet af Toyota HiLux'en og kører mod Haneda lufthavn.
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 28/09-15 19:06, rettet 29/09-15 03:56 
O_O

>_<

O_O

... OuO *klapsalve*
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
Captain NCaptain NSkrevet 28/09-15 22:09 
Urghh..

Så har man ventet i godt halvandet år på at få sin Analogue Nt, betalt en mindre formue for den, og nu kommer den så endelig, sammen med en ordenlig told regning på omkring 2000kr. Fandeme den største toldregning jeg nogensinde har fået.
Mit had og foragt til told systemet er ikke just dulmet.

Nå men så fik man ihvertfald endelig sin maskine.... I den den forkerte fucking farve -___-;
Med en regning i æsken hvor der tydeligt står hvilken farve den skulle ha' været.
Og siden de ikke har nogle reserver, så er jeg tvunget til bare at beholde den og tage imod en refund. Bare virkelig nederen, især fordi jeg under forløbet fik installeret nogle hvide controller slots fordi jeg syntes de passede godt til den røde farve (ala det Danske flag), men de passer bestemt ikke logeså godt til sølv.

Virkelig et nedderen førstehånds indtryk på jeg sige.
Men ja, så fik jeg sluttet den til TVet via et besynderligt hård og fladt HDMI stik, og til min overraskelse finder jeg ud af konsollen ikke var kompetibelt med Everdriven...
Idag kom der så en opdatering fra Krikzz som der laver Everdrivsne, så nu virker den heldigvis.

Jeg prøvede også at sætte et normalt spil i den, men bemærkede at man viiirkelig skal være forsigtig med at sætte spillene i, da aluminiums dækslet utroligt nemt skraber ens cartridge.

Jeg syntes også det virker som om at outputtet på maskinen virker som om den afrunder pixels, istedet for at gøre dem skarpe og firkantet. Jeg ved ikke helt om det er meningen men det var ikke helt det jeg forventede.

Udover det har maskinen sådan set gjort hvad den sgu, der er et par indstillinger man kan rode med, men alle de dårlige oplevelser der bare er pilet op har virkelig givet mig en grim smag i munden, og det virker delme amatør agtigt at de har sendt mig en forkert farvet konsol. Burde virkelig ikke være en fejl man laver med en $500 konsol.

Så. et meget stort "Meh.." Fra mig af...
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-15 00:03, rettet 29/09-15 00:07 
Det lyder godt nok som en ubehagetligt dårlig oplevelse :(

Mht afrundede pixels. Hvis den bruger samme HDMI kit som dét Kevtris har lavet til almindelige NES-konsoller, så kan du slå dette fra (heldigvis). Mener at menuen hedder scaling, og der skal du bare slå den over på off.

https://youtu.be/Xuw6EZdj2tE?t=88
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/09-15 03:43 
Det var ærgeligt. Mark får den ellers til at lyde som om den er ret lækker.

https://youtu.be/H2N47GwylC8
BeanoBeanoSkrevet 29/09-15 08:11, rettet 29/09-15 08:11 
3of19>
Så det ser ud til meget er blevet fikset, men PS4 kan er ikke god til at håndtere flere tråde på en gang.

Startede min konsol her til morgen pga. Uncharted TNDC demoen og der hentede den automatisk adskilligere updates (5 styk) ned meget hurtigt - ca. 2-3GB sammenlagt. Det overraskede mig faktisk da jeg konsekvent har oplevet langt ringere hastigheder tidligere som 100% sikkert ikke var relateret til min forbindelse.
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-15 12:08, rettet 29/09-15 12:09 
Det nye Tony Hawk har en update der er større end spillet. 4.6GB fylder spillet, 7.7GB dag et patch:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-09-29-tony-hawks-pro-skater-5-day-one-update-larger-than-game-itself

Suk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 29/09-15 13:19 
Hvad er det også for et slattent lille spil?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 29/09-15 13:48 
Er det et PS2 spil?

https://www.youtube.com/watch?v=vE1PgRoYx78
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-15 18:45 
Der er vist en grund til de ikke sender anmelder kopier ud:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-09-29-watch-tony-hawks-pro-skater-5-is-a-bit-of-a-glitchy-mess
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-15 22:24 
Ved siden af de glitches Eurogamer fremviser ovenover (som er fundet baseret på lidt over en times spil), tyder det på at spillet kun kan køre i begrænset omfang, hvis man ikke henter patchen. Mere her:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1118318
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-15 22:47 
Ærgerligt. Jeg kunne rigtig godt lide de gamle i serien, så var klar på at kaste penge efter dette hvis det var mere af det samme.

Jeg kan håbe, ligesom med Witcher 3, at de forhåbentlig laver en GOTY-version med alt inkluderet på discen ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig