X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
slk486slk486Skrevet 06/05-14 18:51, rettet 06/05-14 18:55 
Sumez>
Man kan efterlade feedback hos alle amazon.co.uk resellers, men ikke ved varer købt direkte fra Amazon. Typisk. Har lige modtaget min Child of Light "Deluxe" edition med en tydeligt mast æske, fordi de ikke kan finde ud af at pakke deres varer ordentligt. Det har jeg aldrig været ude for ved deres resellers.

Der er absolut ingen problemer med at få pengene retur eller få den ombyttet, hvilket du da bør gøre istedet for feedback?

Og min egen: Hvorfor kan Amazon sellers ikke finde ud af, at der er forskel på en original release og en "Favorites". Gah!
j/k
SonicSonicSkrevet 10/05-14 20:55 
Ahrg, Photoshop (non 64 bit version) har lige toasted mine vram på mit GTX580! Fandens!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 16/05-14 13:56, rettet 16/05-14 13:56 
Dragon Spirit og Dragon Saber på Namco musem 5/encore har tate flipped. Gah! Ellers virkelig gode ports.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 19/05-14 06:43 
Google ved at købe Twitch?

http://www.theverge.com/2014/5/18/5729762/twitch-youtube-acquisition-report
SumezSumezSkrevet 19/05-14 10:34 
Åh nej :( Lad da for fanden bare noget være uafhængigt. Flere af folkene bag Twitch har altid virket enormt afslappede og tilgængelige.
Selvom sidens generelle bruger interface og deres server-infrastruktur (især mht. begrænsningerne på mobile) har brug for en kraftig overhaling som Google uden tvivl vil give det, har jeg ikke brug for økonomiske multinational-korporation-interesser eller påtvunget tilknytning til Google+
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 19/05-14 12:48 
Når sælgere "glemmer" at informere om sunfade på ryggen :(
j/k
ElgenElgenSkrevet 19/05-14 19:57, rettet 19/05-14 20:06 
Sælgere der mener at det er helt ok, når de undlader at skrive, at det er et bootleg arcade-PCB de sælger.
...Og når man konfronterer dem med det, får man en søforklaring om, at ved de originale PCBer de sælger skriver de "original" og ikke noget ved bootlegs.
Hmmm, vil det sige at er ok for mig at sælge DVD-film på hjemmebrændte skiver, hvis jeg blot husker at skrive "original" næste gang jeg sælger en original film?!

EDIT:
Elgen>
This board looks much like a bootleg, but difficult to see from the one picture; could you possibly post some more pictures of the pcb... maby containing the Capcom logo?

eBay-dude>
Hello
It's a bootleg

Elgen>
Not to be rude or anything, but why don't you list it as such, then?
Kind Regards

eBay-dude>
See all my auctions, when it's an originale pcb, i write "originale pcb board from..."
When it's bootleg, i don't tell "Originale" and the price it's not the same.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 19/05-14 20:47 
*facepalm*
j/k
amnesiaamnesiaSkrevet 23/05-14 11:37 
Så vælger man lige at ødelægge Displayport stikket i det eneste HDMI-DP kabel man har i huset - det var FLOT!
Græsset ER grønnere på den anden side!
GreaseballGreaseballSkrevet 24/05-14 11:59 
Aaarrrgh! Lorte duer! Er der nogen her der har et godt tip til hvordan man holder duer væk fra sin altan. Jeg har prøvet at sætte net over, men de finder sku' bare en vej ind og går rundt og kurrer, nusser og overvejer om de ikke skulle bygge en rede. Lige meget hvor man gange jeg skræmmer dem væk, så kommer de igen.
Måske skulle man låne en kat eller en ilder :p

Hvis nogen her har noget erfaring med holde den slag skod-fugle væk. Så må i meget MEGET gerne skrive det.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/05-14 12:08 
Du skal ikke gi dem ro til at bygge rede.... så bliver de ved!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
vyssenvyssenSkrevet 24/05-14 12:21 
En udstoppet rovfugl eller kat kan sandsynligvis også gøre tricket.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-14 16:19 
At komme til at slette den forkerte HDD på sin computer. For helvede da... Har heldigvis backup af det gamle, men alligevel... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 24/05-14 17:45 
Kun en tåbe frygter ikke: "rm -rf" };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 24/05-14 17:46 
:(){ :!:& };:
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-14 19:18 
Elgen>
Kun en tåbe frygter ikke: "rm -rf" };-D

Haha :D Det var ikke derfor denne gang. Jeg skulle installere noget Windows 8 på min gamle harddisk og jeg var i tvivl om hvorvidt Windows bare ville gå i gang med at formatere når man smed skiven i. Så jeg tænkte at jeg hellere måtte tage den nye harddisk fra. Desværre tog jeg fejl af dem og jeg valgte selv at slette linux partitionerne på min primære harddisk. Det er så dumt :D

Heldigvis er den nye harddisk kun få måneder gammel, så jeg havde mange af de samme filer på den gamle. Omkring 80% vil jeg tro.
Jeg er ikke typen der ligger inde med super vigtige statshemmeligheder, men derfor er det sgu øv alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 24/05-14 19:24 
Det er ærgerligste ved den slags er, at det tager så lang tid }:-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/05-14 19:44 
Det ærgerligste er at man aldrig lærer af det alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 25/05-14 14:04 
vyssen>
En udstoppet rovfugl eller kat kan sandsynligvis også gøre tricket.

Fået at vide at sådan en fætter her kan holde dem væk
Aaarrrgh-tråden

Så sådan en må jeg havde fat i.
millenniummillenniumSkrevet 26/05-14 08:55 
Aaaaaarrrrrggghhhhhhh..........

Messerschmidt.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 26/05-14 09:05 
Aaaaaaargh...

Politik i et gaming forum.
j/k
SumezSumezSkrevet 26/05-14 09:19 
Aaaarrgh begge dele
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 26/05-14 13:33, rettet 26/05-14 13:33 
Greaseball>
Aaarrrgh! Lorte duer! Er der nogen her der har et godt tip til hvordan man holder duer væk fra sin altan. Jeg har prøvet at sætte net over, men de finder sku' bare en vej ind og går rundt og kurrer, nusser og overvejer om de ikke skulle bygge en rede. Lige meget hvor man gange jeg skræmmer dem væk, så kommer de igen.
Måske skulle man låne en kat eller en ilder :p

Hvis nogen her har noget erfaring med holde den slag skod-fugle væk. Så må i meget MEGET gerne skrive det.

Bedste løsning er at sende dem i graven. Havde selv samme problem da vi boede i Århus, når de først har fundet et sted at lave rede får du dem aldrig væk. Medmindre du sender dem til de evige jagtmarker.

Jeg brugte selv en luftpistol. Folk lurede når man stod og råbte "headshot" og "m-m-m monsterkill" på altanen! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/05-14 16:10 
dchang... det er nok den bedste ide jeg har hørt hele dagen. :)
De har dog ikke bygge nogen rede endnu. Så prøver lige med en skræmme-ugle først.
--Skrevet 26/05-14 16:26 
Vores altan var for år tilbage overskidt af duer hele tiden. Det viste sig at naboen ved siden af fodrede dem (da fuck?) og da jeg forklarede ham hvilke gener det medførte hos os stoppede han også galskaben. Men hvis det havde fortsat, ville jeg også have brugt en luftpistol, ingen tvivl om det. En altan er mere eller mindre ubrugelig, når disse kræ skider den til i tide og utide!
Spiller nu: Animal Soccer World
WonderboyWonderboySkrevet 26/05-14 16:26, rettet 26/05-14 16:28 
Faldt lige over dette, måske nogle af de råd kunne hjælpe?.

Der er også lidt hjælp her.

http://dindebat.dk/topic/55628-duer-pa-altanen/

Sådan skræmmer du duerne væk fra altanen
I love monster land
JuggernautJuggernautSkrevet 27/05-14 12:02 
For helvede da. Pludselig er Wizardry (ps2) gået ned. Spillet frøs i går aftes og nu ville jeg lige fortsætte. Men nu kan maskinen f***** ikke læse skiven. Umiddelbart er der ingen ridser at spotte, så jeg tænkte at der måske var en fejl vedr. chippen. I med et andet spil og det virkede. Så nu står jeg med et ubrugeligt eksemplar af Tales of The Forsaken Land. Piz også....!!
Det har jeg aldrig oplevet før.

PS: Hvis nogle skulle ligge inde med en kopi de vil sælge, er jeg klar.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 27/05-14 16:37 
Det lyder mere som PS2en end spillet...
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 27/05-14 16:39 
Det tænkte jeg også. Men den har ingen problemer med at læse de 3 andre spil jeg prøvede efterfølgende?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-14 16:40 
Så maskinen læser fint de andre import-titler du har?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 27/05-14 16:41 
Forskel i regionen?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-14 16:43 
Prøv evt. at smide skiven i, og så tænde maskinen mens du holder Select-knappen nede. Så fast-booter den.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 27/05-14 16:47 
Hvilken tjip er i?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-14 16:48 
Modbo 760.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 27/05-14 16:56 
Det omtalte spil er PAL. Efterfølgende har jeg prøvet med både PAL og NTSC. Ingen problemer. Eneste forskel jeg umiddelbart kan se, er at Wizardry er af den blå slags skiver hvor de andre er almindelige.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-14 16:58 
De blå er CD'er. De andre er DVD'er :)

Det kunne tyde på at drevet er ved at stå af :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 27/05-14 17:11 
Sejt... Hvad koster sådan et?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 27/05-14 17:15 
Jeg ville egentlig have sat det under Jubii-tråden, indtil jeg opdagede det kun kommer til PC og Mac.
Endnu en titel jeg aldrig kommer til at spille.

Elite: Dangerous
Nemo me impune lacessit
Bede-xBede-xSkrevet 27/05-14 17:38 
Det kan være der kommer konsolversioner:

Frontier’s Kickstarter-funded Elite: Dangerous, already confirmed for release on PC and Mac, could eventually arrive on those new Sony and Microsoft consoles, he adds. “We’ll talk about that when the time comes,” says Braben, with a smile. “We do cross platform development so it’d be stupid for us to not to look at all of the different people that are out there.

“There’s a very broad field and of course Sony’s PS4 looks like it’s an important machine. We’d be mad not to consider that.”

http://www.edge-online.com/news/frontiers-david-braben-on-bringing-elite-dangerous-to-next-gen-consoles/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 05/06-14 23:05 
Købte FUEL på Steam forleden - udemærket spil, men kan man gemme? Nej, fordi GFWL. #gamingonpc
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 06/06-14 16:26 
Update på hvad jeg har gjort for at få de forbandede duer væk. Har købt en skræmme ugle og sat op. Se om det hjælper. Ellers så bruger jeg sgu dchangs råd og skyder dem :p
ElgenElgenSkrevet 13/06-14 16:14 
ARGH! Livet i almindelighed og VM i fodbold i særdeleshed }:-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/06-14 16:32 
Jeg hørte ellers for mindre end en uge siden at fodbold var for rigtige mænd :/

Så er jeg åbenbart lidt af en vatnisse, for nogle af de dårligste stunder jeg har haft, har jeg været placeret foran et TV der viste fodbold :(

Og dengang jeg blev hevet med til en håndbold-kamp ude i GOG-hallen. Hold. Nu. Kæft.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 13/06-14 16:33, rettet 13/06-14 16:34 
Jeg mener slet ikke vores tv derhjemme overhovedet kan vise fodbold, så det er så nemt, med det.
j/k
XiwanaXiwanaSkrevet 13/06-14 17:22 
Aaarrrgh-tråden
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/06-14 18:18 
Præcis
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/06-14 18:33 
Pfff bold er en skøn ting :p bare ikke som video spil !
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JuggernautJuggernautSkrevet 13/06-14 20:11 
Og Holland burde vinde over Spanien i aften;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 13/06-14 21:18 
Aaarrrgh-tråden
JuggernautJuggernautSkrevet 13/06-14 21:31 
Det der er jo blasfemi. Aldrig bruge Picard nedladende...:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig