X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
scavengerscavengerSkrevet 21/07-14 19:53 
Ja, eller når de hører hele den udgående besked på mobilsvar og derefter lægger på.
Du har én besked på mobilsvar, tryk 1 for at høre "Klik!"
Nemo me impune lacessit
XiwanaXiwanaSkrevet 23/07-14 17:17 
Hmpf... jeg er efterhånden ved at være godt træt af DBAs budsystem eller rettere, manglen på samme:

For det meste er annoncer på DBA forsynet med en salgspris. Denne kan til tider være en smule for optimistisk, men i det mindste er der da angivet en pris. Og hvis sælger så ellers også var villig til at sælge til den angivne pris, ville der ikke være nogle problemer.

I visse tilfælde er prisen dog alt for lavt sat i forhold til varens/varernes faktiske markedsværdi. Dette kan resultere i, at annoncen bliver særdeles omsværmet af interesserede købere, hvorefter sælger beslutter at indlede en budkrig.
Som sådan har jeg ikke noget imod, at en salgsannonce med en angivet pris udviklet sig til en auktion. Dog irriterer det mig grænseløst, at budene som oftest er skjulte, da korrespondancen mellem sælger og købere for det meste foregår via private beskeder, SMS'er og telefonopringninger. Gennemsigtighed, tak! Hmpf!
[inspirational quote here]
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/07-14 18:48 
Det har noget at gøre med der sidder for mange på siden... Lige så snart der kommer et spil op som er værd at købe. Bliver sælger bombet med besked/mail på lige 1 spil ud af 10. Så er det klart sælger bliver opmærksom på det spil.


Utrolig at folk ikke ved hvordan man få fat i et spil på DBA uden for meget opmærksomhed på det ønsket spil ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 23/07-14 19:37 
I do! :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-14 21:04 
Argh for helvede! Det er anden gang på under et halvt år jeg formår at glemme koden til mit hævekort. Denne gang i supermarkedet og selvfølgelig trykker jeg forkert 3 gange, så nu er kortet spærret.

Og min kode er pinligt nem :/ 1234

Jeg er skuffet over mig selv. Men sådan er det når man glemmer at spise en hel dag og til sidst render halvsvimmel rundt. Det var også derfor jeg glemte det sidste gang... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 23/07-14 21:07 
Klovn! ... For tidligt? :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-14 21:10 
Næ, jeg kan heldigvis kun selv grine lidt af det. Det er jo ikke værre end at jeg kan ringe til banken i morgen og få dem til at genåbne kortet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 23/07-14 21:14 
Nej ok, det er ikke så slemt :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-14 10:18 
For helvede da! Det var så åbenbart ikke mig der havde glemt koden alligevel. Kortet er blevet spærret af NETS kl 16, da de har været i tvivl om at andre har været i besiddelse af oplysningerne :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 24/07-14 10:21 
Så nyt kort?
j/k
millenniummillenniumSkrevet 24/07-14 10:30, rettet 24/07-14 10:30 
Aaaaargh brug dog det medfølgende huskekort, som du udfylder. Det gør jeg da altid.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-14 10:30 
Yeah!! Måske et med en kode som jeg så kan finde ud af :D

Banken er flink nok til at jeg kan ringe når jeg står ved en hæveautomat så de midlertidigt kan genåbne kortet. Jeg har en bank på Ærø, og selvom de har en afdeling her i Svendborg så ligger den næsten så langt væk fra job og Martin som man næsten kan komme, så det vil være lidt noget tis at skulle derud efter penge :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-14 10:31 
millennium>
Aaaaargh brug dog det medfølgende huskekort, som du udfylder. Det gør jeg da altid.

Som sagt så var det åbenbart ikke mig der havde glemt koden alligevel ;)

Men du har ret, må sørge for at gemme det denne gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 24/07-14 14:49 
Aaaargh trumpf:

Når man er blevet enige om at gå fra hinanden og huset er en million mindre værd, end man skylder.
j/k
NaieraNaieraSkrevet 24/07-14 14:51 
Ja, den er vist svær at slå :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 24/07-14 15:51 
Urrrhhh... ja puha :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-14 17:41 
Det er jeg ked af at høre :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 24/07-14 18:07 
Så er det bare om at blive gode venner igen...
Nej seriøst, sikke noget skidt... }:-/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/07-14 18:23 
Det er skidt :(
XiwanaXiwanaSkrevet 24/07-14 18:26 
Aj, hvor ærgerligt :(
[inspirational quote here]
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/07-14 18:27 
Nederen! :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 24/07-14 18:57 
For pokker Alexander. Det er jeg ked af at høre:-(
Er der fælles børn i billedet?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/07-14 19:19 
Slk husk at bruge venner og familien til at støtte! Det er det de er der for!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/07-14 19:45, rettet 24/07-14 19:47 
Ahhh!! Ville spille online i SSFIV:AE i Steam og nu siger den "You have been disconnected from Steam, You will be returned to main menu" Jeg læste lidt om hvad jeg skulle gøre, det endte så med at jeg har slettet mit savegame om igen for 5. gang slettet alt i Sf, nu gider jeg ikke det "Trials" mere, plus jeg stadigvæk ikke kan spille online. Hvorfor er det SÅ nederen ved mig steam!
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 24/07-14 20:43, rettet 24/07-14 20:43 
Tak til alle.

Mangler nogen nye at gå i byen med, så sig endelig til! :D

ChronoSousa>
Slk husk at bruge venner og familien til at støtte! Det er det de er der for!

Også derfor jeg poster her - rart med lidt sympati :)

Juggernaut>
For pokker Alexander. Det er jeg ked af at høre:-(
Er der fælles børn i billedet?

Nej, men min knægt har vi været fælles om at opdrage i 10 år, så lidt kompliceret er det da.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 24/07-14 21:11 
Nu ved jeg jo godt at du er glad for træning og så'n, men skulle du få lyst til at slå hjernen fra og nyde lidt god mad og øl, så siger du bare til. Der er vist kun 30km.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 24/07-14 23:13 
Tak for tilbuddet, jeg kan spise og drikke det jeg har lyst til om lørdagen, så det kunne sagtens lade sig gøre :) tager dog lige en uge til sverige med lidt familie, for at komme lidt væk.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 25/07-14 08:44 
Det lyder som en glimrende ide. Sverige er guld for sjælen:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
millenniummillenniumSkrevet 25/07-14 09:30 
Aaaargh om tre dage starter arbejdet igen.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 25/07-14 10:48 
Øv slk. Hang in there :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/07-14 12:31 
AAhhghZ jeg er mega træt af det varme vejr, kan næsten intet i den varme.
Hoid to colony C05 where the computer is...
scavengerscavengerSkrevet 26/07-14 13:22 
Kroebo, du kommer til at lide to uger mere, for nu er det MIN tur til at holde ferie :-)
Nemo me impune lacessit
DunwichDunwichSkrevet 26/07-14 22:46 
Xbox 360 HBO Nordic App.

Betaler 79 kr, for at se Game of Thrones sæson 4. Når at se første afsnit, og så er det ellers den vel næsten sædvanlige besked bagefter om, at "HBO serveren er desværre ikke tilgængelig". Spøjst det virker fint på iPad med dennes app, så det er selvfølgelig det sædvanlige Xbox bullshit.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 26/07-14 22:48, rettet 26/07-14 22:52 
scavenger>
Kroebo, du kommer til at lide to uger mere, for nu er det MIN tur til at holde ferie :-)

Haha :=D

Edit:
kan næsten ikke holde til at spille Fire emblem i boxershorts only :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 27/07-14 11:48, rettet 27/07-14 11:48 
Dér har vi problemet! Spil Ice Emblem istedet :'D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 27/07-14 13:27 
slk486>
Aaaargh trumpf:

Når man er blevet enige om at gå fra hinanden og huset er en million mindre værd, end man skylder.

Det behøver ikke at være en dårlig ting at gå fra hinanden. Selvom jeg ikke kan forestille mig at det på nogen måde kan være let, hvis man har været i det forhold man forlader på en bare nogenlunde oprigtig og inderlig måde.

Jeg var i en situation hvor selv normalt rimeligt stoiske RJK udtrykte for min tilstand i mit første ægteskab, og nu 3 år senere kunne jeg ikke forestille mig en livssituation jeg hellere ville være i en netop den jeg har nu. Jeg har også indtryk af at min eks-kone er et bedre sted nu, end hun var med mig.

Men ikke for at trivialisere hvad der sker i jeres liv, men blot for at pointere at en skilsmisse også kan være afslutningen på noget dårligt og første skridt på vej imod noget bedre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 27/07-14 13:49 
Men derfor er det stadig noget skidt, at skulle finde 500K værd for at komme ud af det... }:-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 27/07-14 14:47 
Ja, det er det da. Men jeg må ærligt indrømme at jeg tænker mest på SLK's dreng. Hvis han og låne-moderen har haft et positivt forhold, håber jeg at de voksne kan gøre det der er bedste for ham på sigt. Penge findes jo, som nogen af os godt ved, ikke i virkeligheden, børn gør.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/07-14 16:11 
Herold>
Dér har vi problemet! Spil Ice Emblem istedet :'D

Du siger noget! :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
scavengerscavengerSkrevet 28/07-14 12:11 
Knækkede en kindtand i weekenden.
Min egen tandlæge er på ferie, så jeg måtte finde en anden.
Så nu sidder jeg med en totalt død/bedøvet kind, en tand mindre og 2 kilo mindre på kontoen.
Fed start på ferien, NOT.
Nemo me impune lacessit
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/07-14 18:15 
Rykkede op i skoven for at spille Bug Panic, men blev stukket af to myg, så gik i lidt bug panic og måtte forlade skoven :=/
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 01/08-14 16:34 
Kommer hjem fra ferie, der ligger en rykker fra banken i postkassen. "Mærkeligt", tænker man, "den konto havde det da fint". Checker netbank og ser der er foretaget 19 hævninger a 500NKR på samme dato. Skod!
j/k
JmogJmogSkrevet 01/08-14 18:03 
Dunwich>
Xbox 360 HBO Nordic App.

Betaler 79 kr, for at se Game of Thrones sæson 4. Når at se første afsnit, og så er det ellers den vel næsten sædvanlige besked bagefter om, at "HBO serveren er desværre ikke tilgængelig". Spøjst det virker fint på iPad med dennes app, så det er selvfølgelig det sædvanlige Xbox bullshit.

Hmm, jeg oplever det af og til når jeg prøver at starte en episode, men aldrig hvis jeg bare trykker på start igen.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/08-14 20:02 
slk486>
Kommer hjem fra ferie, der ligger en rykker fra banken i postkassen. "Mærkeligt", tænker man, "den konto havde det da fint". Checker netbank og ser der er foretaget 19 hævninger a 500NKR på samme dato. Skod!

:(
Godt banken dækker det!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 01/08-14 22:08, rettet 01/08-14 22:08 
Ingen garanti for at få pengene retur, siger de, men det kan være en formalitet at de skal sige sådan.
j/k
XiwanaXiwanaSkrevet 02/08-14 20:02 
Jeg er blevet snydt af en skidtknægt, der havde et forseglet eksemplar af Knack billigt til salg på dba.dk - dog ikke så billigt, at det vakte mistanke (130,- inkl. forsendelse). Sælger havde sågar også registreret sig med nemID ('For en mere sikker handel' - yeah, right!).
Dum som jeg var, betalte jeg via netbank. Beløbet blev overført, men efterfølgende er der intet sket. Spillet er ikke ankommet og annoncen blev hurtigt slettet af sælger. Kort tid efter indrykkede en 'ny' sælger fra samme by en næsten enslydende annonce. Alle mine henvendelser blev naturligvis ignorerede. Den nye annonce blev efterfølgende slettet af DBA's support, efter at de blev gjort opmærksom på problemet. Sælger kan dog dukke op igen.
En nærmest identisk annonce er også indrykket på guloggratis.
[inspirational quote here]
enfenenfenSkrevet 02/08-14 21:29 
At man gider snyde folk - og så for 130,- kr. Sørgeligt!
What is the Matrix?
amnesiaamnesiaSkrevet 02/08-14 22:14 
Oplevede noget af det samme for nogen måneder siden, dog med nogen 3DS spil, hvor personen ligeledes var registreret med NemID. Jeg meldte det til politiet, da det selvfølgelig må være muligt at opspore vedkommende, da der både foreligger førnævnte NemID på personen i DBA's register og jeg kunne oplyse kontooplysninger mv.. Jeg har dog ikke siden hørt det store, andet end at sagen var registreret og en betjent ringede mig op for at få bekræftet de oplysninger jeg allerede havde indgivet i min anmeldelse.

Beløbet var heller ikke så stort, men det skal ikke stoppe mig i at forsøge at få dem tilbage, hvis alt der kræves skulle være en anmeldelse, som ikke tog lang tid at få sendt afsted.
Græsset ER grønnere på den anden side!
3of193of19Skrevet 02/08-14 22:21 
enfen>
At man gider snyde folk - og så for 130,- kr. Sørgeligt!

Tja hvis der er 10 folk der lader sig snyder per annonce løber det hurtigt op. Ville i hvert fald se om det var muligt at anmelde den mide.
millenniummillenniumSkrevet 03/08-14 16:17 
Aaaaaarg, satte PS3 til at downloade den store opdatering til GT6. Det tager en menneskealder. Laaaaaangsomt. Nåede til 70%. Jeg skulle gå ud, men lod PS3'en stå tændt og fortsætte opdateringen. Kom hjem en time senere....

"Der er opstået en uventet fejl".

o_O

Lorte download PSN!! Forfra.
The medium is the message.
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig